Ik vind je oortjes van jou ook heel leuk staan en je mond zo mooi evenwijdig.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar als ik zeg dat de strik prachtig past bij je diep stralende ende fonkelende ogen, lijkt het of ik slijm en dat is nu ook weer niet de bedoeling.
Die wimpers ook!![]()
Tonquote:
Dat lijkt er meer opquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar als ik zeg dat de strik prachtig past bij je diep stralende ende fonkelende ogen, lijkt het of ik slijm en dat is nu ook weer niet de bedoeling.
Die wimpers ook!![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vind je oortjes van jou ook heel leuk staan en je mond zo mooi evenwijdig.Maar verder is het een topdag.
Mijn ene zus zocht na 25 jaar weer contact. De reden was dat ze een ernstige ziekte heeft. Heb er twee dagen over nagedacht maar toch haar toenadering niet geaccepteerd. Te veel gebeurd. Denk nog wel vaak aan haar, het is toch je zus.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb zo een hekel aan mijn broertje, en ondanks alles hou ik van hem, en dat is wederzijds.
IK ga er nu niets meer over zeggen natuurlijk.quote:
[..]
Ik vind je oortjes van jou ook heel leuk staan en je mond zo mooi evenwijdig.Maar verder is het een topdag.
[..]
Dan ga ik naast mijn zwemvliezen lopen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
IK ga er nu niets meer over zeggen natuurlijk.
Ja, of je snorkel loopt vol waterquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik naast mijn zwemvliezen lopen.
Wel zo praktischquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn zus al sinds 1984 niet meer gesproken, en dat wil ik graag zo houden, geldt voor mijn broers en moeder overigens ook zo, hoewel zij er pas 10 jaar later achter kwamen dat ze een kutwijf is.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Mijn ene zus zocht na 25 jaar weer contact. De reden was dat ze een ernstige ziekte heeft. Heb er twee dagen over nagedacht maar toch haar toenadering niet geaccepteerd. Te veel gebeurd. Denk nog wel vaak aan haar, het is toch je zus.
Ik mocht de oude van L2B lenen.quote:
Ik denk dat idd ontzettend makkelijk bent.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben heel snel klaar met mensen, doe nooit zo moeilijk.
Ach, het is 40+, dan mag hetquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Marsani het volgende:
Maar goed, ik ga naar de bingo. Lach maar, vorige keer toch mooi een waardebon gewonnen van de Media Markt.
Veel plezier !quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Marsani het volgende:
Maar goed, ik ga naar de bingo. Lach maar, vorige keer toch mooi een waardebon gewonnen van de Media Markt.
Soms is er inderdaad teveel gebeurd.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze heeft nog vaker geprobeerd de boel recht te breien, maar nee, ik haak dan gewoon af. FY.
Ben ik, zolang je lief tegen mij doet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat idd ontzettend makkelijk bent.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet sokken zijn meestal niet zichtbaar bij mij, ik heb 10 paar zwarte en 10 van die halve voor in gympies. Ik hoef zelden een paar bij elkaar te zoekenquote:
Weet je dat wel zekerquote:
Ik laat wel haar kinderen erbuiten, die zijn in principe welkom.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:36 schreef Marsani het volgende:
[..]
Soms is er inderdaad teveel gebeurd.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Marsani het volgende:
Bingo ok, leverworstquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Marsani het volgende:
Gelukkig. Nah altijd wel lachen, en in de pauze een kroket. Hahaha wat vreselijk ook. Wilde nooit zo worden en ben nu een burgertrut. Nog net geen permanentje.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ik, zolang je lief tegen mij doet.
Wat een lastige situatie, ik begrijp je beslissing wel.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Mijn ene zus zocht na 25 jaar weer contact. De reden was dat ze een ernstige ziekte heeft. Heb er twee dagen over nagedacht maar toch haar toenadering niet geaccepteerd. Te veel gebeurd. Denk nog wel vaak aan haar, het is toch je zus.
Gewoon doen wat je leuk vindtquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Gelukkig. Nah altijd wel lachen, en in de pauze een kroket. Hahaha wat vreselijk ook. Wilde nooit zo worden en ben nu een burgertrut. Nog net geen permanentje.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik mocht de oude van L2B lenen.
Lekker!quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
Zo toch ff een salade in elkaar gesneden met wat peper en zout en verse olijfolie
Als mijn zus contact zou zoeken zeg ik NEE.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een lastige situatie, ik begrijp je beslissing wel.
Ik heb ze nog niet aan, ze liggen leuk naar me te kijken op de bank.quote:
Dat is de hoofd prijsquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Gelukkig. Nah altijd wel lachen, en in de pauze een kroket. Hahaha wat vreselijk ook. Wilde nooit zo worden en ben nu een burgertrut. Nog net geen permanentje.
One armed salade.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
Zo toch ff een salade in elkaar gesneden met wat peper en zout en verse olijfolie
Ze is bij beide ouders niet geweest bij hun overlijden. Heeft hun veel pijn gedaan. Ze wilde geld van me lenen maar na de zoveelste keer zei ik nee. Ze logeerde toen bij me. Na dat weekend waren er spullen van me weg. Ja sorry hoor. Familie of geen familie dan rot maar op.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een lastige situatie, ik begrijp je beslissing wel.
Smakelijk !quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
Leukquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef Marsani het volgende:
Lastig, maar kan je in zo'n situatie geen ongelijk geven.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ze is bij beide ouders niet geweest bij hun overlijden. Heeft hun veel pijn gedaan. Ze wilde geld van me lenen maar na de zoveelste keer zei ik nee. Ze logeerde toen bij me. Na dat weekend waren er spullen van me weg. Ja sorry hoor. Familie of geen familie dan rot maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |