quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik leefde juist helemaal niet mee,Vreselijk rommelige film inderdaad, enkel genoten van dat lekkere wijf in lingerieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik kon de hoofdpersoon bij al zijn keuzes echt niet begrijpen. En dan was zijn manier van doen ook nog eens bloedirritant. En meer dan de helft van de film bestaat uit mensen die door elkaar heen schreeuwen en elkaar niet laten uitpraten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
ik hebquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:34 schreef flipsen het volgende:
Je zou toch verwachten dat dit een stormlooptopic zou worden nu, maar dat valt zwaar tegen? Zelf wel wat films gekeken de afgelopen dagen, maar geen tijd voor een review
Met kerst in de bioscoop... Netflix? Of van de piraten? Wil hem wel kijken, trailer is wel interessant.quote:
Is een film uit 2016. Die heeft wel op Netflix gestaan volgens mij, maar nu even niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Met kerst in de bioscoop... Netflix? Of van de piraten? Wil hem wel kijken, trailer is wel interessant.
Dat lijkt me Apocalypse Now.quote:Ik ben overigens op zoek naar een andere film, ook over Vietnam, enige scene(s) die ik me kan herinneren is dat er wat Amerikaanse soldaten op een boot de rivier afstruinen. Begint allemaal heel relaxed, maar dan slaat de stront de ventilator. Ook een classic volgens mij, weet nog dat die film echt indruk op me maakte, maar kom even niet op de naam. Iemand?
Ah, duhquote:
Weet al weer welke ik gemist heb dat was the post die heb ik op Netflix gekeken over de rol van de Washington post bij het rapporteren over de Vietnam oorlog vanuit illegaal gelekte documenten, vond dat een erg goede film over het belang van goede onafhankelijke media.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik heb
hvitur hvitur dagur
eternal sunshine of the spotless mind (voor de zoveelste keer)
hustlers
the square
Goodfellas
horse girl
En ik geloof nog iets wat ik vergeet gezien sinds ik hier voor het laatst gepost heb
Recentie:
Meh
tof
okay
tof
goed
leuk
Die heb ik al 3 gezien, de eerste keer gewoon in de Bioscoop...de hele zaal wasquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Met kerst in de bioscoop... Netflix? Of van de piraten? Wil hem wel kijken, trailer is wel interessant.
Ehm, gisteravond een échte classic:
[ afbeelding ]
Je moet geen haast hebbenHad hem uiteraard al eens gezien, vrouwlief nog niet. Het meest bizarre van de film van 1978: Christofer Walken is écht geen spat veranderd
IMDB: 8,1
flipsen: idem
Lijkt me interessant! Ga ik meteen opzoeken. Cube was geweldig. Die bedoel je neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:02 schreef Ang3l het volgende:
The Platform (El Hoyo)
[ afbeelding ]
A vertical prison with one cell per level. Two people per cell. One only food platform and two minutes per day to feed from up to down. An endless nightmare trapped in The Pit.
Getipt door Filmtotaal, die met t sluiten van de bioscopen nu maar online films beoordeeld. Zoals deze van Netflix. Vergelijkbaar met films als The Cube en Snowpiercer, is dit een psychologische (soms beetje gore) horror die 1 grote metafoor is voor onze huidige samenleving. Erg mooi en naargeestig. Zo zie ik ze graag!
IMDB 7 / 10
Ik 8 / 10
Dank voor je uitgebreide reviewquote:Op zondag 26 april 2020 14:07 schreef Mike het volgende:
Extraction
Mocht je van actiefilms houden, dan kan ik me haast niet voorstellen dat je je hier niet mee vermaakt.
8/10
quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dank voor je uitgebreide reviewIk heb hem eergisteren gekeken en ik kon me prima vinden in je review... TOTDAT...
Oké, ik had daar niet zoveel last van. Die scènes waren behoorlijk cliché, maar daarna ging het tempo er weer in en de grote slotscène was weer heel spectaculair en goed gefilmd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.me: tot die scene een 8, maar daarna eindigt het als een 4- helaas...In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |