mot je daar mee danquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een voetbal met handtekeningen uit 2002. O.a die van Kalou, v persie, bosvelt, tommason
Hij is snel en verder niksquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Af en toe heeft hij echt hele mooie acties, maar voor het grootste deel van de tijd heb je er echt helemaal niks aan..
Ja maar jij bent voor Utrechtquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Bal met handtekeningen van fey - dortmund 2002, leuk toch
Kloptquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent voor Utrecht
Hij heeft soms wel hele mooie acties, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat meer geluk dan wijsheid is..quote:
Dalmau in de spits, abbas op de vleugel, kerk eruitquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij heeft soms wel hele mooie acties, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat meer geluk dan wijsheid is..
Gewonnenquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat moet je dan met zo'n bal
Wat denk jij van Venomena?quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dalmau in de spits, abbas op de vleugel, kerk eruit
Hij kan geniale doelpunten maken, maar aan de bal en qua spelinzicht heeft hij nog wel een hoop te leren.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Laat het in het eerste niet echt zien voorlopig
Voorlopig niet goed genoeg om met de grote jongens te ballenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij kan geniale doelpunten maken, maar aan de bal en qua spelinzicht heeft hij nog wel een hoop te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |