abonnement Unibet Coolblue
pi_188619822
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:56 schreef IriYe het volgende:
Volgens een buurtbewoner had de man al eerder een hersenbloeding gehad.

Je moet gewoon van kinderen afblijven. Dat is z’n dood geworden. Hij had al een hersenbloeding gehad. Ik ken hem”, zegt een buurtbewoner. [Telegraaf]
bron?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  zondag 25 augustus 2019 @ 17:11:42 #155
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_188619827
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 12:29 schreef Luppie0110 het volgende:
Hopen dat die vijf gasten uit de achterstandswijk minimaal 30 jaar mogen brommen.

Idioot om voor eigen rechter te gaan spelen en iemand te vermoorden. Had je hem een klein tikje gegeven, oke, maar iemand dood slaan? Kom op zeg.
Zolang niet duidelijk is wat er is gebeurd met je eens .. maar als dit inderdaad een man was die al vaker kinderen lastig gevallen heeft en er al meermalen een melding aan de politie is gedaan en daar is zoals gewoonlijk weer eens totaal NIETS aan gedaan (geloof me, ik heb ervaring, de politie komt vaker niet dan wel) dan kan ik me voorstellen dat mensen een keer voor eigen rechter gaan spelen.

Als echter anders blijkt dan mogen ze die 5 man wel gewoon allemaal levenslang de gevangenis in gooien en de sleutel weggooien.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 25 augustus 2019 @ 17:13:16 #156
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188619861
quote:
15s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Als dit klopt, is er ook wel een kans dat het allemaal een misverstand is door niet (afdoende) kunnen communiceren...
Je verwacht he ook niet in zo'n tokkie wijk.

Alle 5 20jaar cel geven als die man helemaal niks gedaan blijkt te hebben, al is het maar om een voorbeeld te stellen.
pi_188619883
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:11 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zolang niet duidelijk is wat er is gebeurd maar als dit inderdaad een man was die al vaker kinderen lastig gevallen heeft en er al meermalen een melding aan de politie is gedaan en daar is zoals gewoonlijk weer eens totaal NIETS aan gedaan dan kan ik me voorstellen dat mensen een keer voor eigen rechter gaan spelen.
Ik niet. En als mensen daar wél voor kiezen, dan zullen ze ook de gevolgen moeten ondervinden.

Ik word serieus bang van dit soort verhalen/acties. 1 keer op de verkeerde plaats met een verkeerde blik, opmerking of actie, en je hebt 5 schuimbekkende tokkies op je nek zitten :{
Ik mag hopen dat Nederland nooit afglijdt naar dat niveau.
pi_188619895
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:03 schreef Woelwater het volgende:

[..]

En gevlucht omdat hij niet eens wist waarover het ging :N
En jonge kinderen hebben nog weleens de neiging om hun kleding uit te doen, omdat fijn. Is met zomerse kleding ook zo gebeurt. Hoeft echt niet per se een derde aan te pas te komen.

quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:11 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zolang niet duidelijk is wat er is gebeurd met je eens .. maar als dit inderdaad een man was die al vaker kinderen lastig gevallen heeft en er al meermalen een melding aan de politie is gedaan en daar is zoals gewoonlijk weer eens totaal NIETS aan gedaan (geloof me, ik heb ervaring, de politie komt vaker niet dan wel) dan kan ik me voorstellen dat mensen een keer voor eigen rechter gaan spelen.
Tja als je telkens bij de politie aankomt met verhalen over vreemde mannen die door de wijk fietsen kan ik me ook voorstellen dat er een the boy who cried wolf effect ontstaat, omdat telkens blijkt dat het puur ophitserij is uit de buurtapp.
  zondag 25 augustus 2019 @ 17:17:14 #159
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_188619923
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:14 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik niet. En als mensen daar wél voor kiezen, dan zullen ze ook de gevolgen moeten ondervinden.

Ik word serieus bang van dit soort verhalen/acties. 1 keer op de verkeerde plaats met een verkeerde blik, opmerking of actie, en je hebt 5 schuimbekkende tokkies op je nek zitten :{
Ik mag hopen dat Nederland nooit afglijdt naar dat niveau.
dat komt gewoon door het compete falen van de politie in dit land. Hoe vaak ik al niet de politie heb gebeld ivm drugsdealen, joyriden, straatraces tot aan een bijna vechtpartij toe bij een verkeersongeval waarbij ze gewoon niet eens de rotmoeite namen om UBERHAUPT te komen.... Op een gegeven moment is het wel klaar hoor.

Maar nogmaals, als de man onschuldig blijkt mogen die 5 gewoon wegrotten in een donkere cel.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 25 augustus 2019 @ 17:17:26 #160
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188619926
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:14 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik niet. En als mensen daar wél voor kiezen, dan zullen ze ook de gevolgen moeten ondervinden.

Ik word serieus bang van dit soort verhalen/acties. 1 keer op de verkeerde plaats met een verkeerde blik, opmerking of actie, en je hebt 5 schuimbekkende tokkies op je nek zitten :{
Ik mag hopen dat Nederland nooit afglijdt naar dat niveau.
Daar zijn we dus al aangekomen, niet alleen met dit maar je ziet ook op andere vlakken dat geweld veel meer maatschappelijk geaccepteerd lijkt te zijn dan vroeger.

Zie alleen al de reacties op facebook/twitter onder deze berichten. 'Maar het zal wel een pedo zijn dus dan is het oke'

Mensen sporen echt niet tegenwoordig.
pi_188619949
Tokkies gonna tokkie. What else is new.
  zondag 25 augustus 2019 @ 17:21:20 #162
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188619977
quote:
6s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
Zie alleen al de reacties op facebook/twitter onder deze berichten. 'Maar het zal wel een pedo zijn dus dan is het oke'
Dit topic mag ook wel in dat rijtje ;(
  zondag 25 augustus 2019 @ 17:23:22 #163
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_188620012
Al die reacties ook van die buurtgenoten.. een typische tokkiewijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 25 augustus 2019 @ 17:24:08 #164
446930 crew  ESF1Gamer
pi_188620026
Wat gisteren in Assen is gebeurd, kent alleen maar verliezers
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_188620410
Tering die reacties. Ik zie allemaal hoogblonde en met aarsgewei hoog boven de broek types voor me.
pi_188620428
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ik fietste vandaag door Soest, daar kom ik normaliter niet. Ik ben weliswaar niet doodgeslagen maar de lokale buurt-whatsapp heeft ongetwijfeld roodgloeiend gestaan.
Zie je er pedofielerig uit dan, dat is naast een vreemde zijn wel een vereiste.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188620451
Al wat meer feiten bekend?

Wordt ze moord/doodslag ten laste gelegd
pi_188620458
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:44 schreef vipergts het volgende:

[..]

Zie je er pedofielerig uit dan, dat is naast een vreemde zijn wel een vereiste.
Geen idee, over welke kenmerkende fysieke eigenschappen beschikt de pedofiel?
pi_188620534
Als het slachtoffer doofstom is dan zou het mij niet verbazen als hij ook verstandelijk beperkt was. Dan ben je natuurlijk een makkelijk slachtoffer van mongolen die hun eigen duistere ziel op jou projecteren.
pi_188620561
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Geen idee, over welke kenmerkende fysieke eigenschappen beschikt de pedofiel?
Blank
Ogen ( om naar kinderen te kijken)
Een mond ( om met kinderen te praten)
Armen en benen die werken (om achter kinderen aan te lopen en ze aan te raken)
Niet te dik anders hou je ze niet bij
Ook moet je geen volkse uitstraling hebben anders ga je op in de buurt en denken ze dat je een van hun bent.

ik heb voor de zekerheid maar bodyguards ingehuurd als ik als man alleen over straat moet.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188620574
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:24 schreef F1gamer het volgende:
Wat gisteren in Assen is gebeurd, kent alleen maar verliezers
De enige verliezers zijn het slachtoffer zelf en zijn familie. Misschien was deze man ook wel getrouwd en/of had hij zelf kinderen.

De 5 tokkies die hem hebben vermoord, zijn in elk geval geen verliezer. Voor die mensen is het niet meer dan een rimpeling in hun toch al trieste bestaan. Ze krijgen een flutstrafje en daarna kunnen ze er in de kroeg nog jarenlang over lachen hoe het misschien die ene keer iets te ver is gegaan, terwijl ze de andere keren er wel gewoon mee wegkwamen.
pi_188620592
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:53 schreef vipergts het volgende:

[..]

Blank
Ogen ( om naar kinderen te kijken)
Een mond ( om met kinderen te praten)
Armen en benen die werken (om achter kinderen aan te lopen en ze aan te raken)
Niet te dik anders hou je ze niet bij
Ook moet je geen volkse uitstraling hebben anders ga je op in de buurt en denken ze dat je een van hun bent.

ik heb voor de zekerheid maar bodyguards ingehuurd als ik als man alleen over straat moet.
Verdraaid, ik voldoe aan alle kenmerken. Mazzel dat ik dit avontuur overleefd heb. :o
pi_188620648
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Verdraaid, ik voldoe aan alle kenmerken. Mazzel dat ik dit avontuur overleefd heb. :o
Komt wel dichtbij zo, misschien kan mijn kenmerken post in de openingspost want er zullen nog veel meer mannen gevaar lopen aan de reacties te zien hier.🤡
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188620676
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:53 schreef vipergts het volgende:

[..]

Een mond ( om met kinderen te praten)
:X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188620776
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:59 schreef r_one het volgende:

[..]

:X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn tokkies dat een doofstomme niet net als hun kan communiceren is te hoog gegrepen voor ze.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 25 augustus 2019 @ 18:03:55 #176
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_188620790
quote:
Ontketende de digitale oproep een ‘jacht’ op een vermeende schennispleger? Het tijdspad volgend lijkt dat onwaarschijnlijk. Uit informatie van het 112-meldsysteem van de hulpdiensten blijkt dat al om 13.11 een traumahelikopter uitvloog ‘met grote spoed’. Dat was vier minuten vóór er in de buurtAppgroep überhaupt sprake was van een vermeende ‘potloodventer’. Er was in het hart van de bloemkoolwijk al van alles gaande vóór de buurtapp ingeseind werd, lijkt het.
Volkskrant

Wat is dit? Eerst iemand doodtrappen om vervolgens berichten in de buurtapp te pleuren dat ze een "pedo" gezien hebben?
pi_188620809
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het slachtoffer doofstom is dan zou het mij niet verbazen als hij ook verstandelijk beperkt was. Dan ben je natuurlijk een makkelijk slachtoffer van mongolen die hun eigen duistere ziel op jou projecteren.
In de Asser wijk Peelo was in mei 2018 een man actief, die buiten schooltijd jonge meisjes aansprak en hen vervolgens vroeg om met hem mee te gaan om iets te drinken. Ouders van schoolkinderen kregen hierover in overleg met de wijkagent een mail. De kwestie is toen ook met leerlingen besproken. Het zou destijds ‘mogelijk’ gaan ‘om iemand met een verstandelijke beperking’. Wie zag dat kinderen werden aangesproken ‘door een ogenschijnlijk voor hen vreemde man’, werd vorig jaar gevraagd met spoed de politie te bellen via 112.

En twee jaar daarvoor, in juni 2016, kreeg de politie ook al een melding dat een man in de wijken Peelo en in de net iets westelijker gelegen wijk Pittelo kinderen lastig zou vallen. De politie sprak toen met de man in kwestie en de wijkagent nam contact op met het buurtteam.

In 2016 meldde de politie dat ‘het signalement overeenkwam met dat van een persoon in een vergelijkbare melding uit het verleden’. De betreffende persoon zou in 2016 ‘nauwlettend in de gaten worden gehouden’.
https://www.destentor.nl/(...)wijk-assen~ad80bd51/
  zondag 25 augustus 2019 @ 18:05:00 #178
13456 AchJa
Shut up!!!
  Grootste filosoof 2022 zondag 25 augustus 2019 @ 18:08:27 #179
442397 UitStraling
pi_188620872
Als je alleen de feiten pakt;

Groepje mannen in een achterstandswijk trappen een gehandicapte dood.
pi_188620880
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:45 schreef Craptacular het volgende:
Al wat meer feiten bekend?

Wordt ze moord/doodslag ten laste gelegd
Ik weet niet of deze al was gepost https://www.telegraaf.nl/(...)e-hovenier-martin-32
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 25 augustus 2019 @ 18:10:20 #181
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_188620924
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 18:08 schreef UitStraling het volgende:
Als je alleen de feiten pakt;

Groepje mannen in een achterstandswijk trappen een gehandicapte dood.
En ook nog een gehandicapte die een keurige baan had als hovenier, zo lijkt het. Ik weet niet hoe dat zit bij die 5 doodmeppers.
٩๏̯͡๏)۶
pi_188620949
Niet alles gelezen, maar hadden de daders harde bewijzen dat deze meneer in de fout ging? Of was dit iets wat ze dachten?
  zondag 25 augustus 2019 @ 18:16:27 #184
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_188621008
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niet alles gelezen, maar hadden de daders harde bewijzen dat deze meneer in de fout ging? Of was dit iets wat ze dachten?
Dat laatste...

Hey! Hey!!! Wat mot dat in de speeltuin!?!?!? Wat??? Net doen of je doof bent he!!! Hier!!! Pak aan!!! Sjors, Hannes, Rinus en Henkie!!! Kom helpen deze pedo inelkaar te beuken!!!
pi_188621024
:')
JerryHelmers twitterde op zondag 25-08-2019 om 11:22:09 Al die Twitter-wijsneuzen die nu de 5 mannen uit #Assen publiekelijk veroordelen omdat ze het recht in eigen hand namen...... hebben waarschijnlijk zelf geen kinderen. Voor je kind voel je #oerliefde. #makkelijkpraten reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_188621051
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2019 18:17 schreef Aether het volgende:
:')
JerryHelmers twitterde op zondag 25-08-2019 om 11:22:09 Al die Twitter-wijsneuzen die nu de 5 mannen uit #Assen publiekelijk veroordelen omdat ze het recht in eigen hand namen...... hebben waarschijnlijk zelf geen kinderen. Voor je kind voel je #oerliefde. #makkelijkpraten reageer retweet
Erg liefdevol om je kind te laten toekijken terwijl je iemand doodslaat idd. En buiten de gevangenismuren kun je er toch echt veel meer voor je kind zijn dan erbinnen. _O-
pi_188621052
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 18:08 schreef UitStraling het volgende:
Als je alleen de feiten pakt;

Groepje mannen in een achterstandswijk trappen een gehandicapte dood.
Een een hele wijk die dat helemaal prima vond.

-- Buurtbewoners hebben in de buurt van het veldje waar het fatale incident gebeurde briefjes opgehangen waarin aan de media wordt gevraagd de bewoners met rust te laten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-hovenier~ac9ec0d0/

Ik hoop juist dat die hele teringbende geen minuut rust meer krijgt wanneer blijkt dat ze het allemaal bij het verkeerde eind hadden..
pi_188621060
quote:
Zo ging het wel, zeggen de vliegeraars: de man viel een 4-jarig meisje lastig in de speeltuin. Hij zou haar gevraagd hebben zich uit te kleden en wilde foto’s maken. ‘Ze was al helemaal naakt.’
Dat is knap voor iemand die doofstom is.
  zondag 25 augustus 2019 @ 18:22:37 #189
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188621104
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2019 18:19 schreef IriYe het volgende:
Ik hoop juist dat die hele teringbende geen minuut rust meer krijgt wanneer blijkt dat ze het allemaal bij het verkeerde eind hadden..
Telefoon waar hij zogenaamd foto's mee had gemaakt is waarschijnlijk ook niets op aangetroffen.
Begint steeds meer te lijken op een groepje lijpe hyena's.
pi_188621151
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 18:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat laatste...

Hey! Hey!!! Wat mot dat in de speeltuin!?!?!? Wat??? Net doen of je doof bent he!!! Hier!!! Pak aan!!! Sjors, Hannes, Rinus en Henkie!!! Kom helpen deze pedo inelkaar te beuken!!!
Dat zal inderdaad wel meer agressie gewekt hebben dat hij niks terug zei...
pi_188621216
De Duitsers waren vroeger niet zo moeilijk in dit soort gevallen. Die zetten gewoon een heel dorp tegen de muur.
  zondag 25 augustus 2019 @ 18:31:05 #192
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188621234
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 18:26 schreef VEM2012 het volgende:
Je hoopt maar dat iedereen die deze daad gisteren heeft toe staan juichen op basis van ‘misschien toch onschuldig’ zichzelf inmiddels kapot schamen.
En beseffen dat ze de volgende kunnen zijn. Een paar verkeerde aannames wat roddel en achterklap en het kan zomaar gebeurd zijn.
  zondag 25 augustus 2019 @ 18:32:51 #193
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_188621260
quote:
In de Asser wijk Peelo was in mei 2018 een man actief, die buiten schooltijd jonge meisjes aansprak en hen vervolgens vroeg om met hem mee te gaan om iets te drinken. Ouders van schoolkinderen kregen hierover in overleg met de wijkagent een mail. De kwestie is toen ook met leerlingen besproken. Het zou destijds ‘mogelijk’ gaan ‘om iemand met een verstandelijke beperking’. Wie zag dat kinderen werden aangesproken ‘door een ogenschijnlijk voor hen vreemde man’, werd vorig jaar gevraagd met spoed de politie te bellen via 112.
Hovenier is natuurlijk wel een ideaal beroep om bij kinderen in de buurt te komen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_188621276
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 18:23 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Had het gelezen, hoop dat deze kneuzen zich de rest van hun leven schuldig voelen.
Wat denk je zelf? Voor het voelen van schuld is empathie nodig en dat ontbreekt over het algemeen bij eencelligen. In een cel flikkeren en de sleutel weggooien lijkt mij nog de beste optie.
pi_188621378
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 18:32 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Hovenier is natuurlijk wel een ideaal beroep om bij kinderen in de buurt te komen.
Als deze hovenier inderdaad een verstandelijke beperking had, dan is het zelfs mogelijk dat hij verstandelijk op het zelfde (4-jarige) niveau functioneerde als het meisje van 4 dat hij lastig gevallen zou hebben.

Je kunt dat dan dus vergelijken met een 4-jarige peuter die een andere 4-jarige peuter aanraakt of betast.

En zo'n stumper dan met 5 man doodtrappen. Je mag toch hopen dat hier jarenlange gevangenisstraffen voor worden gegeven.
pi_188621429
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 18:40 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Als deze hovenier inderdaad een verstandelijke beperking had, dan is het zelfs mogelijk dat hij verstandelijk op het zelfde (4-jarige) niveau functioneerde als het meisje van 4 dat hij lastig gevallen zou hebben.

Je kunt dat dan dus vergelijken met een 4-jarige peuter die een andere 4-jarige peuter aanraakt of betast.

En zo'n stumper dan met 5 man doodtrappen. Je mag toch hopen dat hier jarenlange gevangenisstraffen voor worden gegeven.
Dat sowieso. En dan zijn er mensen die dit ‘helden’ vinden.

Sowieso, 5 tegen 1, dan ben je een laffe zak stront, maar hier is het ook nog in het kwadraad!
pi_188621508
Het wordt nou echt surrealistisch hier. Nu gaan allemaal fokkers die geen idee hebben wat er gebeurd is verdachten verwijten dat ze helemaal geen idee hadden wat er gebeurd is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188621524
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 18:40 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Als deze hovenier inderdaad een verstandelijke beperking had, dan is het zelfs mogelijk dat hij verstandelijk op het zelfde (4-jarige) niveau functioneerde als het meisje van 4 dat hij lastig gevallen zou hebben.

Je kunt dat dan dus vergelijken met een 4-jarige peuter die een andere 4-jarige peuter aanraakt of betast.

En zo'n stumper dan met 5 man doodtrappen. Je mag toch hopen dat hier jarenlange gevangenisstraffen voor worden gegeven.
We weten niet op wat voor niveau het slachtoffer functioneerde... Dit is puur gespeculeer.

Maar afwachten tot meer bekend is.
pi_188621566
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 18:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Het wordt nou echt surrealistisch hier. Nu gaan allemaal fokkers die geen idee hebben wat er gebeurd is verdachten verwijten dat ze helemaal geen idee hadden wat er gebeurd is.
Hopelijk zie je zelf wel in dat speculeren op een forum net wat anders is dan iemand doodslaan op basis van een verdenking.
  zondag 25 augustus 2019 @ 19:00:42 #200
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188621646
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 18:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hopelijk zie je zelf wel in dat speculeren op een forum net wat anders is dan iemand doodslaan op basis van een verdenking.
Dat begrijpt iedereen toch? Hij zegt toch niet dat dat hetzelfde is? :{ Die redeneringen hier raken soms echt kant noch wal.
pi_188621656
“Ook een lieve pedofiel moeten ze in elkaar rossen met een man of 20” - Hans K.J , 11-03-2019

pi_188621698
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 18:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Het wordt nou echt surrealistisch hier. Nu gaan allemaal fokkers die geen idee hebben wat er gebeurd is verdachten verwijten dat ze helemaal geen idee hadden wat er gebeurd is.
Ik zie gewoon gezonde discussie. Dat is toch het primaire doel van dit forum.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 25 augustus 2019 @ 19:07:20 #203
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_188621755
Dode Assen was doofstomme hovenier Martin (32)

ASSEN - De man die zaterdagmiddag in een speeltuin overleed aan de gevolgen van een mishandeling, is de doofstomme hovenier en stratenmaker Martin (32) uit Assen. Zijn vader laat weten dat het lichaam van zijn zoon momenteel wordt onderzocht om de precieze doodsoorzaak vast te stellen.

De begrafenisondernemer staat voor de deur van een hoekwoning in een ruim opgezette woonwijk geparkeerd, als de vader van Martin met tranen in zijn ogen en bibberende stem vertelt dat het inderdaad zijn zoon is die zaterdag bezweek na ’een schermutseling.’ „Hij is dood.” Een ander familielid neemt hem mee naar binnen. Er is behoefte aan rust om het verlies van Martin enigszins te kunnen verwerken.

Collega’s bij elkaar

De collega’s van Martin komen zondagavond bij elkaar om met elkaar te praten over het verlies van hun collega. Zowel de bedrijfseigenaar als diens compagnon bevestigen dat de doofstomme Martin bij hen werkte als stratenmaker en hovenier. Ze laten weten geschrokken te zijn van de gebeurtenis, maar ook van de geruchtenstroom die erop volgde. Collega’s hebben het gevoel dat de vijf verdachten eerder als helden dan als daders worden gezien. „We willen de feiten afwachten en niet meedoen aan de speculaties”, klinkt het aan de telefoon.
De feiten

Nog steeds is niet duidelijk wat zich precies heeft afgespeeld in het speeltuintje enkele kilometers verderop, waar Martin zaterdag overleed.

Feit blijft dat er begin van de middag een melding bij de politie binnenkwam van een man ’die zich ongepast gedroeg richting een kind in een speeltuin waarbij een schermutseling is ontstaan’. Agenten snelden ernaartoe en zagen bij aankomst Martin in houdgreep op de grond liggen, met vijf mannen bovenop zich, vertelt een politiewoordvoerder ter plaatse. De hulp die Martin vervolgens werd geboden, kwam te laat. Hij overleed.

De vijf mannen (van 27, 36, 38, 46 en 54 jaar, allen afkomstig uit Assen) zijn aangehouden. Vanwege het mooie weer, waren een hoop buurtbewoners buiten op het moment van de mishandeling. De bewoners van de wijk zijn behoorlijk geschrokken, vertelt burgemeester Marco Out van Assen aan De Telegraaf. „Ik weet niet hoeveel mensen het incident daadwerkelijk hebben gezien, maar er is nogal geschreeuwd, dus velen hebben het gehoord.”

De politie heeft inmiddels veel buurtbewoners gesproken, maar blijft op zoek naar getuigen die zich nog niet hebben gemeld. Het 4-jarige meisje dat in de speeltuin was en zou zijn lastiggevallen, is op een ’voor haar vertrouwde plek’ ondervraagd, vertelt een politiewoordvoerder aan De Telegraaf. Het onderzoek is nog in volle gang.

Geruchten

Onder buurtbewoners gonst het ondertussen van de geruchten over wat er is gebeurd. Zo vertelt een buurjongen dat de vijf verdachten zagen hoe het meisje werd lastiggevallen in de speeltuin, waarna ze erop af renden. Anderen voegen eraan toe dat het ondergoed van de kleuter naar beneden was getrokken. Mensen die aangrenzend aan het speeltuintje wonen, weten zelfs te vertellen dat het onderbroekje later verderop is teruggevonden toen agenten het speelveldje ontruimden. Er werd toen ook een zwarte damesfiets en speelgoed meegenomen, zo is op foto’s te zien. Van wie de fiets is, kan de politie niet zeggen.

Een andere lezing uit de buurt is dat de vader van het meisje afkwam op geschreeuw uit het speeltuintje en Martin vervolgens tegen de grond werkte. Vervolgens zou hij om hulp hebben geroepen, waarna enkele mannen te hulp schoten en de boel uit de hand liep. Behalve kinderen, zou niemand onzedelijke handelingen hebben gezien. Een enkeling meent dat het lastigvallen van het meisje als ’excuus’ werd gebruikt om het toegepaste geweld te verdedigen.

De politie laat ondertussen weten dat al deze scenario’s mee worden genomen in het onderzoek.

’Afspraak met beste vriend’

Bianca Dexter uit Assen vertelt aan De Telegraaf dat haar ex zaterdag een afspraak had met Martin. „Hij was naar hem onderweg en met hem aan het appen. Mijn ex was druk, dus vroeg hem even te wachten. Dus ging hij in een speeltuin op een bankje zitten wachten.” De ex van Bianca wil niet reageren op deze lezing.

Volgens Bianca was Martin niet in staat om te communiceren. „Hij is doof en kan amper praten.” Zij is ervan overtuigd dat Martin helemaal niet kan hebben gedaan, waarvan hij wordt beticht.

In het speeltuintje waar het incident plaatsvond, ‘hangen’ de buurtjongeren – net als op elke andere vrije dag – rond. Agenten houden een extra oogje in het zeil. En vaders en moeders komen misschien iets vaker dan anders een blik werpen om te zien hoe het is gesteld met hun buiten spelende kroost.

Telegraaf
  zondag 25 augustus 2019 @ 19:11:30 #204
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_188621811
Een doofstomme kan inderdaad raar overkomen op een kind die daar geen ervaring mee heeft.
Dat kan een reden zijn om hulp te roepen. Heel treurig mocht dit waar zijn.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')