Zuid-Amerikaans temperamentquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ver van braziliaanse vrouwen blijven.
Hier spreekt een ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:13 schreef ElDinosaur het volgende: [..] Ja, ver van braziliaanse vrouwen blijven.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet als blanke jongen de favelas inlopen.
Genoteerdquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ver van braziliaanse vrouwen blijven.
Ik heb wel één keer heel lang een ding gehad voor iemand. 🤔 Ze had duidelijk geen interesse, dus nooit gezegd. Nog steeds vrienden en gelukkig al jaren zonder dubbele gevoelens.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:09 schreef Allures het volgende:
[..]
verliefd of geïnteresseerd gebleven dan?
Deed het je nog wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo kwam ik laatst mijn crush van de middelbare school tegen. Die had ik al echt 10 jaar niet meer gezien.
En hoe is ze opgedroogd?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo kwam ik laatst mijn crush van de middelbare school tegen. Die had ik al echt 10 jaar niet meer gezien.
Je wilt hem ontlopen, das toch niet raar ?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:28 schreef Allures het volgende:
Ik deze zomer mijn ex die vreemd ging met mijn bff
Die zie ik een keer in de zoveel jaar opeens ergens en dan wil ik nog steeds achter een prullenbak duiken of zo
Terwijl ik niet eens vreemd ben gegaan of zo
Crush van de basisschool hier. Brrrrrrquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil haar niet ontlopen. Ik wil er alleen niet door overvallen worden als ik het niet verwachtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:30 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Je wilt hem ontlopen, das toch niet raar ?
Is het niet een beetje erg als je mentaal voorbereid moet wezen om iemand te zien ?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wil haar niet ontlopen. Ik wil er alleen niet door overvallen worden als ik het niet verwacht
Goed. Alleen had het gevoel dat ze haar eigen dromen niet waargemaakt heeft en binnen haar relatie bewust of onbewust genoegen genomen heeft met een iets minder ambitieus leven.quote:
Ja ondanks het vreemd gaan was het heel gezellig dus ik overdrijf wat hequote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Is het niet een beetje erg als je mentaal voorbereid moet wezen om iemand te zien ?
tov jouw leven?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed. Alleen had het gevoel dat ze haar eigen dromen niet waargemaakt heeft en binnen haar relatie bewust of onbewust genoegen genomen heeft met een iets minder ambitieus leven.
Fijn dat je het toch nog gezellig vondquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ondanks het vreemd gaan was het heel gezellig dus ik overdrijf wat he
Ow dat is jammer danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed. Alleen had het gevoel dat ze haar eigen dromen niet waargemaakt heeft en binnen haar relatie bewust of onbewust genoegen genomen heeft met een iets minder ambitieus leven.
dit weekend weer naar 020 of laat je haar nu alle hoeken zien van je appartement in velp zuid?quote:
Moet hij weer zijn agressie kwijt ?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
dit weekend weer naar 020 of laat je haar nu alle hoeken zien van je appartement in velp zuid?
als seks voor jou gelijk staat aan agressie wel, vinnie is onze nieuwe ron jeremiesquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:42 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Moet hij weer zijn agressie kwijt ?
Zij moet mee naar Velp-Zuid,quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
dit weekend weer naar 020 of laat je haar nu alle hoeken zien van je appartement in velp zuid?
Doe linkje danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:42 schreef MCH het volgende:
Molo die samzz nog ff een schopje nageeft en ze hapt ook nog
Welke opvattingen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:42 schreef MCH het volgende:
Geldt dat niet voor bijna iedereen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee nee echt niet hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor bijna iedereen?
Vanmorgen welquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je nog geen kijkje genomen in mijn ode aan samzz topic?
Ja nee ja natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt bewust voor een iets vollere vrouw gekozen?
Wat was de reden van je tag in het Samzz uitzwaai en natrap topic?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Zij moet mee naar Velp-Zuid,
mee naar Velp-Zuid,
mee naar Velp-Zuid,
want ze ziet er lekker uit.
Ik ben niet meer of minder ambitieus dan vroeger. Ben altijd al lui geweest en af en toe komt me iets aanwaaien, dat is ook niet echt veranderd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor bijna iedereen?
Omdat jij dit in de SC posttequote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat was de reden van je tag in het Samzz uitzwaai en natrap topic?
quote:
Ik kijk sowieso niet. Teveel intrigesquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ze in het nieuwe seizoen GTST zitten?
Nimma of Eimuiden dit weekend?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso niet. Teveel intriges
Deze SC is ook wel genoeg voor mij inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso niet. Teveel intriges
Wat zou ze bedoelen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:42 schreef MCH het volgende:
Ze maakte laatst ook al van die vage insinuaties of Samzz heel fok geneukt had ofzo (zo zei het niet letterlijk overigens maar ik merkte eenzijdige kutnijd).quote:
Dat was Tamieke toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze maakte laatst ook al van die vage insinuaties of Samzz heel fok geneukt had ofzo (zo zei het niet letterlijk overigens maar ik merkte eenzijdige kutnijd).
De tijd is er rijp voor natuurlijk.quote:
Was ook het eerste wat in mijn opkwam.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat ze spontaan baardrang gaat krijgen
Heel FOK? Nee, een klein groepje dappere Galliers bleef stug weerstand bieden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze maakte laatst ook al van die vage insinuaties of Samzz heel fok geneukt had ofzo (zo zei het niet letterlijk overigens maar ik merkte eenzijdige kutnijd).
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel FOK? Nee, een klein groepje dappere Galliers bleef stug weerstand bieden.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat in mijn opkwam.
Of dat ze zwanger was, maar kan me bijna niet voorstellen.
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand het boeit of Sammie er nou 20 of 200 gehad heeft eigenlijk.quote:
Jaloers misschienquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand het boeit of Sammie er nou 20 of 200 gehad heeft eigenlijk.
Moest wel paar keer denken aan Angela Merkel om voldoende weerstand te bieden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop niet 200. Lijkt me niet goed voor de vagina.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand het boeit of Sammie er nou 20 of 200 gehad heeft eigenlijk.
Dat de gynaecoloog met zo'n pedicure dremel het eelt weg moet slijpen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hoop niet 200. Lijkt me niet goed voor de vagina.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat de gynaecoloog met zo'n pedicure dremel het eelt weg moet slijpen.
Dat ze door haar zijn afgewezen?quote:
Van Angela verstopt mijn slang zich altijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moest wel paar keer denken aan Angela Merkel om voldoende weerstand te bieden.
Zijn een paar foksters die daar wel overheen zitten. Eens aan hen vragen maar.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ahjoh de gemiddelde 18 jarige doet dit in een jaar tijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Misschien die ene die regelmatig gangbangs had. Dan hoop ik wel dat ze tussendoor even pauze neemt en niet elk weekend dat doet.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn een paar foksters die daar wel overheen zitten. Eens aan hen vragen maar.
Dan moet je slingers per haspel gaan kopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:21 schreef Allures het volgende:
Lijkt me vooral zo veel werk
Ik ken niet eens 200 mensen
Je moet ze ook allemaal maar ooit versieren
Wijvennijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ewquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat de gynaecoloog met zo'n pedicure dremel het eelt weg moet slijpen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ew
Er is een YouTube kanaal van een pedicure die allemaal van die bijzondere gevallen heeft. Teennagels die helemaal in een krul groeien enzo. En die verwijderd hij dan. The Toe Bro heet het. Aanrader.
Nou nee hoor. Hier is geen wijvennijd over. Niemand wil er 200. Weet je hoeveel voorbereiding per keer er nodig is? Dat moet je niet willen. Alleen met een gangbang haal je nog tijdswinst eruit als je toch die 200 wil halen.quote:
Ik denk serieus dat de meeste vrouwen van tegen de 40 dit aantal makkelijk gehaald heeft.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Hier is geen wijvennijd over. Niemand wil er 200. Weet je hoeveel voorbereiding per keer er nodig is? Dat moet je niet willen. Alleen met een gangbang haal je nog tijdswinst eruit als je toch die 200 wil halen.
Zou gemiddeld 10 per jaar zijn als ze 20 jaar seks heeft. Lijkt me niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de meeste vrouwen van tegen de 40 dit aantal makkelijk gehaald heeft.
1 keer een middagje swipen en je hebt voldoende matches.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou gemiddeld 10 per jaar zijn als ze 20 jaar seks heeft. Lijkt me niet.
Dop is niet zo goed in wiskundequote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou gemiddeld 10 per jaar zijn als ze 20 jaar seks heeft. Lijkt me niet.
wil niet zeggen dat je er zin in hebt tochquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 keer een middagje swipen en je hebt voldoende matches.
Ja, theoretisch gezien zou het kunnen, maar lijkt me niet de werkelijkheid.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat blijkt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dop is niet zo goed in wiskunde
Nee, maar het zou kunnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:37 schreef Allures het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat je er zin in hebt toch
Of dat je zo lang single bent
En dan gaan afspreken met al die matches met je agenda bij de hand om het allemaal een beetje smooth te plannen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
heb jij een fuckbuddy?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Hier is geen wijvennijd over. Niemand wil er 200. Weet je hoeveel voorbereiding per keer er nodig is? Dat moet je niet willen. Alleen met een gangbang haal je nog tijdswinst eruit als je toch die 200 wil halen.
Zo kunnen vrouwen ook zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze praat er tamelijk onvrouwelijk over, vies gewoon
Het is wel een uitvinding geweest hoor, dat Tinder. Slim gat in de markt gespot.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:43 schreef Chia het volgende:
[..]
En dan gaan afspreken met al die matches met je agenda bij de hand om het allemaal een beetje smooth te plannen.
Daar heb jij alle ervaring mee toch vriendquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kunnen vrouwen ook zijn.
In Berlijn maakt Tinder nu overal reclame met hoe cool het is om single te zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel een uitvinding geweest hoor, dat Tinder. Slim gat in de markt gespot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |