Ik vind het te ver gaan om mijn laptop mee te nemen als ik de boot op ga en een tablet heb ik niet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem dan je laptopje of tablet mee.
maar voor een plaatje van internet kun je vaal ook gewoon de link vam het plaatje postenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had altijd Tinypic voor plaatjes. En die nieuwe beviel ook niet.
je iPad danquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het te ver gaan om mijn laptop mee te nemen als ik de boot op ga en een tablet heb ik niet.
Via afbeeldingen neem ik aan?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
maar voor een plaatje van internet kun je vaal ook gewoon de link vam het plaatje posten
Zou ik ook zeker niet doen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het te ver gaan om mijn laptop mee te nemen als ik de boot op ga en een tablet heb ik niet.
ja in bv google klik je de afbeelding aan, die verschijnt in iets meer detail recht. Dan rechtermuisknop "afbeeldings locatie" kopieren en tussen [img] postenquote:
Mobiel heeft geen muisknopquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja in bv google klik je de afbeelding aan, die verschijnt in iets meer detail recht. Dan rechtermuisknop "afbeeldings locatie" kopieren en tussen [img] posten
Ik heb het net getest en dat ging niet zo goedquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja in bv google klik je de afbeelding aan, die verschijnt in iets meer detail recht. Dan rechtermuisknop "afbeeldings locatie" kopieren en tussen [img] posten
niet de koppelingslokatie kopieren .. das een lap onleesbare codequote:Op zondag 25 augustus 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het net getest en dat ging niet zo goed
Ja dat snap ik ik kan wel een beetje htmlquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
niet de koppelingslokatie kopieren .. das een lap onleesbare code
Jij bent de meest relaxte en één van de tofste persoon hier die ik ken. Negeer de mensen toch eens waar je je druk om maakt.quote:
Oh jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent de meest relaxte en één van de tofste persoon hier die ik ken. Negeer de mensen toch eens waar je je druk om maakt.
Alles stond er ook een beetje dubbel, het linkadres en de img-tagsquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het net getest en dat ging niet zo goed
niet elk plaatje leent zich er toe... soms moet je doorklikken naar de site zelf...quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ik kan wel een beetje html
Ben te eerlijk en te recht voor de raap, en dat gaat schuren.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent de meest relaxte en één van de tofste persoon hier die ik ken. Negeer de mensen toch eens waar je je druk om maakt.
Oh dubbel ik zit aan de roséquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles stond er ook een beetje dubbel, het linkadres en de img-tags
ja probeer hem dat wijs te maken ...quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar langs.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ja probeer hem dat wijs te maken ...
Ik hoef niet te koken, heb al genoeg gehad "lunch" Ik heb nog een bakje zalm snippers die eigenlijk door de salade van gister moesten en vergeten. Dus lekker op een toastjequote:
ik weet het nog niet... waarschijnlijk iets simpelsquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef niet te koken, heb al genoeg gehad "lunch" Ik heb nog een bakje zalm snippers die eigenlijk door de salade van gister moesten en vergeten. Dus lekker op een toastje
Goede combi met een glaasje rosé.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef niet te koken, heb al genoeg gehad "lunch" Ik heb nog een bakje zalm snippers die eigenlijk door de salade van gister moesten en vergeten. Dus lekker op een toastje
Ik Vlikker wat vlees op de BBQ, broodjes erbij, salade en saus.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
op je nieuwe balkon... mag dat?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik Vlikker wat vlees op de BBQ, broodjes erbij, salade en saus.
Gadverdamme pasta salade, wie dat uitgevonden heeft mag je kielhalen. Kleffe kouwe zooiquote:
Zo lekker kan simpel zijnquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
Koffie en boterham met boterhamworst hier.
op deze klik ik ook niet ...quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
Dan kan je doodgaan.quote:
Niets klefs aan mijn pastasalade, koud wel jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Gadverdamme pasta salade, wie dat uitgevonden heeft mag je kielhalen. Kleffe kouwe zooi
Is het liedje net zo triest als de titel doet vermoeden?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
Ik qoute het nog evenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het liedje net zo triest als de titel doet vermoeden?
ut Grunnquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:05 schreef Marsani het volgende:
[..]
Jammer, mooiste vrouw van Nederland.
Valt mee, liefdesverdriet enzo. Vind het een leuk liedje.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het liedje net zo triest als de titel doet vermoeden?
Liefdesverdriet.. Ahhhhh zou die postbode Scrut al hebben verzopenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Valt mee, liefdesverdriet enzo. Vind het een leuk liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |