abonnement Unibet Coolblue
pi_188476598
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ten Hag ontkent dus al dat er spelers bij gaan komen.
Dan zal ie binnenkort wel gepresenteerd worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:38:39 #127
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188476600
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dan zal ie binnenkort wel gepresenteerd worden.
was ook het eerste waar ik aan dacht.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188476629
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
NicoSchira twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 11:38:43 #Ajax is closing Dani #Olmo from for #DinamoZagreb ¤22M plus 40% on future sale. For him is ready a contract until 2024. #transfers reageer retweet
Nu een journalist van La Gazzetta della Sport (lijkt me nog steeds onzin)
Gewoon alvast vastleggen voor volgend seizoen. Al is Ajax daar als club niet groot genoeg voor.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:42:55 #129
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188476643
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:41 schreef wimderon het volgende:

[..]

Gewoon alvast vastleggen voor volgend seizoen. Al is Ajax daar als club niet groot genoeg voor.
dan nog kan hij zal minuten maken, en als hij beter is is hij beter.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:44:02 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_188476655
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dan zal ie binnenkort wel gepresenteerd worden.
Muah Ajax doet zelden aan dat soort verrassingen.

Kan me alleen Ziyech nog herinneren, maar toen pas na die blamage tegen Rostov.
Oh.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:44:46 #131
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188476660
22m plus 40% jezus :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188476728
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:17 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Want Barca doet nooit mega-talenten van de hand? :D Ik noem een Pique. Op VI staat een goed stuk wat voor puinhoop die jeugdorganisatie is op het moment.
Ik vind dat (en andere kritieken) grote onzin. Natuurlijk is het niet goed als er accenten verkeerd worden gelegd. Maar talenten op niveau wereldtop lever je niet op bestelling af uit een opleiding, hoeveel wonderkinderen je ook ophaalt. En als ze echt goed genoeg zijn breken ze ook wel door als er een jeugdtrainer wat anders doet dan het heilige evangelie.

De laatste jaren zijn er gewoon geen grote talenten. Ja, dan moet je kopen. Of je zit opgescheept met middelmaat of zelfs pure rommel in een toch al krappe selectie. Daarmee verder willen is hetzelfde als dat Ajax bij een vertrek van Van de Beek in zou moeten zetten op De Wit en Ekkelenkamp en dat wil ook niemand. En er zal best eens een keer een weggestuurde jeugdspeler opduiken die het elders wel goed doet, maar ook dat is niet uitzonderlijk. Bij Ajax gemeengoed zelfs.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:54:00 #133
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188476741
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:52 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik vind dat (en andere kritieken) grote onzin. Natuurlijk is het niet goed als er accenten verkeerd worden gelegd. Maar talenten op niveau wereldtop lever je niet op bestelling af uit een opleiding, hoeveel wonderkinderen je ook ophaalt. En als ze echt goed genoeg zijn breken ze ook wel door als er een jeugdtrainer wat anders doet dan het heilige evangelie.

De laatste jaren zijn er gewoon geen grote talenten. Ja, dan moet je kopen. Of je zit opgescheept met middelmaat of zelfs pure rommel in een toch al krappe selectie. Daarmee verder willen is hetzelfde als dat Ajax bij een vertrek van Van de Beek in zou moeten zetten op De Wit en Ekkelenkamp en dat wil ook niemand. En er zal best eens een keer een weggestuurde jeugdspeler opduiken die het elders wel goed doet, maar ook dat is niet uitzonderlijk. Bij Ajax gemeengoed zelfs.
Maar er zijn ook talenten vertrokken die dat niveau wel zouden kunnen halen, omdat ze het een puinhoop vonden. Het ging ook niet per se over het heilige evangelie trouwens.

Zelfs Lionel Messi, normaliter niet bepaald uitgesproken, gaf recentelijk zijn mening over de staat van de jeugdopleiding. 'Barcelona is de laatste tijd wat minder gecommitteerd aan de academy', zei de Argentijnse vedette met gevoel voor understatement. 'Er zijn grote talenten vertrokken. Het is zeldzaam dat zoiets gebeurt bij de beste club van de wereld.' Ook Iniesta mengde zich eind vorig jaar in de discussie: 'We hebben nog steeds een topopleiding met grote talenten. Het probleem is dat er perspectief en vertrouwen voor die jongens moet zijn.'
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:57:12 #134
80382 manny
30 is best veel
pi_188476769
nog los van of het waar is, wel leuk dat we serieus voor dat soort spelers kunnen gaan en niet nu stiekem aan het informeren zijn of die Biseswar te koop is na 3 leuke acties tegen ons.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_188476788
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Maar er zijn ook talenten vertrokken die dat niveau wel zouden kunnen halen, omdat ze het een puinhoop vonden. Het ging ook niet per se over het heilige evangelie trouwens.
Die stukken (waaronder die van Zwartkruis nu weer) gaan daar wel over. Welke grote talenten zijn er pakweg de laatste 5 jaar vertrokken?
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:03:04 #136
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188476832
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:59 schreef wimderon het volgende:

[..]

Die stukken (waaronder die van Zwartkruis nu weer) gaan daar wel over. Welke grote talenten zijn er pakweg de laatste 5 jaar vertrokken?
Niet alleen daarover, maar ook over perspectief en beleid. Wat Messi en Iniesta dus ook aanstippen. Die Xavi Simons werd bijvoorbeeld wel gezien als groot talent, aanvoerder etc. Verder volg ik die jeugd niet goed genoeg om al die talenten te kennen.
pi_188476914
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Die Xavi Simons werd bijvoorbeeld wel gezien als groot talent, aanvoerder etc. Verder volg ik die jeugd niet goed genoeg om al die talenten te kennen.
Ik lees overal dat Xavi Simons zich de laatste jaren niet doorontwikkeld heeft. Wordt nu niet meer gezien als supertalent.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_188476932
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Niet alleen daarover, maar ook over perspectief en beleid. Wat Messi en Iniesta dus ook aanstippen. Die Xavi Simons werd bijvoorbeeld wel gezien als groot talent, aanvoerder etc. Verder volg ik die jeugd niet goed genoeg om al die talenten te kennen.
Volgens mij werd die Simons vooral vanuit Nederland (en door zichzelf) gehypet en ik las zelfs dat ze hem bij Barcelona allang niet meer hét grote talent vonden. Ik heb hem verder nooit zien spelen, dus in hoeverre dat klopt zou ik niet durven zeggen.

Je kunt dus verder niemand opnoemen, maar omdat iedereen elkaar napraat dat er zoveel talent verloren verspild wordt gaat dit hele verhaal een eigen leven leiden. Of zijn er mensen die denken dat Barcelona gebaat is bij een ramp op voetbalschoenen als Marc Bartra of rommel als Deulofeu, Sandro Ramirez enzo.
pi_188476958
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:17 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Want Barca doet nooit mega-talenten van de hand? :D Ik noem een Pique. Op VI staat een goed stuk wat voor puinhoop die jeugdorganisatie is op het moment.
Tuurlijk, iedere club doet weleens per ongeluk een mega talent weg. Maar nog veel vaker doen ze talenten weg omdat ze toch niet zo goed blijken te zijn of omdat ze een slechte mentaliteit hebben. Dus daarom altijd kritisch en alert blijven als je ziet dat een grote club een talent van de hand heeft gedaan.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:17:39 #140
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188477002
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

Volgens mij werd die Simons vooral vanuit Nederland (en door zichzelf) gehypet en ik las zelfs dat ze hem bij Barcelona allang niet meer hét grote talent vonden. Ik heb hem verder nooit zien spelen, dus in hoeverre dat klopt zou ik niet durven zeggen.

Je kunt dus verder niemand opnoemen, maar omdat iedereen elkaar napraat dat er zoveel talent verloren verspild wordt gaat dit hele verhaal een eigen leven leiden. Of zijn er mensen die denken dat Barcelona gebaat is bij een ramp op voetbalschoenen als Marc Bartra of rommel als Deulofeu, Sandro Ramirez enzo.
Nou ja met Olmo al 2 dus. Jij hebt Simons nog nooit zien spelen dus in dat geval praat jij ook alleen maar mensen na maar dit geheel terzijde. Het lijkt mij verder wel duidelijk dat er vrij weinig bijkomt uit de jeugd,waarbij je inderdaad ook deels afhankelijk bent van de supertalenten.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:18:53 #141
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188477016
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Tuurlijk, iedere club doet weleens per ongeluk een mega talent weg. Maar nog veel vaker doen ze talenten weg omdat ze toch niet zo goed blijken te zijn of omdat ze een slechte mentaliteit hebben. Dus daarom altijd kritisch en alert blijven als je ziet dat een grote club een talent van de hand heeft gedaan.
Er zijn nogal wat talenten bij andere clubs doorgebroken dan waar ze opgeleid zijn. Kritisch en alert zullen ze wel zijn bij zo'n aankoop.
pi_188477018
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:52 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik vind dat (en andere kritieken) grote onzin. Natuurlijk is het niet goed als er accenten verkeerd worden gelegd. Maar talenten op niveau wereldtop lever je niet op bestelling af uit een opleiding, hoeveel wonderkinderen je ook ophaalt. En als ze echt goed genoeg zijn breken ze ook wel door als er een jeugdtrainer wat anders doet dan het heilige evangelie.

De laatste jaren zijn er gewoon geen grote talenten. Ja, dan moet je kopen. Of je zit opgescheept met middelmaat of zelfs pure rommel in een toch al krappe selectie. Daarmee verder willen is hetzelfde als dat Ajax bij een vertrek van Van de Beek in zou moeten zetten op De Wit en Ekkelenkamp en dat wil ook niemand. En er zal best eens een keer een weggestuurde jeugdspeler opduiken die het elders wel goed doet, maar ook dat is niet uitzonderlijk. Bij Ajax gemeengoed zelfs.
Ik denk dat je hier wel naast zit. Om wereldtoppers voort te brengen moet je uiteraard spelers hebben die een dergelijk kaliber talent bezitten, maar om dat potentieel maximaal te benutten moet je ook de goede mensen daaromheen hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188477035
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Er zijn nogal wat talenten bij andere clubs doorgebroken dan waar ze opgeleid zijn.
Klopt, maar meestal geen buitencategorie talenten waar deze Olmo onder geschaard wordt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_188477052
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:17 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Nou ja met Olmo al 2 dus. Jij hebt Simons nog nooit zien spelen dus in dat geval praat jij ook alleen maar mensen na maar dit geheel terzijde. Het lijkt mij verder wel duidelijk dat er vrij weinig bijkomt uit de jeugd,waarbij je inderdaad ook deels afhankelijk bent van de supertalenten.
Ik maak dat voorbehoud erbij, ik noem hem niet als voorbeeld van een groot talent dat vertrokken is.

Olmo koos er zelf voor om op zijn 15e weg te gaan, ver voordat er dus überhaupt sprake is van wel of niet doorstromen en de kans krijgen.
pi_188477072
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wel naast zit. Om wereldtoppers voort te brengen moet je uiteraard spelers hebben die een dergelijk kaliber talent bezitten, maar om dat potentieel maximaal te benutten moet je ook de goede mensen daaromheen hebben.
De Ligt was heus ook doorgebroken met Vincent Bijlo als trainer in plaats van zijn heiligheid Wim Jonk. Dat de juiste mensen er moeten zitten gaf ik al aan, maar dat is niet de kern van de kritieken op 'koopclub Barcelona'.
pi_188477088


:9~ :9~ :9~ :9~
pi_188477126
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:25 schreef wimderon het volgende:

[..]

De Ligt was heus ook doorgebroken met Vincent Bijlo als trainer in plaats van zijn heiligheid Wim Jonk. Dat de juiste mensen er moeten zitten gaf ik al aan, maar dat is niet de kern van de kritieken op 'koopclub Barcelona'.
Dat zou ik dus niet zo stellig durven te zeggen. Ik betwijfel of De Ligt de bagage zou hebben om basisspeler te worden als hij in plaats van Jonk de lokale kantinejuffrouw van FC Abcoude had gehad die hem ging uitleggen hoe verdedigend positioneren werkte.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188477128
Dani Olmo ging naar Dinamo toen hij net 16 was, dat is op relatief jonge leeftijd natuurlijk. Daarnaast is het qua grote van club misschien een verassende stap, maar de jeugdopleiding van Dinamo kun je toch moeilijk aan twijfelen lijkt me :).

Maar betwijfel of al die geruchten op waarheid berusten, en als hij komt zal hij zeker niet komen voor de bank. Ik vind het ook een beetje vreemd dat zoiets hier wordt geopperd.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:31:21 #149
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188477133
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:25 schreef wimderon het volgende:

[..]

De Ligt was heus ook doorgebroken met Vincent Bijlo als trainer in plaats van zijn heiligheid Wim Jonk. Dat de juiste mensen er moeten zitten gaf ik al aan, maar dat is niet de kern van de kritieken op 'koopclub Barcelona'.
wat je dus eigenlijk zegt is dat een opleiding maar tijdverdrijf is, en het niks af doet aan hoe goed een speler is of wordt?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:34:10 #150
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188477161
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:22 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik maak dat voorbehoud erbij, ik noem hem niet als voorbeeld van een groot talent dat vertrokken is.

Olmo koos er zelf voor om op zijn 15e weg te gaan, ver voordat er dus überhaupt sprake is van wel of niet doorstromen en de kans krijgen.
PSG is er ook aan begonnen dus hij zal wel niet helemaal niks kunnen.

Omdat hij daar niet tevreden was, zoals dus meerdere talenten. Lijkt mij niet echt een geweldig teken als zulke jeugdinternationals vertrekken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')