Vooraf*quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Daar is dus dat moment waar we allemaal zo bang voor waren."
Neequote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen die Cyprioten er iets van?
Sow zelfkennisquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe ik soms ook wel eens met Haxball.
Kan je er nog steeds 0-0 tegen spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Kijkt iemand daadwerkelijk naar Feyenoord?? :’)quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Een onbedoelde assist van Renato Tapia"
Alles in de wereld van Tapia is onbedoeld, uiteraard ook de goede dingen
Ja. Drie schermen open staan.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:44 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Kijkt iemand daadwerkelijk naar Feyenoord?? :’)
Vollenhoven tikte mijn voorzet wel meesterlijk binnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sow zelfkennis
Wat was die vollenhoven weer matig trouwens
Ja ik weet dat je meeleest!
Wazaaaaa leest ook mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sow zelfkennis
Wat was die vollenhoven weer matig trouwens
Ja ik weet dat je meeleest!
AZ moet bang zijn voor fucking Antwerp. Die speelden 2 seizoenen geleden nog in de tweede divisie.quote:
Antwerp veel geld in korte tijd. is uitgegroeid tot volwaardige subtopper in Belgiëquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
AZ moet bang zijn voor fucking Antwerp. Die speelden 2 seizoenen geleden nog in de tweede divisie.
Hebben wel flink geinvesteerd: Haroun, de Laet, Mbokani, Bolat... veel ervaring, redelijk grote namen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
AZ moet bang zijn voor fucking Antwerp. Die speelden 2 seizoenen geleden nog in de tweede divisie.
Ik zou hem aanvoerder maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hahaha die kan er helemaal niks van
Onzin, Messi zelf komt er vandaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hahaha die kan er helemaal niks van
Feyenoord is subtop.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
TOP Nederland is duidelijk beter dan dat van België
Maar subtop van België is beter dan dat van Nederland vind ik persoonlijk.
Kortom het niveau verschil in België is kleiner.
Komt ook door de halve punten.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is voor de competitie wel leuk. In de Eredivisie wordt het dit jaar weer de grote Ajaxshow en de rest doet niet mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pereiro heeft zijn sleutelbeen gebrokenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom is Pereiro bij PSV eigenlijk op n zijspoor beland en is Gutierez daar nu ineens wel vaste basisspeler?
Jawel al gebeurt er verder weinigquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké. Beter dan tegen Haugesund mag ik hopen
Die had ik even gemist. Excuus dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pereiro heeft zijn sleutelbeen gebroken
Uh Pereiro is geblesseerdquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom is Pereiro bij PSV eigenlijk op n zijspoor beland en is Gutierez daar nu ineens wel vaste basisspeler?
Tijdens het wielrennen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pereiro heeft zijn sleutelbeen gebroken
Welnee.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is voor de competitie wel leuk. In de Eredivisie wordt het dit jaar weer de grote Ajaxshow en de rest doet niet mee.
Jij hebt dinsdag blijkbaar niet gekekenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is voor de competitie wel leuk. In de Eredivisie wordt het dit jaar weer de grote Ajaxshow en de rest doet niet mee.
Op die oen van een Koopmeiners.quote:
Zei die iets over zijn moeder ofzo? xDquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Narsingh heeft weer ruzie met de bal.
Klopt. Wel gelezen dat het kut was en Ajax met tien man eindigde. Maar Feyenoord en PSV zijn nog lachwekkender.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:53 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Jij hebt dinsdag blijkbaar niet gekeken
Huh?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zei die iets over zijn moeder ofzo? xD
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zei die iets over zijn moeder ofzo? xD
Bij Ajax loopt het #BlokVanVier niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Klopt. Wel gelezen dat het kut was en Ajax met tien man eindigde. Maar Feyenoord en PSV zijn nog lachwekkender.
Ajax was mensonterend slecht.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Klopt. Wel gelezen dat het kut was en Ajax met tien man eindigde. Maar Feyenoord en PSV zijn nog lachwekkender.
STUGquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:58 schreef Coco. het volgende:
PSV speelt gedegen, maar doet verder niets nee.
Bij PSV staat het echt op het punt om op zn plek te vallen, let maar op, die ploeg kan echt elk moment gaan draaien als een tierelier. Gewoon kampioenswaardige selectiequote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat drink jij allemaal johquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:58 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Bij PSV staat het echt op het punt om op zn plek te vallen, let maar op, die ploeg kan echt elk moment gaan draaien als een tierelier. Gewoon kampioenswaardige selectie
Je vergeet: ZAKELIJK en VOLWASSENquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:58 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Bij PSV staat het echt op het punt om op zn plek te vallen, let maar op, die ploeg kan echt elk moment gaan draaien als een tierelier. Gewoon kampioenswaardige selectie
Gehuurd zonder optie tot koop ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Die Ie lijkt me best een leuke aankoop, of is ie gehuurd
AH ok, maar voor dit seizoen dan wel prima genoegquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gehuurd zonder optie tot koop ja.
Vergeleken met Ajax valt het gelukkig wel mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:59 schreef T3hTommay het volgende:
PSV is ook gewoon niet zo heel goed. Ze willen wel, maar ja. Dan moet je het kunnen ook.
De post waarop ik zat te wachtenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:00 schreef Coco. het volgende:
PSV ontsnapt
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Huur.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Die Ie lijkt me best een leuke aankoop, of is ie gehuurd
Dat dit alweer 10 jaar geleden isquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sinan Bolat (keeper antwerp) is een bekende voor AZ
Doe nou nietquote:
Perenijsjes beste ijsjes welquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:01 schreef Max23 het volgende:
Ik heb maar even een perenijsje gepakt
Raketje net op, nu ook voor het perenijsjequote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:01 schreef Max23 het volgende:
Gewoon allemaal achter elkaar opvretenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:01 schreef Max23 het volgende:
hoezo heequote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:35 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jezus paul, heb je een jaar geïsoleerd gezeten?
FUUUUUUUUUquote:
Anders gaan ze het uit choken ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Er mag er voor Feyenoord nog wel eentje bij
KAMPIOENE KAMPIOENEquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dit alweer 10 jaar geleden is
We hebben in Amsterdam nog wel een stuk dak over, ruilen tegen Stengs en Koopmeiners?quote:
Daar istiequote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Er mag er voor Feyenoord nog wel eentje bij
Als ze tegen PSV moeten, of het dak van de Arena is ingestort?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax in het philips stadion spelen? :S
Hopelijk gebeurt dat niet tijdens een wedstrijdquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als ze tegen PSV moeten, of het dak van de Arena is ingestort?
Dat wens je niemand toe.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurt dat niet tijdens een wedstrijd
Club Brugge moet volgende week wel afmaken tegen Linzquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bijna Oostenrijk voorbij jongens.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Feyenoord is altijd een voorbeeld.
Dat gaat wel lukken ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Club Brugge moet volgende week wel afmaken tegen Linz
Jammer genoeg voor hen niet altijd het goede voorbeeldquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Feyenoord is altijd een voorbeeld.
Enschede is al een tijdje niet meer heel.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
En toen was het heel in Enschede
Die mensen met die anti-Fer spandoekjes mogen ook gelijk maar even opbokken.quote:
smerige combiquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:08 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet Bugles (sweet chilli) en drink melk
Terwijl ik naar PSV kijk,om het on topic te houden
ik wou zeggen heel stilquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Enschede is al een tijdje niet meer heel.
Gore speklapquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:08 schreef Mansjester het volgende:
goor.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:08 schreef Mansjester het volgende:
Keurige postquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:08 schreef Mansjester het volgende:
Er waren jaren dat FC Wageningen betaald voetbal speelde.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
AZ gaat het hoofdtoernooi weer niet halen. Treurig. Er waren jaren dat zij de enige Europese hoop van t NLse voetbal waren.
Dat je je die tijd nog herinnert...quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
AZ gaat het hoofdtoernooi weer niet halen. Treurig. Er waren jaren dat zij de enige Europese hoop van t NLse voetbal waren.
herinnerdquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat je je die tijd nog herinnerd...
Kunnen ze zich richten op de tweede plaats.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV gaat er ook uit op deze manier.
lekker hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:08 schreef Mansjester het volgende:
En dat ze dik wonnen van PSV.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:10 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Er waren jaren dat FC Wageningen betaald voetbal speelde.
Wie strijden nog meer mee om de tweede plaats dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:11 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Kunnen ze zich richten op de tweede plaats.
Tja. Antwerp is toch andere koek dan die Israeliërsquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
nah, ik vind ze echt prima voetballen hoor. beter dan Ajax dinsdagquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV gaat er ook uit op deze manier.
Feyenoord, daar is het lek boven!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie strijden nog meer mee om de tweede plaats dan?
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:12 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
nah, ik vind ze echt prima voetballen hoor. beter dan Ajax dinsdag
In die vijf minuten die ik nu zie vind ik dat wel meevallen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:12 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
AZ hoeft ook niet te spelen dit weekendquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Antwerp moest dit weekend tegen AA Gent spelen. Maar omdat AA Gent en Antwerp Europees spelen werd de wedstrijd maar uitgesteld om beide ploegen rust te gunnen.
Daar is dan ook verdomd weinig voor nodigquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:12 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Matzes zat in Antwerpen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tja. Antwerp is toch andere koek dan die Israeliërs
Zelfde periode waarin Feyenoord nog iets voorstelde.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:10 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Er waren jaren dat FC Wageningen betaald voetbal speelde.
Never forget AZ-Sportingquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mwah, na die eerste 15 minuten waren er maar weinig noemenswaardige kansen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar is dan ook verdomd weinig voor nodig
Al heeft PSV minder gecreëerd dan Ajax dinsdag
Hou je bek.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de laatste minuut een finaleplek weggeven
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
werkelijk waar..quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gast wat doe je, ik was net klaar met mijn therapiequote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh het viel mij niet op dat jij daar klaar mee was eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:16 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Gast wat doe je, ik was net klaar met mijn therapie
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:16 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Gast wat doe je, ik was net klaar met mijn therapie
Als jongens! Het moeten MANNEN worden!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:18 schreef Zeroku het volgende:
Echt 0 druk vanuit psvspelen weer hopeloos.
KAA Gent heeft kansen genoeg ik een gelijkspel moet mogelijk zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Capuchon zit ook in de problemen met Gent
Ja ik zie t Ajax niet doenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is altijd ranzigquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:18 schreef SaferSephy het volgende:
Als ik die Cypriotische trainer zie; Grappig hoe mediteraanse mannetjes viesdik kunnen zijn, maar niet storend is. Terwijl als een roomblanke Nederlander hetzelfde vetpercentage zou hebben het echt te ranzig te woorden is.
Die "ik" was hier teveelquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
KAA Gent heeft kansen genoeg ik een gelijkspel moet mogelijk zijn
Ik denk alleen niet dat die in Kroatie gaan winnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
KAA Gent heeft kansen genoeg ik een gelijkspel moet mogelijk zijn
therapie voor dat specifieke trauma dan he ;-)quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh het viel mij niet op dat jij daar klaar mee was eigenlijk.
shhhh pas op, anders gaat @Poepz0r weer door het lint.quote:
Hij is ranzig dik of houdt hij van dikke vrouwen?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:21 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
shhhh pas op, anders gaat @:Poepz0r weer door het lint.
Hij heeft ooit iemand op z'n werk geslagen omdat diegene een hekel had aan dikke mensenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is ranzig dik of houdt hij van dikke vrouwen?
Dikkie is een levende legende. Zijn emotie na de uitschakeling van Ajax was voor mij de bevestiging dat hij behalve van geld, ook wel echt van voetbal houdtquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:25 schreef Tagliano het volgende:
"Dat heeft de VAR ook goed bekeken"
-Dick Advocaat over een pot waar geen VAR is
jeetje wat een agressiequote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:24 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Hij heeft ooit iemand op z'n werk geslagen omdat diegene een hekel had aan dikke mensen
Stukje BBW.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is ranzig dik of houdt hij van dikke vrouwen?
Hij mag er zijn hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
strakke kont - dat bepaal ik zelf wel
sowiesoquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dat blonde meisje was wel aantrekkelijk
Wat is je probleem man? je stinkt zelfquote:
ALSO ALSO ALSOquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is je probleem man? je stinkt zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |