Ik heb hier toch meer moeite mee nu ik je in het echt heb ontmoet.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje zoals ik een neger pijp dus. Got it!
quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb hier toch meer moeite mee nu ik je in het echt heb ontmoet.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb hier toch meer moeite mee nu ik je in het echt heb ontmoet.
Omdat je zo petite bent.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik er zo intens onschuldig uitzie bedoel je?
Ojaquote:
Wauw. Ik word na een handjevol M&M's wel misselijk meestalquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:40 schreef Debsterr het volgende:
Ik bedoel, waar LAAT je het? En nee, geef hier geen antwoord op.
Ik vind deze 2 posts na elkaar dus bijzonder grappigquote:
O, is dat 't?quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.mcdonalds.nl/producten/burgers-mcnuggets/sharebox-0
Dat is net genoeg voor de smaak, hoe de fuck moet je dat delen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.mcdonalds.nl/producten/burgers-mcnuggets/sharebox-0
CL heeft superpowers.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw. Ik word na een handjevol M&M's wel misselijk meestal
Ik word er ook heel territoriaal van denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is net genoeg voor de smaak, hoe de fuck moet je dat delen?
Het is net een schaal bitterballen die rond gaat. Daar kan ik ook niet zo goed mee overweg.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word er ook heel territoriaal van denk ik.
Geen idee, als iemand er iets uit wil jatten ga ik grommen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is net genoeg voor de smaak, hoe de fuck moet je dat delen?
Niet doen, anders moeten we je missenquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie elvi al zo'n sharebox eten en dat ik er eentje jat
Ik probeer nooit te zeugerig en te hebberig over te komen dus dan neem ik er eentje of ik durf niet te pakken en krijg niksquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is net een schaal bitterballen die rond gaat. Daar kan ik ook niet zo goed mee overweg.
"Neeee... neem jij maar de laatste hoor..."quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer nooit te zeugerig en te hebberig over te komen dus dan neem ik er eentje of ik durf niet te pakken en krijg niks
Herkenbaar op feestjes.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer nooit te zeugerig en te hebberig over te komen dus dan neem ik er eentje of ik durf niet te pakken en krijg niks
Ik zeg tegen vrienden dan meestal zoiets van "Zou je dat wel doen, je hebt al zoveel kinnen?".quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"Neeee... neem jij maar de laatste hoor..."
Dus, wanneer gaan we maccen en niet sharen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Herkenbaar op feestjes.
Niet herkenbaar in de mac zelf als ik gvd die sharebox zelf gekocht heb
Ja, in je oog gedrukt. Brandend heet.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg tegen vrienden dan meestal zoiets van "Zou je dat wel doen, je hebt al zoveel kinnen?".
En dan krijg ik 'm
quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, in je oog gedrukt. Brandend heet.
Whoohahhh!!quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dus, wanneer gaan we maccen en niet sharen?
Oh nee nu kennen we elkaar en kunnen we gewoon echt uit eten
quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, in je oog gedrukt. Brandend heet.
+1quote:
Afgesproken! Met KM, of 'ie dan met jou meegaat of met mij maakt niet uit toch?quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whoohahhh!!
Bij die ene die niet van de Ginscal maar wel zo in de buurt zit ligt is!
Als ie af is.
Amerikaanse pepper spray is het dubbelequote:Op maandag 26 augustus 2019 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren super lief gedroogde pepers gekregen in een shaker. Maar dan 1M SHU. Daaaaamn. Die wil je ook niet in je oog
quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Afgesproken! Met KM, of 'ie dan met jou meegaat of met mij maakt niet uit toch?
Ik had tijgerbalsem in m'n oogquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren super lief gedroogde pepers gekregen in een shaker. Maar dan 1M SHU. Daaaaamn. Die wil je ook niet in je oog
wrijf het er maar inquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik vanavond gewoon ga.
Denk dat ik dat ook maar eens doen onderweg naar huis.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik vanavond gewoon ga.
Omg jaquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:42 schreef HeatWave het volgende:
De nieuwe Star Wars trailer is wel weer moddertje vet zeg.
Ik voelde me weer even 10.
Verwacht je er iets van dan? Sinds de Disney jaren schijnt het enorm kut te zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:42 schreef HeatWave het volgende:
De nieuwe Star Wars trailer is wel weer moddertje vet zeg.
Ik voelde me weer even 10.
Het is allemaal prima kijkbaar, maar verre van meesterwerken oid.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verwacht je er iets van dan? Sinds de Disney jaren schijnt het enorm kut te zijn.
Ze zullen er vast dikke winst op maken hoor, maar de acteurs klagen, de fans klagen, de tekenfilms floppen, de strips floppen, de speelgoedverkopen zijn nog nooit zo laag geweest.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is allemaal prima kijkbaar, maar verre van meesterwerken oid.
Te mainstream?quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:06 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geen 1 Star Wars film gezien. Nooit. Ever.
Me too.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:06 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geen 1 Star Wars film gezien. Nooit. Ever.
hue hue.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee t boeit me niet. Ben meer van de Star Trek
Oh nee terug komen jijquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:14 schreef STING het volgende:
[..]
hue hue.
Tot zover weer mijn bijdrage.
Ow je bent een Trekkie hihihiquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee t boeit me niet. Ben meer van de Star Trek
Wanneer was de housewarming?quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:33 schreef Californium het volgende:
Ik word steeds meer fan van mijn huisje. Raam open en lekker in de opening zitten, eten en mensen kijken
Ik heb bij Cali altijd het idee of ze geheime aanwijzingen in haar boodschappen heeft zitten. Ik noteer deze dan ook nauwkeurig zodat we straks het raadsel kunnen oplossen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer was de housewarming?
Hangt genoeg aan de muur welquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:18 schreef Elvi het volgende:
Ik was even aan het kijken naar huizen, kom ik dit pareltje tegen
https://www.funda.nl/koop(...)39752-zeugstraat-90/
Zou niet aan de zeugstraat gaan wonen als ik jou was.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:18 schreef Elvi het volgende:
Zeker zelf geschoten op vakantie in Zuid-Afrikaquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:18 schreef Elvi het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb bij Cali altijd het idee of ze geheime aanwijzingen in haar boodschappen heeft zitten. Ik noteer deze dan ook nauwkeurig zodat we straks het raadsel kunnen oplossen.
We komen steeds dichter bij de clou voel ik.
Mensen die niet nat willen worden.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:43 schreef gcjoel het volgende:
Wie doet in hemelsnaam een brug in een snelweg?!!
Een brug die open gaatquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die niet nat willen worden.
Het alternatief is een wereld met boten op poten. Wat ik graag zou willen zien. Maar een snelweg met waarschuwingsborden "pas op: overstekende boten" is ook weer zoiets.quote:
Hoezo, komt je vriendin dan bij me langs?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou niet aan de zeugstraat gaan wonen als ik jou was.
In4 slechte grapjes![]()
Gewoon omvarenquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het alternatief is een wereld met boten op poten. Wat ik graag zou willen zien. Maar een snelweg met waarschuwingsborden "pas op: overstekende boten" is ook weer zoiets.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoezo, komt je vriendin dan bij me langs?
quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, nu heb ik boten op poten in m'n hoofd en wil ik ze zien ook.
https://images.app.goo.gl/Wc29jarMPjqnaYU48quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, nu heb ik boten op poten in m'n hoofd en wil ik ze zien ook.
note manquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee, niet poten in een boot.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
https://images.app.goo.gl/Wc29jarMPjqnaYU48
quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is er wettelijk precedent om die claim te onderbouwen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik zeg inb4 slechte grapjes moet je niet alsnog slechte grapjes maken he.
Ik ga dit programma nu voor het eerst kijken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:35 schreef Allures het volgende:
Omg de bejaarden van We zijn er bijna gaan raften en ik heb er gewoon speciaal Twitter voor aan gemaakt
Jezus, wat?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dit programma nu voor het eerst kijken.
je mist net een gesprek over wel of geen zon op de drogende wasquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat werkte ook niet met de zelfspotregel dus helaas.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik zeg inb4 slechte grapjes moet je niet alsnog slechte grapjes maken he.
Kan ik het bingenquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar nu heb je meerdere seizoenen om terug te kijken
Oeh Twitterquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:35 schreef Allures het volgende:
Omg de bejaarden van We zijn er bijna gaan raften en ik heb er gewoon speciaal Twitter voor aan gemaakt
Er is nu ook een programma waar mensen bij elkaar gaan eten die een soort van huiskamerrestaurant hebben; gaan mijn haren soms ook van overeind staan.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat er grappige dingen op Twitter staan?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:35 schreef Allures het volgende:
Misschien een intense behoefte om in de leegte te schreeuwen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat er grappige dingen op Twitter staan?
Want dat doen we op fok nooitquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een intense behoefte om in de leegte te schreeuwen?
Ja en Twitter doet zo irritant over lekker lezen zonder accountquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat er grappige dingen op Twitter staan?
Volgens mij doet Dino dit ook.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie mijn ouders dit ook nog weleens doen.
heb ik gekeken maar is niet leeg genoeg zeg maarquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is nu ook een programma waar mensen bij elkaar gaan eten die een soort van huiskamerrestaurant hebben; gaan mijn haren soms ook van overeind staan.
Ja dat is wel weer jammer soms.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar de leegte schreeuwt dan terug.
Poepen op een chemisch toilet. Dan is in de sneeuw misschien wel beter.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij doet Dino dit ook.
Bed&Breakfast?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is nu ook een programma waar mensen bij elkaar gaan eten die een soort van huiskamerrestaurant hebben; gaan mijn haren soms ook van overeind staan.
waarom in godsnaam?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga volgende week ook camperen bedenk ik me net
Ja precies!quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:50 schreef Chia het volgende:
Ik ben daar jaloers op. Ik wil ook kneuterig kunnen genieten van de was ophangen en een modderspetter van de caravan af wassen.
Ongeschreven reglement, met hart en ziel toevertrouwd aan de altijd onpartijdige Chia.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er wettelijk precedent om die claim te onderbouwen?
Ik kan me niet eens concentreren op dit programma.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja precies!
Ik kan me niet eens meer concentreren op een boek tegenwoordig
Een boek met allemaal jurkjes en peners dan?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja precies!
Ik kan me niet eens meer concentreren op een boek tegenwoordig
Ik zou dan bang zijn dat dat ding direct verstopt raaktquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Poepen op een chemisch toilet. Dan is in de sneeuw misschien wel beter.
Minimale voorbereiding; gaan grootste deel dagtochten lopen of maximaal een overnachting in een berghut. Volgend jaar maar weer iets serieuzers.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:49 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom in godsnaam?
En hoe ben je voorbereid? Waslijntje mee? Zak aardappels?
Doe niet te gek, je bent alweer op leeftijd.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Minimale voorbereiding; gaan grootste deel dagtochten lopen of maximaal een overnachting in een berghut. Volgend jaar maar weer iets serieuzers.
Daarna wel een lang weekend naar London
Denk dat ik me na mijn vakantie ook maar ga settelen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe niet te gek, je bent alweer op leeftijd.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik me na mijn vakantie ook maar ga settelen.
Gewoon een meidje zwanger schietenquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik me na mijn vakantie ook maar ga settelen.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon een meidje zwanger schieten
Oooooooooohquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lang geleden.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hé, leuk jullie weer eens te treffen !
Ben nu toch maar die kant op gegaan. Nu koelt het beetje af eindelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Willen jullie ook niet naar bed wegens het zweet?
Ik zou graag een keer naar bed met jou willen !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Willen jullie ook niet naar bed wegens het zweet?
Hier ook. Te laat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben nu toch maar die kant op gegaan. Nu koelt het beetje af eindelijk.
Alsof je het niet lekker vond !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:50 schreef Elvi het volgende:
Nee befbekje ofzo. Of wat was die usernameik ben hier zo slecht in...
Als jij eens durft af te sprekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ha pop !
Wanneer gaan we anaal !?
Dat heeft echt niets met durven te maken !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als jij eens durft af te spreken
Alles goed?
Waarmee wel dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat heeft echt niets met durven te maken !
Nee, vreselijk !
Als ik over een week kan DM'en met dit account dan vertel ik je in privé alles over m'n erectieproblemen !quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als ik over een week kan DM'en met dit account dan vertel ik je in privé alles over m'n erectieproblemen !
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:10 schreef Q. het volgende:
Weer een groot IT probleem opgelost!Stekker zat er niet in.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:10 schreef Q. het volgende:
Sommige mensen zijn toch onmisbaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:10 schreef Q. het volgende:
Hallo, 't is ochtend!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ha pop !
Wanneer gaan we anaal !?
Klopt. Maar ik probeer t niet naar m'n hoofd te laten gaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn toch onmisbaar.
Ik!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn toch onmisbaar.
ik haat deze weekquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:32 schreef TaMieke het volgende:
Ik haat mn werk![]()
Of gewoon alleen vandaag, dat kan ook. Geen idee
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
Gvdin 2017 gefuseerd en vandaag te horen gekregen dat "wegens uitzonderlijke prestatie er zich een mogelijkheid heeft voorgedaan om twee nieuwe bedrijven op te richten"
Altijd mooi hoe management het in een positief jasje weet te stoppen
Gooi het eruit !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:32 schreef TaMieke het volgende:
Ik haat mn werk![]()
Of gewoon alleen vandaag, dat kan ook. Geen idee
Bedrijf waar ik werk zit in een spiraal van overnames door grotere bedrijven; ook weer altijd spannend wat er weer binnengehaald gaat worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, en natuurlijk "we are proud to announce".
Toen gefuseerd tot een bedrijf met 50.000 werknemers wereldwijd, wat nu weer gesplitst gaat worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik werk zit in een spiraal van overnames door grotere bedrijven; ook weer altijd spannend wat er weer binnengehaald gaat worden.
Stage, het meest nutteloze onderdeel van de gemiddelde studie !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bedrijf waar ik werk heeft een blik stagiaires opengetrokken; alleen hebben ze niet nagedacht over de opdracht die ze moeten doen. Zitten sinds gisteren ineens 3 mensen hier wat op zich heen te gapen en ik mag ze straks een "introductie" geven.
Leuke meisjes?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bedrijf waar ik werk heeft een blik stagiaires opengetrokken; alleen hebben ze niet nagedacht over de opdracht die ze moeten doen. Zitten sinds gisteren ineens 3 mensen hier wat op zich heen te gapen en ik mag ze straks een "introductie" geven.
Meer geleerd tijdens stages dan in de collegesquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stage, het meest nutteloze onderdeel van de gemiddelde studie !
Ja, dit. Anders had ik nu geen werk gehad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Meer geleerd tijdens stages dan in de colleges!
Had dan ook geen vrijetijdskunde gekozen !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Hebben ze niet al een opdracht vanuit hun opleiding dan? En dat ze dan daarnaast werkzaamheden voor het bedrijf kunnen doen. Bij ons moest altijd vooraf goed vastliggen wat je ging doen, anders mocht je niet aan een stage beginnen. Om dit soort taferelen te voorkomen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ligt er totaal aan wat voor stage je doet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stage, het meest nutteloze onderdeel van de gemiddelde studie !
Ja want de stages bij procestechnologie zijn zo saai en nutteloos. Leer je echt niks van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Had dan ook geen vrijetijdskunde gekozen !
Stagaires goed begeleiden kost echt een bult tijd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hallo Mr. Nuance !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er totaal aan wat voor stage je doet.
Vond de mijne meestal behoorlijk nuttig.
Nou ja, vooral de laatste dan.
Ditquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zeg je me nuquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Had dan ook geen vrijetijdskunde gekozen !
3 jongens met een geboortedatum na 2000.quote:
Hier ook; ook wel geluk gehad met de bedrijven waar ik stage gelopen heb. Bij een kreeg ik 500 euro per maand stagevergoedingquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Die denkfout is hier ook gemaakt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stagaires goed begeleiden kost echt een bult tijd.
Dat vergeten managers nog wel eens, als ze denken "goedkope krachten, whoohoo!!"
Hoi!quote:
300 en een leaseautoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook; ook wel geluk gehad met de bedrijven waar ik stage gelopen heb. Bij een kreeg ik 500 euro per maand stagevergoeding
Oh, das meer @Ang3l materiaalquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3 jongens met een geboortedatum na 2000.
[..]
Hier ook; ook wel geluk gehad met de bedrijven waar ik stage gelopen heb. Bij een kreeg ik 500 euro per maand stagevergoeding
Beetje laten vegen of kopietjes makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3 jongens met een geboortedatum na 2000.
[..]
Na 2000?quote:
wil je er over praten?quote:
Pas als er gras op kan groeien mag je voetballen!quote:
Befbekjequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
Ah, weer een nieuw mongooltje nu MCh weg is? Fijn man.
Ik heb er al genoeg over gepraat, tijd voor actiequote:
We hopen het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Waarom is MCH weg? Heeft 'ie ban?
Ik zie geen streep door z'n naamquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Er staat een streep door zijn naam, onbekend is alleen voor hoe lang.
Misschien mocht hij van zijn vriending niet meet op FOK! tijdens hunvakantie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh sinds wanneer en waarom?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo mag je daar niet naar vragen? Wat mag nog wel?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh sinds wanneer en waarom?
Oh wacht mocht ik niet vragenshit weer een note
Ja inderdaad. Verdacht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Laatste post 5 dagen geleden. Typisch dat ie pas na vijf dagen wordt 'gemist'. Net als elvi een abbo afsluit.
MCHquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie geen streep door z'n naam
O daar. Ja die zie ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:47 schreef Chia het volgende:
[..]
MCH
Als je mobiel zit moet je even desktopversie opvragen, anders zie je die streep niet.
Tag me.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:51 schreef CherryLips het volgende:
De Ikea-gids is uit
Zeikberichten omdat ie alleen online is
Omg wat zieligquote:Zo jammer dat hij niet meer door de brievenbus komt !!!
Als je geen auto hebt kan je hem ook niet gaan halen !!
Hoe... Hoe kocht je er eerst wat dan? Dat heeft toch geen kut met die online catalogus te maken? En hallo goedemorgen, webshop.quote:IKEA leuk bedacht als je afhankelijk ben van andere ! En zie je mij met Een leuk tafeltje en wat lampen met openbaar vervoer gaan ?
Dan maar geen IKEA spullen meer , en de digitale versie is vermoeiend !
Ja en dit blijft zo tot de nieuwe catalogus in 2010, nou goed. Probeer het over twee minuten weer. Het zijn geen kaartjes voor Taylor Swift ofzo.quote:En de link naar de digitale catalogus doet het niet: ‘internal server error’.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg wat zielig
[..]
Hoe... Hoe kocht je er eerst wat dan? Dat heeft toch geen kut met die online catalogus te maken? En hallo goedemorgen, webshop.
Probleem maken dat er niet is en zielig zielig vanwege en CATALOGUS.
Ik haat de westerse wereld soms.
Online is ruk ja, daarom sluiten al die winkels de deuren, omdat online kut is. Alles gebeurt online en digitaal, maar de weerstand tegen digitaal 'druk'werk is wel heel apart.quote:Ik mis de wehkamp Otto en neckerman ook nog steeds. Niks zo lekker als de geur van papier en heerlijk bladeren..... online is gewoon ruk!
En dan zelf met je scootmobiel te lam zijn om het centrum in te gaan om winkels te ondersteunen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Online is ruk ja, daarom sluiten al die winkels de deuren, omdat online kut is. Alles gebeurt online en digitaal, maar de weerstand tegen digitaal 'druk'werk is wel heel apart.
Ik haat gewoon alle mensen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haat de westerse wereld soms.
Als je er met je muis op blijft hangen staat er dat ie gebanned is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:47 schreef Chia het volgende:
[..]
MCH
Als je mobiel zit moet je even desktopversie opvragen, anders zie je die streep niet.
Die mensen kijken er naar uit alsof het kinderen van 6 zijn die wachten op de nieuwe intertoys gids voor hun sinterklaas lijstje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Online is ruk ja, daarom sluiten al die winkels de deuren, omdat online kut is. Alles gebeurt online en digitaal, maar de weerstand tegen digitaal 'druk'werk is wel heel apart.
Link naar zeikberichten!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:51 schreef CherryLips het volgende:
De Ikea-gids is uit
Online shoppen via een papieren catalogusquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan zelf met je scootmobiel te lam zijn om het centrum in te gaan om winkels te ondersteunen.
Of nog debieler papieren catalogi aanhalen voor bedrijven die geen analoge winkel hebben.
Ik... snap.... het..... niet.
Euh, waarom is er hier dan een IKEA gids door de bus gevallen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:51 schreef CherryLips het volgende:
De Ikea-gids is uit
Veel beter dat je dan kan bladeren. Als je bijvoorbeeld met je vadzige reet op het toilet zit. Want dat kan met een tablet niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Online shoppen via een papieren catalogusDat je denkt 'o dit is leuk' en dan het artikelnummer invoeren op je tablet en natuurlijk tikfouten maken en zeggen OMG HET WERKT NIET. In plaats van op je tablet shit kunnen vergroten, vanuit alle hoeken kunnen bekijken, 3D, weet ik veel, en meteen op een linkje naar de webshop kunnen tikken.
Wut wacht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Online shoppen via een papieren catalogusDat je denkt 'o dit is leuk' en dan het artikelnummer invoeren op je tablet en natuurlijk tikfouten maken en zeggen OMG HET WERKT NIET. In plaats van op je tablet shit kunnen vergroten, vanuit alle hoeken kunnen bekijken, 3D, weet ik veel, en meteen op een linkje naar de webshop kunnen tikken.
Gevonden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb elvi al getagd dus je ziet het waarschijnlijk vanzelf
Je woont blijkbaar in de regio waar ie nog wel verspreid wordt. Kijken wat ie waard is op Marktplaats.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euh, waarom is er hier dan een IKEA gids door de bus gevallen?
Oh oké. Nou. Ik zal hem inlijsten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je woont blijkbaar in de regio waar ie nog wel verspreid wordt. Kijken wat ie waard is op Marktplaats.
En dan wel een mooie Kobo-nepperd hebben en eventjes 2000 e-books toegestuurd krijgen van tante An, dan zijn ze wel ineens digitaal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Veel beter dat je dan kan bladeren. Als je bijvoorbeeld met je vadzige reet op het toilet zit. Want dat kan met een tablet niet.
Waarom doen mensen zo moeilijk. Hoeveel zooi, en werk en papier en andere kutzooi dat kost alleen maar omdat je een beetje nostalgisch wil bladeren? Nigga.
Over een jaar weten ze al niet beter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die zeikerds zijn van die Sheldons:
[ afbeelding ]
Ze denken ook allemaal dat ze hem wel krijgen als ze een berichtje plaatsenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over een jaar weten ze al niet beter.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:09 schreef Q. het volgende:
OH NEE DINGEN ZIJN ANDERS EN DAAR KAN IK NIET MEE OMGAAN WANT IK BEN OUD EN VERANDERING IS ENG!!
!
!
!
!
!
Als er een iemand is die ik graag uiteengereten zou willen zien is het Sheldon wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die zeikerds zijn van die Sheldons:
[ afbeelding ]
Waarom zou je dat doen als je weet dat die streep een ban betekentquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je er met je muis op blijft hangen staat er dat ie gebanned is.
Altijd zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over een jaar weten ze al niet beter.
Ik vraag me af hoeveel privéberichtjes ze hebben gehad. Allemaal adressen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze denken ook allemaal dat ze hem wel krijgen als ze een berichtje plaatsen
ja hallo, ik wil er graag een per post. bedankt.
Dat zijn vast ook van die mensen die vroeger van die disclaimers copypastten op hun tijdlijn omdat Facebook hun foto's zou afpakken oid.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze denken ook allemaal dat ze hem wel krijgen als ze een berichtje plaatsen
ja hallo, ik wil er graag een per post. bedankt.
Nog steeds van die hobbyfotografen die een enorm groot en lelijk watermerk met (c) op hun foto's op FB zetten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn vast ook van die mensen die vroeger van die disclaimers copypastten op hun tijdlijn omdat Facebook hun foto's zou afpakken oid.
Ik ben een newbie, ik weet dat niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen als je weet dat die streep een ban betekent
En van die crappy kutfoto's ook nog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog steeds van die hobbyfotografen die een enorm groot en lelijk watermerk met (c) op hun foto's op FB zetten.
"He, IKEA, ik heb er twee, nu moet ik er een weggooien, wel zonde he?"quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:13 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil nu reageren: gids zojuist ontvangen, bedankt ikea!
Ik zeg doen, ik ben wel benieuwd naar de reactiesquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:13 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil nu reageren: gids zojuist ontvangen, bedankt ikea!
Doe het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"He, IKEA, ik heb er twee, nu moet ik er een weggooien, wel zonde he?"
Start lachbandquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
Dat zou echt de beste season finale zijn. Sheldon die door een stel wilde wolven uiteengereten wordt.
Lekker FOK!ken op je zolderkamerquote:
Doe het!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"He, IKEA, ik heb er twee, nu moet ik er een weggooien, wel zonde he?"
Daar gaat je anonimiteit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Nee. Dan moet ik weer inloggen op Facebook en dat wil ik niet.
Fok was al genoeg.
Altijd maar opruimen jij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij kent mijNee ben ondertussen mijn kleding aan het opruimen
Niet dus, want ze ruimt steeds op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor een varkensstal dat is
Wel dus, want het is blijkbaar nodig om steeds om te ruimen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dus, want ze ruimt steeds op.
Jij bent toch wel eens bij haar thuis geweest?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor een varkensstal dat is
Altijd weer die agressie, was ik maar met de trein gegaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als er een iemand is die ik graag uiteengereten zou willen zien is het Sheldon wel.
Ja, toen viel het wel meequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent toch wel eens bij haar thuis geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |