SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Voorlopig weer even niet. Zonder bevalt me goed, weg is dat junkerige ‘must eat’ gevoel.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Ten tijde van mijn dr Frank dieet snákte ik naar brood en aardappels
Ben zo blij dat ik toch een beetje afval/niet zwaarder wordt terwijl ik gewoon kh eet
Wanneer ga je weer wat kh's toevoegen BE?
Was toch ff lekkerquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voorlopig weer even niet. Zonder bevalt me goed, weg is dat junkerige ‘must eat’ gevoel.
Zo heel af en toe zal ik wel kh’s bij het avondeten eten. Mss dan ook wel eens brood.
Maar de afgelopen 2 weken heb ik ze wel op hoor. Chocoladecroissantjes!pizza op het strand bij zonsondergang etc etc
Nu weer even niet dus.
Maar soms heb je wel net leuke kleren gevonden en is dat best zonde / irritantquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Dit trek ik echt zķ slecht...
Dat wil je toch? Daar ben je toch voor bezig?
#zandinmekut
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit trek ik echt zķ slecht...
Dat wil je toch? Daar ben je toch voor bezig?
#zandinmekut
Wat moet je dan voorbereiden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon 42. Da's toch het antwoord op alles.en maat 40 broeken zijn toch vaak te kort
![]()
En dat eten klaarzetten moet ik gewoon dķen. Misschien maar tegelijk met m'n avondeten klaarmaken doen, die paar uur koelkast kunnen er dan ook nog wel bij.
Ja, die verpakking wil ik dus minimaliseren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat moet je dan voorbereiden?
Ik koop gewoon kleinverpakkingen en plastic zakjes (excuus aan de stikkende zeeschildpadden) en eindig dan zo mijn lunch.
[ afbeelding ]
Kaasje was op, biet genoeg voor twee dagen
Luiheid![]()
Hier ook! Ik droeg eerst maat 46 en soms 48quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:06 schreef Barreltje het volgende:
ik had gister eten over, met wat sla tomaat en komkommer erbij een prima lunch![]()
verder vind ik het alleen maar leuk dat mijn kleding te groot is, want eindelijk leuke kleding die ik aan kan 46--> 44--> 42.. nu hopelijk nog naar 40 dan staat het ook ECHT goed
Resulteert hier in paprika gewoon afhappen, of komkommer dramatisch door midden breken in de lunchruimte alvorens eraan te gaan knauwen. Mijn collega's kijken me al jaren vreemd aan hierom trouwens, blijkt niet te wennen geloof ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
En dingen als een paprika wat kleiner hakken enzo. Geen extreem spannende dingen, maar wel dingen die ik niet in de ochtend met een slaperig hoofd wil doen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben bezig om een ruggengraat te kweken.. Dit staat al de hele ochtend naast me:
[ afbeelding ]
Afhappen vind ik irritant, vind ik weer overal zaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Resulteert hier in paprika gewoon afhappen, of komkommer dramatisch door midden breken in de lunchruimte alvorens eraan te gaan knauwen. Mijn collega's kijken me al jaren vreemd aan hierom trouwens, blijkt niet te wennen geloof ik
Moest lachen om de MI van overal zaadquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afhappen vind ik irritant, vind ik weer overal zaad.Plus een halve paprika achter m'n spalkje, dat velletje is precies stevig genoeg om goed vast te gaan zitten.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest lachen om de MI van overal zaad
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest lachen om de MI van overal zaad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is veel te weinig?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:53 schreef Sarabi het volgende:
-300gr ten opzichte van vorige week
Lijstje:
O: -
L: parelcouscoussalade
D: zoete aardappelfrietjes en een worstje
T: 3 snack a jacks
B: nog steeds elke dag 10k stappen
Oke! Het klinkt zo weinig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah alleen de lunch is al 700kcal.
Altijd lastig zulke lijstjes. Maar heb ook geen zin om alles uit te schrijven.quote:
Ik ben blij dat het woord Paprika in dit bericht staat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afhappen vind ik irritant, vind ik weer overal zaad.Plus een halve paprika achter m'n spalkje, dat velletje is precies stevig genoeg om goed vast te gaan zitten.
Dat klopt jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:41 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben blij dat het woord Paprika in dit bericht staat.
Met een volwassenenbudget is kleding niet goedkoper, troost je met die gedachte.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:00 schreef emmyemmy2 het volgende:
Nou, het is best irritant om op een studentenbudget elke keer weer nieuwe leuke kleren te kopen
Mijn smaak wordt vooral duurder..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Met een volwassenenbudget is kleding niet goedkoper, troost je met die gedachte.
Ik ben een mix van alles tussen Ralph Lauren en Primark.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mijn smaak wordt vooral duurder..![]()
Vandaag een broek aan die eerder strak zat en nu heerlijk baggy zit.. en baggy staat ie totaal anders maar ook erg leuk
Heb je zo’n weegschaal die gewichten opslaat en dergelijke?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb me vannacht helemaal leeggepiest dus ik ben toch maar gaan staan. +1 tov begin vakantie, vind ik prima acceptabel.
Nu alleen die weegschaal nog leren dat ik ik ben en niet mijn lieftallige.
Schelen jullie zo weinig? Dan gaat die het misschien nooit echt lekker uit elkaar houden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb me vannacht helemaal leeggepiest dus ik ben toch maar gaan staan. +1 tov begin vakantie, vind ik prima acceptabel.
Nu alleen die weegschaal nog leren dat ik ik ben en niet mijn lieftallige.
Check, ik merk het vooral als ik slippers aan heb, 's ochtends zitten ze prima, 's middags krijg ik ze amper aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:17 schreef Goitske het volgende:
Ik voel me gelijk door die warmte weer opgezwollen. Ringen zitten strak, weegschaal blijft wel constant
Waarheid dit, het grootste verschil is dat mijn nettobudget wat groter is, maar ik heb ook een werkgarderobe, dus extra kosten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Met een volwassenenbudget is kleding niet goedkoper, troost je met die gedachte.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het woord Paprika in dit bericht staat.
quote:
Wat dacht je van een budget als je 2 kinderen hebt. Die gaan bijna altijd voor. Dan zijn het schoenen, gymschoenen, voetbalkleding, bijna elke winter nieuwe garderobe want ze passen het niet meer etc. Ik besteed ongeveer 500 euro per jaar aan mijn kleding dat is incl schoenen, ondergoed en jassen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:00 schreef emmyemmy2 het volgende:
Nou, het is best irritant om op een studentenbudget elke keer weer nieuwe leuke kleren te kopen
Telt ook op met jarenlang drie keer per dag batsen hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:37 schreef Rauw. het volgende:
Tja, voor een veel kleiner bedrag koop je ook een pakje condooms.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Dertig euro in het jaar en klaarrrr./spiraal
Geld is net als calorieën, je hebt altijd minder beschikbaar dan je zou willen.![]()
Disclaimer: is geen waarheid, weet ik. Maar ik vond 'm wel lollig klinken.
Dat is toch nog best een prima bedrag?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:35 schreef Goitske het volgende:
Wat dacht je van een budget als je 2 kinderen hebt. Die gaan bijna altijd voor. Dan zijn het schoenen, gymschoenen, voetbalkleding, bijna elke winter nieuwe garderobe want ze passen het niet meer etc. Ik besteed ongeveer 500 euro per jaar aan mijn kleding dat is incl schoenen, ondergoed en jassen.
30 per jaar??? Hoe doe je dat dan met schoenen e.d., die van jou zijn niet goedkoop toch.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Dertig euro in het jaar en klaarrrr./spiraal
Geld is net als calorieën, je hebt altijd minder beschikbaar dan je zou willen.![]()
Disclaimer: is geen waarheid, weet ik. Maar ik vond 'm wel lollig klinken.
Ik had het over de condoomkosten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:14 schreef Molo het volgende:
[..]
30 per jaar??? Hoe doe je dat dan met schoenen e.d., die van jou zijn niet goedkoop toch.
Owwwwwwquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het over de condoomkosten.![]()
Die kleding wil ik niet weten, tbh.
Schoenen kon ik per paar niet onder de 100 euro ivm steunzolen die er in moeten en dat gaat nogal lastig en moeten echt goede schoenen zijn. Dus dat is sowieso 200 euro per jaar hou je 300 over voor de rest gemiddelde bh kost 40-50 euro blijft er weinig over hoor. 1-2 broeken per jaar en paar shirtjes. Een winterjas zit je zo op 100-200 euroquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch nog best een prima bedrag?
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik aan kleding uitgeef. De laatste tijd wel weer iets meer, maar dat is ook omdat ik weer wat blijer met mezelf begin te worden. Maar ik koop eigenlijk zelden dure items, al probeer ik dat wel een beetje te veranderen omdat ik mezelf gewoon beter wil gaan kleden, ook voor kantoor. Schoenen wel altijd de bekende merken, maar wel alleen in de sale. Laatst nog Clarks desert boots van 140 euro voor 28 euro gevonden.
Dan kun je hem gewoon meerdere dagen om houden. #sloopdecrisis.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Telt ook op met jarenlang drie keer per dag batsen hoor
tsjah. een beetje goede BH voor mijn maat is toch al gauw 80 euro. dan gaat het snelquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:41 schreef Myraela het volgende:
Ik zal wel gewoon heel goedkoop en/of weinig shoppen.Misschien moet ik nog een beetje uit m'n studenten-shopgedrag groeien. Al zal ik nooit 500 euro uitgeven aan wat ondergoed.
Ik niet meer, heb de ruimte nu om aan te kloten met m'n onzinaankopen gelukkig.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:25 schreef Molo het volgende:
Ik doe niet aan budgetteren, te lui voor en interesseert me geen moer.
Betekent wel dat ik mega inefficiënt ben natuurlijk
Gelukkig niet zo enorm van het impulsief grote aankopen doen. En op boodschappen bespaar ik alleen als de kwaliteit er niet onder lijdt.
Goed voer
De HEMA heeft in mijn maat ook alleen oma BH's hoor. Schijnbaar hebben daar alleen oude mensen grote borsten. Maar bij Zalando heb ik laatst wel leuke goedzittende BH's gekocht voor iets van 30 euro.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:42 schreef Barreltje het volgende:
tsjah. een beetje goede BH voor mijn maat is toch al gauw 80 euro. dan gaat het snel
helaas kan ik niet bij de HEMA terecht
Lidl heeft voor grote maten een leuk aanbod. Wisselt wel, maar met regelmaat kan ik daar goed slagenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsjah. een beetje goede BH voor mijn maat is toch al gauw 80 euro. dan gaat het snel
helaas kan ik niet bij de HEMA terecht
AJAX?quote:
in iedergeval een stuk goedkoperquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:02 schreef Cue_ het volgende:
Toch best handig die kleine tieten van mij
Jep. Goedkoper shoppen, geen rugklachten door het gewicht, zitten niet in de weg bij het sporten...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:02 schreef Cue_ het volgende:
Toch best handig die kleine tieten van mij
Ja, een fitbit aria weegschaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:36 schreef rena het volgende:
[..]
Heb je zo’n weegschaal die gewichten opslaat en dergelijke?
Best netjes een kilo idd
Ja, het scheelt inmiddels een kilo of 2 ofzo. En hij denkt dan eerder dat manlief omhoog fluctueert dan dat ik gedaald zou kunnen zijn. Terwijl hij toch echt al een keer eerder 1,5 kilo lichter van mij pakte.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schelen jullie zo weinig? Dan gaat die het misschien nooit echt lekker uit elkaar houden.
Je kunt het op de website wel weer aangeven en aanpassen, misschien dat die dan vanzelf een steeds betere inschatting gaat maken. Als ik een poosje niet op de weegschaal had gestaan, was ik vaak weer een guest.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, een fitbit aria weegschaal.
Ja, het scheelt inmiddels een kilo of 2 ofzo. En hij denkt dan eerder dat manlief omhoog fluctueert dan dat ik gedaald zou kunnen zijn. Terwijl hij toch echt al een keer eerder 1,5 kilo lichter van mij pakte.
Nou ja goed, ik moet maar gewoon flink afvallen en F. niet en dan hopen dat hij mij weer op pikt.
Oh, eens even kijken dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kunt het op de website wel weer aangeven en aanpassen, misschien dat die dan vanzelf een steeds betere inschatting gaat maken. Als ik een poosje niet op de weegschaal had gestaan, was ik vaak weer een guest.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:42 schreef Lonaa het volgende:
protip: ga niet hardlopen om 12 uur bij 31 graden.
Gekkie.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel langzaam aan gedaan. 31 minuten over gedaan ditdat.
Heeft ie geen mechanisme dat je dat zelf kan sturen/assignen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, een fitbit aria weegschaal.
[..]
Ja, het scheelt inmiddels een kilo of 2 ofzo. En hij denkt dan eerder dat manlief omhoog fluctueert dan dat ik gedaald zou kunnen zijn. Terwijl hij toch echt al een keer eerder 1,5 kilo lichter van mij pakte.
Nou ja goed, ik moet maar gewoon flink afvallen en F. niet en dan hopen dat hij mij weer op pikt.
Als je er een keertje tegenaan tikt met je voet gaat hij naar de andere persoon, tenminste als het goed is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:22 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Heeft ie geen mechanisme dat je dat zelf kan sturen/assignen?
Mijn vriendin streeft me nu ook bijna voorbij en het verschil is nu ook zo klein dat ie vraagt wie er op staat. We moeten dan ons gewicht op een been naar links of rechts verplaatsen om op die manier aan te geven wie er op de weegschaal staat(Ik heb een Withings smart scale overigens)
Dat vraagt hij hier soms wel als hij twijfelt, maar nu bepaalt hij gewoon dat ik het duikbootje ben ipv de appel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:22 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Heeft ie geen mechanisme dat je dat zelf kan sturen/assignen?
Mijn vriendin streeft me nu ook bijna voorbij en het verschil is nu ook zo klein dat ie vraagt wie er op staat. We moeten dan ons gewicht op een been naar links of rechts verplaatsen om op die manier aan te geven wie er op de weegschaal staat(Ik heb een Withings smart scale overigens)
Bij de aria?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je er een keertje tegenaan tikt met je voet gaat hij naar de andere persoon, tenminste als het goed is.
Yesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij de aria?
*nog eens gaat staan.
Nee manquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:42 schreef Lonaa het volgende:
protip: ga niet hardlopen om 12 uur bij 31 graden.
Ik vind het heel lastig, goeie BH's. Mijn zus zweert ook bij donnadinges. Heeft ook 100 F of zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
De HEMA heeft in mijn maat ook alleen oma BH's hoor. Schijnbaar hebben daar alleen oude mensen grote borsten. Maar bij Zalando heb ik laatst wel leuke goedzittende BH's gekocht voor iets van 30 euro.![]()
Vroeger had ik ook duurdere, maar ik sloop ze net zo snel en merk verder ook geen verschil.
Deed niets.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yesmaar misschien zijn er verschillende versies?
Goed bezig !quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Kort huisbroekie gekocht in 44 2 maten kleiner Das niet normaal toch
Hmmm vervelendquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Deed niets.
Hier is dat alleen als hij een vraagteken bij het icoontje plaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |