SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Voorlopig weer even niet. Zonder bevalt me goed, weg is dat junkerige ‘must eat’ gevoel.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Ten tijde van mijn dr Frank dieet snákte ik naar brood en aardappels
Ben zo blij dat ik toch een beetje afval/niet zwaarder wordt terwijl ik gewoon kh eet
Wanneer ga je weer wat kh's toevoegen BE?
Was toch ff lekkerquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voorlopig weer even niet. Zonder bevalt me goed, weg is dat junkerige ‘must eat’ gevoel.
Zo heel af en toe zal ik wel kh’s bij het avondeten eten. Mss dan ook wel eens brood.
Maar de afgelopen 2 weken heb ik ze wel op hoor. Chocoladecroissantjes!pizza op het strand bij zonsondergang etc etc
Nu weer even niet dus.
Maar soms heb je wel net leuke kleren gevonden en is dat best zonde / irritantquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Dit trek ik echt zķ slecht...
Dat wil je toch? Daar ben je toch voor bezig?
#zandinmekut
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit trek ik echt zķ slecht...
Dat wil je toch? Daar ben je toch voor bezig?
#zandinmekut
Wat moet je dan voorbereiden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon 42. Da's toch het antwoord op alles.en maat 40 broeken zijn toch vaak te kort
![]()
En dat eten klaarzetten moet ik gewoon dķen. Misschien maar tegelijk met m'n avondeten klaarmaken doen, die paar uur koelkast kunnen er dan ook nog wel bij.
Ja, die verpakking wil ik dus minimaliseren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat moet je dan voorbereiden?
Ik koop gewoon kleinverpakkingen en plastic zakjes (excuus aan de stikkende zeeschildpadden) en eindig dan zo mijn lunch.
[ afbeelding ]
Kaasje was op, biet genoeg voor twee dagen
Luiheid![]()
Hier ook! Ik droeg eerst maat 46 en soms 48quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:06 schreef Barreltje het volgende:
ik had gister eten over, met wat sla tomaat en komkommer erbij een prima lunch![]()
verder vind ik het alleen maar leuk dat mijn kleding te groot is, want eindelijk leuke kleding die ik aan kan 46--> 44--> 42.. nu hopelijk nog naar 40 dan staat het ook ECHT goed
Resulteert hier in paprika gewoon afhappen, of komkommer dramatisch door midden breken in de lunchruimte alvorens eraan te gaan knauwen. Mijn collega's kijken me al jaren vreemd aan hierom trouwens, blijkt niet te wennen geloof ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
En dingen als een paprika wat kleiner hakken enzo. Geen extreem spannende dingen, maar wel dingen die ik niet in de ochtend met een slaperig hoofd wil doen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben bezig om een ruggengraat te kweken.. Dit staat al de hele ochtend naast me:
[ afbeelding ]
Afhappen vind ik irritant, vind ik weer overal zaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Resulteert hier in paprika gewoon afhappen, of komkommer dramatisch door midden breken in de lunchruimte alvorens eraan te gaan knauwen. Mijn collega's kijken me al jaren vreemd aan hierom trouwens, blijkt niet te wennen geloof ik
Moest lachen om de MI van overal zaadquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afhappen vind ik irritant, vind ik weer overal zaad.Plus een halve paprika achter m'n spalkje, dat velletje is precies stevig genoeg om goed vast te gaan zitten.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest lachen om de MI van overal zaad
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest lachen om de MI van overal zaad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is veel te weinig?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:53 schreef Sarabi het volgende:
-300gr ten opzichte van vorige week
Lijstje:
O: -
L: parelcouscoussalade
D: zoete aardappelfrietjes en een worstje
T: 3 snack a jacks
B: nog steeds elke dag 10k stappen
Oke! Het klinkt zo weinig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah alleen de lunch is al 700kcal.
Altijd lastig zulke lijstjes. Maar heb ook geen zin om alles uit te schrijven.quote:
Ik ben blij dat het woord Paprika in dit bericht staat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afhappen vind ik irritant, vind ik weer overal zaad.Plus een halve paprika achter m'n spalkje, dat velletje is precies stevig genoeg om goed vast te gaan zitten.
Dat klopt jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:41 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben blij dat het woord Paprika in dit bericht staat.
Met een volwassenenbudget is kleding niet goedkoper, troost je met die gedachte.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:00 schreef emmyemmy2 het volgende:
Nou, het is best irritant om op een studentenbudget elke keer weer nieuwe leuke kleren te kopen
Mijn smaak wordt vooral duurder..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Met een volwassenenbudget is kleding niet goedkoper, troost je met die gedachte.
Ik ben een mix van alles tussen Ralph Lauren en Primark.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mijn smaak wordt vooral duurder..![]()
Vandaag een broek aan die eerder strak zat en nu heerlijk baggy zit.. en baggy staat ie totaal anders maar ook erg leuk
Heb je zo’n weegschaal die gewichten opslaat en dergelijke?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb me vannacht helemaal leeggepiest dus ik ben toch maar gaan staan. +1 tov begin vakantie, vind ik prima acceptabel.
Nu alleen die weegschaal nog leren dat ik ik ben en niet mijn lieftallige.
Schelen jullie zo weinig? Dan gaat die het misschien nooit echt lekker uit elkaar houden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb me vannacht helemaal leeggepiest dus ik ben toch maar gaan staan. +1 tov begin vakantie, vind ik prima acceptabel.
Nu alleen die weegschaal nog leren dat ik ik ben en niet mijn lieftallige.
Check, ik merk het vooral als ik slippers aan heb, 's ochtends zitten ze prima, 's middags krijg ik ze amper aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:17 schreef Goitske het volgende:
Ik voel me gelijk door die warmte weer opgezwollen. Ringen zitten strak, weegschaal blijft wel constant
Waarheid dit, het grootste verschil is dat mijn nettobudget wat groter is, maar ik heb ook een werkgarderobe, dus extra kosten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Met een volwassenenbudget is kleding niet goedkoper, troost je met die gedachte.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het woord Paprika in dit bericht staat.
quote:
Wat dacht je van een budget als je 2 kinderen hebt. Die gaan bijna altijd voor. Dan zijn het schoenen, gymschoenen, voetbalkleding, bijna elke winter nieuwe garderobe want ze passen het niet meer etc. Ik besteed ongeveer 500 euro per jaar aan mijn kleding dat is incl schoenen, ondergoed en jassen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:00 schreef emmyemmy2 het volgende:
Nou, het is best irritant om op een studentenbudget elke keer weer nieuwe leuke kleren te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |