abonnement Unibet Coolblue
pi_188651097
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Janken doe je als je de rekening ziet.
$1,500 was de rekening, kostte me uiteindelijk $120. Implantaten hebben me wel inmiddels bijna een auto gekost, die worden heel slecht gedekt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_188651969
Of de rechter een beetje op willen schieten met die uitspraak over het getuigen van McGahn:

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 13:00:00 The House Judiciary Committee has filed a motion to expedite the ruling in the lawsuit to compel former W.H. counsel Don McGahn to testify before the committee as part of its obstruction investigation into Trump. https://t.co/NK1k0Jz5Qp reageer retweet
quote:
"As the Committee moves forward with its efforts to determine whether to recommend articles of impeachment against the President, we will do everything in our power to hear from those who directly witnessed President Trump's crimes outlined in Special Counsel Mueller's report. We have made clear that Don McGahn's testimony is the most crucial because of his central role in witnessing the President's multiple acts of obstruction of justice.

"President Trump and the White House have repeatedly blocked witnesses from complying with Committee subpoenas and documents and continue to attempt to stall progress in the courts. We are aware of this strategy to prevent Congress and the American people from hearing the truth about Trump's obstruction which is why expediting Mr. McGahn's testimony is so very important. We look forward to the Judge considering our request."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188652503
Alle leugens en misleidende uitspraken van POTUS G7 persco nog even op een rijtje:

Fact-checking President Trump’s G-7 news conference
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:46:22 #154
54593 crew  Olga
Cheese
pi_188652593
ik moet mijn oren laten uitspuiten denk ik

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 16:40:42 No bedbugs at Doral. The Radical Left Democrats, upon hearing that the perfectly located (for the next G-7) Doral National MIAMI was under consideration for the next G-7, spread that false and nasty rumor. Not nice! reageer retweet
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:49:04 #155
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188652663
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 16:40:42 No bedbugs at Doral. The Radical Left Democrats, upon hearing that the perfectly located (for the next G-7) Doral National MIAMI was under consideration for the next G-7, spread that false and nasty rumor. Not nice! reageer retweet
Krabben jongens!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188652704
Deze tweet is wel hilarisch en vrij contraproductief
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:53:23 #157
54593 crew  Olga
Cheese
pi_188652768
Die rechtzaak die er over is geweest is natuurlijk ook fake.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:15:05 #158
3928 Ulx
pi_188653225
Volgens mij heeft de man wat moeite met de druk en de stress van zijn baan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188653251
Doodeng die studenten die uit Palestina komen!

dabeard twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 13:56:30 The incoming Harvard freshman met an immigration agent on arrival in Boston.She searched his computer & said his friends had posted political things.He said that he hadn't—not one political post on his timeline.She canceled his visa. And deported him. https://t.co/Gvi3jRqE6n https://t.co/IaNOczmSDy reageer retweet
Incoming Harvard Freshman Deported After Visa Revoked

pi_188653291
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:16 schreef Kijkertje het volgende:

dabeard twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 13:56:30 The incoming Harvard freshman met an immigration agent on arrival in Boston.She searched his computer & said his friends had posted political things.He said that he hadn't—not one political post on his timeline.She canceled his visa. And deported him. https://t.co/Gvi3jRqE6n https://t.co/IaNOczmSDy reageer retweet

[ afbeelding ]
Harvard studenten zijn dan ook regelrechte linkse revolutionairen ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_188653438
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:53 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Tja, we kunnen er heel veel over zeggen. Het komt gewoon op neer dat Europa en de VS langzaamaan moeten aanvaarden dat er krachten zijn in de wereld die niet volgens hun waarden, maar naar hun eigen belang handelen.
Leef je 70 jaar geleden ofzo? Dit is weinig van toepassing op nu.

quote:
Het Westen zal sommige dingen die ze zeker dachten te weten over de wereld, heroverwegen zoals de geldigheid van liberale handelsdogma. Chinese staatsinmenging in de economie kan onder liberale westerse economen en politici op veel kritiek rekenen maar het brengt ze veel goeds zoals ontwikkeling in allerlei cruciale technologieën.
Citation needed, ik zie helemaal niet veel kritiek op Chinese staatsinmenging in de economie. Alsof onze eigen regeringen daar ook geen handje van hebben. Trump vind het ook geen enkel probleem om bedrijven wat te bevelen. Dat China door staatsinmenging cruciale technologiën ontwikkelt of dat het ze veel goeds brengt zuig je volgens mij gewoon uit je duim. Welke technologie hebben zij volgens jou door die staatsinmenging ontwikkelt die ze anders niet hadden gehad? Hoe bepaal je dat het cruciaal is, heb je een glazen bol ofzo?

quote:
Blanken zijn gewend om hun zin te krijgen na zo'n lange tijd als koning van de wereld. En zo niet dan allerlei crisissen, tarieven, sancties en ellende.
Lol van mij mag je best zoals je zegt crisissen toeschrijven aan blanken die hun zin niet krijgen maar dat zal over het algemeen nergens op slaan. In het kapitalistisch systeem heb je gewoon elke paar jaar een crisis dat hoort bij het systeem en heeft 0,0 met huidskleur te maken.

quote:
Zelfs subjectieve termen als 'China speelt vals' zie je hierbij FOK!kers terugkomen. Wat is valsspelen? Dat de Chinezen hun ontwikkeling financiëren door de ontwikkeling van allerlei technologieën te financiëren. Dat ze andere normen & waarden op nahouden en daarna handelen? Het moet niet gekker worden. Exceptionalisme en arrogantie onder blanken is groter dan de aarde zelf. Een paar voorbeelden om aan te tonen waar ik op doel. Zelfs onder lage klasse blanken speelt het enorm die swagger.
Ja holy shit fok! staat vol met de domste opmerking van de minst geïnformeerde lui. Maar het is zo mogelijk nog dommer een paar lui in nws te zien als exemplarisch voor alle blanken. Fok! is niet eens representatief voor NL laat staan voor de blanken. (Dit zal wel weggemod worden)

quote:
Sjonge jonge jonge, holier then you flapdrollen. Op het niveau van FOK! maakt het niks uit maar als het gaat om internationale politiek dit soort dogma natuurlijk wel.
x
Twee reacties van fok! cherrypicken om een punt te maken is echt een zwaktebod wat mij betreft. Alsof ik kan concluderen dat negers denken dat de aarde plat is als ik twee youtube filmpjes link van negers die dat zeggen. Sowieso is het vrij storend dat je de hele tijd schrijft blanken dit blanken dat, het is generaliserend en voegt 0,0 toe aan de meeste van je posts integendeel je maakt je eigen punten vaak zwakker met zulk taalgebruik. Bedenk je hoe dom het overkomt als fok!ers zich uitlaten over zwarten dit zwarten dat of hun domme geouwehoer over moslims zus moslims zo.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 27-08-2019 17:56:24 ]
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:10:14 #162
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188654266
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:16 schreef Kijkertje het volgende:

[ afbeelding ]
Dit kan wel goed gepraat worden hoor. Let maar op.
pi_188654402
Nog een instant factcheck:

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 18:09:22 Wow! Yet another big storm heading to Puerto Rico. Will it ever end? Congress approved 92 Billion Dollars for Puerto Rico last year, an all time record of its kind for “anywhere.” reageer retweet
ddale8 twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 18:14:36 1) Congress has not approved "$92 billion" for Puerto Rico. That's a long-term cost estimate. FEMA says $43 billion has actually been allocated, $14 billion spent. 2) Puerto Rico relief funding is not a record. Approximately $120 billion was allocated for Katrina relief. https://t.co/5Nxh6oWfde reageer retweet
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:32:23 #164
3928 Ulx
pi_188654657
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:18 schreef Kijkertje het volgende:
Nog een instant factcheck:

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 18:09:22 Wow! Yet another big storm heading to Puerto Rico. Will it ever end? Congress approved 92 Billion Dollars for Puerto Rico last year, an all time record of its kind for “anywhere.” reageer retweet
ddale8 twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 18:14:36 1) Congress has not approved "$92 billion" for Puerto Rico. That's a long-term cost estimate. FEMA says $43 billion has actually been allocated, $14 billion spent. 2) Puerto Rico relief funding is not a record. Approximately $120 billion was allocated for Katrina relief. https://t.co/5Nxh6oWfde reageer retweet
Will it ever end?

Goede vraag van Trump. Waarom zijn er nou nooit internationale ontmoetingen over het klimaat? Echt jammer. Ja.
  Moderator dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:38:44 #165
54278 crew  Tijger_m
pi_188654775
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Will it ever end?

Goede vraag van Trump. Waarom zijn er nou nooit internationale ontmoetingen over het klimaat? Echt jammer. Ja.
Gewoon een kernbom op die storm gooien, joh, lost alles op.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_188655098
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Gewoon een kernbom op die storm gooien, joh, lost alles op.
Wel fijn dat The Chosen One dat bedacht heeft voor ons. Had niemand anders gekund, hij weet immers meer van het klimaat dan wie dan ook.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:33:50 #167
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188655802
En gewoon lekker doorgaan met hierover liegen:

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 18:37:59 The Federal Reserve loves watching our manufacturers struggle with their exports to the benefit of other parts of the world. Has anyone looked at what almost all other countries are doing to take advantage of the good old USA? Our Fed has been calling it wrong for too long! reageer retweet
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:06:08 #168
3928 Ulx
pi_188656529
De base begint te morren.

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 15:30:22 Peppered with complaints at a Minnesota event from farmers fed up with Trump's trade war, Agriculture Sec'y Sonny Perdue made a joke. "What do you call two farmers in a basement?" Perdue asked. "A whine cellar." Boos ricocheted around the room, NYT says. https://t.co/KXjiQ5T2DX reageer retweet
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:29:45 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_188656947
Die Sonny Perdue is me ook een piece of work zeg _O-. Wie gaat er nou zo zijn publiek afzeiken. Ook niet de eerste keer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:46:46 #170
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188657351
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:06 schreef Ulx het volgende:
De base begint te morren.

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 15:30:22 Peppered with complaints at a Minnesota event from farmers fed up with Trump's trade war, Agriculture Sec'y Sonny Perdue made a joke. "What do you call two farmers in a basement?" Perdue asked. "A whine cellar." Boos ricocheted around the room, NYT says. https://t.co/KXjiQ5T2DX reageer retweet
Dit was 3 weken geleden toch ook al bekend?
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:12:39 #171
3928 Ulx
pi_188657950
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:46 schreef Montov het volgende:

[..]

Dit was 3 weken geleden toch ook al bekend?
Het zou me niet verbazen. Maar dit bericht is van vandaag.
  Overall beste user 2022 dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:17:03 #172
3928 Ulx
pi_188658043
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:29 schreef speknek het volgende:
Die Sonny Perdue is me ook een piece of work zeg _O-. Wie gaat er nou zo zijn publiek afzeiken. Ook niet de eerste keer.
In zijn verdediging: Die boeren zijn allemaal ontzettend tegen globalisering maar ze exporteren wel als een malle. Het is nogal moeilijk om dan het juiste te doen voor die lui. Helemaal als je een arrogante stadsbewoner bent die de balken verstand heeft van het platteland.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:44:30 #173
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188658570
Goeie zet van Trump, of een nieuwe health crisis in the making?

Trump Orders ‘a Lot’ of Ketamine for Depressed Veterans

quote:
The president told the VA to purchase a large amount of a controversial new nasal spray. The agency says it will consider incorporating the drug after it has more data.

President Donald Trump said on Wednesday that the government will purchase “a lot” of the drug esketamine, a derivative of ketamine.

Though ketamine is known as a recreational hallucinogen, Trump asserted that a new nasal-spray derivative would be of great benefit to veterans with depression. As he left the White House for a veterans’ conference in Kentucky, he told reporters that he had instructed the Department of Veterans Affairs to make a large purchase—overriding a recent decision by the doctors who manage the hospitals’ formulary of which drugs are to be prescribed.

“There’s a product that’s made right now that just came out by Johnson & Johnson which has a tremendously positive—pretty short-term, but nevertheless positive—effect,” Trump said. But that statement is contrary to the evidence. A review by the Food and Drug Administration of what limited studies have been done with esketamine found mixed results, leaving many scientists unsure if the drug is indeed effective and safe. Just last week, the agency published a report that said the drug was not reliably better than placebo.
Meer: https://www.theatlantic.c(...)l&utm_campaign=share

Heb zo m'n bedenkingen, vooral omdat Johnson & Johnson er weer bij betrokken is. Jeweetwel, die van de vorige/huidige health crisis.

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 27-08-2019 21:51:02 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188658702
https://mobile.twitter.co(...)/1166000508420657153

Haha heerlijk, will you be taking a little trip to Poland as well _O-
pi_188659276
https://twitter.com/joelpollak/status/1166146638735450112?s=21

“Pro-life question from young man @BetoORourke at @CofC tonight: I was born Sep. 8, did my life have no value Sep. 7? Beto: “That’s a decision that neither you, nor I, nor the US government should be making. That’s a decision for the woman to make.” Massive cheers.”

Abortus een dag voor de geboorte van het kind, geen probleem aldus Beto O’Rourke.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')