Zuid-Amerikaans temperamentquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ver van braziliaanse vrouwen blijven.
Hier spreekt een ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:13 schreef ElDinosaur het volgende: [..] Ja, ver van braziliaanse vrouwen blijven.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet als blanke jongen de favelas inlopen.
Genoteerdquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ver van braziliaanse vrouwen blijven.
Ik heb wel één keer heel lang een ding gehad voor iemand. 🤔 Ze had duidelijk geen interesse, dus nooit gezegd. Nog steeds vrienden en gelukkig al jaren zonder dubbele gevoelens.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:09 schreef Allures het volgende:
[..]
verliefd of geïnteresseerd gebleven dan?
Deed het je nog wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo kwam ik laatst mijn crush van de middelbare school tegen. Die had ik al echt 10 jaar niet meer gezien.
En hoe is ze opgedroogd?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo kwam ik laatst mijn crush van de middelbare school tegen. Die had ik al echt 10 jaar niet meer gezien.
Je wilt hem ontlopen, das toch niet raar ?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:28 schreef Allures het volgende:
Ik deze zomer mijn ex die vreemd ging met mijn bff
Die zie ik een keer in de zoveel jaar opeens ergens en dan wil ik nog steeds achter een prullenbak duiken of zo
Terwijl ik niet eens vreemd ben gegaan of zo
Crush van de basisschool hier. Brrrrrrquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil haar niet ontlopen. Ik wil er alleen niet door overvallen worden als ik het niet verwachtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:30 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Je wilt hem ontlopen, das toch niet raar ?
Is het niet een beetje erg als je mentaal voorbereid moet wezen om iemand te zien ?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wil haar niet ontlopen. Ik wil er alleen niet door overvallen worden als ik het niet verwacht
Goed. Alleen had het gevoel dat ze haar eigen dromen niet waargemaakt heeft en binnen haar relatie bewust of onbewust genoegen genomen heeft met een iets minder ambitieus leven.quote:
Ja ondanks het vreemd gaan was het heel gezellig dus ik overdrijf wat hequote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Is het niet een beetje erg als je mentaal voorbereid moet wezen om iemand te zien ?
tov jouw leven?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed. Alleen had het gevoel dat ze haar eigen dromen niet waargemaakt heeft en binnen haar relatie bewust of onbewust genoegen genomen heeft met een iets minder ambitieus leven.
Fijn dat je het toch nog gezellig vondquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ondanks het vreemd gaan was het heel gezellig dus ik overdrijf wat he
Ow dat is jammer danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed. Alleen had het gevoel dat ze haar eigen dromen niet waargemaakt heeft en binnen haar relatie bewust of onbewust genoegen genomen heeft met een iets minder ambitieus leven.
dit weekend weer naar 020 of laat je haar nu alle hoeken zien van je appartement in velp zuid?quote:
Moet hij weer zijn agressie kwijt ?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
dit weekend weer naar 020 of laat je haar nu alle hoeken zien van je appartement in velp zuid?
als seks voor jou gelijk staat aan agressie wel, vinnie is onze nieuwe ron jeremiesquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:42 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Moet hij weer zijn agressie kwijt ?
Zij moet mee naar Velp-Zuid,quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
dit weekend weer naar 020 of laat je haar nu alle hoeken zien van je appartement in velp zuid?
Doe linkje danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:42 schreef MCH het volgende:
Molo die samzz nog ff een schopje nageeft en ze hapt ook nog
Welke opvattingen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:42 schreef MCH het volgende:
Geldt dat niet voor bijna iedereen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee nee echt niet hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor bijna iedereen?
Vanmorgen welquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je nog geen kijkje genomen in mijn ode aan samzz topic?
Ja nee ja natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt bewust voor een iets vollere vrouw gekozen?
Wat was de reden van je tag in het Samzz uitzwaai en natrap topic?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Zij moet mee naar Velp-Zuid,
mee naar Velp-Zuid,
mee naar Velp-Zuid,
want ze ziet er lekker uit.
Ik ben niet meer of minder ambitieus dan vroeger. Ben altijd al lui geweest en af en toe komt me iets aanwaaien, dat is ook niet echt veranderd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor bijna iedereen?
Omdat jij dit in de SC posttequote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat was de reden van je tag in het Samzz uitzwaai en natrap topic?
quote:
Ik kijk sowieso niet. Teveel intrigesquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ze in het nieuwe seizoen GTST zitten?
Nimma of Eimuiden dit weekend?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso niet. Teveel intriges
Deze SC is ook wel genoeg voor mij inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso niet. Teveel intriges
Wat zou ze bedoelen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:42 schreef MCH het volgende:
Ze maakte laatst ook al van die vage insinuaties of Samzz heel fok geneukt had ofzo (zo zei het niet letterlijk overigens maar ik merkte eenzijdige kutnijd).quote:
Dat was Tamieke toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze maakte laatst ook al van die vage insinuaties of Samzz heel fok geneukt had ofzo (zo zei het niet letterlijk overigens maar ik merkte eenzijdige kutnijd).
De tijd is er rijp voor natuurlijk.quote:
Was ook het eerste wat in mijn opkwam.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat ze spontaan baardrang gaat krijgen
Heel FOK? Nee, een klein groepje dappere Galliers bleef stug weerstand bieden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze maakte laatst ook al van die vage insinuaties of Samzz heel fok geneukt had ofzo (zo zei het niet letterlijk overigens maar ik merkte eenzijdige kutnijd).
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel FOK? Nee, een klein groepje dappere Galliers bleef stug weerstand bieden.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat in mijn opkwam.
Of dat ze zwanger was, maar kan me bijna niet voorstellen.
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand het boeit of Sammie er nou 20 of 200 gehad heeft eigenlijk.quote:
Jaloers misschienquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand het boeit of Sammie er nou 20 of 200 gehad heeft eigenlijk.
Moest wel paar keer denken aan Angela Merkel om voldoende weerstand te bieden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop niet 200. Lijkt me niet goed voor de vagina.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand het boeit of Sammie er nou 20 of 200 gehad heeft eigenlijk.
Dat de gynaecoloog met zo'n pedicure dremel het eelt weg moet slijpen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hoop niet 200. Lijkt me niet goed voor de vagina.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat de gynaecoloog met zo'n pedicure dremel het eelt weg moet slijpen.
Dat ze door haar zijn afgewezen?quote:
Van Angela verstopt mijn slang zich altijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moest wel paar keer denken aan Angela Merkel om voldoende weerstand te bieden.
Zijn een paar foksters die daar wel overheen zitten. Eens aan hen vragen maar.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ahjoh de gemiddelde 18 jarige doet dit in een jaar tijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Misschien die ene die regelmatig gangbangs had. Dan hoop ik wel dat ze tussendoor even pauze neemt en niet elk weekend dat doet.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn een paar foksters die daar wel overheen zitten. Eens aan hen vragen maar.
Dan moet je slingers per haspel gaan kopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:21 schreef Allures het volgende:
Lijkt me vooral zo veel werk
Ik ken niet eens 200 mensen
Je moet ze ook allemaal maar ooit versieren
Wijvennijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ewquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat de gynaecoloog met zo'n pedicure dremel het eelt weg moet slijpen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ew
Er is een YouTube kanaal van een pedicure die allemaal van die bijzondere gevallen heeft. Teennagels die helemaal in een krul groeien enzo. En die verwijderd hij dan. The Toe Bro heet het. Aanrader.
Nou nee hoor. Hier is geen wijvennijd over. Niemand wil er 200. Weet je hoeveel voorbereiding per keer er nodig is? Dat moet je niet willen. Alleen met een gangbang haal je nog tijdswinst eruit als je toch die 200 wil halen.quote:
Ik denk serieus dat de meeste vrouwen van tegen de 40 dit aantal makkelijk gehaald heeft.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Hier is geen wijvennijd over. Niemand wil er 200. Weet je hoeveel voorbereiding per keer er nodig is? Dat moet je niet willen. Alleen met een gangbang haal je nog tijdswinst eruit als je toch die 200 wil halen.
Zou gemiddeld 10 per jaar zijn als ze 20 jaar seks heeft. Lijkt me niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de meeste vrouwen van tegen de 40 dit aantal makkelijk gehaald heeft.
1 keer een middagje swipen en je hebt voldoende matches.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou gemiddeld 10 per jaar zijn als ze 20 jaar seks heeft. Lijkt me niet.
Dop is niet zo goed in wiskundequote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou gemiddeld 10 per jaar zijn als ze 20 jaar seks heeft. Lijkt me niet.
wil niet zeggen dat je er zin in hebt tochquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 keer een middagje swipen en je hebt voldoende matches.
Ja, theoretisch gezien zou het kunnen, maar lijkt me niet de werkelijkheid.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat blijkt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dop is niet zo goed in wiskunde
Nee, maar het zou kunnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:37 schreef Allures het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat je er zin in hebt toch
Of dat je zo lang single bent
En dan gaan afspreken met al die matches met je agenda bij de hand om het allemaal een beetje smooth te plannen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
heb jij een fuckbuddy?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Hier is geen wijvennijd over. Niemand wil er 200. Weet je hoeveel voorbereiding per keer er nodig is? Dat moet je niet willen. Alleen met een gangbang haal je nog tijdswinst eruit als je toch die 200 wil halen.
Zo kunnen vrouwen ook zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze praat er tamelijk onvrouwelijk over, vies gewoon
Het is wel een uitvinding geweest hoor, dat Tinder. Slim gat in de markt gespot.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:43 schreef Chia het volgende:
[..]
En dan gaan afspreken met al die matches met je agenda bij de hand om het allemaal een beetje smooth te plannen.
Daar heb jij alle ervaring mee toch vriendquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kunnen vrouwen ook zijn.
In Berlijn maakt Tinder nu overal reclame met hoe cool het is om single te zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel een uitvinding geweest hoor, dat Tinder. Slim gat in de markt gespot.
@Faxiequote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben een officieel antwoord.
Meer dan 20 sekspartners is al een veel kleinere groep.
Zeer interessant is op pagina 27. Sekspartners op opleidigsnivo. De laag opgeleide man komt hier zeerslecht vanaf, bizar zeg.
https://www.rutgers.nl/si(...)port_SGIN%202017.pdf
Allerlei soorten vrouwen tegengekomen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar heb jij alle ervaring mee toch vriend
Zou dat de reden zijn waarom het me niet lukt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Sekspartners op opleidigsnivo. De laag opgeleide man komt hier zeerslecht vanaf, bizar zeg.
https://www.rutgers.nl/si(...)port_SGIN%202017.pdf
Even genieten.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Mooie shitstormhttps://www.geenstijl.nl/(...)n-mensen-op-hillary/
Oef. Dat is meer dan ik verwacht had eigenlijk.quote:Driekwart van de volwassen
Nederlanders had in het afgelopen half jaar seks met een partner.
Hehehe, dit zal wel weer verborgen worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Mooie shitstormhttps://www.geenstijl.nl/(...)n-mensen-op-hillary/
Seks is toch vies.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef. Dat is meer dan ik verwacht had eigenlijk.
Ik vind het wel mooi dat er specifiek staat 'met een partner'.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef. Dat is meer dan ik verwacht had eigenlijk.
Sekspartner is ook een partner.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 07:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat er specifiek staat 'met een partner'.
Was jij nou ook op Lowlands afgelopen weekend?quote:
Neequote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was jij nou ook op Lowlands afgelopen weekend?
We gaan dit weekend met z'n allen naar van mollfestquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Liet het aan een collega uit de VS lezenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, dit zal wel weer verborgen worden.
Eens kijken wat de CTR en Shareblue shills hierover te zeggen hebben.
Ja ik kreeg al allemaal dm's. Blijkbaar is je mod en PR-taken neerleggen gelijk aan zwanger zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ah gelukkig, je bent toch niet zwanger
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik kreeg al allemaal dm's. Blijkbaar is je mod en PR-taken neerleggen gelijk aan zwanger zijn.
Het is inderdaad wel grappigquote:
Mensen die dat denken kennen jou blijkbaar ook niet zo goedquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik kreeg al allemaal dm's. Blijkbaar is je mod en PR-taken neerleggen gelijk aan zwanger zijn.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd. Als de roddel nu was dat ik een opvang voor zielige hondjes begonnen was of zo... Dat is tenminste nog realistisch.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mensen die dat denken kennen jou blijkbaar ook niet zo goed
ah, jij ook al een opvang begonnenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd. Als de roddel nu was dat ik een opvang voor zielige hondjes begonnen was of zo... Dat is tenminste nog realistisch.
Jij ook? Samenwerken?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
ah, jij ook al een opvang begonnen
Preciesquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd. Als de roddel nu was dat ik een opvang voor zielige hondjes begonnen was of zo... Dat is tenminste nog realistisch.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow, ja goed idee.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben voor katten gegaan dus laten we het gescheiden houden.
Ja ik was niet dood. Wel zwanger blijkbaar.quote:
Volgens de berichten op Facebook een 6-ling. Arme ik.quote:
Ik zie het verschil niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik was niet dood. Wel zwanger blijkbaar.
RIP aan je nabestaanden!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens de berichten op Facebook een 6-ling. Arme ik.
Nopequote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Qua kwaliteit van leven is dat er ook nietquote:
Ik weet niet wie die roddel gestart is, maar het is echt geen optie. Gewoon nietquote:
Molo gok ikquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Qua kwaliteit van leven is dat er ook niet.
[..]
Ik weet niet wie die roddel gestart is, maar het is echt geen optie. Gewoon niet.
Oh, ik dacht dat ik dat had gelezen. My badquote:
Maakt niet uitquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dat had gelezen. My bad
Naar links, naar rechts?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
IK TEL TOT DRIE.. EENTWEEDRIE EN DAN GAAT HET GEBEUREN
Q-Music?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
IK TEL TOT DRIE.. EENTWEEDRIE EN DAN GAAT HET GEBEUREN
ALLES GAAT ZO GOED ER KAN NIKS FOUTquote:
Van wie krijg je dan dm's? Want iedereen hier weet dat het bullshit is dus er zijn gewoon een paar stiekeme lurkers hier die random gaan dm'en en TR-enquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je op de pc zit moet je eens met je muis hoveren over de topictitel bovenaan. Kun je zien hoeveel lurkers er meelurken. 230 in dit gevalquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Van wie krijg je dan dm's? Want iedereen hier weet dat het bullshit is dus er zijn gewoon een paar stiekeme lurkers hier die random gaan dm'en en TR-en
Laat je zien lafaards!
Alsof er zoveel mensen op fok zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je op de pc zit moet je eens met je muis hoveren over de topictitel bovenaan. Kun je zien hoeveel lurkers er meelurken. 230 in dit geval
Ik lees nu ook meequote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alsof er zoveel mensen op fok zijn
Zullen ook vast een hoop mensen zijn die geabonneerd zijn, maar niet daadwerkelijk lurkenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alsof er zoveel mensen op fok zijn
Oké ik post hier niet meer.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je op de pc zit moet je eens met je muis hoveren over de topictitel bovenaan. Kun je zien hoeveel lurkers er meelurken. 230 in dit geval
Wtfquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whahahahaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik was niet dood. Wel zwanger blijkbaar.
Rip geldquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:38 schreef Elvi het volgende:
Shit ik heb een leuke nieuwe winkel ontdekt
Ohhdeer.com
En ze hebben ook een subscribtion box![]()
Dus voor 230 mensen zijn wij een soort GTST. Leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou zorg even voor wat drama danquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Dus voor 230 mensen zijn wij een soort GTST. Leuk.
Ja daahaag! Dramafree bevalt me welquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou zorg even voor wat drama dan
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja daahaag! Dramafree bevalt me wel
Dat verdien je wel na die tropenjaren. Tropenmaanden.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja daahaag! Dramafree bevalt me wel
Not good. Waarom doe je me dit aan?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:38 schreef Elvi het volgende:
Shit ik heb een leuke nieuwe winkel ontdekt
Ohhdeer.com
En ze hebben ook een subscribtion box![]()
If I'm going down, I'm taking you with me!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Not good. Waarom doe je me dit aan?
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat verdien je wel na die tropenjaren. Tropenmaanden.
Dit is wel vet. Maar ook een zooitje.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je niet wist wat je miste in je leven maar dat het dit blijkt te zijn.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Story of my life.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is wel vet. Maar ook een zooitje.
Mood.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed zo. Meedoen of oprotten.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We zijn al een lurker kwijt
Waarom?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet het ook niet zo op je bank zetten nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zet kaarsen altijd op mijn bank, niet zo haten!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zo op je bank zetten nee.
Ze hebben ook pins. En boeken over planten. En planten sokken. En boeken sokken. Sowieso leuke sokken.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zo op je bank zetten nee.
Plantenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze hebben ook pins. En boeken over planten. En planten sokken. En boeken sokken. Sowieso leuke sokken.
En veel planten dingen.
O.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze hebben ook pins. En boeken over planten. En planten sokken. En boeken sokken. Sowieso leuke sokken.
En veel planten dingen.
Dat zijn sowieso 220 kloons van mijquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die webwinkel is echt zo jouw ding.quote:
Voor minder dan 25% korting doe ok het niet meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die webwinkel is echt zo jouw ding.
Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je 10% korting. Ook dat nog
Iedereen is verdwaald in die winkel van Elviquote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik dacht even dat iedereen achter de bank was gesprongen.
Daar is momenteel geen ruimte meer.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik dacht even dat iedereen achter de bank was gesprongen.
Doe je ook de planning voor de massages?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:38 schreef Elvi het volgende:
Ineens allemaal mensen die gaan bellen. Laat me met rust
Ben je lekker een podcast of een muziekje aan het luisteren op je telefoon word je gebeld. Super kut.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:38 schreef Elvi het volgende:
Ineens allemaal mensen die gaan bellen. Laat me met rust
Ja en sales enzo. Komt omdat het nu rustig is in de vakantie dus dan klus ik op deze manier bij.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je ook de planning voor de massages?
Mijn rug zit een beetje vast. Heb je daar nog tips voor?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en sales enzo. Komt omdat het nu rustig is in de vakantie dus dan klus ik op deze manier bij.
Ja gemasseerd worden natuurlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn rug zit een beetje vast. Heb je daar nog tips voor?
Heb net een nieuwe telefoon en geluid altijd uit. Maar als je muziek luistert hoor je wel altijd je ringtone. Dus ik dacht echt: jezus wat is dit voor kutmuziek ineens?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je lekker een podcast of een muziekje aan het luisteren op je telefoon word je gebeld. Super kut.
Foamroller gebruiken om je boven en middenrug te kraken en dezequote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In beweging blijven en pilates doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pilates helpt me niet echt bij rugpijn. Tenminste, niet als ik t al heb. Want daar ga je juist je core belasten. Dan helpt yoga me meer. Pilates helpt wel je rug sterker te maken (want core), maar dat doe ik dan alleen als ik er op dat moment ff geen last van hebquote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
In beweging blijven en pilates doen.
Ohja en massages.
"Dokter, ik heb last van mijn maag, elke nacht."quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ohja en massages.
Vind ik sowieso irritant als ik muziek vanaf m'n telefoon afspeel via Bluetooth ofzo, krijg je een mailtje of berichtje, wordt de muziek gedempt, ook al staan de geluiden op de telefoon uitquote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb net een nieuwe telefoon en geluid altijd uit. Maar als je muziek luistert hoor je wel altijd je ringtone. Dus ik dacht echt: jezus wat is dit voor kutmuziek ineens?
werd ik gebeld.
En zwemmenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ohja en massages.
Daar heb ik dan geen last van. Wel als ik via mijn oordopjes luister en ik word gebeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind ik sowieso irritant als ik muziek vanaf m'n telefoon afspeel via Bluetooth ofzo, krijg je een mailtje of berichtje, wordt de muziek gedempt, ook al staan de geluiden op de telefoon uit
Afvallen en rustig aan doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Dokter, ik heb last van mijn maag, elke nacht."
"Gezond eten, veel bewegen, stoppen met roken"
Geen stress!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Afvallen en rustig aan doen.
Ja dan ook, ook als ik een mailtje krijg.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar heb ik dan geen last van. Wel als ik via mijn oordopjes luister en ik word gebeld.
iPhone?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan ook, ook als ik een mailtje krijg.
Hey die kreeg ik ook mee van de fysioquote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Foamroller gebruiken om je boven en middenrug te kraken en deze
[ afbeelding ]
Ik vind dat dat zwangerschapsverlof van de mijne maar eens afgelopen moet zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Over twee maanden opent er een nieuwe yogastudio hier om de hoek. Eens kijken of dat wat is.
En welk zwembad mag ik daarbij noteren?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga Ik zondagmorgen weer doen
Ik dacht dat het alleen voor soepele lenige mensen was maar dat schijnt dus mee te vallen. Hopelijk geven ze een introcursus.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat dat zwangerschapsverlof van de mijne maar eens afgelopen moet zijn
Ik mis t echt. Tot die tijd: Adrienne op youtube.
Ja datquote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Dokter, ik heb last van mijn maag, elke nacht."
"Gezond eten, veel bewegen, stoppen met roken"
Zoveel zijn er niet in Eindhoven met een 50 meter bad.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En welk zwembad mag ik daarbij noteren?
Nee joh. Je kan/mag zover als je eigen lijf aangeeft, en dat zeggen ze dan ook tot in den treure.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen voor soepele lenige mensen was maar dat schijnt dus mee te vallen. Hopelijk geven ze een introcursus.
Misschien ook ergens met de leeftijd te maken. Om mij heen gebeurd dat ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Het is blijkbaar break-up maand, Aug 2019
Beste vriend na 4,5 jaar. Andere vriend na half jaar. Vrienden is er ook al serieus over aan t twijfelen na 1 jaar.
Gaat lekker zo
*verlies hoop in de liefde*
O wacht, had ik al verloren...
...
Ja, een vriend vroeg t me laatst, waar er een zwembad was.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel zijn er niet in Eindhoven met een 50 meter bad.
35 - 27 - 29quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook ergens met de leeftijd te maken. Om mij heen gebeurd dat ook.
Ja hallo, als je t op een nette manier hebt gedaan, dan is t prima.quote:Zelf ook een punt gezet achter meisje waarmee ik een tijd aan het daten was en die pakt het niet zo goed op. Nu voel ik me een harteloze zak
Gewoon tegen je zin bij d'r blijven ook al voelt het niet goed, daar wordt ze vast gelukkig van.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook ergens met de leeftijd te maken. Om mij heen gebeurd dat ook.
Zelf ook een punt gezet achter meisje waarmee ik een tijd aan het daten was en die pakt het niet zo goed op. Nu voel ik me een harteloze zak
Altijd in de zomervakantiequote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Beste vriend na 4,5 jaar. Andere vriend na half jaar. Vrienden is er ook al serieus over aan t twijfelen na 1 jaar.
Gaat lekker zo
...
quote:
Ze wil graag een duidelijke reden, maar die is er niet echt buiten dat ik niet het gevoel heb dat ik zou willen hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
35 - 27 - 29
Niet helemaal dezelfde leeftijd
[..]
Ja hallo, als je t op een nette manier hebt gedaan, dan is t prima.
Wat er niet is, is er niet. Je hoeft er geen zak in te zijn in de boodschap over te brengen, maar verder:
En natuurlijk is t in 9 van de 10 gevallen niet leuk voor de ontvangende partij, maar ja. That's life.
Mijn broertje ook al, eergister. Na 2,5 jaar. Maar ik ben trots op hem want het is beter zo. Ziet hij gelukkig zelf ook zo inquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Gaat lekker zo
...
Ik vind dat dus serieus heel leuk om te doenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gisteravond heel spannend mijn boekenkast anders ingericht. .
Lust > liefdequote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Gaat lekker zo
...
"Ik voel t niet" is ook wel een kutreden om te horen, omdat je t wil rationaliseren.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze wil graag een duidelijke reden, maar die is er niet echt buiten dat ik niet het gevoel heb dat ik zou willen hebben.
Sowieso.quote:
Nieuw genre bij elkaar gezet: true crime en ranzigheid.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat dus serieus heel leuk om te doen
Omdat je er dan achter komt dat je je wijf haat.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja, omdat samen op vakantie gaan best wel een test is!
Of omdat je dan andere lekkere lijven ziet?
Kraakt lekker, vooral als ik lang in dezelfde houding heb gezetenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Hey die kreeg ik ook mee van de fysio
Het is de meest logische maar ook frustrerende reden ja. Zeker als de ander natuurlijk wel die vlinders heeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ik voel t niet" is ook wel een kutreden om te horen, omdat je t wil rationaliseren.
Maar soms kan dat gewoonweg niet.
Klinkt als eentje uit het datingtopic.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze wil graag een duidelijke reden, maar die is er niet echt buiten dat ik niet het gevoel heb dat ik zou willen hebben.
Ik hoorde dus dat t super interieur hip is om ze op kleur te sorteren in je boekenkast.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuw genre bij elkaar gezet: true crime en ranzigheid.
Quest Historie heeft deze maand het thema "moordenaars". Tip voor jou.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuw genre bij elkaar gezet: true crime en ranzigheid.
Of cavia.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat je er dan achter komt dat je je wijf haat.
of vent, of wat dan ook.
Ik had altijd alfabetische volgordequote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde dus dat t super interieur hip is om ze op kleur te sorteren in je boekenkast.
Maar dat is voor terugvinden toch super onhandig?![]()
Ik weet, als ik een boek zoek, wel welk genre it is. Maar niet welke kleur de kaft had!
Ja, ik denk dat ik t nieuws ook maar aan KM ga brengenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is de meest logische maar ook frustrerende reden ja. Zeker als de ander natuurlijk wel die vlinders heeft.
Ja damnquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt als eentje uit het datingtopic.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik t nieuws ook maar aan KM ga brengen
Da's soms best een lekker gevoel jaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kraakt lekker, vooral als ik lang in dezelfde houding heb gezeten
Oh vet, had in mei een abonnement erop afgesloten via een aanbieding van de Hema en ik zou deze week de eerste moeten krijgen, hopelijk is dat dan die.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Quest Historie heeft deze maand het thema "moordenaars". Tip voor jou.
Snap wel dat iemand graag een duidelijker antwoord wil dan dit maar soms heb je dat gewoon niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet dat ie goed terecht komt!quote:
Ik had m maandag of dinsdag binnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:18 schreef CherryLips het volgende:
O
[..]
Oh vet, had in mei een abonnement erop afgesloten via een aanbieding van de Hema en ik zou deze week de eerste moeten krijgen, hopelijk is dat dan die.
Elke avond en ochtend hier. Zitten, benen strekken, elleboog recht achter je plaatsen en ernaar toe draaien. Repeat voor andere kant. Zo lekkerquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's soms best een lekker gevoel ja
krak krak plop plop aaaahhhhh
Ja dag, gewoon schrijvers of genre bij elkaar. Ga niet moeilijk doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde dus dat t super interieur hip is om ze op kleur te sorteren in je boekenkast.
Maar dat is voor terugvinden toch super onhandig?![]()
Ik weet, als ik een boek zoek, wel welk genre it is. Maar niet welke kleur de kaft had!
Was het eigenlijk alweer vergeten tot ik dat mailtje tegenkwam.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik had m maandag of dinsdag binnen.
Denk dat we nog een aantal maanden het leuk hadden kunnen hebben, maar ergens miste ik een stap waarbij het echt serieuzer werd. Dat is voor mij eigenlijk een teken geweest dat het niet meer dan dat gaat worden, ondanks dat we veel overeenkomsten hebben, de seks goed was en er verder niet echt heel duidelijke red flags warenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ik voel t niet" is ook wel een kutreden om te horen, omdat je t wil rationaliseren.
Maar soms kan dat gewoonweg niet.
Zo zijn mensen gewoon. Had ik ook kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt als eentje uit het datingtopic.
Lucht vaak wel op, maar schijnt zoals met alles niet echt goed te zijn als je het te vaak doet.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's soms best een lekker gevoel ja
krak krak plop plop aaaahhhhh
Mijn tenen 's ochtendsquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lucht vaak wel op, maar schijnt zoals met alles niet echt goed te zijn als je het te vaak doet.
En die twee ernaast. Toen ik nog een zolderkamer had kwam ik echt als een krakend lijk naar beneden 's ochtends.quote:
Elke ochtend 2x de zonnegroet.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elke avond en ochtend hier. Zitten, benen strekken, elleboog recht achter je plaatsen en ernaar toe draaien. Repeat voor andere kant. Zo lekker
Dat is ook wel een ding met ouder worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat we nog een aantal maanden het leuk hadden kunnen hebben, maar ergens miste ik een stap waarbij het echt serieuzer werd. Dat is voor mij eigenlijk een teken geweest dat het niet meer dan dat gaat worden, ondanks dat we veel overeenkomsten hebben, de seks goed was en er verder niet echt heel duidelijke red flags waren
Ik hoorde dat juist weer dat t kraken van je vingers en rug en zo, dat dat gewoon vaak lucht is wat er uit gaat. En dat t niet slecht is. Ik weet t ook niet meerquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lucht vaak wel op, maar schijnt zoals met alles niet echt goed te zijn als je het te vaak doet.
Vandaar dat je altijd zo'n zonnetje bentquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Elke ochtend 2x de zonnegroet.
Krak krak stretch.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde dat juist weer dat t kraken van je vingers en rug en zo, dat dat gewoon vaak lucht is wat er uit gaat. En dat t niet slecht is. Ik weet t ook niet meer
Ja dit, en alleen maar menselijk om het wel vervelend te vinden om zoiets te vertellen toch.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is ook wel een ding met ouder worden.
Je weet beter wat je wil en niet wil, EN je wil vaka je tijd niet "verdoen".
Dat denk ik wel; is misschien ook omdat ik weet hoe het vanuit haar kant voelt en ik haar ook gewoon iemand gun die helemaal voor haar wil gaan en het niet "aan wil kijken".quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit, en alleen maar menselijk om het wel vervelend te vinden om zoiets te vertellen toch.
Het bestrijdt mijn natuurlijke bitterheid die met de jaren is gekomenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaar dat je altijd zo'n zonnetje bent
Geen idee. Ik zit altijd ana t andere eind en ben inmiddels al weer 7,5 jaar single.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit, en alleen maar menselijk om het wel vervelend te vinden om zoiets te vertellen toch.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het bestrijdt mijn natuurlijke bitterheid die met de jaren is gekomen
Dates? Ik kom niet eens in contactquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:36 schreef TaMieke het volgende:
Maanden? Ik kom niet eens verder dan 2 dates![]()
Nee daar heb je gelijk in, dus heb je gewoon de goede keus gemaakt.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat denk ik wel; is misschien ook omdat ik weet hoe het vanuit haar kant voelt en ik haar ook gewoon iemand gun die helemaal voor haar wil gaan en het niet "aan wil kijken".
Ik miste op een gegeven moment gewoon de drive om haar te zien en dat is gewoon geen goed teken.
Valt men niet meer voor je charmes?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dates? Ik kom niet eens in contact
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |