Die gasten stonden in de rust te roken manquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaar geleden. Maar in dit geval:
FC Differdange 03![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was wel ernstig lol, wel goud voor die gastenquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:39 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die gasten stonden in de rust te roken man
Celtic in de play-offs, groep met Liverpool, Napoli en Steau. Niks verloren.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Was wel ernstig lol, wel goud voor die gasten![]()
Het is wel jammer dat Utrecht eig nooit echt Europa haalt, zulke ploegjes zijn altijd wel leuk in Europa
Bijna alles gelijk toen toch?quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Celtic in de play-offs, groep met Liverpool, Napoli en Steau. Niks verloren.
Steau uit verloren volgens mij, rest gelijk. 3-3 napoli, bij rust stond het 3-0 voor Uquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bijna alles gelijk toen toch?Tegen Napoli staat me nog wel vaag bij
Was prachtigquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Celtic in de play-offs, groep met Liverpool, Napoli en Steau. Niks verloren.
Zonde man. Fey tegen napoli was ook wel tof toen met de 2-1, al was het niet geheel terecht.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:43 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Steau uit verloren volgens mij, rest gelijk. 3-3 napoli, bij rust stond het 3-0 voor U
Diehard supporter jijquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Was prachtigBen bij elke uit- en thuiswedstrijd geweest
Dat uitvak op Anfieldquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Was prachtigBen bij elke uit- en thuiswedstrijd geweest
Af en toe heeft hij echt hele mooie acties, maar voor het grootste deel van de tijd heb je er echt helemaal niks aan..quote:
Ik heb hier nog een voetbal met handtekeningen uit 2002. O.a die van Kalou, v persie, bosvelt, tommasonquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zonde man. Fey tegen napoli was ook wel tof toen met de 2-1, al was het niet geheel terecht.
mot je daar mee danquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een voetbal met handtekeningen uit 2002. O.a die van Kalou, v persie, bosvelt, tommason
Hij is snel en verder niksquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Af en toe heeft hij echt hele mooie acties, maar voor het grootste deel van de tijd heb je er echt helemaal niks aan..
Ja maar jij bent voor Utrechtquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Bal met handtekeningen van fey - dortmund 2002, leuk toch
Kloptquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent voor Utrecht
Hij heeft soms wel hele mooie acties, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat meer geluk dan wijsheid is..quote:
Dalmau in de spits, abbas op de vleugel, kerk eruitquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij heeft soms wel hele mooie acties, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat meer geluk dan wijsheid is..
Gewonnenquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat moet je dan met zo'n bal
Wat denk jij van Venomena?quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dalmau in de spits, abbas op de vleugel, kerk eruit
Hij kan geniale doelpunten maken, maar aan de bal en qua spelinzicht heeft hij nog wel een hoop te leren.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Laat het in het eerste niet echt zien voorlopig
Voorlopig niet goed genoeg om met de grote jongens te ballenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij kan geniale doelpunten maken, maar aan de bal en qua spelinzicht heeft hij nog wel een hoop te leren.
Ik wil nou toch wel antwoord hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Sowieso 3 punten.. maar denk dat we wel 1 tegen doelpunt gaan incasseren.. ik zeg 3-1..
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik wil nou toch wel antwoord hoor
Ja Amsterdammers hebben ook een goed hart. Moet wel gekookt op hun rug hangenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja is oneerlijk om op mij te haten, zo'n goed hart
Ja maarja ik ben van Rotterdam een goede jongen een goed mensquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:10 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja Amsterdammers hebben ook een goed hart. Moet wel gekookt op hun rug hangen
quote:
Lekker laten zittenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
20 dagen dan moment van de waarheid voor 6ix9ine hij MOET vrijkomen
@Flippieequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:51 schreef Immortale het volgende:
[..]
Wie heeft er in zijn broek gescheten dan?
Dat verschil mag er tegenwoordig niet meer zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ZIJN BROEK
En in mijn geval zou het dus HAAR BROEK zijn
Bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:55 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat verschil mag er tegenwoordig niet meer zijn
Niks dan ellende uiteraard!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Valt.wel mee..quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks dan ellende uiteraard!Het leven is één groot tranendal!
Zo is het.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks dan ellende uiteraard!Het leven is één groot tranendal!
Nee dankjequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:30 schreef stokj het volgende:
[..]
KOM DAN MEE ONTBIJTEN MET PERSONEEL, KRIJG JE GRATIS CROISSANT, JUS, KOFFIE
Jawel hoor.quote:
Haags haags haagsiequote:
Ben al bezigquote:
Eenschquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is gratis Haga en je wordt er voor betaald.
Goed vooruitzicht dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het gaat best, vandaag (vanavond) komt zoonlief eindelijk weer thuis van z'n vakantie
Vast wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja was z'n derde reis deze vakantie......benieuwd of ik hem nog herken straks
Wat een hel zegquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:45 schreef stokj het volgende:
En iedereen zich maar volvreten bij dat ontbijt.
En de mannen elkaars buik vergelijken (wiens buik is het grootst geworden in de vakantie)
En de vrouwen elkaars kleur vergelijken (wie heeft als een lap vlees liggen bakken in de zon)
En iedereen uit hun bek stinken omdat ze net van de camping komen
En iedereen zijn/haar kleding ruikt naar zweet en poep omdat ze op de camping zaten en direct naar het werk zijn gekomen om te ontbijten. Sommige mensen hebben hun kroost ook mee om een hapje te voeren...man man man
Tja, is niet prettig om in die geuren te zitten. Mensen kunnen toch aan minimale persoonlijke hygiene doen maar zijn te lui geworden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |