quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Nee, dat laat ze links liggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:15 schreef superniger het volgende:
Gaat ze ook links terreur behandelen?
Ze stemt volgens mij CU...niet echt links of rechts dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:15 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Zou dit vrouwtje links zijn?
Tja, in 2005 was er nog iets % van 0,6 moslims onder amerikanen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:12 schreef JanCees het volgende:
Meer dan islamitisch geweld lol
Geloof je het zelf
CU lid idd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze stemt volgens mij CU...niet echt links of rechts dus.
Zou jij Beatrice doen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:17 schreef JanCees het volgende:
Extreemrechts terreur linken aan politieke partijen
Lol
Wij zijn niet links, wij zijn niet rechts, wij zijn recht door zee!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze stemt volgens mij CU...niet echt links of rechts dus.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Die breivik moeten ze ook opknopen
Dat was RitaGodinquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:18 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Wij zijn niet links, wij zijn niet rechts, wij zijn recht door zee!
30 en ouder is extreem oud.quote:
Ik ben lekker nog niet 30quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aldus iemand die in 1990 is geboren
Wat dan wel?quote:
Mijn ouders hebben nooit seks gehad, ik weiger dat te geloven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je bent wel 30 jaar geleden verwekt.
Ja vroeger welquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:21 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Blauwe pil is toch mana?
You're out of manaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:21 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Blauwe pil is toch mana?
In één adem noemen ook, man man man.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:22 schreef DKUp het volgende:
“Jinek, De Wereld Draait Door of naar mij luisteren......”
Oooh Jezus
This community is quarantined.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/TheRedPill/
Ja slaat nergens op, sjws adminsquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
This community is quarantined.
It is dedicated to shocking or highly offensive content.
Are you certain you want to continue?
Wtf
Oh boy er staat jouw een hoop te wachten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
This community is quarantined.
It is dedicated to shocking or highly offensive content.
Are you certain you want to continue?
Wtf
Mensen ook niet blij daar...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:22 schreef Zipportal het volgende:
We pakken Twitter erbij:
https://twitter.com/searc(...)ult&q=jinek&src=typd
Ik ga die bende niet kijkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:24 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Oh boy er staat jouw een hoop te wachten.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:24 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Oh boy er staat jouw een hoop te wachten.
preciesquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:24 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Bij bestgore krijg je niet zulke meldingen. Ik bedoel maar!
Lief paartjequote:
Rip /r/watchpeoplediequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:24 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Bij bestgore krijg je niet zulke meldingen. Ik bedoel maar!
Halsemabashquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
De kinderen van Beatrice gaan dus zo inbreken met nepwapens
Asics buiten het sporten dragenquote:
Boss tochquote:
monkyyy heeft weer haar btw aangifte betaald dus feest in Den Haagquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:28 schreef JanCees het volgende:
Waarom gaan ze niet werken ipv deze bijeenkomst,???
Kunnen ze de week wel vrijnemenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
monkyyy heeft weer haar btw aangifte betaald dus feest in Den Haag
Mooi dat Rutte privé ook op de centjes let.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
15 ¤ https://www.wehkamp.nl/asics-hardloop-t-shirt-blauw-16299546/
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:30 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Zou leuk zijn als Mark in dat sprintje op zn bek was gegaan
Dit kan echt nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
15 ¤ https://www.wehkamp.nl/asics-hardloop-t-shirt-blauw-16299546/
[ afbeelding ]
Wij zijn letterlijk Noord Koreaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Terwijl die lui aan de champagne en port zaten lag half nederland nog uitgehongerd
Wat was het ook weer?quote:
Ikr geezquote:
Box merk.quote:
Zo gewoon geblevenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Mark met z'n kleine Appartement en tweedehands Saab
Terechtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Pauw zou daar nooit bij stil hebben gestaan trouwens
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Mark met z'n kleine Appartement en tweedehands Saab
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Die trekt gewoon aan wat zijn vrouw klaar legtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:43 schreef KennyPowers het volgende:
Ik denk niet dat Wiebes hier iets om geeft
Beste leefquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die trekt gewoon aan wat zijn vrouw klaar legt
Ja prima tochquote:
Ik wil best zijn kleren klaar leggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Rutte heeft geen vrouw die loopt in zo'n kut shirtje
Waarom?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wil best zijn kleren klaar leggen
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wil best zijn kleren klaar leggen
Nou, dan ben ik degene die de premier kleedquote:
Ben je gay?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik degene die de premier kleed
Ze heeft toegang tot het Hazes rijmwoordenboek.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Roxanne Hazes schrijft ..
Dat lijkt me sterk.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:50 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ze heeft toegang tot het Hazes rijmwoordenboek.
Die stuntacties op de snelweg staan mij nog helder bij!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:58 schreef KennyPowers het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)oor-vierde-deel.html
Over 20 minuten in de herhaling...quote:
Dan slaap ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 00:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Over 20 minuten in de herhaling...
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:25 schreef monkyyy het volgende:
Inb4 een tirade van ikweethetookniet over Teeven
Zo gek is dit toch niet? “De hele zaal tegen hem” boehoequote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bezuinigingen eisen hun tol
"Er wordt al jaren beknibbeld. Een simpel voorbeeld. Als ik een cliënt pro deo bijsta, en hij wordt veroordeeld tot 20 jaar celstraf, dan vindt men het niet noodzakelijk dat de advocaat daarbij is. De cliënt staat dan alleen, want de uren van de advocaat worden niet vergoed. Onbestaanbaar! Je wil hem op zo'n moment, met de hele zaal tegen hem, moreel terzijde staan. Veel advocaten, ik ook, gaan er dan maar in eigen tijd staan. Strafrechtadvocaten nemen hun verantwoordelijkheid wel, maar dat ligt niet aan Teeven."
"Er zijn ook mensen die ruzie krijgen met hun advocaat, die niet op één lijn komen." Een cliënt kan dan een andere advocaat krijgen, maar verloopt ook daarmee samenwerking moeilijk, dan is een andere advocaat, dankzij eerdere bezuinigingen, geen optie. "Dan zegt de raad: helaas, je hebt al geld voor verdediging gehad."
Half Rotterdammert, half oostblokkert, geinig he!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij een nieuwe naam/account gekregen?
En wat moeten de pussies nou?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Half Rotterdammert, half oostblokkert, geinig he!
Het geheugen is weer opgefrist.quote:
Jij hebt hetzelfde plaatje als deze user:quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Half Rotterdammert, half oostblokkert, geinig he!
Ik ben dat ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij hebt hetzelfde plaatje als deze user:
x_PusSy_DeStRoYer_69_X
Vandaar dat ik het vroeg.
Liegen en bedriegen dusquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Veel VVD'ers aan tafel vandaag @:ikweethetookniet
Wel te laat ingevoerdquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Prima immigratiebeleid hebben ze daar.
Hoofddoekjesverbod al daar.quote:
Zweden is nog niet eens begonnen.quote:
Dit is toch wel wat anders dan een bedrijfshal.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Mooi stukje onroerend goed, alles is te koop.
OpStelten..... ?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als je Groenland koopt heb je dan een bonnetje nodig Fred![]()
Of naar een snackquote:
Graag vrijheidsstrijders vernoemen naar bezette planeten ... is beter voor het policor ?quote:
Planeet Wilders.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
Graag vrijheidsstrijders vernoemen naar bezette planeten ... is beter voor het policor ?
Wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
Graag vrijheidsstrijders vernoemen naar bezette planeten ... is beter voor het policor ?
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is toch wel wat anders dan een bedrijfshal.
Groenland.quote:
Dat kun je ook interpreteren als "er wordt meer geld in de zorg geïnvesteerd"quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En de zorg kosten weer omhoog![]()
Groenland is zoiets als Indonesïe en Denemarken ongeveer in de buurt van Nederland. En de Amerikanen gaan ze nu bevrijden van die onderdrukkende lasten.quote:
Dat geld gaat in de zakken van blunderende managers met stropdas zoals Henk Kampquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Dat kun je ook interpreteren als "er wordt meer geld in de zorg geïnvesteerd"
Mooie plek voor Kim om zn raketten op te testen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:14 schreef Vallon het volgende:
[..]
Groenland is zoiets als Indonesïe en Denemarken ongeveer in de buurt van Nederland. En de Amerikanen gaan ze nu bevrijden van die onderdrukkende lasten.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 20-08-2019 om 02:07:14I promise not to do this to Greenland! https://t.co/03DdyVU6HA reageer retweet
Alleen ze willen niet bevrijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:14 schreef Vallon het volgende:
Groenland is zoiets als Indonesïe en Denemarken ongeveer in de buurt van Nederland. En de Amerikanen gaan ze nu bevrijden van die onderdrukkende lasten.
Maar je praat niet tegen hem maar tegen Amerika.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 20-08-2019 om 02:07:14I promise not to do this to Greenland! https://t.co/03DdyVU6HA reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |