dat thuis afval scheiden heeft niet zoveel nut, dat kunnen die verwerkers beter en snellerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We kunnen dat plastic niet meer kwijt toch?
En goedkoper.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat thuis afval scheiden heeft niet zoveel nut, dat kunnen die verwerkers beter en sneller
Hoezo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
het is sowieso bende in de stad lenny.
Bbqquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe maar een keertje simpel brood (met beleg ja).
Zegtie in een topic met slotje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lees nu deze post voordat ik de pest-post lees.
Je faalt nogal dus.
DennisGod ja. Willem II supporterquote:
Heb gehoord dat er ook plaatsen zijn waar het allemaal weer op dezelfde hoop komt daardoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat thuis afval scheiden heeft niet zoveel nut, dat kunnen die verwerkers beter en sneller
maar het terugdraaien ho maar, dat komt me toch iets te vaak voor bij onze ambtelijke beleidsbepalersquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb gehoord dat er ook plaatsen zijn waar het allemaal weer op dezelfde hoop komt daardoor.
Nouja, je kunt het mensen maar alvast aanleren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het terugdraaien ho maar, dat komt me toch iets te vaak voor bij onze ambtelijke beleidsbepalers
Maar ondertussen laten ze wel de zakken plastic staan als ze zien dat er iets in zit wat niet hoort. Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb gehoord dat er ook plaatsen zijn waar het allemaal weer op dezelfde hoop komt daardoor.
Met deze informatie kunnen jullie helemaal niets.
GGMM is 38 en woont boven een patatzaakquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlogisch is even betrouwbaar als Kuiptalk. (leuke discussie was dat)
Dat is alleen in Tilburg, waar ze er zo'n flauwe 'gele kaart' aan hangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar ondertussen laten ze wel de zakken plastic staan als ze zien dat er iets in zit wat niet hoort. Wat is dat dan?
enorm veel restafval op straat. Ze moeten maar weer eens gaan handhaven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat is er aan de hand?
tis ook allemaal voor de schijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met deze informatie kunnen jullie helemaal niets.
Beter komt SmoldersGod een keer aan de macht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
enorm veel restafval op straat. Ze moeten maar weer eens gaan handhaven.
Niet meer toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM is 38 en woont boven een patatzaak
sinds deze zomer inderdaad 39.quote:
En dan heb je een groot probleem!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is alleen in Tilburg, waar ze er zo'n flauwe 'gele kaart' aan hangen.
je kan ook gewoon naar de stort he? 10x per jaar ofzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan heb je een groot probleem!
Ik heb ooit mijn piepschuim proberen te dumpen. Waren ze niet van gediend. 2 zakken vol.
Geen idee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leeft dat schrale beest van hem eigenlijk nog?
Ik was net mijn notes aan het kijken. Ik heb een note gekregen voor een compliment geven aan jou.quote:
Doen ze hier ook, zelfs rode kaarten. Dan krijg je een boete van 78 euro.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is alleen in Tilburg, waar ze er zo'n flauwe 'gele kaart' aan hangen.
Recidivist.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Doen ze hier ook, zelfs rode kaarten. Dan krijg je een boete van 78 euro.
Kinderachtig godverdomme!!!!
Zal wel als trollen gezien worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was net mijn notes aan het kijken. Ik heb een note gekregen voor een compliment geven aan jou.
Mag dat niet?
Lekker maat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:31 schreef KingRoland het volgende:
net gesproken met een connectie die bij pwc werkt via linkedin
hahahahaha erg grappigquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat.
Mag je komen schoonmaken nu?
@GGMMquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat.
Mag je komen schoonmaken nu?
ik ook. omgquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:GGMM
Dit is toch ongelooflijk, dit wilde ik net tikken wat Wereldgozer hier tikt.
Wow na 5-6 jaar ofzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet je gegevens sturen naar typisch
Krijg je je kratten bier
Heb ik voor je geregeld
Jaaaaa act-GENOTquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:31 schreef KingRoland het volgende:
net gesproken met een connectie die bij pwc werkt via linkedin
THEY CANT STOP ME FROM LOVIN YOUUUUUUUUquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:40 schreef Doublepain het volgende:
@:Charlotte3
Ik kom per toeval mijn oude HD uit 2010 ofzo tegen en er staan een paar toppers op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, veel gewandeld enzo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Befje, vertel eens wat over je vakantie.
Jij bent mijn beste vriendquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Char had gelijk jij bent niet leuk in de omgang!!!
Ik heb altijd gelijk.. dat weet je toch!?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Char had gelijk jij bent niet leuk in de omgang!!!
Vast prachtige edelstenen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.. dat weet je toch!?
Laat ze maar lullen maat. Waarop wil je nog endorsed worden op LinkedIn? Dan regel ik dat voor je.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hahahahaha erg grappig
jij bent zeker de leukste thuis
Nee maat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag nog strand geweest?
Oh, klote is dat. Maar hoezo goede beurt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee maat.
Had die begrafenis. Ik had wel goede beurt gemaakt.
Kwam als enige van de groepquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, klote is dat. Maar hoezo goede beurt?
SKRIBBLEDquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je een muur waar je een leuke tekening op mag maken.
Wie goed doet, goed ontmoet..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar serieus wel goed bezig @:tjacka
Kleine moeite, betekent vaak veel. Goed bezig maat.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat had ik gisteren bij je moeder.
Consultingquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen maat. Waarop wil je nog endorsed worden op LinkedIn? Dan regel ik dat voor je.
Ben je zo'n public speaker?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Consulting
Marketing
Strategy
Online Marketing
Digital Strategy
Teamwork
Public Speaking
1 keer voor school gestaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je zo'n public speaker?
Marketing zal ik doen.
Kan iedereen mij ondershrijven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1 keer voor school gestaan
en 1 keer kerk
Sterk. Maar wel redelijk gay.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat had ik gisteren bij je moeder.
Ja nee, dit moet dolle pret zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:15 schreef KingRoland het volgende:
vandaag zag ik een genderneutrale toilet
was wel lachen
Wie van jullie zet thuis de bril omhoog?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:15 schreef KingRoland het volgende:
was wel lachen
Ik niet. Moet wel kunnen zien waar ik richt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wie van jullie zet thuis de bril omhoog?
Pffffquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik niet. Moet wel kunnen zien waar ik richt.
HAHAHAHAHA
quote:
Ook plassend?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar even op een serieuze noot. Ik zit altijd op het toilet. Dus ja dan is de bril omlaag wel zo hygiënisch.
niet om het een of ander maar ik bedacht me dat een invalidetoilet dat altijd al is geweestquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:15 schreef KingRoland het volgende:
was wel lachen
Jazeker. Je wil toch geen urinedruppels op je broek?*quote:
Homo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker. Je wil toch geen urinedruppels op je broek?*
Jij vindt het prettig om met urineresten op je broek te lopen? Ik vind het goed maat.quote:
Zo duur zijn die onderbroeken van mij niet, dus het zal mij jeuken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij vindt het prettig om met urineresten op je broek te lopen? Ik vind het goed maat.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo duur zijn die onderbroeken van mij niet, dus het zal mij jeuken.
En dat doet het ook.
Op je normale broek ook. Of als je die op je enkels hebt op je benen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo duur zijn die onderbroeken van mij niet, dus het zal mij jeuken.
En dat doet het ook.
Ah vieessss.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op je normale broek ook. Of als je die op je enkels hebt op je benen.
Ja daarom.quote:
Onder de douche pissen vind ik dus ook vies he. Nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Staand pissen doe ik alleen onder de douche.
Poepen danquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder de douche pissen vind ik dus ook vies he. Nog nooit gedaan.
Ik krijg sterk het vermoeden dat jij gewoon niet zindelijk bent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op je normale broek ook. Of als je die op je enkels hebt op je benen.
Wat is er vies aan? Stroomt zo weg. Nog milieuvriendelijk ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij splijt in drieënquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik krijg sterk het vermoeden dat jij gewoon niet zindelijk bent.
Ik heb zo'n sterke straal, daar komt geen spatje van af.
Nou ja gewoon vies ideequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er vies aan? Stroomt zo weg. Nog milieuvriendelijk ook.
Als je goed kijkt zeker wel. Voel ook maar om die straal heen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik krijg sterk het vermoeden dat jij gewoon niet zindelijk bent.
Ik heb zo'n sterke straal, daar komt geen spatje van af.
Ik ga een beetje met m'n klauwen eromheen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zeker wel. Voel ook maar om die straal heen.
Nee joh. Plas ook gewoon over m’n been heen, lekker warmquote:
gadverdamme manquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh. Plas ook gewoon over m’n been heen, lekker warm
Normaalste zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga een beetje met m'n klauwen eromheen.
Waus.
Probeer het morgenochtend. Ik vind het altijd wel handig. Anders moet ik weer apart op de plee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
gadverdamme mannee ik kan dat gewoon niet.
Ik of wij?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:06 schreef Gutanoth het volgende:
Er is een groepsapp aangemaakt voor mensen die allemaal een huis hebben gekocht in het nieuwbouwproject waar ik ook een huis heb gekocht en in die app zitten van die personen die iedereen er even aan willen herinneren dat kinderen nu al ingeschreven moeten worden voor het nieuwe schooljaar
Dat was vrij triest ja. En dan jaren later mee aankomenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat @:aTypisch geen man van zijn woord is.
Gewoon pissen voordat je je wast, dan zijn je pis en de geur ook meteen weg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Deden we altijd bij elkaar onder de douche na de voetbaltraining en -wedstrijd. Altijd woede en vechten. Genot. Mooiste was wanneer iemand het niet doorhad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh. Plas ook gewoon over m’n been heen, lekker warm
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deden we altijd bij elkaar onder de douche na de voetbaltraining en -wedstrijd. Altijd woede en vechten. Genot. Mooiste was wanneer iemand het niet doorhad.
Hie ging duequote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij een stuk minder met je mislukte mention
Hie ging due afspraak vandaag? Of gisteren eigenlijk.
GOEDEMORGEN ZEGquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar dacht je moeder toch anders over
Dingquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hie ding due![]()
Dom varken.
DUE @:Scrummie2.0 @:maxi-mus @:Caland @:Zipportal DUE!!!!![]()
![]()
Lekker maatquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo dan!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nice.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit doet elke vrouw/mens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie ben jij?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit doet elke vrouw/mens.
Heerlijk maatquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:26 schreef Doublepain het volgende:
Een gebouw tegenover mij draait nu Liever te dik in de kist voluit, wat een genot en dat in een mocrobuurt #multiculturelesamenleving
@:jancees
Nope! En wat lenny zegtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit doet elke vrouw/mens.
Ik geef voorkeur aan de Engelse variant :quote:
quote:Rather too fat in the coffin, than to miss another partyyyyyyyyyyyyyyyyy
???quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef voorkeur aan de Engelse variant :
[..]
Nee hij wilde niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:17 schreef Coco. het volgende:
Benieuwd of @:johannes_vermeer en @:paxcon al naar de kermis zijn geweest.
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:53 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen, heeft een van jullie misschien verstand van HTML codes?
Is mijn werk, dus ik moet wel ja zeggen eigenlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:53 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen, heeft een van jullie misschien verstand van HTML codes?
quote:
DM.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is mijn werk, dus ik moet wel ja zeggen eigenlijk.
quote:
quote:
Er stond er om 9:30 eentje recht voor m'n slaapkamerraam te brullen dat het schafttijd was. De ellende is dat er stroom uit dit appartement gehaald wordt voor de lieren waarmee ze tegels naar boven brengen, en NATUURLIJK moet dat via mijn slaapkamerquote:
Mooi, heb je ook eens een keer een normaal ritme te pakken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er stond er om 9:30 eentje recht voor m'n slaapkamerraam te brullen dat het schafttijd was. De ellende is dat er stroom uit dit appartement gehaald wordt voor de lieren waarmee ze tegels naar boven brengen, en NATUURLIJK moet dat via mijn slaapkamer
Was dat eng om in contact te komen met werkende mensen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er stond er om 9:30 eentje recht voor m'n slaapkamerraam te brullen dat het schafttijd was. De ellende is dat er stroom uit dit appartement gehaald wordt voor de lieren waarmee ze tegels naar boven brengen, en NATUURLIJK moet dat via mijn slaapkamer
Sow, Char is venijnig vandaag!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:57 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mooi, heb je ook eens een keer een normaal ritme te pakken.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:57 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mooi, heb je ook eens een keer een normaal ritme te pakken.
Sow jeetje.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat eng om in contact te komen met werkende mensen?
Hoe is het met je koppijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:00 schreef Charlotte3 het volgende:
Wisten jullie dat dit poppetje '' knippert met zijn ogen!!
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat eng om in contact te komen met werkende mensen?
Ik zou eens een dokter opzoeken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:00 schreef Charlotte3 het volgende:
Wisten jullie dat dit poppetje '' knippert met zijn ogen!!
Weg, gelukkig.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe is het met je koppijn?
Haal dat weg dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:09 schreef GGMM het volgende:
Logboek entries voor dit topic
Op woensdag 28 augustus 2019 @ 09:53 door Charlotte3:
Topictitel: "[VBL SC #7232] Negersex" -> "[VBL SC #GG7232] Negersex"
huh
JIJ MOET OP HET MATJE KOMEN!!
Dat halen we natuurlijk even weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:08 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat er eigenlijk 'GG' in de TT?
Zou niet weten waarvoor, heb niks gewijzigd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:09 schreef GGMM het volgende:
huh
Dat mens moet er met haar poten vanaf blijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:09 schreef GGMM het volgende:
huh
Er staat letterlijk gelogd dat jij het gewijzigd heb en nog ontkennenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarvoor, heb niks gewijzigd.
Ja niet bewust dan, misschien via mobiel dat ik per ongeluk iets aangeklikt heb..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat letterlijk gelogd dat jij het gewijzigd heb en nog ontkennen
Hoe gaan we dat in de toekomst voorkomen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:15 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja niet bewust dan, misschien via mobiel dat ik per ongeluk iets aangeklikt heb..
Charlotte3 is een parodie op zichzelfquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat letterlijk gelogd dat jij het gewijzigd heb en nog ontkennen
SHAME!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat in de toekomst voorkomen?
quote:
Bedankt voor jullie hulp!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is mijn werk, dus ik moet wel ja zeggen eigenlijk.
Geen dank.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor jullie hulp!
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarvoor, heb niks gewijzigd.
LEUGENS.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:15 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja niet bewust dan, misschien via mobiel dat ik per ongeluk iets aangeklikt heb..
JanCees heeft me ook geholpen, ze hebben beide hetzelfde antwoord gegeven/link.. jou lukte het niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:19 schreef GGMM het volgende:
Scrummie is weer de ridder op het witte paard
LEES DE ZIN: N I E T B E W U S T!!!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
LEUGENS.
Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 28-08-2019 09:53
Negerseks. DEVICE: Windows 10 (BUILD 1903 (10.0.18362.295)
Jij bent echt chagrijnig de laatste tijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
LEES DE ZIN: N I E T B E W U S T!!!
Wat snap je daar niet aan?!
Even kijken wat je gewijzigd hebt en je een mokerdom varken noemen!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:22 schreef onlogisch het volgende:
@:Charlotte3 verliest haar zelfcontrole.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:22 schreef onlogisch het volgende:
@:Carlotte3 verliest haar zelfcontrole.
*en je vervolgensquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even kijken wat je gewijzigd hebt en je een mokerdom varken noemen!
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:19 schreef GGMM het volgende:
Scrummie is weer de ridder op het witte paard
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
LEES DE ZIN: N I E T B E W U S T!!!
Wat snap je daar niet aan?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Gay.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik help @:onlogisch ook zo vaak.
Daarom stuur ik je soms ook een rituals pakketjequote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Precies, zo is het cirkeltje weer rond.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom stuur ik je soms ook een rituals pakketje
Is goed scrummie.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat jullie met elkaars cirkeltje doen hoef ik niet te wetenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Precies, zo is het cirkeltje weer rond.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:30 schreef Charlotte3 het volgende:
Carl, Carlotte, kijk daar heb je het weer... @:ggmm
Laat lekker zitten joh..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo een splinter uit mijn rug trekken.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Jij bent echt laag intellectueel hè?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kan plat liggen van het lachen met zulke films, sws Jim Carrey.
Meh, dat soort films vind ik helemaal niets.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kan plat liggen van het lachen met zulke films, sws Jim Carrey.
Jim Carrey en laag intellectueel...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij bent echt laag intellectueel hè?
Ik wel, dan kijk ik wel in mijn eentje.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meh, dat soort films vind ik helemaal niets.
Ik reageerde op GGMM met zijn splinter plaatje
Het vuurtje brandt nog steeds voor jouuuuuuuquote:
vrij kut is hetquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:57 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Fijn, dan ben ik niet de enige.
Stagiairegenot.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:58 schreef Doublepain het volgende:
PSV gebruikte blijkbaar het oude Japan vlag van de 2e wereld oorlog bij Doan's aankondiging
GENOT
het vlagquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:58 schreef Doublepain het volgende:
PSV gebruikte blijkbaar het oude Japan vlag van de 2e wereld oorlog bij Doan's aankondiging
GENOT
Plaatje werkt niet bij mij meer HELAAStwitter:psveindhoven twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 21:40:29クラブ歴史的初の日本人選手。堂安律選手、ようこそPSVアイントホーフェンへ。誇りに思います。#堂安決定 reageer retweet
Me tong leg op me kinquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Me tong leg op me kinMe tongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@onlogisch
@Caland
@maxi-mus
[..]
Me tong leg op me kinHoogstaande muziek luister jij dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je ontzettend vervelend.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:04 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde scrummie ook taggen, maar die zal er niks van durven zeggen tegen Charlotte.
[..]
Me tong leg op me kinIk ben zo blij dat ik niet naar dat soort walgelijke muziek kan luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zingen hun zo... heel die zin klopt van geen mallemoer, maar zo hoort 'iequote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Me tong![]()
@:onlogisch
@:caland
@:maxi-mus
Je doet me hier geen plezier mee JanCeesquote:
hunquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat zingen hun zo... heel die zin klopt van geen mallemoer, maar zo hoort 'ie
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet me hier geen plezier mee JanCees
Wat is je favoriete muziek album aller tijden? En nu niet met die UI van je aankomen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet me hier geen plezier mee JanCees
Ken ik nietquote:
brockhampton ken je toch welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik zal thuis eens luisteren als ik er aan denk.(en ga er maar vanuit dat ik het vergeet)
You tell mequote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Charlotte3
Wat staat er in je horoscoop vandaag?
Ook van domme varkens kun je gehakt maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:12 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM maakt gehakt van @:Charlotte3
Ga ik zeker doen als ik er aan denk!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:17 schreef JanCees het volgende:
ik zou Saturation 1, 2 en 3 luisteren @:ggmm
wel genot hoor
Saturate Records is een platenlabel uit Hamburg.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:17 schreef JanCees het volgende:
ik zou Saturation 1, 2 en 3 luisteren @:ggmm
wel genot hoor
Dus ik ben een dom varken?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook van domme varkens kun je gehakt maken.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je dat nog moet vragen wel ja.
Is dit waarom al je collega’s teringdik zijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:24 schreef GGMM het volgende:
Er hangt hier een vervelende sfeer.
Ik heb ook erg slecht geslapen en voel me een beetje chagrijnig.
Daarom deel ik nu muffins uit.
[ afbeelding ]
Wat ziet die ene er smerig uit met dat witte kwakje, hou het lekker zelf maar!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Alle mods/FA’s zijn toch dik? Algemeen bekend.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dit waarom al je collega’s teringdik zijn?
Bedankt maat. Hopelijk gaat je chagrijnig zijn in de loop van de middag weg!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |