SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...![]()
![]()
twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 15-08-2019 om 11:54:10Is het al tijd voor de passmaps? Jazeker, hoog tijd zelfs! Hier is de film van #Ajax - Paok! Het valt ons op dat er veel over links ging, meer dan anders. En Mazraoui heeft als middenvelder veel meer balbezit. Check verschil met Nico. #ajapao https://t.co/12Vn0Afuhb reageer retweet
![]()
Ziyech komt dus eigenlijk continu in de spits/centraal aan de bal en Tadic een hele periode een flink stuk achter Van de Beek.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:23 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 15-08-2019 om 11:54:10Is het al tijd voor de passmaps? Jazeker, hoog tijd zelfs! Hier is de film van #Ajax - Paok! Het valt ons op dat er veel over links ging, meer dan anders. En Mazraoui heeft als middenvelder veel meer balbezit. Check verschil met Nico. #ajapao https://t.co/12Vn0Afuhb reageer retweet
![]()
vd Beek was denk iets teveel met zichzelf bezig om in de picture te blijvenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ziyech komt dus eigenlijk continu in de spits/centraal aan de bal en Tadic een hele periode een flink stuk achter Van de Beek.![]()
Hij is wel vaak vrij onzichtbaar in passmapsquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Beek was denk iets teveel met zichzelf bezig om in de picture te blijven![]()
https://www.ajax.nl/strea(...)ei-van-fc-zurich.htmquote:Ajax heeft overeenstemming bereikt met FC Zόrich en Filip Frei. De linksbenige verdediger wordt gehuurd van de Zwitserse club, waar hij op dit moment onder contract staat. De huur kent een looptijd van ιιn seizoen, tot en met 30 juni 2020. In de overeenkomst is tevens een optie tot koop opgenomen.
Filip Frei werd op 7 januari 2001 geboren in het Zwitserse Kilchberg. Hij is toegevoegd aan de selectie van Ajax O19.
waarvan akte.![]()
Hij is ook het sterkste zonder bal (druk zetten, ruimtes induiken/belopen, opduiken in de 16). Daarom is het ook van de zotte om te denken dat hij als 6 uit de voeten zou kunnen, zoals elke keer dat hij daar heeft gestaan ook gebleken is.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij is wel vaak vrij onzichtbaar in passmaps![]()
Hij komt ook vaak pas rond of in de 16 aan de bal.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij is wel vaak vrij onzichtbaar in passmaps"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Salah-Eddine dan naar Jong Ajax?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ajax.nl/strea(...)ei-van-fc-zurich.htm
waarvan akte.Oh.![]()
Met een optie tot koop.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:17 schreef LorneMalvo het volgende:
Huren? Is Marc een weekendje weg?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is dat een beetje een degelijke speler?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
wacht 7 miljoen, ik dacht dat hij ook voor 15 was gehaald, poh aankoopje hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:46 schreef Simmertje het volgende:
http://www.sportbible.com(...)EhluqcK8iK6xeJcUyiLA
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 16-08-2019 08:26:10 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 08:01:05Krijgt Alfred #Schreuder de talentvolle Deen wel aan de praat? #Ajax https://t.co/L28gBduONA reageer retweet
![]()
Alfred Schreuder hoopt Ajax te verlossen van Kasper Dolberg. Dat weet De Telegraaf. De voormalig assistent van Ajax-trainer Erik ten Hag, die nu aan het roer staat bij Hoffenheim, wil de Deense spits graag voor ιιn seizoen huren.
https://www.voetbalprimeu(...)elijk-overnemen.htmlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dan zitten we wel dun in de spitsen ineens. Zo balen dat Dolberg zo uit vorm is / het verleerd lijkt te zijn..quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:25 schreef mokkiemok het volgende:
Alfred Schreuder hoopt Ajax te verlossen van Kasper Dolberg. Dat weet De Telegraaf. De voormalig assistent van Ajax-trainer Erik ten Hag, die nu aan het roer staat bij Hoffenheim, wil de Deense spits graag voor ιιn seizoen huren.
https://www.voetbalprimeu(...)elijk-overnemen.html
Trouwens de komende weken kunnen we denk ik nog wel wat meer verhuur of transfers verwachten van de mindere godenzonen. Labyad, De Jong en dat soort mannen zullen toch hun weg naar een tweede divisie club in Spanje ofzo moeten gaan vinden.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
spitsen zitten we wel goed denk ik met Tadic als eerste keus en Huntelaar erachter. en dan heb je voor de echte afwisseling ook nog Traore daarachter.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:41 schreef manny het volgende:
[..]
Dan zitten we wel dun in de spitsen ineens. Zo balen dat Dolberg zo uit vorm is / het verleerd lijkt te zijn..
Trouwens de komende weken kunnen we denk ik nog wel wat meer verhuur of transfers verwachten van de mindere godenzonen. Labyad, De Jong en dat soort mannen zullen toch hun weg naar een tweede divisie club in Spanje ofzo moeten gaan vinden.
een middenvelder erbij is eigenlijk nog wel nodig. of er moet jeugd worden ingepast als bijvoorbeeld gravenberch.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Huntelaar kan denk ik in principe geen hele wedstrijden meer spelen (alhoewel, als je hem tekeer ziet gaan..) en je wil niet elke keer in de Tadic variant spelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
spitsen zitten we wel goed denk ik met Tadic als eerste keus en Huntelaar erachter. en dan heb je voor de echte afwisseling ook nog Traore daarachter.
een middenvelder erbij is eigenlijk nog wel nodig. of er moet jeugd worden ingepast als bijvoorbeeld gravenberch.
Maar goed. We trust in Ten Hag en Overmars. De spitspositie zijn ze vast niet vergeten.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
die discussie hadden we gisteren nog, in de eredivisie kan hij best een hele wedstrijd spelen 1 keer per week. alleen zit je er dan mee dat je hem eigenlijk niet te veel moet belasten als je midweeks europees ofzo speelt. dus afhankelijk van hoe Traore is momenteel(heb ik weinig idee van) zou een extra spits wel fijn zijn, maar niet noodzakelijk lijkt me.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:45 schreef manny het volgende:
[..]
Huntelaar kan denk ik in principe geen hele wedstrijden meer spelen (alhoewel, als je hem tekeer ziet gaan..) en je wil niet elke keer in de Tadic variant spelen.
Maar goed. We trust in Ten Hag en Overmars. De spitspositie zijn ze vast niet vergeten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
in de eredivisie moet dat mogelijk zijn, maar dan moet TH dan beoordelen.quote:
wellicht dat ze daarom kijken naar die Olmo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het filmpje vertekent een beetje volgens die kerel van Ajax Life: het eerste balcontact telt, dus als Tadic met een lange bal wordt aangespeeld in de middencirkel krijgt hij daar zijn stip. Ziyech wordt veel dieper pas aangespeeld, dus die staat op de passmap meer naar voren. Zelfde met Huntelaar, die staat tussen Blind, Veltman en Mazraoui in op het einde.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ziyech komt dus eigenlijk continu in de spits/centraal aan de bal en Tadic een hele periode een flink stuk achter Van de Beek.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
En dan heb je hier die troll met zn "PSV is al voor de winterstop kampioen" act die dit de slechtste aankoop durft te noemen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:46 schreef Simmertje het volgende:
http://www.sportbible.com(...)EhluqcK8iK6xeJcUyiLA.![]()
er is toch niet werkelijk iemand die Martinez een slechte aankoop durft te noemen toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:58 schreef Timooon het volgende:
[..]
En dan heb je hier die troll met zn "PSV is al voor de winterstop kampioen" act die dit de slechtste aankoop durft te noemen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
er is toch niet werkelijk iemand die Martinez een slechte aankoop durft te noemen toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:09 schreef Shreyas het volgende:
Dit was typisch zo een wedstrijd waarbij alleen het resultaat telt en het er verder niet toe doet hij dat is bereikt.
Maar zoals eerder aangegeven, die verdediging van Ajax is dramatisch slecht. Ik ben bang dat we elke wedstrijd tegen een redelijke tegenstander minimaal twee goals tegen gaan krijgen. Martinez kan er niets van, echt een miskoop. Veltman is veel te traag om er naast te zetten. Verder viel Marin wederom enorm tegen.
Het mag duidelijk zijn dat er nu echt iets moet gebeuren, want anders is de kans groot dat we de CL alsnog mislopen en mochten we het toch halen gaan we met plek 4 voor de Kerst naar huis en is de landstitel voor PSV.
Dat je in twee uitwedstrijden twee goals tegen krijgt is al vrij matig, maar thuis tegen PAOK door verdedigende blunders twee goals tegen krijgen is gewoon extreem slecht.Als troll zou je zeggen dat je iets meer je best doet om nog wat geloofwaardig over te komen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die boosheid is logisch, deze jongen denkt dat Ajax de CL haalt en dus 40 miljoen euro uitloopt op PSV. Hij vergeet voor het gemak dat Ajax nog een lastige ronde te gaan heeft en dat PSV dusdanig beter scout dat Ajax die 40 miljoen toch wel zal verkwanselen aan miskopen als Promes, Martinez, Magallan etc. terwijl PSV gewoon fantastische spelers als Bruma en Baumgartl binnenhaalt..![]()
Shreyas is een zware drinker.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Prima. Halen we een echte spits. En nog een goeie middenvelder erbij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:25 schreef mokkiemok het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)elijk-overnemen.htmlDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Verhuur van Dolberg lijkt me voor alle partijen het beste, dan kun je in nood nog terugvallen op Traore of Brobbey als 3e spitsOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
naar Bosz of Schreuder zou ideaal zijn voor Kasper.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Verhuur van Dolberg lijkt me voor alle partijen het beste, dan kun je in nood nog terugvallen op Traore of Brobbey als 3e spitsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We accepteren je wel hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:03 schreef PicoMMP het volgende:
En zo heeft elke club wel een dorpsidioot op Fok! rondlopen.![]()
![]()
Dolberg. Nog steeds zonde als je hem in het begin zag spelen..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Hij is denk ik gewoon tι introvert en gevoelig... als je dan het vertrouwen niet meer voelt ga je teveel forceren en overcompenseren en dat werkt alleen maar averechtsquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:06 schreef Zeroku het volgende:
Dolberg. Nog steeds zonde als je hem in het begin zag spelen..
Andere omgeving met een trainer die hij wel kent zal 'm hopelijk iets meer uit zijn schulp doen kruipen....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
![]()
#werelddominatieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
toch raar om te zien dat al die "analysten" zo hameren op het feit dat Ajax met de huidige boekhouding(daar bedoelen ze voornamelijk de salarissen mee) de CL MOET halen, terwijl we nog steeds op een EL begroting zit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom moet er nou weer een spits gehaald worden als Dolberg vertrekt? Geef Traore gewoon de kans. Die bevalt me sowieso wel en in de Eredivisie kan je hem prima opstellen. We moeten ook weer niet achterlijk veel spelers gaan krijgen dat er helemaal geen talentvolle jongens meer door kunnen stromen.![]()
Financieel niet, sportief is het wel een must vind ik persoonlijk. Als je structureel naar die top 15 van Europa wilt (en eventueel bij de veranderingen van 2024 wilt zitten) dan moet je de komende jaren CL spelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:25 schreef mokkiemok het volgende:
toch raar om te zien dat al die "analysten" zo hameren op het feit dat Ajax met de huidige boekhouding(daar bedoelen ze voornamelijk de salarissen mee) de CL MOET halen, terwijl we nog steeds op een EL begroting zit.![]()
Wel eens hoor maar dan heb je wel een (groot) probleem als Tadic een blessure krijgt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:32 schreef TheArt het volgende:
Waarom moet er nou weer een spits gehaald worden als Dolberg vertrekt? Geef Traore gewoon de kans. Die bevalt me sowieso wel en in de Eredivisie kan je hem prima opstellen. We moeten ook weer niet achterlijk veel spelers gaan krijgen dat er helemaal geen talentvolle jongens meer door kunnen stromen.![]()
eens, maar ging mij er om dat die "analysten" dus wederom geen idee hebben waar ze het over hebben. nu is dat een open deur, maar ik begrijp niet waarom dat nooit lijkt te veranderen. Zo weinig van die "analysten" praten geen onzinquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Financieel niet, sportief is het wel een must vind ik persoonlijk. Als je structureel naar die top 15 van Europa wilt (en eventueel bij de veranderingen van 2024 wilt zitten) dan moet je de komende jaren CL spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eens. Tadic, Huntelaar en dan in mijn ogen nog optie Promes en jeugd er achter. Meer moet je niet willen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:32 schreef TheArt het volgende:
Waarom moet er nou weer een spits gehaald worden als Dolberg vertrekt? Geef Traore gewoon de kans. Die bevalt me sowieso wel en in de Eredivisie kan je hem prima opstellen. We moeten ook weer niet achterlijk veel spelers gaan krijgen dat er helemaal geen talentvolle jongens meer door kunnen stromen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Sportief ook vooral omdat je de betere spelers uiteindelijk niet alleen met salaris binnen houdt. CL spelen is daarvoor minstens zo belangrijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Financieel niet, sportief is het wel een must vind ik persoonlijk. Als je structureel naar die top 15 van Europa wilt (en eventueel bij de veranderingen van 2024 wilt zitten) dan moet je de komende jaren CL spelen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: