Je mag me gewoon David noemen hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 05:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo jezus hey, lang niet gezien
Goliath 😉😁quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 05:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je mag me gewoon David noemen hoor.
Heeeeyyyyquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 06:27 schreef timmmmm het volgende:
Gaat het vandaag weer een beetje Yoki?
Een wekker om kwart voor 6quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat brengt jou deze mooie dag?
Tuurlijk, altijd. Lekker stampen alles.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 06:27 schreef timmmmm het volgende:
Gaat het vandaag weer een beetje Yoki?
Yes, yes yes yes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:05 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Roger, 1 two 9, you are clear for take off on two three right.
Mijn favoriete fokker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn favoriete fokker.Ook niet je favoriete Airbus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof jij daar voor kunt zorgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:15 schreef d4v1d het volgende:
Nu even kijken hoeveel slechte grappen er nodig zijn tot meneer weer op anoniem gaat.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn favoriete fokker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn favoriete fokker.Jij bent mijn favoriete fokker. lekkere padjakker. En dat is geen grapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 36quote:Welke legging kan je niet om je benen dragen?
Een wegomlegging! Hahahahahaha!!!
Nu is het wel weer even genoeg geweest voor deze maand heh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 36
Fijn dat je geen moer bent veranderd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:25 schreef Airbus89 het volgende:
En ook meteen voor de volgende maand.
Opvoeren altijd goed vriend, 8x8 matrix no problem, wat voor auto is het?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:25 schreef d4v1d het volgende:
Morgen een 2e gesprek bij een potentiële nieuwe WG
Met auto van de zaak en shit. Kom je helpen turbo inbouwen yoki?
Die ene mod die nu geen mod meer is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:27 schreef timmmmm het volgende:
Waarom was je vorige keer eigenlijk geragequit?
Oh die ander. Haha, ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:45 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Die ene mod die nu geen mod meer is.
Nee niet jij.
Peogot 208quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:44 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Opvoeren altijd goed vriend, 8x8 matrix no problem, wat voor auto is het?
Ok, laat het me maar weten, ik heb de software, ik heb de stekker.. we neuken dat ding de moeder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Joh ik heb morgen het 2e gesprek pas. Ik heb nog niks getekend
kutpaddy @paddyquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:45 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Die ene mod die nu geen mod meer is.
Nee niet jij.
Ik heb hetzelfde, maar dan aan willekeurig welke dag ik begin, het is gelijk helemaal kutquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:13 schreef d4v1d het volgende:
Tim is geen mod meer, ik klik een willekeurig topic aan in NWS en het is gelijk helemaal kut.
Heb weer ontslag genomenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:32 schreef timmmmm het volgende:
In de nucleare apocalypse eindigen Yoki en ik als we de digitale oefeningen mogen geloven met een psychopaat in een bunker
Prima toch? Als je je daar niet gewaardeerd/geaccepteerd voelt door je collega's moet je wat anders doen.quote:
Ja joh het is zo typisch.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Prima toch? Als je je daar niet gewaardeerd/geaccepteerd voelt door je collega's moet je wat anders doen.
En nu? Al wat baantjes op het oog?
Als je met mij bent overleef je vrijwel alles, zo gaan die dingen je kent me. Maar zombies.. zombies bestaan niet, of je moet op een niet nader te noemen DJ doelen, dan begrijp ik het. Je begrijpt dat ik geen namen kan noemen want dan escaleert het direct uit de hand.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:31 schreef timmmmm het volgende:
Om trouwens nog even op het gesprek van gisteren terug te komen: als ik CoD mag geloven zou ik het gewoon goed doen in een zombie apocalypse. Ik heb in ieder geval genoeg uren geoefend.
Deze houden we er even in, want dit is echt enorm geil.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus k zo van ja ben barista dus geen probleem
Ja?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:42 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Deze houden we er even in, want dit is echt enorm geil.
FOK! knokploegje nodig?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja joh het is zo typisch.
Denk dat ik naar de buren ga![]()
Stond zaterdag achter de bar en kwam een bon voor een flat white. Dus terwijl ik dat aan het maken ben komt hij naar mij toe en vraagt of ik weet hoe dat moet.... Dus k zo van ja ben barista dus geen probleemReageert die met oh ja dat ben ik ook, en ook eigenaar, en connaisseur en kwamen er nog 5 dingen die hij wel niet was.
Ik durf te zeggen dat letterlijk iedereen, zonder uitzondering, die zichzelf een connaisseur noemt een bloedlul isquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja joh het is zo typisch.
Denk dat ik naar de buren ga![]()
Stond zaterdag achter de bar en kwam een bon voor een flat white. Dus terwijl ik dat aan het maken ben komt hij naar mij toe en vraagt of ik weet hoe dat moet.... Dus k zo van ja ben barista dus geen probleemReageert die met oh ja dat ben ik ook, en ook eigenaar, en connaisseur en kwamen er nog 5 dingen die hij wel niet was.
Precies.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te zeggen dat letterlijk iedereen, zonder uitzondering, die zichzelf een connaisseur noemt een bloedlul is
Kan ik niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:47 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ja. Maak een hartje op mijn koffie en schrijf mijn naam. Maak me gek!
Als je niet eens een hartje kan schenken, twijfel ik ook aan je vermogen een flat white te maken. Dat is de makkelijkste latte art die er is.quote:
Een flat white kun je prima maken zonder latte art ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je niet eens een hartje kan schenken, twijfel ik ook aan je vermogen een flat white te maken. Dat is de makkelijkste latte art die er is.
Doet die al.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:48 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Goffedomme, en je bent barista? Dit kan niet.
TimTim, zeg er wat van.
Wat is lattiz?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:49 schreef timmmmm het volgende:
Op het werk schuimen we de melk zelf niet op maar hebben we een lattiz en zelfs daar kan ik nog net hartjes schenken. Meer figuurtjes lukt echt niet met dat schuim
I know, ik gun die man een eigen toko. Hij is eindbaas in die industrie en neemt het behoorlijk serieus. Ik hou daar van.quote:
Handig. Scheelt het veel tijd?quote:
Ja, dat ook, maar het is vooral handig omdat je dan altijd dezelfde consistente kwaliteit hebt. Als je hem zelf opschuimt zit er toch meer speling in. In het hotel werken we met relatief groot team van ontbijtmamma's tot dagjesjongens en meisjes die na schooltijd een avondje komen.quote:
Weet je dat ik daar eigenlijk totaal geen ambitie toe heb, mijn eigen zaak? Over 10-20 jaar werk ik liever ergens op een horecaschool om nieuwe jasmijntjes en timmetjes klaar te stomen voor het vak. Ik heb altijd al een ontstellend gebrek aan ambitie gehad, ik help liever anderen vooruit dan zelf uit te willen blinkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:50 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
I know, ik gun die man een eigen toko. Hij is eindbaas in die industrie en neemt het behoorlijk serieus. Ik hou daar van.
Je weet nu wel wat een lattiz is. Is booming in horeca nederland, dus je zal het nog wel eens tegenkomenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee vroeg mij al bijna af in welk topic ik nu terecht was gekomen.
Jippy.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet nu wel wat een lattiz is. Is booming in horeca nederland, dus je zal het nog wel eens tegenkomen
Ik heb je altijd gezien als een Herman, Herman den Blijker, ook een eindbaas. Ik zie het wel voor me ja. Je zou een goede leraar zijn, een harde maar wel uit het hart.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar eigenlijk totaal geen ambitie toe heb, mijn eigen zaak? Over 10-20 jaar werk ik liever ergens op een horecaschool om nieuwe jasmijntjes en timmetjes klaar te stomen voor het vak. Ik heb altijd al een ontstellend gebrek aan ambitie gehad, ik help liever anderen vooruit dan zelf uit te willen blinken
Dan ben je mijn prinses, Anck Su Namun.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Horeca is maar kut. In mijn volgend leven doe ik het anders.
Volle maan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:03 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dan ben je mijn prinses, Anck Su Namun.
Nee, voor altijd. De maan is trouwens altijd vol alleen zien wij dat niet. Feit en nutteloze informatie.quote:
*swiped naar links*quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:26 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nee, voor altijd. De maan is trouwens altijd vol alleen zien wij dat niet. Feit en nutteloze informatie.
Ik maak je Cleopatra, meisje. Ik heb goede connecties met Anubis, ik ben opgegroeid met die shit dus ik heb er een beetje verstand van. En dat Duitse, ja dat maakt het eigenlijk af heh.. Goffedomme wat slecht. Gaan we samen een duizend jaren rijk maken? #tinderquotes
Nee links s niet goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:28 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Is dat goed? Ik swipe nooit, ik druk op knopjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:31 schreef d4v1d het volgende:
Een barista die geen leuke figuurtjes kan schenken?
Die kan echt bar weinig.Heb je die zelf verzonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:31 schreef d4v1d het volgende:
Een barista die geen leuke figuurtjes kan schenken?
Die kan echt bar weinig.Ik moest hardop lachen. Fijn dat je er weer bent jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:32 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Fijn dat je er weer bent jongen
Jij bent ook welkom, je weet dat ik van vliegtuigen hou.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:33 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Dankje.
Oh je had het tegen David.
Ik wilde altijd mijn eigen hotel hebben, daarom heb ik ook een toerismeopleiding gedaan, maar denk niet dat dat ooit nog gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar eigenlijk totaal geen ambitie toe heb, mijn eigen zaak? Over 10-20 jaar werk ik liever ergens op een horecaschool om nieuwe jasmijntjes en timmetjes klaar te stomen voor het vak. Ik heb altijd al een ontstellend gebrek aan ambitie gehad, ik help liever anderen vooruit dan zelf uit te willen blinken
Daar ben ik wel bij als dat ooit gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde altijd mijn eigen hotel hebben, daarom heb ik ook een toerismeopleiding gedaan, maar denk niet dat dat ooit nog gaat gebeuren.
Wordt jij dan de manager?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar ben ik wel bij als dat ooit gaat gebeuren.
Ik las dat woord 'kazernekeuken' echt helemaal verkeerdquote:
Jij niet alleen :pquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las dat woord 'kazernekeuken' echt helemaal verkeerd
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las dat woord 'kazernekeuken' echt helemaal verkeerd
Jot. We trappen gewoon die engnek uit de golden tulip. Nemen we Jasmijn ook voor vast in dienstquote:
In dat burqa topic. Tering he. Nu begrijp ik waarom ik er niet meer kom. Ze lezen ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk plannen om dat positief te verbeteren. Vertel.
Moeten we wel een flinke aftrekpost voor het eten voor personeel hebben dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jot. We trappen gewoon die engnek uit de golden tulip. Nemen we Jasmijn ook voor vast in dienst
En rekening houden met een groot verloopquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we wel een flinke aftrekpost voor het eten voor personeel hebben dus.
En coca cola.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we wel een flinke aftrekpost voor het eten voor personeel hebben dus.
Hoezo, ik ben toch best aardig, soms?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En rekening houden met een groot verloop
Oh ik dat dat je deze SC bedoeldequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In dat burqa topic. Tering he. Nu begrijp ik waarom ik er niet meer kom. Ze lezen ook niet.
Omdat we allemaal weten dat Jasmijn nooit ergens langer dan een jaar werktquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben toch best aardig, soms?
Zelfs niet als ze met ons mag samenwerken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat we allemaal weten dat Jasmijn nooit ergens langer dan een jaar werkt
Ik vind mezelf best een fijn mens om mee samen te werken, dus wie weet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs niet als ze met ons mag samenwerken?
Je hebt niks te willen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie zegt dat ik bij jullie kom werken?
Dan wil ik graag dat de eigenaar een waarschuwing geeft voor het pestgedrag van Yasmin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:42 schreef timmmmm het volgende:
Alsof je voor één hotel HR nodig hebt
Nu al.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan wil ik graag dat de eigenaar een waarschuwing geeft voor het pestgedrag van Yasmin.
Zo weinig mogelijk?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Welke verantwoordelijkheden wil je op je nemen
En waar zie je jezelf over 3 jaar vanaf nu?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijk?
Kan mij wel bezig houden met in de inkoop van coca cola en bitterballen?
Achter de frituur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En waar zie je jezelf over 3 jaar vanaf nu?
Ja voor of achter. Als LTVDK de keuken inricht weten we het zo nog niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het mis. Ik zou er voor gaan staan, of ben je de schoonmaker?
Die ontwricht wel vaker dingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja voor of achter. Als LTVDK de keuken inricht weten we het zo nog niet.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2019 19:48:34 ]
Ik mag er gemakshalve toch wel stiekem een beetje vanuit gaan dat je het patat noemt en geen friet toch? Want anders heeft doorpraten totaal geen zin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja voor of achter. Als LTVDK de keuken inricht weten we het zo nog niet.
Natuurlijk is het patat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:48 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik mag er gemakshalve toch wel stiekem een beetje vanuit gaan dat je het patat noemt en geen friet toch? Want anders heeft doorpraten totaal geen zin.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit eerder gezegd, maar vrouw naar m'n hart.
Als het hier inde buurt is staat er friet op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Als LTVDK de kaarten gaat maken staat er trouwens friet op.
Ey.. LTKDV is 1 ding en ik geloof dat je die kan hebben, ik weet het zeker. Maar ik was eerder heh. Homo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit eerder gezegd, maar vrouw naar m'n hart.
Ga je mond spoelen vriend, maak mij niet boos want je wilt geen slapende reuzen wakker maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:13 schreef d4v1d het volgende:
of heb ik in mijn dromen treinhoer uitgedaagd
Meerdere mannen is in de cultuur van Yasmin toch best normaal?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:14 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ey.. LTKDV is 1 ding en ik geloof dat je die kan hebben, ik weet het zeker. Maar ik was eerder heh. Homo.
Ja lijkt me logisch toch, ga niet als een of andere doorgesnoven tokkie er puhtat opzetten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Als LTVDK de kaarten gaat maken staat er trouwens friet op.
En welke functie zie jij voor jezelf in het hotel?quote:
Dat is de schuld van @Friek_ zijn intellectualiteit komt te kort aan de kwaliteit van deze forum. En dat mis je. We hebben meer Frieks nodig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat nieuws gedeelte hier is zo achteruit gegaan met hun users.
Controleur?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En welke functie zie jij voor jezelf in het hotel?
Archer is gwnquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:20 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Jij bent gewoon stoned heh. Met je boop. Meisje, wat zit je te boopen?
En wat lul jij ineens Turks.. Wats me jou?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lijkt me logisch toch, ga niet als een of andere doorgesnoven tokkie er puhtat opzetten.
@Yasmin23, sloop hem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Meerdere mannen is in de cultuur van Yasmin toch best normaal?
Ik heb even patat fonetisch uitgeschreven omdat de simpele zieltjes het meestal zo uitspreken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:21 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
En wat lul jij ineens Turks.. Wats me jou?
Ik ga boos worden vrienden, PLEINTJE!!!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:25 schreef d4v1d het volgende:
Deze mag in het rijtje van mijn uitspraken over voorouders.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:20 schreef d4v1d het volgende:
harder dan jouw voorouders ooit gewerkt hebben.
Ok wollah is goed, ik ken serieus een gast die het schreef als petat.. Hij heeft klappen gehad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb even patat fonetisch uitgeschreven omdat de simpele zieltjes het meestal zo uitspreken.
Gewoon googlen op d4v1d+voorouders.quote:
Ja paar seizoenen. Korte afleveringen wel. Geloof me, je bent er zo doorheenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:29 schreef sp3c het volgende:
archer wil ik altijd kijken maar echt nog nooit aan toe gekomen
zijn daar nu veel afleveringen van?
Lijkt me vooral vermoeiend.quote:
Dat is wel slim ja, met continu twee van die Yasmintjes in huis zou je gek worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja hij was slim om er heel veel kilometers tussen te doen :p
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel slim ja, met continu twee van die Yasmintjes in huis zou je gek worden.
Dit klopt wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:01 schreef LTVDK het volgende:
Nu weet ik weer waar Yoki me altijd aan doet denken
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk we moeten nadenken over de uitzonderings positie van religies in Nederland. Naar mijn idee kan je niet vrijheid van religie hoog in het vaandel hebben staan en religieuze uitingen zoals dit verbieden.
Je ziet ook in de praktijk dat het uitvoeren van deze wet niet werkt. Als de vrouw in een burqa naar het ziekenhuis gaat zal haar ondanks het verzoek haar gezicht te tonen geen zorg worden geweigerd. Zelfde als in het openbaar vervoer.
Het argument van veiligheid/terrorisme is ook nonsens als het op burqa's aankomt.
Je zou eventueel kunnen stellen dat vrouwen worden verplicht door hun omgeving om zo'n ding te dragen maar ook dit blijkt in veel gevallen niet zo te zijn. En de gedwongen vrouwen schieten met het verbod ook al helemaal niks op.
En dit hadden ze toch wel kunnen zien aankomen?
quote:Misselijkmakende reactie. We hebben hier een moderne, Westerse cultuur... Laat die uit de oertijd stammende islam lekker in de zandbak. Ik geef die vrijheden graag op om het hier gewoon Europees te houden als cultuur. Maar om nou de grootste genocide ooit op de Europese mens te laten gebeuren.. Liever niet.
Ja dacht doe nog een poging maar ben gelijk weer de draad kwijt. Hoe is mijn post misselijkmakend en welke fucking genocide hebben we het over?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:53 schreef d4v1d het volgende:
Je zou niet meer in dat topic komen zei je toch.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:55 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon opbokken met alle religies, je hobby's doe je maar gewoon in je eigen tijd zonder anderen er mee lastig te vallen.
Ik had gisteren je moeder te pakkenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:56 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb als het goed is trouwens die baan te pakken.
Ff dimmen Harry.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had gisteren je moeder te pakken.
Slijmbal.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo prachtig mooie stadsgenoot
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als het goed is vandaag een aanbieding binnen
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dames waarvan de naam met een Y beginnen zijn altijd mooi. 😍
Geen idee. Google resultaat.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar is zij bekend van?
Aiquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik stuurde het contract per e-mail terug.
Dacht ik
Ik vergat de bijlages!
"Ja.. Op z'n CV stond toch echt dat die secuur te werk ging.. Nou ik weet het niet hoor"quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:45 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ai![]()
Nou ja, gwn een correctie mail erachteraan.
Als je die maar wel goed doet dan
Hmmquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Ja.. Op z'n CV stond toch echt dat die secuur te werk ging.. Nou ik weet het niet hoor"
Gewoon zeggen dat je bijlages liever in een aparte mail stuurt omdat mails met bijlagen nog wel eens worden geblokkeerd, daarom stuur je eerst een mail los zodat ze in ieder geval weten dat je hebt gereageerd.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Ja.. Op z'n CV stond toch echt dat die secuur te werk ging.. Nou ik weet het niet hoor"
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je bijlages liever in een aparte mail stuurt omdat mails met bijlagen nog wel eens worden geblokkeerd, daarom stuur je eerst een mail los zodat ze in ieder geval weten dat je hebt gereageerd.
Ja nou.. wat moet ik hier nou weer mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar hier ben ik
Dat laat ik aan jou.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 06:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja nou.. wat moet ik hier nou weer mee.
Dit is op wel zoveel fronten gierend kut dat ik er de juiste termen niet voor kan vinden.quote:
Joostquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Had je hier al eens van genoten d4v1d? Had ik al ns gepost, maar weet niet of je er toen was of niet
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is op wel zoveel fronten gierend kut dat ik er de juiste termen niet voor kan vinden.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Had je hier al eens van genoten d4v1d? Had ik al ns gepost, maar weet niet of je er toen was of niet
Daar wordt je de afgelopen weken helemaal mee doodgegooid op StuBruquote:
Oh ohquote:Hey, I know your password is:......
Your computer was infected with my malware, RAT (Remote Administration Tool), your browser wasn't updated / patched, in such case it's enough to just visit some website where my iframe is placed to get automatically infected, if you want to find out more - Google: "Drive-by exploit".
My malware gave me full access and control over your computer, meaning, I got access to all your accounts (see password above) and I can see everything on your screen, turn on your camera or microphone and you won't even notice about it.
I collected all your private data and I RECORDED YOU (through your webcam) SATISFYING YOURSELF!
After that I removed my malware to not leave any traces.
I can send the video to all your contacts, post it on social network, publish it on the whole web, including the darknet, where the sick people are, I can publish all I found on your computer everywhere!
Only you can prevent me from doing this and only I can help you out in this situation.
Transfer exactly 1400$ with the current bitcoin (BTC) price to my bitcoin address.
It's a very good offer, compared to all that horrible shit that will happen if I publish everything.
You can easily buy bitcoin here: www.paxful.com , www.coingate.com , www.coinbase.com , or check for bitcoin ATM near you, or Google for other exchanger.
You can send the bitcoin directly to my address, or create your own wallet first here: www.login.blockchain.com/en/#/signup/ , then receive and send to mine.
My bitcoin address is: 17PMiJWc3aAd1SQQRZBP6V31TNgEv7BC4i
Copy and paste my address, it's (cAsE-sEnSEtiVE)
I give you 2 days time to transfer the bitcoin.
As I got access to this email account, I will know if this email has already been read.
If you get this email multiple times, it's to make sure that you read it, my mailer script is configured like this and after payment you can ignore it.
After receiving the payment, I will remove everything and you can life your live in peace like before.
Next time update your browser before browsing the web.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
I collected all your private data and I RECORDED YOU (through your webcam) SATISFYING YOURSELF!
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoi![]()
ik zei dat een keer tegen de buschaffeur toen ik instapte. Hij zei heel droog oh dat moeten we niet hebben.![]()
Heb echt een half uur moeten lachen.
Ik heb er ontzettend van genoten, dat stukje met die chocolade beignets vond ik wel het artistieke hoogtepunt. De belichting was ook goed, dat zie je ook lang niet altijd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Duikt er een filmpje op van mij met een schaal bitterballen vol met mayoklodders op mijn pyjama.
OMG het staat al onlinequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:52 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik heb er ontzettend van genoten, dat stukje met die chocolade beignets vond ik wel het artistieke hoogtepunt. De belichting was ook goed, dat zie je ook lang niet altijd.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:35 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik had hem als omnomnom.7z, 1,2 Gig.
Ruilen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:35 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik had hem als omnomnom.7z, 1,2 Gig.
TFquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:23 schreef d4v1d het volgende:
Je stond op de kieslijst van de Piratenpartij, en wil nu je DNA gaan delen met een commerciële partij?![]()
Sluit je dan gelijk bij het CDA aan als je niks om privacy geeft.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:37 schreef sp3c het volgende: ik ga gewoon door he slotje, geen slotje, ik geef geen enkele fuck TS moet lekker in zijn familievak bij de voetbla gaan zitten en vanaf de bovenste ring de scheisrechter uischelden ofzo
Ja, onze David is een ruige jongen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
sowwwwwww d4v1d zegt even waar het op staat
Hmmm nee.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Mag ik pleiten voor een algehele genocide op vliegen?
Jij vindt vliegen leuke beestenquote:
Nou dacht misschien zijn het aaseters maar lees nu dat de huisvlieg weinig toevoegt dus k neem mijn antwoord terug.quote:
Ik zou wel oppassen met die vlammenwerper als die op je lippen zit.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Ten slotte is ook bekend dat de vlieg 's nachts op de lippen van een slapende mens gaat zitten om speekselvocht te drinken
Oke gewoon vlammenwerper er op.
Onder of boven?quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou wel oppassen met die vlammenwerper als die op je lippen zit.
In dit geval beiden lijkt me.quote:
lekker toch, beetje zuipen, beetje stelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo jongens. Ben weer eens werkloos.Dit jaar meer werkloos geweest dan gewerkt
Misschien voldoe ik wel aan de voorwaarden voor de bijstand.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
lekker toch, beetje zuipen, beetje stelen
Bank in de voortuin, kratje bier en je bent er klaar voorquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien voldoe ik wel aan de voorwaarden voor de bijstand.
Fuck heb geen voortuin. Op straat is ook geaccepteerd toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bank in de voortuin, kratje bier en je bent er klaar voor
Als het maar AH basic isquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Fuck heb geen voortuin. Op straat is ook geaccepteerd toch?
KTVLD wel geloof ik, Tim hangt daar ook ergens rond, ik voel een meeting aankomen. BBQ er bij, beetje VOS-dampen snuiven, eindeloos rondjes lopen om dat aanrecht. Het klinkt goed.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Fuck heb geen voortuin. Op straat is ook geaccepteerd toch?
Wie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:02 schreef YokiKloon het volgende:
Over straat gesproken, misschien kan die straatvechter uit ONZ ook langskomen, dan wordt het echt lachen.
Een of andere Bassie, het is ook echt een clown. Ik vermaak me al 48 uur ofzo met dat figuur, meerdere topics. Check mijn PoHi.quote:
Misschien douchen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een vliegenprobleem en ik snap bij god niet waar het vandaan komt
Dan begrijp je mijn oproep tot genocide van gisteren wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een vliegenprobleem en ik snap bij god niet waar het vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |