Ja door hoe ze doet (en de vorige keren dat het erover ging ook) denk ik inderdaad ook dat ze het zelf zou willen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dankje!
Wat een chaos inderdaadGeen idee of ze gevraagd is/meer weet (anders zeg je misschien niet zo duidelijk dat Dionne het gaat doen), maar ze wil denk ik wel.
Romy ja, graag. Een frisse verschijning! En kan zingen indien nodig voor eventuele intervalact..quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:23 schreef Jason22 het volgende:
Frits en Romy zijn wel een leuk duo nu op NPO1 bij de musicalgala!
Frits lijkt me een aardige kerel, maar ik vind het de meest kleurloze verschijning op tvquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Romy ja, graag. Een frisse verschijning! En kan zingen indien nodig voor eventuele intervalact..
Frits nee, alsjeblieft niet..
"Maar niet voor het songfestival"quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:23 schreef Jason22 het volgende:
Frits en Romy zijn wel een leuk duo nu op NPO1 bij de musicalgala!
Ik ook. Romy vind ik ook een leuke meid, maar die presenteerklus van haar van de Songfestivalquiz of zoiets (met Jan) vond ik tenenkrommend.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:16 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Frits lijkt me een aardige kerel, maar ik vind het de meest kleurloze verschijning op tv
Die kun je dan al afschrijven voor ESF zelfquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:08 schreef Mlita het volgende:
Romy en Buddy Vedder gaan samen de Junior songfestival nationale finale presenteren...
Buddy Vedder ken ik niet eens (zijn broer Eddie wel hi-ha-ho). Maar volgens zijn Wikipedia is dat iemand uit GTST. Dat is toch niet echt een basis om voor 200 miljoen kijkers te gaan presenteren?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:08 schreef Mlita het volgende:
Romy en Buddy Vedder gaan samen de Junior songfestival nationale finale presenteren...
Hij werd aangehaald als multitalent, kan zingen, dansen, ziet er goed uit. Denk alleen dat ie de ervaring mist. Green room wellicht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Buddy Vedder ken ik niet eens (zijn broer Eddie wel hi-ha-ho). Maar volgens zijn Wikipedia is dat iemand uit GTST. Dat is toch niet echt een basis om voor 200 miljoen kijkers te gaan presenteren?
twitter:NikkieTutorials twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 12:08:06it’s OFFICIAL: the Eurovision Song Contest 2020 will be held in ROTTERDAM!!!! 🎤✨ now... how do we show them I need to be part of the host team? 🤭🤩 #neverhappening #onecandream @Eurovision reageer retweet
Zielepoot. Hij kan er gewoon niks van. Afschuwelijk idee dat hij het internationale uithangbord zou worden. Zijn hoofd is bovendien onaantrekkelijk en dat kost kijkers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:29 schreef Em31 het volgende:
Bij EditieNL zei Raatgever net dat Jan Smit zich gepasseerd zou voelen en heel teleurgesteld zou zijn als hij het niet wordt.
Ik zou me juist teleurgesteld voelen als hij het wel presenteert.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:29 schreef Em31 het volgende:
Bij EditieNL zei Raatgever net dat Jan Smit zich gepasseerd zou voelen en heel teleurgesteld zou zijn als hij het niet wordt.
Oh wauw. Rustahhhg. Zo lelijk is ie toch niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zielepoot. Hij kan er gewoon niks van. Afschuwelijk idee dat hij het internationale uithangbord zou worden. Zijn hoofd is bovendien onaantrekkelijk en dat kost kijkers.
Snapt hij nou zelf niet wat de reden is dat ze hem onzichtbaar in een hok gezet hebben?
kom op Greys, doe nou ff meeeeee, we balen hier toch collectief altijd van Jan Smit?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wauw. Rustahhhg. Zo lelijk is ie toch niet?Wat je ook van hem vindt. Alsof er werkelijk minder mensen zouden kijken dan..
Nee hoor.
En misschien gaat ie naar de nonnen in Vught en is z'n Engels straks geweldig. Als het dat al niet, is geen idee.
Zeker van die 'Peter en Inge uit Nieuwkoop' typetjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:31 schreef Em31 het volgende:
Ik vraag me af of hij goed Engels spreekt?![]()
In die poll van editieNL stond hij ook tweede, geen idee wie er steeds massaal op hem stemmen.
Misschien jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:38 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Zeker van die 'Peter en Inge uit Nieuwkoop' typetjes.
Ze werkt niet eens bij de POquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:48 schreef Em31 het volgende:
Dit vind ik dus wel![]()
[ afbeelding ]
Je grote droom, tuuuuuurlijk meid.
Lijkt mij nog niet eens zo raar eigenlijk. Ze is wereldberoemd, spreekt een goed woordje Engels.. Waarom niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:05 schreef grazz het volgende:
twitter:NikkieTutorials twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 12:08:06it’s OFFICIAL: the Eurovision Song Contest 2020 will be held in ROTTERDAM!!!! 🎤✨ now... how do we show them I need to be part of the host team? 🤭🤩 #neverhappening #onecandream @:Eurovision reageer retweet
Dit zijn echt een van de weinige mensen die ik leuk zou vinden, vooruit, Dionne ook nog wel als het moet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:46 schreef Andromache het volgende:
IJdele hoop, maar hoe fantastisch zouden Rick van de Westelaken en Chantal Janzen samen zijn?
Sietse heeft die tweet in ieder geval geliketquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lijkt mij nog niet eens zo raar eigenlijk. Ze is wereldberoemd, spreekt een goed woordje Engels.. Waarom niet.
Balen is imho net ff anders dan iemand enorm lelijk noemen enzo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:35 schreef Andromache het volgende:
[..]
kom op Greys, doe nou ff meeeeee, we balen hier toch collectief altijd van Jan Smit?
Ik vind haar er best geschikt voor eigenlijk, zou het niet erg vinden als ze een van de presentatoren was of in de greenroom zou staan. Ze heeft best een ESF-ferige uitstralingquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lijkt mij nog niet eens zo raar eigenlijk. Ze is wereldberoemd, spreekt een goed woordje Engels.. Waarom niet.
Ik vind hem wel lelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Balen is imho net ff anders dan iemand enorm lelijk noemen enzo.Dat vind ik zelf in Jan z'n geval nogal overdreven. En ik vond hem de laatste keer bij het ESF amper irritant eigenlijk als commentator.
Van mij hoeft ie absoluut geen presentator te worden maar als z'n Engels op orde is zou ik het geen wereldramp vinden.
De dames in 2015 in Oostenrijk waren ronduit verschrikkelijk en dat haalde het niveau van de show toch wel duidelijk omlaag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:14 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, hoe boeiend zijn presentators nu echt. Als ik even voor mezelf spreek denk ik toch vaak 'ja ja hou maar op met lullen en get on with the show', wie het ook is
Mja, misschien denk ik daarom juist wel vaak van 'schiet op', omdat ze gewoon slecht zijn of niets toevoegenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De dames in 2015 in Oostenrijk waren ronduit verschrikkelijk en dat haalde het niveau van de show toch wel duidelijk omlaag.
Het staat al jaaaaaaren op haar doelenlijstjequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:54 schreef Dave het volgende:
Wat heeft die Noospoes überhaupt met het ESF? Bij het muntenschoteltje in de toiletten mag ze zitten!
Zucht voor haar is het alleen een vinkje op het lijstje. Nikkie is nog wel spontaan, maar bij die Anna voelt alles een act.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het staat al jaaaaaaren op haar doelenlijstje
Dit, weinig spontaans aan, komt kil/hard over, en ik vind Jan Smit aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zucht voor haar is het alleen een vinkje op het lijstje. Nikkie is nog wel spontaan, maar bij die Anna voelt alles een act.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:54 schreef Dave het volgende:
Wat heeft die Noospoes überhaupt met het ESF? Bij het muntenschoteltje in de toiletten mag ze zitten!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:48 schreef Em31 het volgende:
Dit vind ik dus wel![]()
[ afbeelding ]
Ze lijkt me nogal irritant. Ik vind haar in haar vlogs wel grappig (ja, ook die heb ik wel eens voorbij zien komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Edsiliaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:55 schreef Fred_B het volgende:
Kunnen we niet gewoon wat leuke oud-deelnemers sturen? Ilse en Edsilia voor de presentatie en Douwe Bob in de greenroom ofzo.
Ja, dit is wel een post van het kaliber "Stevie Wonder ziet niets in haar vlogs" op deze manier.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:19 schreef grazz het volgende:
[..]ik heb haar nog nooit over het songfestival gehoord in één van haar vlogs, niet dat ik die kijk hoor
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een post van het kaliber "Stevie Wonder ziet niets in haar vlogs" op deze manier.
Ik vond haar in widm echt reuze meevallenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:22 schreef grazz het volgende:
[..]
Ze lijkt me nogal irritant. Ik vind haar in haar vlogs wel grappig (ja, ook die heb ik wel eens voorbij zien komen), maar het voelt ook wel erg geforceerd, grappig om het grappig willen zijn en te Amerikaans. Zou er zelf niet voor kiezen.
Ik zie Romy Monteiro wel voor me, naast een Rick van de Westelaken of Winfried van het NOS journaal.
Wereldberoemd... 99% van de kijkers heeft geen idee wie zij is hoor. Dus daarom hoef je haar niet te kiezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wel apart dat we Anna nooit eerder over het ESF hoorden idd toen het niet in eigen land was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:48 schreef Em31 het volgende:
Dit vind ik dus wel![]()
[ afbeelding ]
En Jan kunnen we ook als zekerheidje wel zien vrees ik......quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:22 schreef Dave het volgende:
Ze willen Eva, als ik Cornald en die NPO directeur goed begrijp bij Jinek
Eva vind ik in ieder geval spontaner dan Dionne.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:22 schreef Dave het volgende:
Ze willen Eva, als ik Cornald en die NPO directeur goed begrijp bij Jinek
Vond ik ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De dames in 2015 in Oostenrijk waren ronduit verschrikkelijk en dat haalde het niveau van de show toch wel duidelijk omlaag.
Ik zie het al voor me straks, als ze in een talkshow de presentatoren bekend maken:quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:25 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
En Jan kunnen we ook als zekerheidje wel zien vrees ik......
Herman spreekt erg goed Frans. Dat helpt ook wel natuurlijk!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:31 schreef Pluto1975 het volgende:
Herman van der Zandt werd zojuist in shownieuws ook als "zeer waarschijnlijk" aangehaald. Dat is dan binnen het groepje "Degelijkheid" (Dionne, Eva, Rick en Jan) misschien nog wel een klein stukje enthousiasme. Als dit het zou worden dan bereid ik me voor op een nogal stijf geheel. Misschien dan toch Nikkie oproepen, ik vind haar sowieso wel likeable. Maar een echte knaller waarvan je denkt "die draagt de show" heb ik echt nog niet voorbij horen komen.
Chantal Janzen, zonder twijfel. Overigens met haar 40 jaar ook niet de allerjongste maar Petra Mede was ook ‘al’ 43 toen ze in 2013 presenteerde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:08 schreef Em31 het volgende:
Stel je zou uit iedereen mogen kiezen, niet alleen publieke omroep, wie zouden jullie dan willen/perfect vinden?
CHANTAL CHANTAL CHANTAL, zelfs alleen zou zij dit aan kunnen! Maar ze zou nog leuker zijn in een duo denk ik. Dat er interactie is tussen haar en bijvoorbeeld Douwe Bob.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:08 schreef Em31 het volgende:
Stel je zou uit iedereen mogen kiezen, niet alleen publieke omroep, wie zouden jullie dan willen/perfect vinden?
Het kan ook dat iemand onvermoede komische talenten heeft. Ik ben nu bv. een Netflix-serie aan het kijken met Petra Mede (Bonusfamiljen) en hoewel het een comedyserie is speelt zij het meest serieuze en kille personage van allemaal. Misschien kan het andersom ook: Dionne Stax blijkt ineens heel droog en grappig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:03 schreef lashatumbai het volgende:
Waar las ik dat nou gisteren. Volgens mij ergens met een van de regisseurs werd gezegd dat het ook om een duidelijke strategie moet gaan: kies je vooral voor presentatietalent zoals vorig jaar in Tel Aviv of wil je multitalenten die ook komisch kunnen zijn en zingen/dansen zoals in Stockholm 2016.
Dus het kan in theorie nog alle kanten op!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Chantal Janzen, zonder twijfel. Overigens met haar 40 jaar ook niet de allerjongste maar Petra Mede was ook ‘al’ 43 toen ze in 2013 presenteerde.
Ja Chantal zou ik ook sowieso willen. In combinatie met bijvoorbeeld Michiel Huisman en Vivienne van den Assem. Jammer dat zij echt net weg is bij de NPO.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:16 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
CHANTAL CHANTAL CHANTAL, zelfs alleen zou zij dit aan kunnen! Maar ze zou nog leuker zijn in een duo denk ik. Dat er interactie is tussen haar en bijvoorbeeld Douwe Bob.
Chantal Janzen, Duncan Laurence, Celinde Schoenmaker, Edsilia Rombley.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:08 schreef Em31 het volgende:
Ik zou het mooi vinden als ze de ballen hebben om uit het hele televisie en medialandschap de presentatoren te kiezen aangezien Shula het steeds heeft over het verbinden. Maar helaas zie ik het ook niet gebeuren. Het zou mij in elk geval verrassen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:28 schreef blackswangreen het volgende:
Iedereen weet dat Chantal Janzen de ideale kandidaat is. Maar iedereen weet ook dat die omroepen zichzelf allemaal heel belangrijk vinden en niet over hun schaduw kunnen stappen om namens Nederland de beste kandidaat te laten presenteren. Helaasch.
Ja, heel jammer helaas. Ergens hoop ik nog dat ze in ieder geval één uitzondering maken, tegen beter weten in welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:28 schreef blackswangreen het volgende:
Iedereen weet dat Chantal Janzen de ideale kandidaat is. Maar iedereen weet ook dat die omroepen zichzelf allemaal heel belangrijk vinden en niet over hun schaduw kunnen stappen om namens Nederland de beste kandidaat te laten presenteren. Helaasch.
Zo jammer dat we in 2014 niet hebben gewonnen. Toen zat ze gewoon nog bij de publieke omroep... Pas in 2016 naar RTL verhuisd!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, heel jammer helaas. Ergens hoop ik nog dat ze in ieder geval één uitzondering maken, tegen beter weten in wel
Zelfs Jan Smit ben ik ok mee als het naast Chantal is. Dusssss @ Peter vd Vorst, laat de agenda van Chantal even leeg in april en mei alsjeblieft!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:38 schreef Em31 het volgende:
Je hebt ook eigenlijk maar één iemand nodig om de boel niet zo saai/stijf te makenRik van de Westelaken bijv. komt denk ik heel anders over naast Chantal dan naast Dionne. Eva in combinatie met Chantal zou al een stuk beter zijn dan de combi Dionne-Eva, etc.
Ik vind Celinde Schoenmaker stiekem nóg een betere kandidaat dan Chantal Janzen, die spreekt Engels als een near-native en heeft dezelfde humor en uitstraling. Maar ja, die kent niemand in Nederland, dus zie dan maar eens de voorkeur te krijgen boven al die 'sterren'.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:38 schreef Em31 het volgende:
Je hebt ook eigenlijk maar één iemand nodig om de boel niet zo saai/stijf te makenRik van de Westelaken bijv. komt denk ik heel anders over naast Chantal dan naast Dionne. Eva in combinatie met Chantal zou al een stuk beter zijn dan de combi Dionne-Eva, etc.
Ja precies, vind ik dan ook niet ergquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:40 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zelfs Jan Smit ben ik ok mee als het naast Chantal is. Dusssss @ Peter vd Vorst, laat de agenda van Chantal even leeg in april en mei alsjeblieft!
Ja dat is jammer, of we moeten straks ineens compleet verrast worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind Celinde Schoenmaker stiekem nóg een betere kandidaat dan Chantal Janzen, die spreekt Engels als een near-native en heeft dezelfde humor en uitstraling. Maar ja, die kent niemand in Nederland, dus zie dan maar eens de voorkeur te krijgen boven al die 'sterren'.
Volgens mij heeft ze zelf vrij weinig met het ESF. Het zou niet uit moeten maken maar ik vind het wel een prettige bijkomstigheid als ze een béétje enthousiasme ervoor op kunnen brengen. Alhoewel, ik baseer het op haar 0 reacties op social ten tijde van het ESF over nota bene een mede-alumni van het Fontys, maar in die periode zat ze ook middenin de première van Rocketman dus dat zou een reden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind Celinde Schoenmaker stiekem nóg een betere kandidaat dan Chantal Janzen, die spreekt Engels als een near-native en heeft dezelfde humor en uitstraling. Maar ja, die kent niemand in Nederland, dus zie dan maar eens de voorkeur te krijgen boven al die 'sterren'.
Even haar twitteraccount bekeken, dit tweette ze na de finale (de vlag van Jemen, maar toch)quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zelf vrij weinig met het ESF. Het zou niet uit moeten maken maar ik vind het wel een prettige bijkomstigheid als ze een béétje enthousiasme ervoor op kunnen brengen. Alhoewel, ik baseer het op haar 0 reacties op social ten tijde van het ESF over nota bene een mede-alumni van het Fontys, maar in die periode zat ze ook middenin de première van Rocketman dus dat zou een reden kunnen zijn.
Ik vind haar verder wel heel geschikt. Ze heeft de glamour, de openheid, de uitstraling die je nodig hebt én ze kan zingen, mocht dat nodig zijn.
Goede analyse. En toch houd ik hoop vvoor wat betreft Chantal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:40 schreef Aadrianus het volgende:
Chantal kunnen we echt vergeten. NPO gaat never nooit niet een beeldbepalende RTL of SBS ster deze klus van het leven geven. En dat vind ik ook wel terecht, want het is de NPO die al jaren geld en moeite stopt namens Nederland in het ESF. Het is ook niet echt een goed signaal om goede mensen bij je clubje te houden als je het dan weggeeft aan de concurrentie. En hoe leuk Chantal ook is en hoe leuk ze het ook had kunnen doen, we moeten het ook weer niet te belangrijk maken; er lopen genoeg andere mensen rond die zoiets ook met glans kunnen doen.
Ik vind nog steeds dat Duncan een van die multitalenten is. Het gemak waarmee hij voor (en met) een camera praat en in dialoog gaat met anderen, humorvol en relativerend. Hij zou wat mij betreft kunnen stralen in bijvoorbeeld de greenroom, lekker losse babbeltjes maken met de kandidaten, en ondertussen heel erg goed weten hoe het voelt om daar te zitten op zo’n avond. En hij is in het hele Eurovisiegebeuren natuurlijk gewoon een ster, want winnaar.
Eva Jinek zou ik persoonlijk fantastisch vinden. Die vrouw heeft humor, is adrem, is niet gauw van haar stuk gebracht maar durft zich ook te laten raken door wat er om haar heen gebeurt. Ze spreekt natuurlijk Engels met een Amerikaanse tongval, maar ze heeft daar een groot deel van haar leven gewoond, dus dat hoef je toch ook niet te verbergen. Het voelt in ieder geval niet geforceerd, zoals het Engels van menig presentator in heel veel afgelopen jaren toch best vaak klonk.
Herman van der Zandt zie ik zo’n avond ook wel met gemak wegdragen. Hij heeft ook zo’n prettig losse stijl met gevoel voor humor en een guitig hoofd. En hij spreekt ook zeker wel zijn talen. Hij heeft eerder sportgala’s gepresenteerd en dat ging met een reuze gemak.
Wat we in ieder geval nodig hebben, zijn mensen met persoonlijkheid en eigenheid. (Want ja, dat is wat Chantal zo geknipt maakt voor zoiets.) Dionne Stax en Romy Monteiro vallen voor mij toch niet in die categorie. Ik vind ze niet ontspannen overkomen, niet genoeg zichzelf zijn, maar een rol spelen.
Dan denk ik eerder aan Marjolein Keuning. Dat is een prachtige vrouw, die erg van het scherm spat, die kan zingen en spelen, ze heeft zeker humor (ik heb haar op informele werkdingen mogen meemaken) en.... Ze heeft ook (al is het wel een tijd geleden) flink wat presentatie dingen gedaan. Zij zou zomaar onze Petra Mede kunnen zijn.
Buddy Vedder is ook iemand die wel wat kan, hij kan zingen, dansen, spelen en hij presenteert. Misschien laten ze hem proefdraaien bij het Junior Songfestival om te zien of hij ook het grote werk aan kan straks.
Winfried Baijens heeft ook een rijke ervaring als presentator en interviewer bij muziekprogramma’s. Hij spreekt heel goed Engels, ziet er relaxed uit en laat zich niet gauw van zijn stuk brengen.
En dan hebben we natuurlijk Jan Smit. Ach..... Ja, het is natuurlijk ook een AvroTros feestje straks. En hij heeft zich al flink wat jaren druk gemaakt met het songfestival. Dus ik ben bang dat we niet om hem heen kunnen. Is hij een geweldig spontane presentator? Nee. Heeft hij humor. Nee. Hij voelt een beetje als uit de Volendamse klei getrokken. Maar in een smoking ziet hij er best aannemelijk uit. Hij spreekt goed Duits, dus wie weet is zijn Engels ook helemaal niet zo beroerd of is hij niet te beroerd om dat bij de nonnen in Vught flink wat op te poetsen. Zolang hij daar niet in z’n eentje staat, kan het best wel meevallen.
Belangrijk is wel.... Wie neemt dat clubje presentatoren onder de hoede, wie schrijft hun teksten, wie regisseert ze zo goed door al die eindeloze repetities met steeds maar weer dezelfde grapjes heen, dat het toch weer spontaan klinkt. Want humor is een ding dat nauw luistert. Daar heb je iemand voor nodig die dat tot in zijn haarvaten aanvoelt. Misschien is daar een mooie taak weg gelegd voor Theo Maassen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Even haar twitteraccount bekeken, dit tweette ze na de finale (de vlag van Jemen, maar toch)
Ik denk dat die klus naar Frank Houtappels gaat. Cornald Maas bemoeit zich met de creatieve invulling dit jaar. En hij had al aangegeven (kan ik mij herinneren) Frank Houtappels hier uitermate geschikt voor te vinden. En het zijn volgens mij goede vrienden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:40 schreef Aadrianus het volgende:
Belangrijk is wel.... Wie neemt dat clubje presentatoren onder de hoede, wie schrijft hun teksten, wie regisseert ze zo goed door al die eindeloze repetities met steeds maar weer dezelfde grapjes heen, dat het toch weer spontaan klinkt. Want humor is een ding dat nauw luistert. Daar heb je iemand voor nodig die dat tot in zijn haarvaten aanvoelt. Misschien is daar een mooie taak weg gelegd voor Theo Maassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |