hoop dat airco hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Marsani het volgende:
Maar goed, ik ga naar de bingo. Lach maar, vorige keer toch mooi een waardebon gewonnen van de Media Markt.
Groot gelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ze is bij beide ouders niet geweest bij hun overlijden. Heeft hun veel pijn gedaan. Ze wilde geld van me lenen maar na de zoveelste keer zei ik nee. Ze logeerde toen bij me. Na dat weekend waren er spullen van me weg. Ja sorry hoor. Familie of geen familie dan rot maar op.
Ik ook.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als mijn zus contact zou zoeken zeg ik NEE.
Absoluut familie is geen garantie voor alles he? Je vrienden kan je kiezen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ze is bij beide ouders niet geweest bij hun overlijden. Heeft hun veel pijn gedaan. Ze wilde geld van me lenen maar na de zoveelste keer zei ik nee. Ze logeerde toen bij me. Na dat weekend waren er spullen van me weg. Ja sorry hoor. Familie of geen familie dan rot maar op.
tis ook nog maar net begonnenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:43 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb niet zo'n last van de warmte deze ronde. Vond die warmte in juli veel benauwder.
Iedereen heeft wel zo iemand in de familie, het is geen troost, maar ik wil ze ook niet kennen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Ik heb een nicht waar ik geen contact meer mee heb. Geen enkele afspraak nakomen en dan geld willen lenen.
Ja doei..
Waarom?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wil iedereen zo vriendelijk zijn een goede eigenschap van zichzelf te posten?
Ik ga zo naar bed, telt dat ?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik maak altijd keileuke garpjesquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Burrppquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, hier ben je leukerquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed, telt dat ?
quote:
Ik drink graag whiskyquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed, telt dat ?
Ik ben gewoon een lul, take it or leave it!quote:
Ik heb heel veel natuurlijk, dus is het moeilijk kiezenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |