quote:Anuna De Wever verlaat Pukkelpop nadat ze uitgejouwd en belaagd werd op camping: organisatie opent onderzoek
Anuna De Wever (18), het gezicht van Youth For Climate, kreeg gisteren boegeroep te verwerken toen ze op een podium van Pukkelpop klom. De klimaatactiviste wilde het publiek warm maken voor ‘Clap for Climate’, een actie om de aandacht te vestigen op het klimaat. Maar dat was niet naar de zin van veel festivalgangers. Later werden haar vriendinnen bedreigd op de camping. De Wever heeft het festival intussen verlaten en keert wellicht niet meer terug. De Pukkelpop-organisatie heeft een onderzoek geopend.
Naast beukende beats in de Boiler Room op Pukkelpop was er gisteren een opvallende gast: Anuna De Wever. Toen Anuna op het podium klom, ging de muziek plots uit en werden er enkele boodschappen geprojecteerd over het klimaat. Op Twitter verschenen er verschillende berichten dat de klimaatactiviste af te rekenen kreeg met veel boegeroep:twitter:WoutPatyn twitterde op donderdag 15-08-2019 om 23:28:47Zonet op #Pukkelpop kwam @AnunaDeWever haar defaitische mening over het klimaat voor de hele Boiler Room verkondigen. Dat op het podium voor honderden. 1/ reageer retweet
twitter:WoutPatyn twitterde op donderdag 15-08-2019 om 23:28:47Dat een festival een levensstijl over ecologie, klimaat ... uitdraagt heb ik geen probleem mee. Recycleren, sorteren ... Terecht dat er zoveel aandacht voor is! 2/ reageer retweet
twitter:WoutPatyn twitterde op donderdag 15-08-2019 om 23:28:47Maar @AnunaDeWever die haar mening komt verkondigen over het klimaat is problematisch. Ze werd onthaald met gejouw en boe-geroep. Terecht: politiek hoort niet op een festival. 3/ reageer retweet
Lastig gevallen op campingtwitter:WoutPatyn twitterde op donderdag 15-08-2019 om 23:28:48Klimaat is geen politiek! Juist, maar Anuna is zo politiek aangebrand dat ze geen boodschap over het klimaat meer brengt, maar een politieke boodschap. En ja, die is links. De bevolking is dit moe. 4/ reageer retweet
Toen Anuna en haar vriendinnen naar de camping terugkeerden, bleek de rust nog niet wedergekeerd. Ze werden er lastig gevallen door jongens met Vlaamse vlaggen. Ook werden hun partytent en enkele andere tenten kapotgemaakt, waarna de security ter plekke kwam. De jongens maakten ’s nachts tenten open, maar daar heeft Anuna naar eigen zeggen weinig van gemerkt omdat ze diep lag te slapen. Ze vermoedt dat de jongens op zoek waren naar haar.
Volgens Knack-journalist Jeroen De Preter is er zelfs sprake van doodsbedreigingen en werd er gegooid met flessen vol urine.
Clap for Climate
Anuna schuimt deze zomer samen met Youth for Climate verschillende festivals af om met ‘Clap for Climate’ de aandacht te vestigen op de klimaatproblematiek. Na onder andere Dranouter en Cactusfestival was gisteren dus Pukkelpop aan de beurt.
Anuna bevestigt dat er boegeroep was, maar benadrukt dat ze daarnaast ook positieve reacties kreeg. Zelf laat ze het niet aan haar hart komen: “Er zijn op elk festival waar we komen gemengde reacties. Er is applaus, maar evengoed boegeroep. Het belangrijkste is dat mensen de boodschap die we willen uitdragen meekrijgen.”
Anuna heeft het festival intussen verlaten en vertelt aan de redactie van Het Nieuwsblad dat ze wellicht niet meer terugkeert.
Extra bescherming
De organisatie van Pukkelpop heeft een intern onderzoek geopend naar de incidenten op de camping, maar Anuna heeft vooralsnog geen klacht ingediend. “Als er stappen ondernomen moeten worden, dan zullen we dat doen. We vinden dat zoiets op een festival absoluut niet door de beugel kan”, zegt woordvoerder Frederik Luyten. “De aandacht op de groep vriendinnen zal verscherpt worden. De security zal alerter op hen zijn en een oogje in het zeil houden.”
https://www.hln.be/showbi(...)-onderzoek~a18f996c/
Maar hier vindt men het prachtig.quote:Ze werden er lastig gevallen door jongens met Vlaamse vlaggen. Ook werden hun partytent en enkele andere tenten kapotgemaakt, waarna de security ter plekke kwam. De jongens maakten ’s nachts tenten open, maar daar heeft Anuna naar eigen zeggen weinig van gemerkt omdat ze diep lag te slapen. Ze vermoedt dat de jongens op zoek waren naar haar.
Volgens Knack-journalist Jeroen De Preter is er zelfs sprake van doodsbedreigingen en werd er gegooid met flessen vol urine.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:38 schreef asco het volgende:
Hahaha, linkse drammerige meisjes op festivals die ff hun mening komen opdringen. 🙄
Zijn ze natuurlijk weer geschokt dat niet iedereen daar op zit te wachten. 🙄🙄
Dit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:46 schreef sp3c het volgende:
ik snap de irritatie maar de reactie (naast boeroepen, das prima) is echt totaal niet goed te praten
oppakken, afstraffen en als een van de ouders van dat tuig ergens burgemeester is dan aftreden
Nee dan moet het in de doofpot, maar goed. Hopeloos naďeve actie, maar om dan zo belaagd te worden gaat veel te ver.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:46 schreef sp3c het volgende:
ik snap de irritatie maar de reactie (naast boeroepen, das prima) is echt totaal niet goed te praten
oppakken, afstraffen en als een van de ouders van dat tuig ergens burgemeester is dan aftreden
En nu is het niet de zoon van Halsema, dus nu is het opeens geen kattenkwaad meer, maar echt het walgelijkste ooitquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar hier vindt men het prachtig.
Man man man
Hoe is dit in vredesnaam nou weer vergelijkbaar met dat Halsema-gedoe?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nu is het niet de zoon van Halsema, dus nu is het opeens geen kattenkwaad meer, maar echt het walgelijkste ooit.
2 maten, jij meet ermee.
Ik vind het zelf ook achterlijk hoor, op het weghonen na, maar waarom is een duidelijk misdrijf slechts kattenkwaad terwijl deze dingen, niet strafbaar, zo erg?
Gewoon, pubers die rare dingen doen. De ene is prima, de andere is het niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe is dit in vredesnaam nou weer vergelijkbaar met dat Halsema-gedoe?
Jij vindt het stiekem bestreden van een verlaten woonboot vergelijkbaar met het uiten van doodsbedreigingen, het slopen van tenten en het bekogelen van mensen met pis?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon, pubers die rare dingen doen. De ene is prima, de andere is het niet.
Het ene is wettelijk strafbaar, het andere is kinderachtig gedrag. Dus waarom jij het ene erger vindt dan het andere is me niet zo duidelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt het stiekem bestreden van een verlaten woonboot vergelijkbaar met het uiten van doodsbedreigingen, het slopen van tenten en het bekogelen van mensen met pis?
Inderdaad. Houd het gewoon bij boe-roepen. Dan komt de boodschap echt wel over. Echt te kansloos om over te gaan op vandalisme en doodsbedreigingen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:46 schreef sp3c het volgende:
Ja!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt het stiekem bestreden van een verlaten woonboot vergelijkbaar met het uiten van doodsbedreigingen, het slopen van tenten en het bekogelen van mensen met pis?
iemand zijn tent kapot maken is niet strafbaar denk jij?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ene is wettelijk strafbaar, het andere is kinderachtig gedrag. Dus waarom jij het ene erger vindt dan het andere is me niet zo duidelijk.
Maar goed, het was meer grappig om te zien dan serieus, carry on.
Kom op zeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:55 schreef sp3c het volgende:
beiden zijn niet prima
das het punt nu juist he snuggere
Ja want dreigementen roepen is dan een normale reactie natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:38 schreef asco het volgende:
Hahaha, linkse drammerige meisjes op festivals die ff hun mening komen opdringen. 🙄
Meh, ik overdreef het ook (schreef al dat ik het niet eens was met de acties). Alleen het ene wordt weggewoven als kattenkwaad en dit is bljkbaar weer heel erg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
iemand zijn tent kapot maken is niet strafbaar denk jij?
goed verhaal weer
kan ik wel, doe ik ook gewoonquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Er is nogal een verschil tussen het uiten van doodsbedreigingen en het betreden van een verlaten woonboot.
Je kunt niet alles wat 'niet prima' is op een hoop gooien.
Een moord is ook niet hetzelfde als iemand een stomp op z'n smoel geven.
Het is beide kansloos.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze kritische journalist neemt dat meteen maar weer voor waar aan, ondanks het ontbrekten van enige detail of uberhaupt getuigenis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
het ene is ook kattekwaad, dit is wat ernstiger iddquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meh, ik overdreef het ook (schreef al dat ik het niet eens was met de acties). Alleen het ene wordt weggewoven als kattenkwaad en dit is bljkbaar weer heel erg.
Ik ben het met je eens dat beiden slecht zijn, maar ik veroordeel dan ook niet het ene wel en het andere niet.
Dat is heel eenvoudig, beste jongen. Het betreden van een verlaten woonboot is een 'victimless crime'. Voor het uiten van doodsbedreigingen, slopen van tenten en het bekogelen van mensen met pis geldt dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ene is wettelijk strafbaar, het andere is kinderachtig gedrag. Dus waarom jij het ene erger vindt dan het andere is me niet zo duidelijk.
Uitlokking is ook strafbaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is heel eenvoudig, beste jongen. Het betreden van een verlaten woonboot is een 'victimless crime'. Voor het uiten van doodsbedreigingen, slopen van tenten en het bekogelen van mensen met pis geldt dat natuurlijk niet.
Ah, dat detail is nieuw. Die knul van Halsema heeft de verlaten woonboot ook nog eens gesloopt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is beide kansloos.
Maar het slopen van een tent van 100 euro is niet te vergelijken van het slopen van een woonboot (woning) van een paar ton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door van_Lamehuizen op 16-08-2019 17:08:08 ]
lijkt me dat zo'n festival daar zelf over moet kunnen gaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:00 schreef HeatWave het volgende:
En als jij je mening komt opdringen, kan je tegengeluid verwachten. Zeker als mensen veel drinken en elkaar ophitsen.
Misschien moet je je evangelie gewoon voor je houden. Er zit niemand op je te wachten, take the hint.
Nee, maar het bij je hebben van een nepwapen had voor doden kunnen zorgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, dat detail is nieuw. Die knul van Halsema heeft de verlaten woonboot ook nog eens gesloopt?
Als je er een brandblusser in hebt leeggespoten, dan is hij rijp voor de sloop. Die teringzooi is er nooit meer uit te krijgen. Al het metaal gaat naar de klote.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, dat detail is nieuw. Die knul van Halsema heeft de verlaten woonboot ook nog eens gesloopt?
Jawel, er wordt gestrooid met kattenkwaad, "elke puber doet dit" etc.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:04 schreef sp3c het volgende:
niemand zet dat ene weg als totaal niet erg
Als ze die hadden getrokken,op de agenten richtten en waarschuwingen negeerden, wellicht. Dat is niet gebeurd dus is dat ook een beetje spijkers op laag water zoeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het bij je hebben van een nepwapen had voor doden kunnen zorgen.
Nogmaals, die knul van Halsema moet gewoon worden bestraft. Maar dan is het uiten van doodsbedreigingen, slopen van tenten en het bekogelen van mensen met pis alsnog gewoon ernstiger dan het betreden van een verlaten woonboot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het bij je hebben van een nepwapen had voor doden kunnen zorgen.
Het ene wegzetten als totaal niet "erg" en het andere als doodszonde is gewoon niet echt realistisch.
das niet hetzelfde he?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, er wordt gestrooid met kattenkwaad, "elke puber doet dit" etc.
Dit klinkt als best een leuk idee voor een festival.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:31 schreef Nikonlover het volgende:
De klimaatactiviste wilde het publiek warm maken voor ‘Clap for Climate’
Laten we haar daarom lekker lynchen en wegjagen ja, dat is net gedrag zeg!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:38 schreef asco het volgende:
Ja mooi hequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:06 schreef Ixnay het volgende:
Zelfs op festivals die gericht zijn op de progressievere muziek en idem (vaak links georiënteerde) bezoekers, hoeven ze niks meer te weten van die klimaat leugens.
Ze hadden echt verwacht dat ze daar als helden met hun opinie werden ontvangen. Blijkbaar niet.
Waar kunnen ze nu nog heen om te drammen?
school?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:06 schreef Ixnay het volgende:
Zelfs op festivals die gericht zijn op de progressievere muziek en idem (vaak links georiënteerde) bezoekers, hoeven ze niks meer te weten van die klimaat leugens.
Ze hadden echt verwacht dat ze daar als helden met hun opinie werden ontvangen. Blijkbaar niet.
Maar wat vind je ervan dat haar vriendinnen op de camping belaagd en aangevallen werden?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:31 schreef Nikonlover het volgende:
Mensen gaan naar een festival om allerlei redenen, vooral om zich te amuseren. Als daar dan zo’n messias van de nieuwe lichting een loodzware doemboodschap komt verkondigen en met opgeheven en vermanend vingertje de festivalgangers de ware groene weg toont, dan kan ik het me voorstellen dat niet iedereen op de weide daar gelukkig van wordt.
[..]
Dat ze met die brandblusser in de boot hebben gespoten, is een aanname van jouw kant. Ik heb dat nergens voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als je er een brandblusser in hebt leeggespoten, dan is hij rijp voor de sloop. Die teringzooi is er nooit meer uit te krijgen. Al het metaal gaat naar de klote.
Als zij vooraf aan was gekondigd of het een vrij podium is zoals je op Lowlands een tijdje had zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:51 schreef vipergts het volgende:
Ik snap niet dat de organisatie dat soort dingen doet mensen betalen voor een festival en niet voor een boodschap.
Nou ja, dat is het voor de meesten gewoon wel. Waarom moet het overal en altijd politiek worden?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als zij vooraf aan was gekondigd of het een vrij podium is zoals je op Lowlands een tijdje had zie ik het probleem niet.
Als het een vrij podium is vind ik boegeroep dan ook prima, als de mening controversieel is valt dat te begrijpen.
Een festival is niet alleen muziek.
Lowlands (en dus ook Pukkelpop) is bijvoorbeeld veel meer dan alleen muziek. Als je daar niet op zit te wachten (zoals ik, als ik festivals bezoek), ga je naar een ander podium.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het voor de meesten gewoon wel. Waarom moet het overal en altijd politiek worden?
Nogmaals, het "protest" ging te ver, maar was verder in mijn ogen volkomen logisch. Ga weg met je gejank, welke vorm dan ook. Men wil een biertje, muziek en lol. Politiek kan de andere 350 dagen per jaar nog.
Neuh, gewoon je ongenoegen uiten. Het festival is verder echt top, alleen dit heeft er niets te zoeken.quote:
Een jaar of 15 terug was op lowlands alle politiek wel gewoon op een dedicated stage, het werd je niet opgedrongen terwijl je op muziek stond te wachten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lowlands (en dus ook Pukkelpop) is veel meer dan alleen muziek. Als je daar niet op zit te wachten (zoals ik, als ik festivals bezoek), ga je naar een ander podium.
Boeroepen is mijns inziens ook geen probleem. Als je daar niet tegen kunt, moet je ook niet op het podium klimmen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, gewoon je ongenoegen uiten. Het festival is verder echt top, alleen dit heeft er niets te zoeken.
kan dat kind toch niks aan doen, dan moet je bij dat festival gaan miepenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, gewoon je ongenoegen uiten. Het festival is verder echt top, alleen dit heeft er niets te zoeken.
Ah, nooit in de Echo op Lowlands geweest dus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het voor de meesten gewoon wel. Waarom moet het overal en altijd politiek worden?
Als een band kutgedrag zou vertonen tegenover de fans zou ik een kleine boe ook niet schuwen, maar ik ga ze daarna niet op de camping opzoeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan dat kind toch niks aan doen, dan moet je bij dat festival gaan miepen
ga je ook shit kapot maken als er een band is die er niets te zoeken heeft ofwaaaaa?
vieze broodjes bij zo'n standje ... standje omver gooien?
gaat toch nergens over dit
Ik volg het tegenwoordig allemaal niet meer zo, maar in mijn tijd, zo rond de eeuwwisseling, kwamen hier de wat minder kapitalistische muziekstijlen die je op de grotere festivals nauwelijks tegenkomt, punk, techno, geen grote platencontracten artiesten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier dan weer bij voorstellen? Mumble rap ofzo?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, nooit in de Echo op Lowlands geweest dus.
Prima hoor, maar een festival is voor de mensen die dat willen niet alleen maar muziek. Daarom dus ook mijn vraag op wat voor podium het was. Als zo’n vrouwke in de nacht een DJ set van 2manydjs onderbreekt voor haar ongein is het inderdaad vergelijkbaar onwenselijk met de vergeldingsacties, als het ergens op een achterafpodiumpje was een stukje minder erg. Wat de acties van de tegenstanders onmogelijk goedpraat, overigens.
Oftewel, opbokken.quote:Toen Anuna op het podium klom, ging de muziek plots uit en werden er enkele boodschappen geprojecteerd over het klimaat.
ze vertoonde voor zover wij weten niet eens kutgedrag, ze deed gewoon volgens afspraak haar dingetje en vertelde een strontvervelend verhaaltjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als een band kutgedrag zou vertonen tegenover de fans zou ik een kleine boe ook niet schuwen, maar ik ga ze daarna niet op de camping opzoeken.
Niemand zit erop te wachten om te worden gebrainwashed, helemaal niet als je op een festival bent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Onverdraagzame figuren die het niet willen tolereren dat iemand een mening verkondigt waar ze het niet mee eens zijn.
Ik denk dat eerder de setting en de timing het probleem waren dan de boodschap op zich.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Onverdraagzame figuren die het niet willen tolereren dat iemand een mening verkondigt waar ze het niet mee eens zijn.
Iemand bedreigen is dan de logische vervolgstap ja, als er een boodschap wordt verkondigd waar je het niet mee eens bent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niemand zit erop te wachten om te worden gebrainwashed, helemaal niet als je op een festival bent.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:38 schreef asco het volgende:
Maar hier op het altijd mooie FOK! zijn er dan weer mensen die dat gewoon volledig terecht vinden. Genieten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:24 schreef heywoodu het volgende:
Wat een stoere mensen op dat festival, die durven gewoon jongedames te bedreigen
Wat een dappere helden
Het is geen islamtopic hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iemand bedreigen is dan de logische vervolgstap ja, als er een boodschap wordt verkondigd waar je het niet mee eens bent.
Heb je zo weinig vertrouwen in je intellectuele vermogens dat je al gehersenspoeld wordt als iemand wat roept vanaf een podium?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niemand zit erop te wachten om te worden gebrainwashed, helemaal niet als je op een festival bent.
Och gut, gebrainwashed nog wel. Accepteer nou gewoon dat je mensen soms iets hoort roepen waar je het zelf niet mee eens bent. De wereld wordt er niet beter op als we elkaar gaan bedreigen en met pis gaan bekogelen omdat er een mening geuit wordt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
nee joh brainwashing is heel wat andersquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Inderdaad. Oprotten met die propaganda
Wie zegt dan waar dat dat volledig terecht is?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hier op het altijd mooie FOK! zijn er dan weer mensen die dat gewoon volledig terecht vinden. Genieten.
Het gaat niet om mij.. je snapt het idee van propaganda toch wel neem ik aan. En ik keur bedreigen ook niet goed, een paar eieren volstaat. Heb een schijthekel aan SJW's en dat irritante klimaatgezeik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Heb je zo weinig vertrouwen in je intellectuele vermogens dat je al gehersenspoeld wordt als iemand wat roept vanaf een podium?
Dramouter?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:06 schreef Ixnay het volgende:
Mooi dat je eindelijk ook zo denkt over de klimaatdrammersquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Fok begint steeds meer een rechts haat forum ala 8chan te worden en mods doen lekker mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha mooi dat ze massaal werd uitgekotst daar.
Opgesodemieterd!
Iemand met de doodbedreigen en flessen urine naar gooien zodat ze van een camping gejaagd wordt is hetzelfde als een willekeurige lege woonboot ingaan en een brandblusser leegspuiten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon, pubers die rare dingen doen. De ene is prima, de andere is het niet.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij.. je snapt het idee van propaganda toch wel neem ik aan. En ik keur bedreigen ook niet goed, een paar eieren volstaat. Heb een schijthekel aan SJW's en dat irritante klimaatgezeik.
Ik vind inderdaad dat ze haar mening moet kunnen verkondigen zonder dat zij en haar vriendinnen daarom bedreigd en belaagd worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mooi dat je eindelijk ook zo denkt over de klimaatdrammers
Dit is toch al 10 jaar zo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:34 schreef SwitchSwatch het volgende:
[..]
Fok begint steeds meer een rechts haat forum ala 8chan te worden en mods doen lekker mee.
Klimaatdrammers zijn heel wat minder verdraagzaam voor mensen met andere meningen dan de rest van de bevolking.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat ze haar mening moet kunnen verkondigen zonder dat zij en haar vriendinnen daarom bedreigd en belaagd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |