Ik hoef niet te koken, heb al genoeg gehad "lunch" Ik heb nog een bakje zalm snippers die eigenlijk door de salade van gister moesten en vergeten. Dus lekker op een toastjequote:
ik weet het nog niet... waarschijnlijk iets simpelsquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef niet te koken, heb al genoeg gehad "lunch" Ik heb nog een bakje zalm snippers die eigenlijk door de salade van gister moesten en vergeten. Dus lekker op een toastje
Goede combi met een glaasje rosé.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef niet te koken, heb al genoeg gehad "lunch" Ik heb nog een bakje zalm snippers die eigenlijk door de salade van gister moesten en vergeten. Dus lekker op een toastje
Ik Vlikker wat vlees op de BBQ, broodjes erbij, salade en saus.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
op je nieuwe balkon... mag dat?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik Vlikker wat vlees op de BBQ, broodjes erbij, salade en saus.
Gadverdamme pasta salade, wie dat uitgevonden heeft mag je kielhalen. Kleffe kouwe zooiquote:
Zo lekker kan simpel zijnquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
Koffie en boterham met boterhamworst hier.
op deze klik ik ook niet ...quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
Dan kan je doodgaan.quote:
Niets klefs aan mijn pastasalade, koud wel jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Gadverdamme pasta salade, wie dat uitgevonden heeft mag je kielhalen. Kleffe kouwe zooi
Is het liedje net zo triest als de titel doet vermoeden?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:02 schreef Marsani het volgende:
Ik qoute het nog evenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het liedje net zo triest als de titel doet vermoeden?
ut Grunnquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:05 schreef Marsani het volgende:
[..]
Jammer, mooiste vrouw van Nederland.
Valt mee, liefdesverdriet enzo. Vind het een leuk liedje.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het liedje net zo triest als de titel doet vermoeden?
Liefdesverdriet.. Ahhhhh zou die postbode Scrut al hebben verzopenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Valt mee, liefdesverdriet enzo. Vind het een leuk liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |