SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...![]()
![]()
twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 15-08-2019 om 11:54:10Is het al tijd voor de passmaps? Jazeker, hoog tijd zelfs! Hier is de film van #Ajax - Paok! Het valt ons op dat er veel over links ging, meer dan anders. En Mazraoui heeft als middenvelder veel meer balbezit. Check verschil met Nico. #ajapao https://t.co/12Vn0Afuhb reageer retweet
![]()
Ziyech komt dus eigenlijk continu in de spits/centraal aan de bal en Tadic een hele periode een flink stuk achter Van de Beek.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:23 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 15-08-2019 om 11:54:10Is het al tijd voor de passmaps? Jazeker, hoog tijd zelfs! Hier is de film van #Ajax - Paok! Het valt ons op dat er veel over links ging, meer dan anders. En Mazraoui heeft als middenvelder veel meer balbezit. Check verschil met Nico. #ajapao https://t.co/12Vn0Afuhb reageer retweet
![]()
vd Beek was denk iets teveel met zichzelf bezig om in de picture te blijvenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ziyech komt dus eigenlijk continu in de spits/centraal aan de bal en Tadic een hele periode een flink stuk achter Van de Beek.![]()
Hij is wel vaak vrij onzichtbaar in passmapsquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Beek was denk iets teveel met zichzelf bezig om in de picture te blijven![]()
https://www.ajax.nl/strea(...)ei-van-fc-zurich.htmquote:Ajax heeft overeenstemming bereikt met FC Zόrich en Filip Frei. De linksbenige verdediger wordt gehuurd van de Zwitserse club, waar hij op dit moment onder contract staat. De huur kent een looptijd van ιιn seizoen, tot en met 30 juni 2020. In de overeenkomst is tevens een optie tot koop opgenomen.
Filip Frei werd op 7 januari 2001 geboren in het Zwitserse Kilchberg. Hij is toegevoegd aan de selectie van Ajax O19.
waarvan akte.![]()
Hij is ook het sterkste zonder bal (druk zetten, ruimtes induiken/belopen, opduiken in de 16). Daarom is het ook van de zotte om te denken dat hij als 6 uit de voeten zou kunnen, zoals elke keer dat hij daar heeft gestaan ook gebleken is.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij is wel vaak vrij onzichtbaar in passmaps![]()
Hij komt ook vaak pas rond of in de 16 aan de bal.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij is wel vaak vrij onzichtbaar in passmaps"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Salah-Eddine dan naar Jong Ajax?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ajax.nl/strea(...)ei-van-fc-zurich.htm
waarvan akte.Oh.![]()
Met een optie tot koop.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:17 schreef LorneMalvo het volgende:
Huren? Is Marc een weekendje weg?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is dat een beetje een degelijke speler?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
wacht 7 miljoen, ik dacht dat hij ook voor 15 was gehaald, poh aankoopje hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:46 schreef Simmertje het volgende:
http://www.sportbible.com(...)EhluqcK8iK6xeJcUyiLA
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 16-08-2019 08:26:10 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 08:01:05Krijgt Alfred #Schreuder de talentvolle Deen wel aan de praat? #Ajax https://t.co/L28gBduONA reageer retweet
![]()
Alfred Schreuder hoopt Ajax te verlossen van Kasper Dolberg. Dat weet De Telegraaf. De voormalig assistent van Ajax-trainer Erik ten Hag, die nu aan het roer staat bij Hoffenheim, wil de Deense spits graag voor ιιn seizoen huren.
https://www.voetbalprimeu(...)elijk-overnemen.htmlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dan zitten we wel dun in de spitsen ineens. Zo balen dat Dolberg zo uit vorm is / het verleerd lijkt te zijn..quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:25 schreef mokkiemok het volgende:
Alfred Schreuder hoopt Ajax te verlossen van Kasper Dolberg. Dat weet De Telegraaf. De voormalig assistent van Ajax-trainer Erik ten Hag, die nu aan het roer staat bij Hoffenheim, wil de Deense spits graag voor ιιn seizoen huren.
https://www.voetbalprimeu(...)elijk-overnemen.html
Trouwens de komende weken kunnen we denk ik nog wel wat meer verhuur of transfers verwachten van de mindere godenzonen. Labyad, De Jong en dat soort mannen zullen toch hun weg naar een tweede divisie club in Spanje ofzo moeten gaan vinden.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
spitsen zitten we wel goed denk ik met Tadic als eerste keus en Huntelaar erachter. en dan heb je voor de echte afwisseling ook nog Traore daarachter.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:41 schreef manny het volgende:
[..]
Dan zitten we wel dun in de spitsen ineens. Zo balen dat Dolberg zo uit vorm is / het verleerd lijkt te zijn..
Trouwens de komende weken kunnen we denk ik nog wel wat meer verhuur of transfers verwachten van de mindere godenzonen. Labyad, De Jong en dat soort mannen zullen toch hun weg naar een tweede divisie club in Spanje ofzo moeten gaan vinden.
een middenvelder erbij is eigenlijk nog wel nodig. of er moet jeugd worden ingepast als bijvoorbeeld gravenberch.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Huntelaar kan denk ik in principe geen hele wedstrijden meer spelen (alhoewel, als je hem tekeer ziet gaan..) en je wil niet elke keer in de Tadic variant spelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
spitsen zitten we wel goed denk ik met Tadic als eerste keus en Huntelaar erachter. en dan heb je voor de echte afwisseling ook nog Traore daarachter.
een middenvelder erbij is eigenlijk nog wel nodig. of er moet jeugd worden ingepast als bijvoorbeeld gravenberch.
Maar goed. We trust in Ten Hag en Overmars. De spitspositie zijn ze vast niet vergeten.proberen is de eerste stap naar falen
die discussie hadden we gisteren nog, in de eredivisie kan hij best een hele wedstrijd spelen 1 keer per week. alleen zit je er dan mee dat je hem eigenlijk niet te veel moet belasten als je midweeks europees ofzo speelt. dus afhankelijk van hoe Traore is momenteel(heb ik weinig idee van) zou een extra spits wel fijn zijn, maar niet noodzakelijk lijkt me.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:45 schreef manny het volgende:
[..]
Huntelaar kan denk ik in principe geen hele wedstrijden meer spelen (alhoewel, als je hem tekeer ziet gaan..) en je wil niet elke keer in de Tadic variant spelen.
Maar goed. We trust in Ten Hag en Overmars. De spitspositie zijn ze vast niet vergeten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
in de eredivisie moet dat mogelijk zijn, maar dan moet TH dan beoordelen.quote:
wellicht dat ze daarom kijken naar die Olmo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het filmpje vertekent een beetje volgens die kerel van Ajax Life: het eerste balcontact telt, dus als Tadic met een lange bal wordt aangespeeld in de middencirkel krijgt hij daar zijn stip. Ziyech wordt veel dieper pas aangespeeld, dus die staat op de passmap meer naar voren. Zelfde met Huntelaar, die staat tussen Blind, Veltman en Mazraoui in op het einde.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ziyech komt dus eigenlijk continu in de spits/centraal aan de bal en Tadic een hele periode een flink stuk achter Van de Beek.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
En dan heb je hier die troll met zn "PSV is al voor de winterstop kampioen" act die dit de slechtste aankoop durft te noemen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:46 schreef Simmertje het volgende:
http://www.sportbible.com(...)EhluqcK8iK6xeJcUyiLA.![]()
er is toch niet werkelijk iemand die Martinez een slechte aankoop durft te noemen toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:58 schreef Timooon het volgende:
[..]
En dan heb je hier die troll met zn "PSV is al voor de winterstop kampioen" act die dit de slechtste aankoop durft te noemen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
er is toch niet werkelijk iemand die Martinez een slechte aankoop durft te noemen toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:09 schreef Shreyas het volgende:
Dit was typisch zo een wedstrijd waarbij alleen het resultaat telt en het er verder niet toe doet hij dat is bereikt.
Maar zoals eerder aangegeven, die verdediging van Ajax is dramatisch slecht. Ik ben bang dat we elke wedstrijd tegen een redelijke tegenstander minimaal twee goals tegen gaan krijgen. Martinez kan er niets van, echt een miskoop. Veltman is veel te traag om er naast te zetten. Verder viel Marin wederom enorm tegen.
Het mag duidelijk zijn dat er nu echt iets moet gebeuren, want anders is de kans groot dat we de CL alsnog mislopen en mochten we het toch halen gaan we met plek 4 voor de Kerst naar huis en is de landstitel voor PSV.
Dat je in twee uitwedstrijden twee goals tegen krijgt is al vrij matig, maar thuis tegen PAOK door verdedigende blunders twee goals tegen krijgen is gewoon extreem slecht.Als troll zou je zeggen dat je iets meer je best doet om nog wat geloofwaardig over te komen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die boosheid is logisch, deze jongen denkt dat Ajax de CL haalt en dus 40 miljoen euro uitloopt op PSV. Hij vergeet voor het gemak dat Ajax nog een lastige ronde te gaan heeft en dat PSV dusdanig beter scout dat Ajax die 40 miljoen toch wel zal verkwanselen aan miskopen als Promes, Martinez, Magallan etc. terwijl PSV gewoon fantastische spelers als Bruma en Baumgartl binnenhaalt..![]()
Shreyas is een zware drinker.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Prima. Halen we een echte spits. En nog een goeie middenvelder erbij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:25 schreef mokkiemok het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)elijk-overnemen.htmlDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Verhuur van Dolberg lijkt me voor alle partijen het beste, dan kun je in nood nog terugvallen op Traore of Brobbey als 3e spitsOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
naar Bosz of Schreuder zou ideaal zijn voor Kasper.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Verhuur van Dolberg lijkt me voor alle partijen het beste, dan kun je in nood nog terugvallen op Traore of Brobbey als 3e spitsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We accepteren je wel hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:03 schreef PicoMMP het volgende:
En zo heeft elke club wel een dorpsidioot op Fok! rondlopen.![]()
![]()
Dolberg. Nog steeds zonde als je hem in het begin zag spelen..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is denk ik gewoon tι introvert en gevoelig... als je dan het vertrouwen niet meer voelt ga je teveel forceren en overcompenseren en dat werkt alleen maar averechtsquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:06 schreef Zeroku het volgende:
Dolberg. Nog steeds zonde als je hem in het begin zag spelen..
Andere omgeving met een trainer die hij wel kent zal 'm hopelijk iets meer uit zijn schulp doen kruipen....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
![]()
#werelddominatieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
toch raar om te zien dat al die "analysten" zo hameren op het feit dat Ajax met de huidige boekhouding(daar bedoelen ze voornamelijk de salarissen mee) de CL MOET halen, terwijl we nog steeds op een EL begroting zit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom moet er nou weer een spits gehaald worden als Dolberg vertrekt? Geef Traore gewoon de kans. Die bevalt me sowieso wel en in de Eredivisie kan je hem prima opstellen. We moeten ook weer niet achterlijk veel spelers gaan krijgen dat er helemaal geen talentvolle jongens meer door kunnen stromen.![]()
Financieel niet, sportief is het wel een must vind ik persoonlijk. Als je structureel naar die top 15 van Europa wilt (en eventueel bij de veranderingen van 2024 wilt zitten) dan moet je de komende jaren CL spelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:25 schreef mokkiemok het volgende:
toch raar om te zien dat al die "analysten" zo hameren op het feit dat Ajax met de huidige boekhouding(daar bedoelen ze voornamelijk de salarissen mee) de CL MOET halen, terwijl we nog steeds op een EL begroting zit.![]()
Wel eens hoor maar dan heb je wel een (groot) probleem als Tadic een blessure krijgt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:32 schreef TheArt het volgende:
Waarom moet er nou weer een spits gehaald worden als Dolberg vertrekt? Geef Traore gewoon de kans. Die bevalt me sowieso wel en in de Eredivisie kan je hem prima opstellen. We moeten ook weer niet achterlijk veel spelers gaan krijgen dat er helemaal geen talentvolle jongens meer door kunnen stromen.![]()
eens, maar ging mij er om dat die "analysten" dus wederom geen idee hebben waar ze het over hebben. nu is dat een open deur, maar ik begrijp niet waarom dat nooit lijkt te veranderen. Zo weinig van die "analysten" praten geen onzinquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Financieel niet, sportief is het wel een must vind ik persoonlijk. Als je structureel naar die top 15 van Europa wilt (en eventueel bij de veranderingen van 2024 wilt zitten) dan moet je de komende jaren CL spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eens. Tadic, Huntelaar en dan in mijn ogen nog optie Promes en jeugd er achter. Meer moet je niet willen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:32 schreef TheArt het volgende:
Waarom moet er nou weer een spits gehaald worden als Dolberg vertrekt? Geef Traore gewoon de kans. Die bevalt me sowieso wel en in de Eredivisie kan je hem prima opstellen. We moeten ook weer niet achterlijk veel spelers gaan krijgen dat er helemaal geen talentvolle jongens meer door kunnen stromen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Sportief ook vooral omdat je de betere spelers uiteindelijk niet alleen met salaris binnen houdt. CL spelen is daarvoor minstens zo belangrijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Financieel niet, sportief is het wel een must vind ik persoonlijk. Als je structureel naar die top 15 van Europa wilt (en eventueel bij de veranderingen van 2024 wilt zitten) dan moet je de komende jaren CL spelen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
13:00 weer persco trouwens.
ben benieuwd van wie TH morgen volledige inspanning verwacht, en of hij nog met spelers heeft gesproken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
"Is het lastig schakelen van CL naar VVV uit?"quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:41 schreef mokkiemok het volgende:
13:00 weer persco trouwens.
ben benieuwd van wie TH morgen volledige inspanning verwacht, en of hij nog met spelers heeft gesproken.
"ben je al bezig met de wedstrijd van dinsdag?"![]()
"Heeft Perr Schuurs ιιn van je dochters geraakt?"quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
"Is het lastig schakelen van CL naar VVV uit?"
"ben je al bezig met de wedstrijd van dinsdag?"FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Joden deporteren? lijkt mij wat hypocriet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat Hitler hier niet gelukt is(ein Reich) gaat Ajax gewoon in de USA doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat staat er toch nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Joden deporteren? lijkt mij wat hypocriet.![]()
was een grapje ouwe reusquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
volgend weekend dus geen Ajax, PSV, Feyenoord en AZFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mensen hier geοnteresseerd in het boek F-side is niet makkelijk? Ligt bij mij maar in de kast en wil em al een tijdje verpatsen op marktplaats. Maar wie weet dat mijn lieve Fok vrienden eventueel interesse hebben.![]()
Nu een journalist van La Gazzetta della Sport (lijkt me nog steeds onzin)twitter:NicoSchira twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 11:38:43#Ajax is closing Dani #Olmo from for #DinamoZagreb €22M plus 40% on future sale. For him is ready a contract until 2024. #transfers reageer retweet
Oh.![]()
freek is op vakantie, en verweij meld het pas als breaking als iedereen het al weet. dus wanneer is het geen onzin meer? Als Ajax het zelf meld?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu een journalist van La Gazzetta della Sport (lijkt me nog steeds onzin)twitter:NicoSchira twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 11:38:43#Ajax is closing Dani #Olmo from for #DinamoZagreb €22M plus 40% on future sale. For him is ready a contract until 2024. #transfers reageer retweet
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Beek blijft gewoon.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
![]()
Mocht dit zo zijn, dan zal vd Beek alsnog vertrekken lijkt me.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
40% doorverkoop is echt bizar hoog trouwens..Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het lijkt me vooral onzin gezien de plekken waar hij kan spelen al ruim bezet zijn, en er dan meer behoefte is om een controlerende middenvelder te kopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
freek is op vakantie, en verweij meld het pas als breaking als iedereen het al weet. dus wanneer is het geen onzin meer? Als Ajax het zelf meld?Oh.![]()
tenzij ze Tadic als vaste spits gaan zetten(als kasper weg is) en promessi de enige reserve is op de flankenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral onzin gezien de plekken waar hij kan spelen al ruim bezet zijn, en er dan meer behoefte is om een controlerende middenvelder te kopen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
mee eens, de enige reden die ik kan bedenken is dat ze niet zoveel belasting willen betalenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral onzin gezien de plekken waar hij kan spelen al ruim bezet zijn, en er dan meer behoefte is om een controlerende middenvelder te kopen.![]()
Ja maar ze gaan deze Olmo niet laten banken natuurlijk, met Promes lijkt het al een probleem te worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tenzij ze Tadic als vaste spits gaan zetten(als kasper weg is) en promessi de enige reserve is op de flankenOh.![]()
Dat gaat Netto nooit doen joh.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mocht dit zo zijn, dan zal vd Beek alsnog vertrekken lijkt me.
40% doorverkoop is echt bizar hoog trouwens..![]()
![]()
lijkt mij vooral dat Overmars dit als buitenkansje ziet voor de komende jaren, als je hem nu neit koopt, ben je volgend seizoen te laat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is natuurlijk een van de meest efficiλnte manieren om nu spelers te kopen waar je geen 40 mil+ voor neer wilt leggen. De vraag alleen is of je je in de toekomst niet flink in de vingers snijdt met dit soort constructies.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ziyech naar het middenveld?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ze gaan deze Olmo niet laten banken natuurlijk, met Promes lijkt het al een probleem te worden.
of wellicht deze olmo naast op de beek zetten?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zit wat in, maar dan is dat geld wel beter te besteden dus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, de enige reden die ik kan bedenken is dat ze niet zoveel belasting willen betalenOh.![]()
Jij wilt dat het nog meer open ligt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech naar het middenveld?
of wellicht deze olmo naast op de beek zetten?![]()
![]()
als hij je naar de CL schiet heeft hij het er al uit in principe. bij wijze van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:02 schreef Zeroku het volgende:
Het is natuurlijk een van de meest efficiλnte manieren om nu spelers te kopen waar je geen 40 mil+ voor neer wilt leggen. De vraag alleen is of je je in de toekomst niet flink in de vingers snijdt met dit soort constructies.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb die Olmo verder niet zo zien spelen hoor, maar als dat ook meer iemand is die vooral aanvallend denkt lijkt me dat niet handig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech naar het middenveld?
of wellicht deze olmo naast op de beek zetten?Oh.![]()
nee ik denk na over hoe olmo in te passen, om vast te stellen of hij nodig is, en of dit wellicht gewoon onzin is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij wilt dat het nog meer open ligt?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat gaat zonder hem ook wel lukken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als hij je naar de CL schiet heeft hij het er al uit in principe. bij wijze van.
Sowieso is nooit ιιn speler verantwoordelijk voor zo'n prestatie.Oh.![]()
Nou zo niet dus, dat lijkt me niet heel handig allemaal. Gewoon een onzingerucht, Beek blijft.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee ik denk na over hoe olmo in te passen, om vast te stellen of hij nodig is, en of dit wellicht gewoon onzin is.![]()
bedankt hans, daar proberen wij ook achter te komen. Voor zover het waar is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom zo'n bizar hoog doorverkoop percentage?
overigens zou ik 30 mil en 30% logischer vinden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
denk het ook, James blijft bij Real dus middenvelders genoeg daarquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou zo niet dus, dat lijkt me niet heel handig allemaal. Gewoon een onzingerucht, Beek blijft.![]()
Ja ze hebben ook nog niemand van die dure overbodige spelers verkocht, daar leken ze vooral op te wachten in mijn ogen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook, James blijft bij Real dus middenvelders genoeg daar![]()
Dat drukt de initiλle prijs.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom zo'n bizar hoog doorverkoop percentage?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
plus dat de trainer eigenlijk alleen Pogba wilquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook nog niemand van die dure overbodige spelers verkocht, daar leken ze vooral op te wachten in mijn ogen.![]()
Dat ook nog ja. Nee, ik verwacht binnenkort witte rook wat betreft van de Beek. Had ik niet meer verwacht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
plus dat de trainer eigenlijk alleen Pogba wil![]()
Je bespaart hier alleen geen cent belasting (direct) mee dus dat zal het ook niet zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, de enige reden die ik kan bedenken is dat ze niet zoveel belasting willen betalen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
transferwinst herinvesteren niet?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bespaart hier alleen geen cent belasting mee dus dat zal het ook niet zijn![]()
Als de vraagprijs zonder percentage 40 is dan is 30 met 30 jezelf al helemaal bedonderen. Verkoop je hem voor 75 miljoen heb je in totaal een kleine 55 betaald en verdien je er 20quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bedankt hans, daar proberen wij ook achter te komen. Voor zover het waar is.
overigens zou ik 30 mil en 30% logischer vinden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ja zit wat inquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Als de vraagprijs zonder percentage 40 is dan is 30 met 30 jezelf al helemaal bedonderen. Verkoop je hem voor 75 miljoen heb je in totaal een kleine 55 betaald en verdien je er 20FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is wel zo dat je die bedragen in termijnen krijgt vaak, dus geen idee hoe het dan werkt met de belasting.quote:Oh.![]()
het gaat ten koste van je resultaat dus volgens mij scheelt dat belastingquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel zo dat je die bedragen in termijnen krijgt vaak, dus geen idee hoe het dan werkt met de belasting.![]()
Blijft het een vreemd gerucht vinden, veel buitenlandse journalisten die het melden, maar geen enkel bericht van de Nederlandse pers? Of wordt Ajax gewoon weer gebruikt door de club/zaakwaarnemer om de prijs op te drijven?![]()
zou kunnen ja, maar nogmaals, freek bijvoorbeeld is met vakantie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:14 schreef Simmertje het volgende:
Blijft het een vreemd gerucht vinden, veel buitenlandse journalisten die het melden, maar geen enkel bericht van de Nederlandse pers? Of wordt Ajax gewoon weer gebruikt door de club/zaakwaarnemer om de prijs op te drijven?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als het zo'n mega-talent is... waarom heeft Barca hem dan in 2014 van de hand gedaan?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Want Barca doet nooit mega-talenten van de hand?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als het zo'n mega-talent is... waarom heeft Barca hem dan in 2014 van de hand gedaan?Ik noem een Pique. Op VI staat een goed stuk wat voor puinhoop die jeugdorganisatie is op het moment.
![]()
dat is bij barca wel vaker gebeurt, en ik las dat het iedereen verbaast had dat hij daar weg ging.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als het zo'n mega-talent is... waarom heeft Barca hem dan in 2014 van de hand gedaan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit jaar is die Nederlander nog weggegaan, die ook als groot talent werd gezien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is bij barca wel vaker gebeurt, en ik las dat het iedereen verbaast had dat hij daar weg ging.![]()
Dat Japannertje dat nu furore maakt bij Real is toch ook van de hand gedaan bij Barca?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want Barca doet nooit mega-talenten van de hand?Ik noem een Pique. Op VI staat een goed stuk wat voor puinhoop die jeugdorganisatie is op het moment.
![]()
Weet Overmars dat je maar 11 spelers kunt opstellen?
Lijkt me ook sterk dat Ajax 22 miljoen (plus 40% doorverkoop) gaat betalen maar goed.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2019 12:19:33 ]![]()
De hele jeugd van Barηa is kneiterhard achteruit gegaan sinds Barηa net zo hard met geld smijt als Real. Er stroomt niks meer door..Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie was de laatste Spanjaard die we contracteerden, Albert LuqueGod?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oleguer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:25 schreef Mani89 het volgende:
Wie was de laatste Spanjaard die we contracteerden, Albert LuqueGod?![]()
Bojan Krkic, als Spaans-Servisch ook telt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:25 schreef Mani89 het volgende:
Wie was de laatste Spanjaard die we contracteerden, Albert LuqueGod?![]()
Dat was huur.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bojan Krkic, als Spaans-Servisch ook telt.![]()
Oh ja, onze eigen RAF terrorist.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Spanjaarden bij Ajax zijn nog geen unaniem belachelijk groot succes gebleken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
zal niet aan de nationaliteit liggenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Spanjaarden bij Ajax zijn nog geen unaniem belachelijk groot succes gebleken.![]()
Alleen Gabri die enigszins voldeed. Ik heb naar aanleiding van dit Cuenca nog even gegoogled maar die zit inmiddels in Japan. (lol)quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Spanjaarden bij Ajax zijn nog geen unaniem belachelijk groot succes gebleken.![]()
Zou onder bepaalde voorwaarden wel kunnen maar dan nog zou het in feite neerkomen op uitstel (wat je weer terugpakt door middel van afschrijvingen)quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
![]()
van wie verwacht hij 100% inspanning morgen, en zou hij met spelers gepraat hebben?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
klaasjan aangeslagen uit de wedstrijd gekomen, traint vanaf vandaag weer meeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dolbergquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:10 schreef mokkiemok het volgende:
van wie verwacht hij 100% inspanning morgen, en zou hij met spelers gepraat hebben?
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Gaat een duur bankje worden als Olmo zou komen. Gaat alleen gebeuren als bv Neres zou vertrekken (best mogelijk natuurlijk).
De 40% doorverkooppercentage zal wel zijn over de winst die je op hem zou maken, dan zou je bij verkoop van bv 40 Miljoen ruim 7 miljoen kwijt zijn. Dat is op zich prima te doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
gewoon halen voor de toekomst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:26 schreef Pedroso het volgende:
Gaat een duur bankje worden als Olm zou komen. Gaat alleen gebeuren als bv Neres zou vertrekken (best mogelijk natuurlijk).
De 40% doorverkooppercentage zal wel zijn over de winst die je op hem zou maken, dan zou je bij verkoop van bv 40 Miljoen ruim 7 miljoen kwijt zijn. Dat is op zich prima te doen.
volgend jaar ben je te laat, mocht dit echt zo'n buitenkansje zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij is wel heel stellig, dus dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ten Hag ontkent dus al dat er spelers bij gaan komen.![]()
Ziyech.Komt.Nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is wel heel stellig, dus dat geloof ik wel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En Mazraoui ook, last van zijn knie. Lekker Dest laten spelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:13 schreef mokkiemok het volgende:
klaasjan aangeslagen uit de wedstrijd gekomen, traint vanaf vandaag weer mee![]()
Nico Martinez Alvarez Destquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Mazraoui ook, last van zijn knie. Lekker Dest laten spelen.
kan je meteen Alvarez proberen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gaat gewoon Veltman worden denk ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nico Martinez Alvarez Dest
kan je meteen Alvarez proberen.![]()
Ik wil het zien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nico Martinez Alvarez Dest
kan je meteen Alvarez proberen.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Las ook al dat die journalist blijkbaar vaker onzin schrijft.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is wel heel stellig, dus dat geloof ik wel.
Jammer hoor.Oh.![]()
hij moet ooit Alvarez gaan inpassen lijkt me.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat gewoon Veltman worden denk ik.
denk ik dat hij veltman nog eerder op rechts zet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk pas na die CL kwalificatie potjes, zal nu toch vooral voor 'zekerheid' kiezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij moet ooit Alvarez gaan inpassen lijkt me.
denk ik dat hij veltman nog eerder op rechts zet.![]()
Dan zal ie binnenkort wel gepresenteerd worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ten Hag ontkent dus al dat er spelers bij gaan komen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan zal ie binnenkort wel gepresenteerd worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gewoon alvast vastleggen voor volgend seizoen. Al is Ajax daar als club niet groot genoeg voor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
dan nog kan hij zal minuten maken, en als hij beter is is hij beter.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon alvast vastleggen voor volgend seizoen. Al is Ajax daar als club niet groot genoeg voor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Muah Ajax doet zelden aan dat soort verrassingen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan zal ie binnenkort wel gepresenteerd worden.
Kan me alleen Ziyech nog herinneren, maar toen pas na die blamage tegen Rostov.Oh.![]()
Ik vind dat (en andere kritieken) grote onzin. Natuurlijk is het niet goed als er accenten verkeerd worden gelegd. Maar talenten op niveau wereldtop lever je niet op bestelling af uit een opleiding, hoeveel wonderkinderen je ook ophaalt. En als ze echt goed genoeg zijn breken ze ook wel door als er een jeugdtrainer wat anders doet dan het heilige evangelie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want Barca doet nooit mega-talenten van de hand?Ik noem een Pique. Op VI staat een goed stuk wat voor puinhoop die jeugdorganisatie is op het moment.
De laatste jaren zijn er gewoon geen grote talenten. Ja, dan moet je kopen. Of je zit opgescheept met middelmaat of zelfs pure rommel in een toch al krappe selectie. Daarmee verder willen is hetzelfde als dat Ajax bij een vertrek van Van de Beek in zou moeten zetten op De Wit en Ekkelenkamp en dat wil ook niemand. En er zal best eens een keer een weggestuurde jeugdspeler opduiken die het elders wel goed doet, maar ook dat is niet uitzonderlijk. Bij Ajax gemeengoed zelfs.![]()
Maar er zijn ook talenten vertrokken die dat niveau wel zouden kunnen halen, omdat ze het een puinhoop vonden. Het ging ook niet per se over het heilige evangelie trouwens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind dat (en andere kritieken) grote onzin. Natuurlijk is het niet goed als er accenten verkeerd worden gelegd. Maar talenten op niveau wereldtop lever je niet op bestelling af uit een opleiding, hoeveel wonderkinderen je ook ophaalt. En als ze echt goed genoeg zijn breken ze ook wel door als er een jeugdtrainer wat anders doet dan het heilige evangelie.
De laatste jaren zijn er gewoon geen grote talenten. Ja, dan moet je kopen. Of je zit opgescheept met middelmaat of zelfs pure rommel in een toch al krappe selectie. Daarmee verder willen is hetzelfde als dat Ajax bij een vertrek van Van de Beek in zou moeten zetten op De Wit en Ekkelenkamp en dat wil ook niemand. En er zal best eens een keer een weggestuurde jeugdspeler opduiken die het elders wel goed doet, maar ook dat is niet uitzonderlijk. Bij Ajax gemeengoed zelfs.
Zelfs Lionel Messi, normaliter niet bepaald uitgesproken, gaf recentelijk zijn mening over de staat van de jeugdopleiding. 'Barcelona is de laatste tijd wat minder gecommitteerd aan de academy', zei de Argentijnse vedette met gevoel voor understatement. 'Er zijn grote talenten vertrokken. Het is zeldzaam dat zoiets gebeurt bij de beste club van de wereld.' Ook Iniesta mengde zich eind vorig jaar in de discussie: 'We hebben nog steeds een topopleiding met grote talenten. Het probleem is dat er perspectief en vertrouwen voor die jongens moet zijn.'![]()
nog los van of het waar is, wel leuk dat we serieus voor dat soort spelers kunnen gaan en niet nu stiekem aan het informeren zijn of die Biseswar te koop is na 3 leuke acties tegen ons.proberen is de eerste stap naar falen
Die stukken (waaronder die van Zwartkruis nu weer) gaan daar wel over. Welke grote talenten zijn er pakweg de laatste 5 jaar vertrokken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar er zijn ook talenten vertrokken die dat niveau wel zouden kunnen halen, omdat ze het een puinhoop vonden. Het ging ook niet per se over het heilige evangelie trouwens.![]()
Niet alleen daarover, maar ook over perspectief en beleid. Wat Messi en Iniesta dus ook aanstippen. Die Xavi Simons werd bijvoorbeeld wel gezien als groot talent, aanvoerder etc. Verder volg ik die jeugd niet goed genoeg om al die talenten te kennen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die stukken (waaronder die van Zwartkruis nu weer) gaan daar wel over. Welke grote talenten zijn er pakweg de laatste 5 jaar vertrokken?![]()
Ik lees overal dat Xavi Simons zich de laatste jaren niet doorontwikkeld heeft. Wordt nu niet meer gezien als supertalent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Xavi Simons werd bijvoorbeeld wel gezien als groot talent, aanvoerder etc. Verder volg ik die jeugd niet goed genoeg om al die talenten te kennen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Volgens mij werd die Simons vooral vanuit Nederland (en door zichzelf) gehypet en ik las zelfs dat ze hem bij Barcelona allang niet meer hιt grote talent vonden. Ik heb hem verder nooit zien spelen, dus in hoeverre dat klopt zou ik niet durven zeggen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet alleen daarover, maar ook over perspectief en beleid. Wat Messi en Iniesta dus ook aanstippen. Die Xavi Simons werd bijvoorbeeld wel gezien als groot talent, aanvoerder etc. Verder volg ik die jeugd niet goed genoeg om al die talenten te kennen.
Je kunt dus verder niemand opnoemen, maar omdat iedereen elkaar napraat dat er zoveel talent verloren verspild wordt gaat dit hele verhaal een eigen leven leiden. Of zijn er mensen die denken dat Barcelona gebaat is bij een ramp op voetbalschoenen als Marc Bartra of rommel als Deulofeu, Sandro Ramirez enzo.![]()
Tuurlijk, iedere club doet weleens per ongeluk een mega talent weg. Maar nog veel vaker doen ze talenten weg omdat ze toch niet zo goed blijken te zijn of omdat ze een slechte mentaliteit hebben. Dus daarom altijd kritisch en alert blijven als je ziet dat een grote club een talent van de hand heeft gedaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nou ja met Olmo al 2 dus. Jij hebt Simons nog nooit zien spelen dus in dat geval praat jij ook alleen maar mensen na maar dit geheel terzijde. Het lijkt mij verder wel duidelijk dat er vrij weinig bijkomt uit de jeugd,waarbij je inderdaad ook deels afhankelijk bent van de supertalenten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij werd die Simons vooral vanuit Nederland (en door zichzelf) gehypet en ik las zelfs dat ze hem bij Barcelona allang niet meer hιt grote talent vonden. Ik heb hem verder nooit zien spelen, dus in hoeverre dat klopt zou ik niet durven zeggen.
Je kunt dus verder niemand opnoemen, maar omdat iedereen elkaar napraat dat er zoveel talent verloren verspild wordt gaat dit hele verhaal een eigen leven leiden. Of zijn er mensen die denken dat Barcelona gebaat is bij een ramp op voetbalschoenen als Marc Bartra of rommel als Deulofeu, Sandro Ramirez enzo.![]()
Er zijn nogal wat talenten bij andere clubs doorgebroken dan waar ze opgeleid zijn. Kritisch en alert zullen ze wel zijn bij zo'n aankoop.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedere club doet weleens per ongeluk een mega talent weg. Maar nog veel vaker doen ze talenten weg omdat ze toch niet zo goed blijken te zijn of omdat ze een slechte mentaliteit hebben. Dus daarom altijd kritisch en alert blijven als je ziet dat een grote club een talent van de hand heeft gedaan.![]()
Ik denk dat je hier wel naast zit. Om wereldtoppers voort te brengen moet je uiteraard spelers hebben die een dergelijk kaliber talent bezitten, maar om dat potentieel maximaal te benutten moet je ook de goede mensen daaromheen hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind dat (en andere kritieken) grote onzin. Natuurlijk is het niet goed als er accenten verkeerd worden gelegd. Maar talenten op niveau wereldtop lever je niet op bestelling af uit een opleiding, hoeveel wonderkinderen je ook ophaalt. En als ze echt goed genoeg zijn breken ze ook wel door als er een jeugdtrainer wat anders doet dan het heilige evangelie.
De laatste jaren zijn er gewoon geen grote talenten. Ja, dan moet je kopen. Of je zit opgescheept met middelmaat of zelfs pure rommel in een toch al krappe selectie. Daarmee verder willen is hetzelfde als dat Ajax bij een vertrek van Van de Beek in zou moeten zetten op De Wit en Ekkelenkamp en dat wil ook niemand. En er zal best eens een keer een weggestuurde jeugdspeler opduiken die het elders wel goed doet, maar ook dat is niet uitzonderlijk. Bij Ajax gemeengoed zelfs.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Klopt, maar meestal geen buitencategorie talenten waar deze Olmo onder geschaard wordt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat talenten bij andere clubs doorgebroken dan waar ze opgeleid zijn.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik maak dat voorbehoud erbij, ik noem hem niet als voorbeeld van een groot talent dat vertrokken is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja met Olmo al 2 dus. Jij hebt Simons nog nooit zien spelen dus in dat geval praat jij ook alleen maar mensen na maar dit geheel terzijde. Het lijkt mij verder wel duidelijk dat er vrij weinig bijkomt uit de jeugd,waarbij je inderdaad ook deels afhankelijk bent van de supertalenten.
Olmo koos er zelf voor om op zijn 15e weg te gaan, ver voordat er dus όberhaupt sprake is van wel of niet doorstromen en de kans krijgen.![]()
De Ligt was heus ook doorgebroken met Vincent Bijlo als trainer in plaats van zijn heiligheid Wim Jonk. Dat de juiste mensen er moeten zitten gaf ik al aan, maar dat is niet de kern van de kritieken op 'koopclub Barcelona'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel naast zit. Om wereldtoppers voort te brengen moet je uiteraard spelers hebben die een dergelijk kaliber talent bezitten, maar om dat potentieel maximaal te benutten moet je ook de goede mensen daaromheen hebben.![]()
Dat zou ik dus niet zo stellig durven te zeggen. Ik betwijfel of De Ligt de bagage zou hebben om basisspeler te worden als hij in plaats van Jonk de lokale kantinejuffrouw van FC Abcoude had gehad die hem ging uitleggen hoe verdedigend positioneren werkte.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Ligt was heus ook doorgebroken met Vincent Bijlo als trainer in plaats van zijn heiligheid Wim Jonk. Dat de juiste mensen er moeten zitten gaf ik al aan, maar dat is niet de kern van de kritieken op 'koopclub Barcelona'.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Dani Olmo ging naar Dinamo toen hij net 16 was, dat is op relatief jonge leeftijd natuurlijk. Daarnaast is het qua grote van club misschien een verassende stap, maar de jeugdopleiding van Dinamo kun je toch moeilijk aan twijfelen lijkt me.
Maar betwijfel of al die geruchten op waarheid berusten, en als hij komt zal hij zeker niet komen voor de bank. Ik vind het ook een beetje vreemd dat zoiets hier wordt geopperd.![]()
wat je dus eigenlijk zegt is dat een opleiding maar tijdverdrijf is, en het niks af doet aan hoe goed een speler is of wordt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Ligt was heus ook doorgebroken met Vincent Bijlo als trainer in plaats van zijn heiligheid Wim Jonk. Dat de juiste mensen er moeten zitten gaf ik al aan, maar dat is niet de kern van de kritieken op 'koopclub Barcelona'.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PSG is er ook aan begonnen dus hij zal wel niet helemaal niks kunnen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik maak dat voorbehoud erbij, ik noem hem niet als voorbeeld van een groot talent dat vertrokken is.
Olmo koos er zelf voor om op zijn 15e weg te gaan, ver voordat er dus όberhaupt sprake is van wel of niet doorstromen en de kans krijgen.
Omdat hij daar niet tevreden was, zoals dus meerdere talenten. Lijkt mij niet echt een geweldig teken als zulke jeugdinternationals vertrekken.![]()
Die Xavi Simons is wel vooral een social media voetballer dus niet zo gek dat plastic club PSG daar intrapt. Maar wat ik ook over hem las is het niet veel bijzonders.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSG is er ook aan begonnen dus hij zal wel niet helemaal niks kunnen.
Omdat hij daar niet tevreden was, zoals dus meerdere talenten. Lijkt mij niet echt een geweldig teken als zulke jeugdinternationals vertrekken.Oh.![]()
Mijn gevoel zegt dat Ajax weer eens gebruikt wordt voor het opvoeren van de prijs richting andere clubs. Of misschien dat Ajax alleen voorzichtig heeft geοnformeerd op het moment dat de transfersoap rondom van de Beek speelde.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:30 schreef Dejannn het volgende:
Dani Olmo ging naar Dinamo toen hij net 16 was, dat is op relatief jonge leeftijd natuurlijk. Daarnaast is het qua grote van club misschien een verassende stap, maar de jeugdopleiding van Dinamo kun je toch moeilijk aan twijfelen lijkt me.
Maar betwijfel of al die geruchten op waarheid berusten, en als hij komt zal hij zeker niet komen voor de bank. Ik vind het ook een beetje vreemd dat zoiets hier wordt geopperd.![]()
Geen idee, ik heb hem verder ook niet (veel) zien spelen. Hij was in ieder geval wel aanvoerder en zat in de hoogste selecties.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Xavi Simons is wel vooral een social media voetballer dus niet zo gek dat plastic club PSG daar intrapt. Maar wat ik ook over hem las is het niet veel bijzonders.![]()
PSG haalt ook Mitchell Bakker die er weinig tot niets van kan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSG is er ook aan begonnen dus hij zal wel niet helemaal niks kunnen.
Omdat hij daar niet tevreden was, zoals dus meerdere talenten.
Nee, omdat hij bij Dinamo kansen zag om eerder minuten te maken. Dat is wat anders dan ontevreden zijn. Zo'n Olmo onderstreept het punt echt niet hoor.![]()
Ja, dat was dus mijn punt. Een tevreden 15 jarige Spanjaard gaat niet snel naar Dinamo als hij perspectief ziet en het eens is met zijn plan van aanpak dunkt me. Maar ik geloof niet dat we het eens worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
PSG haalt ook Mitchell Bakker die er weinig tot niets van kan.
Nee, omdat hij bij Dinamo kansen zag om eerder minuten te maken. Dat is wat anders dan ontevreden zijn. Zo'n Olmo onderstreept het punt echt niet hoor.![]()
![]()
Wordt Ajax daar veel voor gebruikt dan? Ik kan me herinneren zoiets te hebben gelezen over Hagi. Maar Olmo is een andere categorie dan Hagi. Daar zijn al allerlei Europese topclubs aan gelinkt, clubs van een groter kaliber dan Ajaxquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Ajax weer eens gebruikt wordt voor het opvoeren van de prijs richting andere clubs. Of misschien dat Ajax alleen voorzichtig heeft geοnformeerd op het moment dat de transfersoap rondom van de Beek speelde.![]()
![]()
dat kan dan alleen Liverpool of Tottenham zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:43 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wordt Ajax daar veel voor gebruikt dan? Ik kan me herinneren zoiets te hebben gelezen over Hagi. Maar Olmo is een andere categorie dan Hagi. Daar zijn al allerlei Europese topclubs aan gelinkt, clubs van een groter kaliber dan AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
welke dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:43 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wordt Ajax daar veel voor gebruikt dan? Ik kan me herinneren zoiets te hebben gelezen over Hagi. Maar Olmo is een andere categorie dan Hagi. Daar zijn al allerlei Europese topclubs aan gelinkt, clubs van een groter kaliber dan Ajax![]()
Hij was aanvoerder en werd gezien als hιt talent van zijn lichting. Op je 15e ben je nog jaren verwijderd van het eerste elftal (als dat de wereldtop is). Als zo'n jongen de deur dan al achter zich dichttrekt is dat toch moeilijk Barcelona aan te rekenen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat was dus mijn punt. Een tevreden 15 jarige Spanjaard gaat niet snel naar Dinamo als hij perspectief ziet en het eens is met zijn plan van aanpak dunkt me. Maar ik geloof niet dat we het eens worden.![]()
Dan doe je in mijn ogen wel wat verkeerd ja, als hιt talent voor Zagreb kiest in plaats van Barcelona.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij was aanvoerder en werd gezien als hιt talent van zijn lichting. Op je 15e ben je nog jaren verwijderd van het eerste elftal (als dat de wereldtop is). Als zo'n jongen de deur dan al achter zich dichttrekt is dat toch moeilijk Barcelona aan te rekenen?![]()
ligt eraan wat de reden van zijn vertrek is dan he.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij was aanvoerder en werd gezien als hιt talent van zijn lichting. Op je 15e ben je nog jaren verwijderd van het eerste elftal (als dat de wereldtop is). Als zo'n jongen de deur dan al achter zich dichttrekt is dat toch moeilijk Barcelona aan te rekenen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als zo'n jongen het voor zijn carriθre beter acht om op z'n 20e met 100 wedstrijden op de teller te staan in plaats van als jong talent de concurrentie met Messi aan te moeten gaan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan doe je in mijn ogen wel wat verkeerd ja, als hιt talent voor Zagreb kiest in plaats van Barcelona.![]()
Ja, inderdaad. (naast dat hij op meerder posities kan spelen, dus je hoeft niet per se de naam Messi te noemen om je punt te maken) En hij nam de beslissing op zijn 15e, ik denk dat maar weinig profclubs 5 jaar dezelfde spelers houden. Maar zoals ik al zei, hier komen we niet uit. Ik vind het geen goed teken, jij vindt dat ze er niks aan kunnen doen. Het wordt een beetje een herhaling van zetten en nogal offtopic. Je mag het laatste woord hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als zo'n jongen het voor zijn carriθre beter acht om op z'n 20e met 100 wedstrijden op de teller te staan in plaats van als jong talent de concurrentie met Messi aan te moeten gaan?![]()
United en Bayern bijvoorbeeld en zelfs Barηa. Verder nog een paar van die Engelse subtoppers, Wolves en Everton dacht ik, en hoewel ik die persoonlijk niet zie als groter dan Ajax worden ze denk ik door het gros in de voetbalwereld toch wel als dusdanig geclassificeerd.quote:![]()
ik kon alleen AC Milan vinden als geοnteresseerde maar die waren al een tijdje geleden afgehaakt, maar goed hij komt niet dus het blijft een gerucht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:57 schreef Dejannn het volgende:
[..]
United en Bayern bijvoorbeeld en zelfs Barηa. Verder nog een paar van die Engelse subtoppers, Wolves en Everton dacht ik, en hoewel ik die persoonlijk niet zie als groter dan Ajax worden ze denk ik door het gros in de voetbalwereld toch wel als dusdanig geclassificeerd.![]()
Barcelona is een eindstation. Ik had inderdaad ook Neymar kunnen noemen voor de andere positie waar hij had kunnen spelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. (naast dat hij op meerder posities kan spelen, dus je hoeft niet per se de naam Messi te noemen om je punt te maken) En hij nam de beslissing op zijn 15e, ik denk dat maar weinig profclubs 5 jaar dezelfde spelers houden. Maar zoals ik al zei, hier komen we niet uit. Ik vind het geen goed teken, jij vindt dat ze er niks aan kunnen doen. Het wordt een beetje een herhaling van zetten en nogal offtopic. Je mag het laatste woord hebben.
In die jaren zaten jongens als Sandro Ramirez en Munir el Haddadi vanuit de jeugd bij de selectie achter Messi/Neymar/Suarez. Moet Barcelona op dat soort rommel inzetten als Neymar vertrekt, of toch maar niet?![]()
Tussen het geboortejaar 1970 en 1984 heeft Barcelona continu toppers uit eigen opleiding gehad. Tussen Puyol en Iniesta zit al zes jaar.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Alena breekt daar nu wel door dat is echt een fantastische speler. Die jongens moeten eens wat meer geduld hebben. Je zit bij een van de grootste clubs in de wereld.![]()
Leuk voor hemquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:58 schreef Tarado het volgende:
Neres toch weer opgeroepen voor Brasil, vriendschappelijke wedstrijden 6 en 10 september in de VShad ik toch niet verwacht na zijn teleurstellende Copa America.
Oh.![]()
spitsenprobleem meteen opgelosttwitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:38:06Nieuws: Duimpje omlaag… Ajax krijgt Cassierra mogelijk weer retour afzender https://t.co/W9QmqgkKIW #ajax https://t.co/AhSyWyynnG reageer retweet
![]()
Niet verwacht, vond ik bij Jong toch een heel behoorlijk spitsje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:09 schreef Tarado het volgende:
spitsenprobleem meteen opgelosttwitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:38:06Nieuws: Duimpje omlaag… Ajax krijgt Cassierra mogelijk weer retour afzender https://t.co/W9QmqgkKIW #ajax https://t.co/AhSyWyynnG reageer retweet
![]()
Dit... Net als Promes etc. Allemaal voor de toekomst gehaald. Kunnen dit jaar rustig wennen, en volgend jaar basis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gewoon halen voor de toekomst.
volgend jaar ben je te laat, mocht dit echt zo'n buitenkansje zijn.Love is in the air!![]()
@marcotimmer
Voor Dolberg zijn meer geοnteresseerden dan alleen Hoffenheim. Kans wel groot dat hij aan de Duitsers wordt verhuurd. #Ajax zal geen vervanger aantrekken!![]()
Lijkt me vanzelfsprekend dat bij vertrek van Dolberg niet nog iemand hoeft te worden gehaald.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Brobbeyquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:22 schreef Simmertje het volgende:
Tadic/Huntelaar eerste spits en dan Traore/Danilo kansen gaan geven met invalbeurten/beker.![]()
![]()
nu al legende.quote:
De bonkige sterke spits uit de eigen jeugd.
Net zoals Brutil Hose destijds. Die zou er ook 500 gaan maken voor dat hij 1 minuut had gespeeld
Laten we hopen dat Brobbey het wel waar kan makenproberen is de eerste stap naar falen
Je hebt er wel het meest aan als hij naar een club gaat waar ze hetzelfde als ajax trachten. Dan zou die nog eventueel terug kunnen na een goed jaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
@:marcotimmer
Voor Dolberg zijn meer geοnteresseerden dan alleen Hoffenheim. Kans wel groot dat hij aan de Duitsers wordt verhuurd. #Ajax zal geen vervanger aantrekken!![]()
Kek pak ook.quote:![]()
Auping Neres.quote:![]()
Dat lijkt me een mooi, maar vrij onrealistisch streven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Financieel niet, sportief is het wel een must vind ik persoonlijk. Als je structureel naar die top 15 van Europa wilt (en eventueel bij de veranderingen van 2024 wilt zitten) dan moet je de komende jaren CL spelen.![]()
Waarom is dat onrealistisch? Met het geld dat Ajax nu heeft moeten ze toch qua coλfficiλnt structureel in de top 16 kunnen blijven?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooi, maar vrij onrealistisch streven.![]()
Geld is natuurlijk niet het enige dat daarin meespeeltquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Waarom is dat onrealistisch? Met het geld dat Ajax nu heeft moeten ze toch qua coλfficiλnt structureel in de top 16 kunnen blijven?Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Zelfs met de bizarre prestaties van de afgelopen drie jaar sta je 20ste. Als ik naar de huidige top 15 kijk (en 16-19) zie ik Ajax zich daar niet structureel tussen handhaven. Ik denk dat toeval ook een rol speelt in de recente prestaties van Ajax.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Waarom is dat onrealistisch? Met het geld dat Ajax nu heeft moeten ze toch qua coλfficiλnt structureel in de top 16 kunnen blijven?
Maar ik laat me zeer graag verrassen.![]()
Ook omdat we twee dramatische jaren daartussen hebben zitten. Als shakhtar het kan, dan kunnen wij het ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zelfs met de bizarre prestaties van de afgelopen drie jaar sta je 20ste. Als ik naar de huidige top 15 kijk (en 16-19) zie ik Ajax zich daar niet structureel tussen handhaven. Ik denk dat toeval ook een rol speelt in de recente prestaties van Ajax.
Maar ik laat me zeer graag verrassen.![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)handtekening-dolbergquote:Kasper Dolberg staat op het punt om Ajax te verlaten. Voor de spits bestaat volgens de technische leiding van de club al langer veel interesse en aangezien Erik ten Hag niet altijd een beroep op de Deen doet, wil de voetballer graag verkassen om meer speeltijd te krijgen. OGC Nice lijkt de strijd om de komst van Dolberg te winnen.
Ten Hag gaf vandaag tijdens het wekelijkse persmoment ook aan dat Dolberg in een fase zit dat hij moet gaan spelen. Lang leek Hoffenheim de beste papieren te hebben. Trainer Alfred Schreuder, vorig seizoen de assistent van Ten Hag bij Ajax, kent de aanvaller en diens kwaliteiten goed. De Bundesliga-club wilde Dolberg graag huren, maar het lijkt er sterk op dat die deal is afgeketst omdat het management van Dolberg financieel hoog in de boom zat.
De kans is groot dat Ajax Dolberg nu niet gaat verhuren, maar verkopen. Nice zou nu zomaar eens de nieuwe club van Dolberg kunnen worden. De Fransen zouden wel bereid zijn de spits – hij heeft nog een contract tot medio 2022 – definitief over te nemen. Ajax doet zelf nog geen mededelingen over de interesse van Nice, maar een transfer van Dolberg lijkt nog slechts een kwestie van tijd.
De 21-jarige Dolberg brak in het seizoen 2016/17 door bij Ajax onder leiding van toenmalig trainer Peter Bosz. Het niveau dat de spits dat seizoen haalde, haalde hij vervolgens nooit meer. Dolberg werd de laatste seizoenen geplaagd door blessureleed en in die tijd hebben Dusan Tadic en Klaas Jan Huntelaar hem gepasseerd in de pikorde.Oh.![]()
Als Dollie weg is, wordt het dan Danilo, Traore, Kuhn of Brobbey die doorschuift?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maximaal 10 miljoen denk ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:45 schreef Mansjester het volgende:
Wat zou je voor Dolberg krijgen?20 miljoen?Oh.![]()
Denk dat Overmars 12-15 vraagt, of minder en dan een behoorlijk doorverkooppercentage. Kan altijd een verhaal Milik worden, Leverkusen die hem verkoop voor 2 miljoen en Ajax hem doodleuk 1,5 jaar later voor 32 miljoen verkoopt.![]()
Kuhn niet dat is een wingerquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Dollie weg is, wordt het dan Danilo, Traore, Kuhn of Brobbey die doorschuift?![]()
Het is misschien het beste voor Dolberg, maar ik vind het toch jammer dat hij het niveau uit zijn eerste seizoen voor Ajax 1 niet meer heeft gehaald. Het zit er echt in. Bij vlagen deed hij me aan Bergkamp denken.Life is what you make it.![]()
zeker, inderdaad jammerquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:28 schreef Schanulleke het volgende:
Het is misschien het beste voor Dolberg, maar ik vind het toch jammer dat hij het niveau uit zijn eerste seizoen voor Ajax 1 niet meer heeft gehaald. Het zit er echt in. Bij vlagen deed hij me aan Bergkamp denken.![]()
Door een zo goed als puntloos jaar ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zelfs met de bizarre prestaties van de afgelopen drie jaar sta je 20ste. Als ik naar de huidige top 15 kijk (en 16-19) zie ik Ajax zich daar niet structureel tussen handhaven. Ik denk dat toeval ook een rol speelt in de recente prestaties van Ajax.
Maar ik laat me zeer graag verrassen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Om top 15 moet je gemiddeld ongeveer kwartfinale EL of overwintering in de CL halen. Wel een goed streven, maar om gemiddeld te halen zal de huidige gang van zaken wel de standaard moeten worden.![]()
Vnv naar Venlo, hoop dat het droog is want ik zit onoverdekt.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Volgens Jaap de Groot gaat de transfer van Van de Beek gewoon door. Alleen wil Ajax hem nog een jaar huren. Zou wel een prima oplossing voor Ajax zijn, maar ik kan mij niet voorstellen dat Real daarmee akkoord gaat.![]()
Alena is de Spaanse Dani de Wit man.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alena breekt daar nu wel door dat is echt een fantastische speler. Die jongens moeten eens wat meer geduld hebben. Je zit bij een van de grootste clubs in de wereld.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Daarom zou ik het liefst zien dat ie verhuurd wordt... Huntelaar zal na dit seizoen ook wel klaar zijn en wat daarachter komt is ook maar afwachten, dan heeft Dolberg zich nog meer bewezen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:28 schreef Schanulleke het volgende:
Het is misschien het beste voor Dolberg, maar ik vind het toch jammer dat hij het niveau uit zijn eerste seizoen voor Ajax 1 niet meer heeft gehaald. Het zit er echt in. Bij vlagen deed hij me aan Bergkamp denken.
Lekker verhuren, ergens waar ie veel speelt en de druk wat minder is.![]()
Hij wordt daar misbruikt. In de Duiste jeugdelftallen speelde hij op tien en in de spits. Op die posities scoorde hij aan de lopende band.quote:Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Jaap is dronken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens Jaap de Groot gaat de transfer van Van de Beek gewoon door. Alleen wil Ajax hem nog een jaar huren. Zou wel een prima oplossing voor Ajax zijn, maar ik kan mij niet voorstellen dat Real daarmee akkoord gaat.![]()
Ik kan me voorstellen dat er dagen zijn dat je niet aan hem denkt, maar was Redan van Chelsea ooit in de picture bij Marc Netto? Als Hertha BSC hem kan halen had AJAX hem toch ook kunnen binnenslepen? Ik had hem eerlijk gezegd liever gezien dan Promessi, zeker gezien de spoeling nogal dun is in de spits. Redan is meer een type Kluivert, een echte nummer 9.![]()
Helemaal mee eens, moet ook eerlijk zeggen dat er juist weinig dagen voorbij gaan dat ik niet aan hem denk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:34 schreef AmaninFull het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er dagen zijn dat je niet aan hem denkt, maar was Redan van Chelsea ooit in de picture bij Marc Netto? Als Hertha BSC hem kan halen had AJAX hem toch ook kunnen binnenslepen? Ik had hem eerlijk gezegd liever gezien dan Promessi, zeker gezien de spoeling nogal dun is in de spits. Redan is meer een type Kluivert, een echte nummer 9.![]()
Redan heeft trouwens ook echt wel spijt dat hij Ajax in 2017(?) heeft verlaten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:34 schreef AmaninFull het volgende:
VVV uit. Normaliter makkie, maar vorig jaar hadden we min of meer een ontsnapping daar....
Klaas Jan avondje.proberen is de eerste stap naar falen
Ik sluit zowel een enorme veegpartij als puntverlies niet uit op dit moment. Zelfs tegen Emmen vond ik het bij vlagen erg kwetsbaar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:31 schreef manny het volgende:
VVV uit. Normaliter makkie, maar vorig jaar hadden we min of meer een ontsnapping daar....
Klaas Jan avondje."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Met Klaas Jan in de basis winnen we relatief eenvoudig. En anders kan het een spannend potje gaan worden. Kijken wat Ten Hag liever heeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:31 schreef manny het volgende:
Klaas Jan avondje.![]()
Klaas Jan heeft een (lichte) blessure.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Met Klaas Jan in de basis winnen we relatief eenvoudig. En anders kan het een spannend potje gaan worden. Kijken wat Ten Hag liever heeft.![]()
5-0 vanavond. Lekker vertrouwen tanken.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toen keurde de scheids in de eerste helft nog een terecht doelpunt van VVV af. Gelukkig fluit Makkelie vanavondquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:31 schreef manny het volgende:
Klaas Jan avondje.![]()
Want als een club tegen Ajax scoort terwijl er een verdediger onderuit getrokken wordt is het altijd een terecht doelpuntquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:19 schreef Daario het volgende:
[..]
Toen keurde de scheids in de eerste helft nog een terecht doelpunt van VVV af. Gelukkig fluit Makkelie vanavond![]()
Suarez op 9, zou toch wat zijn 😳Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Onana, Dest, Schuurs, Martνnez, Tagliafico, Blind, Marin, Van de Beek, Ziyech, Tadic, Promes
Neres dus op de bank![]()
Was wel gecharmeerd van Promes bij zijn laatste invalbeurt al was dat weliswaar tegen Emmen. Heb het idee dat hij nu eindelijk fit is en wel een klik heeft met Ziyech. Hopen dat Neres gewoon rust krijgtquote:![]()
Ik had nog een kleine toevoeging maar hier is inderdaad ook niks mis mee. Rouleren genot met een brede selectie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was wel gecharmeerd van Promes bij zijn laatste invalbeurt al was dat weliswaar tegen Emmen. Heb het idee dat hij nu eindelijk fit is en wel een klik heeft met Ziyech. Hopen dat Neres gewoon rust krijgt![]()
Milikgodtwitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 14:09:39📈 Tadic could score in his 6th consecutive Eredivisie match. The last Ajacied to pull that off was @arekmilik9. #vvvaja https://t.co/bjjTJfUqHk reageer retweet
![]()
Sigthorsson heeft nog steeds een streepje voor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:19 schreef Heeinz het volgende:
Milikgodtwitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 14:09:39📈 Tadic could score in his 6th consecutive Eredivisie match. The last Ajacied to pull that off was @:arekmilik9. #vvvaja https://t.co/bjjTJfUqHk reageer retweet
Oh.![]()
Milik zou een hele fijne spits momenteel zijn voor Ajaxquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:19 schreef Heeinz het volgende:
Milikgodtwitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 14:09:39📈 Tadic could score in his 6th consecutive Eredivisie match. The last Ajacied to pull that off was @:arekmilik9. #vvvaja https://t.co/bjjTJfUqHk reageer retweet
![]()
Maar prima toch, lekker Schuurs in dit soort potjes het vertrouwen geven. Lekker steeds meer laten wennen aan Eredivisie niveau en dan hopelijk richting einde van het seizoen is hij klaar voor het echte werk.![]()
Die Lobotka van Jong Ajax speelt nu mooi basis met Celta tegen Madrid, die kon er eerst echt niks van![]()
Die was bij Jong Ajax al goed hoor, dus ik weet niet waar je vandaan haalt dat hij er niks van kon.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:47 schreef 7Eleven het volgende:
Die Lobotka van Jong Ajax speelt nu mooi basis met Celta tegen Madrid, die kon er eerst echt niks vanOh.![]()
Prima. Neres lekker de 2e helft brengen, niet elke week dit geschuif want vorig jaar was het 1 van je beste spelers. Promes gaat vlammen straks![]()
Hopelijk wordt Dolberg niet verkocht, met alleen oudjes Tadic en Huntelaar moet je niet een lang seizoen spelen.
Sowieso raar dat hij ineens weg mag. Goede voorbereiding, goal tegen PSV, matig tegen Vitesse, uitgevallen tegen PAOK en gelijk is het klaar.![]()
Ben aan de ene kant ook wel voor om meerdere spelers te laten spelen om hier en daar wat spelers rust te geven maar je wil toch ook wel naar een vaste basiself toewerkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:03 schreef kurk_droog het volgende:
Prima. Neres lekker de 2e helft brengen, niet elke week dit geschuif want vorig jaar was het 1 van je beste spelers. Promes gaat vlammen straks![]()
Puig is toch het nieuwe toptalent van Barcelona?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alena breekt daar nu wel door dat is echt een fantastische speler. Die jongens moeten eens wat meer geduld hebben. Je zit bij een van de grootste clubs in de wereld.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Zal ook te maken hebben met vorig seizoen. Plus misschien wil die zelf wel vertrekken. Wel heel zonde tho.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:12 schreef BobW het volgende:
Hopelijk wordt Dolberg niet verkocht, met alleen oudjes Tadic en Huntelaar moet je niet een lang seizoen spelen.
Sowieso raar dat hij ineens weg mag. Goede voorbereiding, goal tegen PSV, matig tegen Vitesse, uitgevallen tegen PAOK en gelijk is het klaar.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is blijkbaar zelf niet tevreden over zijn rol en kan/wil zich niet terug knokken. Verhouding met Hag was ook niet meer optimaal hoorde ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:12 schreef BobW het volgende:
Sowieso raar dat hij ineens weg mag. Goede voorbereiding, goal tegen PSV, matig tegen Vitesse, uitgevallen tegen PAOK en gelijk is het klaar.![]()
Dolberg heeft zijn kans gehad. Ophoepelen.
Een beetje gedreven spits uit de eigen jeugd kan niet slechter zijn dan Dolberg.![]()
Gaat wel snel met die Dest, de laatste officiλle wedstrijden van Ajax die ik zag vond ik hem toch best kwetsbaar elke keer.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
We hebben Traorι ook nog die er wel dicht tegenaan zit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:12 schreef BobW het volgende:
Sowieso raar dat hij ineens weg mag. Goede voorbereiding, goal tegen PSV, matig tegen Vitesse, uitgevallen tegen PAOK en gelijk is het klaar.Oh.![]()
Sowieso een back die aanvallend beter is dan verdedigend, dus was wat vreemd ook om in te brengen tegen PAOK van de week. Zo'n potje als vandaag kan het prima en werkt het sowieso beter dan Veltmannetje daar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gaat wel snel met die Dest, de laatste officiλle wedstrijden van Ajax die ik zag vond ik hem toch best kwetsbaar elke keer.Oh.![]()
Gele kaart komt weer omdat Ziyech het weer te mooi wilde doen.
Verder moet Onana minder nonchelant buiten zn doelgebied lopen, het gaat een keer gebeuren dat VVV de bal veroverd en van afstand gaat knallen...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Vorig jaar zo’n ongelooflijke zaadpot tegen VVV en nu voorlopig ook. Het valt me vooral op dat er heel weinig beweging is. Iedereen staat steeds stil zonder bal.![]()
Had ook echt geen verwachtingen. 3 punten halen, al het andere is meegenomen. Die opspringende korrels op deze mat ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit een goede wedstrijd op kunstgras gezien daar.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Oh sorry man kenner. Vandaar ook die gelichte koopoptie en daarna droomtransfer naar Nordsjaellandquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was bij Jong Ajax al goed hoor, dus ik weet niet waar je vandaan haalt dat hij er niks van kon.![]()
Ajax maakt ook wel eens fouten in het herkennen van talent. Ik weet ook nog wel dat ik het niet kon begrijpen dat hij wegmoest.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:03 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Oh sorry man kenner. Vandaar ook die gelichte koopoptie en daarna droomtransfer naar Nordsjaelland![]()
Schopte toch zelf de grond in (in t kunstgras, wat totaal nie mee geeft..)quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
Bedankt vvv, voor het eruit schoppen van promes.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Sneu voor Promes, vond hem prima spelen. Kan iemand van de Beek even vertellen dat hij niet in de spits staat?![]()
Oh vandaar die vrije trap die hij mee kreegquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:13 schreef MrStock het volgende:
[..]
Schopte toch zelf de grond in (in t kunstgras, wat totaal nie mee geeft..)la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin![]()
Het is ook wel een beetje duidelijk geworden waarom Veltman dinsdag de voorkeur kreeg boven Schuurs.![]()
Hier valt nooit iets te halen. Echt een schande dat de knvb niet gewoon eist dat er gras moet komen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:16 schreef Heeinz het volgende:
Mooi
Wat een kutpot is dit toch altijd![]()
Dat veld man man manquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:16 schreef Heeinz het volgende:
Mooi
Wat een kutpot is dit toch altijd
Snap wel dat die spelers er gefrustreerd van raken.Oh.![]()
Er is echt te weinig aanspeelbaarheid vanaf het middenveld.
Die Marin loopt zich nooit goed vrij ook, ik mis Frenkie.Oh.![]()
Als ik eerlijk ben dacht ik dit ook een beetje. Kut kunstgras...echt verschrikkelijk maar goed dat weten we.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:13 schreef MrStock het volgende:
[..]
Schopte toch zelf de grond in (in t kunstgras, wat totaal nie mee geeft..)![]()
En Donny staat de hele tijd al in de spits.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Marin loopt zich nooit goed vrij ook, ik mis Frenkie.![]()
Kut, een uur te laat ingeschakeld. En jongens, is het een beetje een frivole bende in Venlo?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Marin is gewoon een degelijke huis, tuin en keuken speler. Op zich niets mis mee, alleen bij Ajax verwacht je meer. Aan de andere kant moet hij wel een beetje tijd krijgen...wie weet. Zo'n jongen als Frenkie zullen we niet snel meer vinden, hopelijk iemand die een klein beetje in die buurt komt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Marin loopt zich nooit goed vrij ook, ik mis Frenkie.![]()
Heel weinig beweging ook voorin.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Donny staat de hele tijd al in de spits.Oh.![]()
Lekker bus parkeren in Venlo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:21 schreef -XOR- het volgende:
Kut, een uur te laat ingeschakeld. En jongens, is het een beetje een frivole bende in Venlo?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk dat zijn kwaliteiten ook gewoon niet goed benut worden omdat hij eerder in de rol van Donny moet spelen. In het begin van de opbouw weet hij zich gewoon niet goed te positioneren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Marin is gewoon een degelijke huis, tuin en keuken speler. Op zich niets mis mee, alleen bij Ajax verwacht je meer. Aan de andere kant moet hij wel een beetje tijd krijgen...wie weet. Zo'n jongen als Frenkie zullen we niet snel meer vinden, hopelijk iemand die een klein beetje in die buurt komt.Oh.![]()
Vond Promes daarin wel prima.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel weinig beweging ook voorin.![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Marin is gewoon een degelijke huis, tuin en keuken speler. Op zich niets mis mee, alleen bij Ajax verwacht je meer. Aan de andere kant moet hij wel een beetje tijd krijgen...wie weet. Zo'n jongen als Frenkie zullen we niet snel meer vinden, hopelijk iemand die een klein beetje in die buurt komt.
Deze kerel wil ik graag aandragen. Hopelijk leest Marc mee.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Eens, wel sneu voor hem.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja al had hij die ene kans wel moeten maken.![]()
Denk dat een basisspeler van RB Leipzig niet zomaar over te nemen is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Deze kerel wil ik graag aandragen. Hopelijk leest Marc mee.![]()
Dit soort potjes ga je meer krijgen. Tegenstander zakt lekker in en je ziet maar dat je een gaatje vindt. En in al dit soort wedstrijden ga je De Jong missen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Meestal als je de eerste goal hebt gemaakt werkt die tactiek niet meer en is het meestal ook wel gespeeld.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:27 schreef TAV74 het volgende:
Dit soort potjes ga je meer krijgen. Tegenstander zakt lekker in en je ziet maar dat je een gaatje vindt. En in al dit soort wedstrijden ga je De Jong missen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat denk ik ook niet, maar het is qua haalbaarheid en Frenkie de Jong-factor wel het dichtstbijzijnde dat ik na ampel Youtube-grasduinen heb kunnen vinden. Sowieso zal je flink mogen aftikken wanneer je een echte versterking wilt halen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk dat een basisspeler van RB Leipzig niet zomaar over te nemen is.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar het is qua haalbaarheid en Frenkie de Jong-factor wel het dichtstbijzijnde dat ik na ampel Youtube-grasduinen heb kunnen vinden. Sowieso zal je flink mogen aftikken wanneer je een echte versterking wilt halen.![]()
![]()
XOR-Headhunting, op no cure no pay basis. Als Netto 'm koopt mag ie mij 1% van de transfersom overmaken, het heeft me verdomme 3 lunchpauzes en een weekend gekost.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Sowieso een heerlijke speler, ik ben fanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijke pass heeft hij, eerste helft ook al.![]()
Paar erbij en weer lekker naar huis. Hopelijk wel even snel die Alvarez erin km te kijken wat dat isquote:![]()
ja duurt mij wat lang om die jongen een keer aan het werk te zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Paar erbij en weer lekker naar huis. Hopelijk wel even snel die Alvarez erin km te kijken wat dat isVoor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sowieso een heerlijke speler, ik ben fan![]()
Ziyech en Promes met pijntjes naar de kant en Huntelaar niet 100% fit.
Laat Dolberg maar blijven voor dat we Labyad weer nodig hebben.![]()
Prima goal
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: