Is wel een dingetje om in en uit je boot te komen natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou met die rolstoel was het een flinke job, en ik ben nog niet helemaal blij ermee
Oh ja maar dan parkeer ik de wagen erbij, ik kan nog wel een 300 meter ver komenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is wel een dingetje om in en uit je boot te komen natuurlijk.
Je zal het barenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Die zal je woonkamer inlopen zeg opeens
Ga regelen dan, voor volgend jaar dan want de zomer is bijna voorbijquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja maar dan parkeer ik de wagen erbij, ik kan nog wel een 300 meter ver komen
ja jammerquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga regelen dan, voor volgend jaar dan want de zomer is bijna voorbij
Ga weg met Rambo, ik moet nog Driving Miss Deisyy kijken.quote:
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga regelen dan, voor volgend jaar dan want de zomer is bijna voorbij
Nieuwe Rambo komt er aanquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga weg met Rambo, ik moet nog Driving Miss Deisyy kijken.
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga weg met Rambo, ik moet nog Driving Miss Deisyy kijken.
Ja.quote:
Hey, die 12" kreeg ik kado op mijn 23ste verjaardag, heb hem nog, in een doos.quote:
Ik mis mijn upload site. Maar de op staat er inmiddelsquote:
Jij mist wel meer dan alleen dat.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah muis zit mobiel dat mis ik wel op Fok een foto uploader
Mo, hou er nu eens mee op joh.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij mist wel meer dan alleen dat.
Neem dan je laptopje of tablet mee.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Mobiel is het bijna niet te doen om foto's te posten hier.
Nee echt klote altijdquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat niet eens mobielquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:40 schreef Deisyy het volgende:
welke di cbb of zoiets?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis mijn upload site. Maar de op staat er inmiddels
Oeehh wat zijn weer recalcitrantquote:
Ik ga wel weg, heb hier helemaal geen zin meer in.quote:
Ik had altijd Tinypic voor plaatjes. En die nieuwe beviel ook niet.quote:
Waarom? Het was best wel weer ok toch?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga wel weg, heb hier helemaal geen zin meer in.
Ik vind het te ver gaan om mijn laptop mee te nemen als ik de boot op ga en een tablet heb ik niet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem dan je laptopje of tablet mee.
maar voor een plaatje van internet kun je vaal ook gewoon de link vam het plaatje postenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had altijd Tinypic voor plaatjes. En die nieuwe beviel ook niet.
je iPad danquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het te ver gaan om mijn laptop mee te nemen als ik de boot op ga en een tablet heb ik niet.
Via afbeeldingen neem ik aan?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
maar voor een plaatje van internet kun je vaal ook gewoon de link vam het plaatje posten
Zou ik ook zeker niet doen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het te ver gaan om mijn laptop mee te nemen als ik de boot op ga en een tablet heb ik niet.
ja in bv google klik je de afbeelding aan, die verschijnt in iets meer detail recht. Dan rechtermuisknop "afbeeldings locatie" kopieren en tussen [img] postenquote:
Mobiel heeft geen muisknopquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja in bv google klik je de afbeelding aan, die verschijnt in iets meer detail recht. Dan rechtermuisknop "afbeeldings locatie" kopieren en tussen [img] posten
Ik heb het net getest en dat ging niet zo goedquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja in bv google klik je de afbeelding aan, die verschijnt in iets meer detail recht. Dan rechtermuisknop "afbeeldings locatie" kopieren en tussen [img] posten
niet de koppelingslokatie kopieren .. das een lap onleesbare codequote:Op zondag 25 augustus 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het net getest en dat ging niet zo goed
Ja dat snap ik ik kan wel een beetje htmlquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
niet de koppelingslokatie kopieren .. das een lap onleesbare code
Jij bent de meest relaxte en één van de tofste persoon hier die ik ken. Negeer de mensen toch eens waar je je druk om maakt.quote:
Oh jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent de meest relaxte en één van de tofste persoon hier die ik ken. Negeer de mensen toch eens waar je je druk om maakt.
Alles stond er ook een beetje dubbel, het linkadres en de img-tagsquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het net getest en dat ging niet zo goed
niet elk plaatje leent zich er toe... soms moet je doorklikken naar de site zelf...quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ik kan wel een beetje html
Ben te eerlijk en te recht voor de raap, en dat gaat schuren.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent de meest relaxte en één van de tofste persoon hier die ik ken. Negeer de mensen toch eens waar je je druk om maakt.
Oh dubbel ik zit aan de roséquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles stond er ook een beetje dubbel, het linkadres en de img-tags
ja probeer hem dat wijs te maken ...quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar langs.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ja probeer hem dat wijs te maken ...
Ik hoef niet te koken, heb al genoeg gehad "lunch" Ik heb nog een bakje zalm snippers die eigenlijk door de salade van gister moesten en vergeten. Dus lekker op een toastjequote:
ik weet het nog niet... waarschijnlijk iets simpelsquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef niet te koken, heb al genoeg gehad "lunch" Ik heb nog een bakje zalm snippers die eigenlijk door de salade van gister moesten en vergeten. Dus lekker op een toastje
Goede combi met een glaasje rosé.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef niet te koken, heb al genoeg gehad "lunch" Ik heb nog een bakje zalm snippers die eigenlijk door de salade van gister moesten en vergeten. Dus lekker op een toastje
Ik Vlikker wat vlees op de BBQ, broodjes erbij, salade en saus.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
op je nieuwe balkon... mag dat?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik Vlikker wat vlees op de BBQ, broodjes erbij, salade en saus.
Gadverdamme pasta salade, wie dat uitgevonden heeft mag je kielhalen. Kleffe kouwe zooiquote:
Zo lekker kan simpel zijnquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
Koffie en boterham met boterhamworst hier.
op deze klik ik ook niet ...quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
Dan kan je doodgaan.quote:
Niets klefs aan mijn pastasalade, koud wel jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Gadverdamme pasta salade, wie dat uitgevonden heeft mag je kielhalen. Kleffe kouwe zooi
Is het liedje net zo triest als de titel doet vermoeden?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
Ik qoute het nog evenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het liedje net zo triest als de titel doet vermoeden?
ut Grunnquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:05 schreef Marsani het volgende:
[..]
Jammer, mooiste vrouw van Nederland.
Valt mee, liefdesverdriet enzo. Vind het een leuk liedje.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liefdesverdriet.. Ahhhhh zou die postbode Scrut al hebben verzopenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Valt mee, liefdesverdriet enzo. Vind het een leuk liedje.
Kutmuziek is hier troef.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je kunt het ook hier plaatsen 40+ / Nederlandstalige muziek uit alle tijden! #10quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja daar ben je debet aanquote:
Smaken verschillen. Vind zelf veel muziek mooi. Ligt aan de stemming en aan de hoeveelheid alcohol in het bloed.quote:
quote:
En het overbodige posttenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Vind zelf veel muziek mooi. Ligt aan de stemming en aan de hoeveelheid alcohol in het bloed.
Ik ken het nietquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik ben van de blauwe knoop.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Vind zelf veel muziek mooi. Ligt aan de stemming en aan de hoeveelheid alcohol in het bloed.
Het is punk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Erg, kan het niet afluisteren, word er agressief van.
Jij postte gisteren dat interview met Barry Gibb. Ik heb dat gekeken, wat een mooi interview, en wat een mooie man, hoe vol emotie hij over de dood van zijn broers sprak.quote:
Als je broers komen te overlijden doet dat gewoon pijn.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij postte gisteren dat interview met Barry Gibb. Ik heb dat gekeken, wat een mooi interview, en wat een mooie man, hoe vol emotie hij over de dood van zijn broers sprak.
Steengoed! Vandaag de hele dag nieuwe sokken gedragen. Had je ze allemaal moeten zien kijken!quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Afgezien van die bloedhitte wel jaBij jou?
Ik heb niks met Barry Gibb, maar dit was zo enorm oprecht en warm. Hele sympathieke manquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je broers komen te overlijden doet dat gewoon pijn.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Steengoed! Vandaag de hele dag nieuwe sokken gedragen. Had je ze allemaal moeten zien kijken!Nee, echt topdag, kan niet meer stuk.
Ze zijn/waren prima muzikanten, niet mijn muziek, maar 100% OK.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb niks met Barry Gibb, maar dit was zo enorm oprecht en warm. Hele sympathieke man
Gitaar pingeltje en één zin met zemelstemmen blijven herhalen. Heb er helemaal niets mee. Vrolijk gedoe, bah.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ze zijn/waren prima muzikanten, niet mijn muziek, maar 100% OK.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Steengoed! Vandaag de hele dag nieuwe sokken gedragen. Had je ze allemaal moeten zien kijken!Nee, echt topdag, kan niet meer stuk.
Oh nice, ja ik kwam het toevallig tegen. Barry vond ik altijd een eikel op één of andere manier met die bos haar en in het midden tussen die nogal lelijke broers. Maar wat een toffe kerel idd. Niks geen kapsones en een heel gewoon leven met zijn vrouw. En de emoties. Prachtig interview. Ik ben ook van de Saturday night fever generatie.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij postte gisteren dat interview met Barry Gibb. Ik heb dat gekeken, wat een mooi interview, en wat een mooie man, hoe vol emotie hij over de dood van zijn broers sprak.
Wat heb jij tegen een bos haar?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nice, ja ik kwam het toevallig tegen. Barry vond ik altijd een eikel op één of andere manier met die bos haar en in het midden tussen die nogal lelijke broers. Maar wat een toffe kerel idd. Niks geen kapsones en een heel gewoon leven met zijn vrouw. En de emoties. Prachtig interview. Ik ben ook van de Saturday night fever generatie.
Dat is altijd goedquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die dacht ik bij u te halen.
Ik vond het geweldig.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nice, ja ik kwam het toevallig tegen. Barry vond ik altijd een eikel op één of andere manier met die bos haar en in het midden tussen die nogal lelijke broers. Maar wat een toffe kerel idd. Niks geen kapsones en een heel gewoon leven met zijn vrouw. En de emoties. Prachtig interview. Ik ben ook van de Saturday night fever generatie.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat zit je strik vandaag weer prachtig!
Dat was het?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat zit je strik vandaag weer prachtig!
Kijk dat zijn de YT's die er toe doenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig.Was best lang, maar geboeid helemaal afgekeken.
Meen je niet? Wat een gedrocht.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Met dit weer een oven aanzetten is geen goed idee. Voortaan maar pizza bakken in zo'n ding, dat gaat een stuk sneller:
[ afbeelding ]
Waardeloos, gewoon een pizzasteen in je oven vlikkeren.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Met dit weer een oven aanzetten is geen goed idee. Voortaan maar pizza bakken in zo'n ding, dat gaat een stuk sneller:
[ afbeelding ]
Nou, je krijgt een ander beeld van zo'n artiest, en dat is goed.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de YT's die er toe doen
Zeker.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou, je krijgt een ander beeld van zo'n artiest, en dat is goed.
Nee dat niet, maar als ik zeg dat de strik prachtig past bij je diep stralende ende fonkelende ogen, lijkt het of ik slijm en dat is nu ook weer niet de bedoeling.quote:
happy socksquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zijn leukquote:
GATVERDAMME !quote:
quote:
quote:Here comes Johnny Yen again
With the liquor and drugs
And the flesh machine
He's gonna do another striptease
Hey man where'd you get that lotion?
I been hurting
Since I bought the gimmick
About something called love
Yeah something called love
That's like hypnotizing chickens
Well I am just a modern guy
Of course I've had it in the ear before
'Cause of a lust for life
'Cause of a lust for life
I got a lust for life...
Die sloopte de hele set tochquote:
Anders moet ik die grote oven minimaal 20 minuten voorverwarmen en dan loop je leeg bij deze temperaturen.quote:
Nee hoor, er komen prachtig gekarameliseerde pizza's uit zo'n ding en binnen 10 minuten.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waardeloos, gewoon een pizzasteen in je oven vlikkeren.
Ik vind je oortjes van jou ook heel leuk staan en je mond zo mooi evenwijdig.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar als ik zeg dat de strik prachtig past bij je diep stralende ende fonkelende ogen, lijkt het of ik slijm en dat is nu ook weer niet de bedoeling.
Die wimpers ook!![]()
Tonquote:
Dat lijkt er meer opquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar als ik zeg dat de strik prachtig past bij je diep stralende ende fonkelende ogen, lijkt het of ik slijm en dat is nu ook weer niet de bedoeling.
Die wimpers ook!![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vind je oortjes van jou ook heel leuk staan en je mond zo mooi evenwijdig.Maar verder is het een topdag.
Mijn ene zus zocht na 25 jaar weer contact. De reden was dat ze een ernstige ziekte heeft. Heb er twee dagen over nagedacht maar toch haar toenadering niet geaccepteerd. Te veel gebeurd. Denk nog wel vaak aan haar, het is toch je zus.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb zo een hekel aan mijn broertje, en ondanks alles hou ik van hem, en dat is wederzijds.
IK ga er nu niets meer over zeggen natuurlijk.quote:
[..]
Ik vind je oortjes van jou ook heel leuk staan en je mond zo mooi evenwijdig.Maar verder is het een topdag.
[..]
Dan ga ik naast mijn zwemvliezen lopen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
IK ga er nu niets meer over zeggen natuurlijk.
Ja, of je snorkel loopt vol waterquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik naast mijn zwemvliezen lopen.
Wel zo praktischquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn zus al sinds 1984 niet meer gesproken, en dat wil ik graag zo houden, geldt voor mijn broers en moeder overigens ook zo, hoewel zij er pas 10 jaar later achter kwamen dat ze een kutwijf is.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Mijn ene zus zocht na 25 jaar weer contact. De reden was dat ze een ernstige ziekte heeft. Heb er twee dagen over nagedacht maar toch haar toenadering niet geaccepteerd. Te veel gebeurd. Denk nog wel vaak aan haar, het is toch je zus.
Ik mocht de oude van L2B lenen.quote:
Ik denk dat idd ontzettend makkelijk bent.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben heel snel klaar met mensen, doe nooit zo moeilijk.
Ach, het is 40+, dan mag hetquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Marsani het volgende:
Maar goed, ik ga naar de bingo. Lach maar, vorige keer toch mooi een waardebon gewonnen van de Media Markt.
Veel plezier !quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Marsani het volgende:
Maar goed, ik ga naar de bingo. Lach maar, vorige keer toch mooi een waardebon gewonnen van de Media Markt.
Soms is er inderdaad teveel gebeurd.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze heeft nog vaker geprobeerd de boel recht te breien, maar nee, ik haak dan gewoon af. FY.
Ben ik, zolang je lief tegen mij doet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat idd ontzettend makkelijk bent.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet sokken zijn meestal niet zichtbaar bij mij, ik heb 10 paar zwarte en 10 van die halve voor in gympies. Ik hoef zelden een paar bij elkaar te zoekenquote:
Weet je dat wel zekerquote:
Ik laat wel haar kinderen erbuiten, die zijn in principe welkom.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:36 schreef Marsani het volgende:
[..]
Soms is er inderdaad teveel gebeurd.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Marsani het volgende:
Bingo ok, leverworstquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Marsani het volgende:
Gelukkig. Nah altijd wel lachen, en in de pauze een kroket. Hahaha wat vreselijk ook. Wilde nooit zo worden en ben nu een burgertrut. Nog net geen permanentje.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ik, zolang je lief tegen mij doet.
Wat een lastige situatie, ik begrijp je beslissing wel.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Mijn ene zus zocht na 25 jaar weer contact. De reden was dat ze een ernstige ziekte heeft. Heb er twee dagen over nagedacht maar toch haar toenadering niet geaccepteerd. Te veel gebeurd. Denk nog wel vaak aan haar, het is toch je zus.
Gewoon doen wat je leuk vindtquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Gelukkig. Nah altijd wel lachen, en in de pauze een kroket. Hahaha wat vreselijk ook. Wilde nooit zo worden en ben nu een burgertrut. Nog net geen permanentje.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik mocht de oude van L2B lenen.
Lekker!quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
Zo toch ff een salade in elkaar gesneden met wat peper en zout en verse olijfolie
Als mijn zus contact zou zoeken zeg ik NEE.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een lastige situatie, ik begrijp je beslissing wel.
Ik heb ze nog niet aan, ze liggen leuk naar me te kijken op de bank.quote:
Dat is de hoofd prijsquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Gelukkig. Nah altijd wel lachen, en in de pauze een kroket. Hahaha wat vreselijk ook. Wilde nooit zo worden en ben nu een burgertrut. Nog net geen permanentje.
One armed salade.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
Zo toch ff een salade in elkaar gesneden met wat peper en zout en verse olijfolie
Ze is bij beide ouders niet geweest bij hun overlijden. Heeft hun veel pijn gedaan. Ze wilde geld van me lenen maar na de zoveelste keer zei ik nee. Ze logeerde toen bij me. Na dat weekend waren er spullen van me weg. Ja sorry hoor. Familie of geen familie dan rot maar op.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een lastige situatie, ik begrijp je beslissing wel.
Smakelijk !quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
Leukquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Marsani het volgende:
Lastig, maar kan je in zo'n situatie geen ongelijk geven.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ze is bij beide ouders niet geweest bij hun overlijden. Heeft hun veel pijn gedaan. Ze wilde geld van me lenen maar na de zoveelste keer zei ik nee. Ze logeerde toen bij me. Na dat weekend waren er spullen van me weg. Ja sorry hoor. Familie of geen familie dan rot maar op.
hoop dat airco hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Marsani het volgende:
Groot gelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ze is bij beide ouders niet geweest bij hun overlijden. Heeft hun veel pijn gedaan. Ze wilde geld van me lenen maar na de zoveelste keer zei ik nee. Ze logeerde toen bij me. Na dat weekend waren er spullen van me weg. Ja sorry hoor. Familie of geen familie dan rot maar op.
Ik ook.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als mijn zus contact zou zoeken zeg ik NEE.
Absoluut familie is geen garantie voor alles he? Je vrienden kan je kiezen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
tis ook nog maar net begonnenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:43 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb niet zo'n last van de warmte deze ronde. Vond die warmte in juli veel benauwder.
Iedereen heeft wel zo iemand in de familie, het is geen troost, maar ik wil ze ook niet kennen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Ik heb een nicht waar ik geen contact meer mee heb. Geen enkele afspraak nakomen en dan geld willen lenen.
Ja doei..
Waarom?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wil iedereen zo vriendelijk zijn een goede eigenschap van zichzelf te posten?
Ik ga zo naar bed, telt dat ?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik maak altijd keileuke garpjesquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Burrppquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, hier ben je leukerquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed, telt dat ?
quote:
Ik drink graag whiskyquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed, telt dat ?
Ik ben gewoon een lul, take it or leave it!quote:
Ik heb heel veel natuurlijk, dus is het moeilijk kiezenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe minder vrienden, hoe beter.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb heel veel natuurlijk, dus is het moeilijk kiezen![]()
Maar het positieve van mensen en andere zaken inzien wint.
Dat is ook zo. En je bent niet te beroerd om voor een belabberd grapje uit het jaar kruik van een ander te lachen.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is ook zo. En je bent niet te beroerd om voor een belabberd grapje uit het jaar kruik van een ander te lachen.
I know I knowquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfinzicht is ook een goede eigenschap
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfinzicht is ook een goede eigenschap
D.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Há, overtref dit maar eens, mensen!
Gepromoveerd tot éénarmige bandietquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
eigenlijk was ik The blind Cook ....
Ik vind dit een leuke vraag, maar ben ook benieuwd naar de jouwe.quote:
Met datzelfde dilemma worstel ik ook.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb heel veel natuurlijk, dus is het moeilijk kiezen
Wij douchen. ! Oh w8 dat was een ander..................quote:
Daar ben ik veel te bescheiden voorquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goeie whiskey Met een Equote:Op zondag 25 augustus 2019 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Há, overtref dit maar eens, mensen!
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wij douchen. ! Oh w8 dat was een ander..................
Jij fietst hard !quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met datzelfde dilemma worstel ik ook.
Oh jaquote:
Ik trapte er niet inquote:
Ik zou een topic kunnen vullenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:53 schreef mario390 het volgende:
ik wollte jullie erder meer zeigen van wiesenmarkt maar zo-----
Ingewikkeldquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goede eigenschap dat je je ongelijk toegeeft!
Nee, het gaat om goede eigenschappen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zou een topic kunnen vullen
Ow, als dat goed is, zijn mijn slechte eigenschappen nog beter.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jouw goede eigenschap is multitasken, dat je 12 streams tegelijk kan kijken.
Ah ok dan blijf ik steken op 135quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, het gaat om goede eigenschappen.
mensenkennisquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, het gaat om goede eigenschappen.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah ok dan blijf ik steken op 135
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ow, als dat goed is, zijn mijn slechte eigenschappen nog beter.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah ok dan blijf ik steken op 135
quote:
En dan keihard nemen en vragen of ze nog een stukje vleesch lust, dat is mijn slechte eigenschapquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Marianne Thieme in een lichtblauwe zomerjurk
Je hebt ook skerpe humor vriend !quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik vind het een goede eigenschap van mezelf dat ik mensen niet in de steek laar als ze ziek worden. Verder zou ik het niet weten.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Marianne Thieme in een lichtblauwe zomerjurk
Ik zou voor haar stoppen met vleesquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan keihard nemen en vragen of ze nog een stukje vleesch lust, dat is mijn slechte eigenschap
Goedenavond mevrouw espri.quote:
Ohw dat doe ik ook wel.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik vind het een goede eigenschap van mezelf dat ik mensen niet in de steek laar als ze ziek worden. Verder zou ik het niet weten.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan keihard nemen en vragen of ze nog een stukje vleesch lust, dat is mijn slechte eigenschap
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je hebt ook skerpe humor vriend !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |