SPOILER: Hoe het allemaal begonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een shortlist update gegeven van ons als spelers, met informatie over goals, assists, tackles en meer. Met andere woorden: ben je op weg om een wereldster te worden?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale Fok! als speler forum. Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde in het begin en het potentieel kan je zelf kiezen door middel van scenarios.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.
Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 185. Je mag per categorie 40 punten besteden.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 200 gegenereerd door een RNG*. Je mag per categorie 40 punten besteden.
* RNG = Random Number Generator
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Zie een overzicht verderop in de OP.
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves:
https://test.addictedtofm(...)and-how-to-use-them/
Stuur een PM met je ingevulde speler naar Drizzt
Na ongeveer 20 seizoenen worden alle carrières bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeeld worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19Voornaam: Frans
Achternaam: Okker
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Zweeds
Ik kies scenario: 2
Club: Roda JC
Primaire positie: AMC
Secundaire positie: ST
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 178
Gewicht: 68
Eventueel familielid (plus familierol): Zoon van Henke Larsson
Techniek: 15 finishing, 15 first touch, 10 passing
Mentaal: 14 composure, 16 off the ball, 10 agression
Fysiek: 15 acceleration, 15 natural fitness
Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches
Persoonlijkheid: 10 Adaptability, 10 Ambition, 10 Controversy, 20 Loyalty, 15 Pressure, 15 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 10
2 Preferred moves: Likes to beat offside trap, shoots with power
Verdeel 40 punten over de technische en mentale vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid, 30 in fysieke vaardigheden en 30 in verborgen eigenschappen. Degene die geen waarde van je ontvangen zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 35 punten besteden in techniek.
Meer info over player attributes
Beter overzicht van player attributesErgens 20 punten in stoppen heeft geen nut, FM zal het omlaagbrengen naar 15, waardoor je dus dure punten kwijt bent!
Forum voor de spelers is alvast aangemaakt: http://fokfmalsspeler.proboards.com/, daar komen shortlists en jaarlijkse statistieken te staan. Gewone screenshots plaats ik uiteraard hier.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dat wordt weer streamengenot.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekkere groep wel weer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe liep die pot tussen Bayern en Schalke nou af?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 maanden met een enkel breuk , suiker wordt oud.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Concurrent Wolfsburg heeft interessequote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:14 schreef Ciscus het volgende:
Is er al belangstelling voor Inzaghi nu zijn contract bijna afloopt? Ik verwacht eindelijk die topclub waarbij je niet alles zelf hoeft te doen om doelpunten te maken en in aanmerking te komen voor gouden ballen en basisplekken bij je nationale ploeg.
Check de editquote:
Moet ik boos worden?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:38 schreef GGMM het volgende:
Agressief en dom
Die speler van Scrummie doet me aan iemand denken..
Heeft contract tot 30/6/2030, 11x basis, 10 invalbeurt, geen interessequote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:36 schreef PierreTT het volgende:
Potdomme Drizzt, Pedro komt echt niet meer voor in de plannen van Real, of wel? Zijn er clubs geïnteresseerd? Of blijven we lekker het contract uitdienen?
Hopelijk verlaat Spaghetti die club zo snel mogelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
CL-uitslagen (kut PSG):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EL-uitslagen (kut Barça):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde, maar al ver boven verwachting dat wolfgang tegen barca speelt in de halve finale. Kan ie mooi aan zijn kleinkinderen vertellenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
CL-uitslagen (kut PSG):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EL-uitslagen (kut Barça):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is vals spelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal ik de EL-finale streamen of niet? Heb gesimuleerd, maar kan altijd teruggaan.
Bayern won 'em met penalties, de stand na 120 minuten was 2-2![]()
Lekker doorrrr (maar die van mij doet dan ook niet mee)quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal ik de EL-finale streamen of niet? Heb gesimuleerd, maar kan altijd teruggaan.
Bayern won 'em met penalties, de stand na 120 minuten was 2-2![]()
Jong vvv..... Ga dan met pensioen. Of ballen bij excelsiorquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme VVV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Konstantidisgodquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme VVV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik kijk Feyenoord.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen zit zeker echt voetbal te kijken? Nederland moet zometeen tegen België, Duitsland heeft net al punten gemost tegen IJsland
Ik wil wel Nederland kijken tegen België, maar dan zonder geluid want ik kijk ook wel echt voetbal.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen zit zeker echt voetbal te kijken? Nederland moet zometeen tegen België, Duitsland heeft net al punten gemost tegen IJsland
Moet gewoon afgeven.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die fokker bakt er weinig van in de 16
Net te laat, zie de sig van Drizztquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:26 schreef alf89 het volgende:
Waar kan ik de wedstrijd zien?
Kan nu mooi een x inschakelen
https://www.twitch.tv/drizzt_dourdenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:26 schreef alf89 het volgende:
Waar kan ik de wedstrijd zien?
Kan nu mooi een x inschakelen
Doet Drizzt altijd live commentaar?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Net te laat, zie de sig van Drizzt
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:30 schreef alf89 het volgende:
[..]
Doet Drizzt altijd live commentaar?
Iemand had een speler die clubloos begon, en die knul stopte na een jaartje omdat hij geen club kon vindenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:36 schreef xminator het volgende:
In één van de vorige rondes stopte iemand toch al vet snel oid?
Ik zat te zoeken naar een mod op fm wat voor meer random events moet zorgen. Echter niks kunnen vinden.
Suiker zit bij VVVquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:21 schreef Ciscus het volgende:
Ben benieuwd welke carrière het mooist eindigt. Ik hoop dat Suiker tot z'n 48e blijft spelen bij Lierse.
Allemaal clubloos beginnen, ook leuk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iemand had een speler die clubloos begon, en die knul stopte na een jaartje omdat hij geen club kon vinden
Oja haha, nou ja.. Ik ben fan van beiden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Suiker zit bij VVV. Derksen bij Lierse.
Met een onmogelijke nationaliteit. Dan begint het al wat spannender.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal clubloos beginnen, ook leuk.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal clubloos beginnen, ook leuk.
Grote kans dat we dan na 1 of 2 seizoenen al klaar zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Met een onmogelijke nationaliteit. Dan begint het al wat spannender.
Even deze poll weer relevant maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Poll: Uit welke landen moeten onze nieuwe spelers komen?
• Afrikaanse
• Aziatische
• Europese
• Midden-Amerikaanse
• Zuid-Amerikaanse
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kaiser Chiefs is wel een mooi clubjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of we beginnen allemaal bij een of andere gare club uit Senegal of Zimbabwe.
Je kunt instellen dat spelers hun hele carriére bij 1 club spelen, dat deden we met 3 Italiaanse clubs in de Serie C, die uiteindelijk continu om het kampioenschap in de Serie A vochten. Was wel aardig, maar werd naar mijn mening snel saai omdat het na een paar seizoenen wel saai werdquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:13 schreef KennyPowers het volgende:
Met zijn allen bij 1 of 2 clubs
en de host als manager zodat niemand verkocht wordt en om de huidige spelers te verkopen
Of we zetten het extreme pauperland Lesotho op de wereldkaartquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of we beginnen allemaal bij een of andere gare club uit Senegal of Zimbabwe.
Spelen tot we de Wereldbeker winnen, dan is de missie klaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt instellen dat spelers hun hele carriére bij 1 club spelen, dat deden we met 3 Italiaanse clubs in de Serie C, die uiteindelijk continu om het kampioenschap in de Serie A vochten. Was wel aardig, maar werd naar mijn mening snel saai omdat het na een paar seizoenen wel saai werd
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:24 schreef superniger het volgende:
Voetballen in Syrië. Wie als eerst dood gaat wint.
Avellinoquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt instellen dat spelers hun hele carriére bij 1 club spelen, dat deden we met 3 Italiaanse clubs in de Serie C, die uiteindelijk continu om het kampioenschap in de Serie A vochten. Was wel aardig, maar werd naar mijn mening snel saai omdat het na een paar seizoenen wel saai werd
[..]
Da's een bandje, jij bedoelt de Kaizer Chiefsquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:14 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs is wel een mooi clubje
Jammer dat Trinidad en Tobago niet geplaatst is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nederland loot Zweden in de tweede ronde, en kan daarna wellicht weer tegenover België komen te staan.
[ afbeelding ]
Details Drizztquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's een bandje, jij bedoelt de Kaizer Chiefs
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nederland loot Zweden in de tweede ronde, en kan daarna wellicht weer tegenover België komen te staan.
[ afbeelding ]
Stream?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op naar 1 juli, dan post ik eerst de playerscreenies en daarna simuleer in België - Nederland.
Nah, geen zin in, ik simuleer het wel gewoon.quote:
Genot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De tegenstander wordt Tsjechië of Griekenland, en de finale ga ik wel streamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Simba heeft deze wedstrijd vooral in de weg gelopen zie ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
![]()
WE STAAN IN DE FINALE!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles terug gelezen hoor! Heldquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op naar oktober. Ik ga maar gewoon door, ookal lijkt de interesse welhaast weg te zijn bij de meesten.
Had 2 jaar geleden al weg moeten gaan daar!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 december 2027!
[ afbeelding ]
Arme Hendy
[ afbeelding ]
wat moet er random zijn dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:36 schreef xminator het volgende:
In één van de vorige rondes stopte iemand toch al vet snel oid?
Ik zat te zoeken naar een mod op fm wat voor meer random events moet zorgen. Echter niks kunnen vinden.
Deze tel ik ook gewoon voor Keppyquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
NEDERLAND EUROPEES KAMPIOEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En twee afhakers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal leuk, maar heeft Inzaghi nog een aandeel gehad?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
NEDERLAND EUROPEES KAMPIOEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En twee afhakers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onze boys zijn nu al 30, wat groeien ze snel op he?
Heb net ff wat zitten trucken, maar kan nu wel verder simulerenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:03 schreef PierreTT het volgende:
De afbouwfase kan beginnen. Wie belandt er in de zandbak? Wie gaat terug naar de club waar het allemaal begonnen is? Wie wordt er coach van VVV?
Heb je wel een eigen pedaal en stuur ja? Dan is het wel leuker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb net ff wat zitten trucken, maar kan nu wel verder simuleren
Heb ik ja, maar beetje problemen met die zooi. Het rempedaal heeft een dubbele functie: remmen èn achteruit. Gaspedaal gas geven en opschakelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel een eigen pedaal en stuur ja? Dan is het wel leuker.
Dat klinkt kut zeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik ja, maar beetje problemen met die zooi. Het rempedaal heeft een dubbele functie: remmen èn achteruit. Gaspedaal gas geven en opschakelenHet spel ziet de schakelpook wel, maar kan nergens instellen dat ik daarmee schakel.
Ik kan altijd goed achteruit inparkeren in het spel, maar het klopt gewoon niet om de rem in te trappen en aldus achteruit te rijdenIk weet dat er ergens een instelling in de Logitech Profiler is waardoor het wel gewoon werkt zoals het hoort, maar kan het niet vinden (of kijk er overheen).
Prima! Hij spreekt de taal goed en basisplaats.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spelers van NAC en Twente bij Oranjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En oja, de CL en ELZo ff kiekn.
Binnenkortquote:
Kweenie, even kieknquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:04 schreef xminator het volgende:
Kan je ook een legende voor het nationale elftal worden? En is Barbaros een legende bij arsenal geworden?
Jammer dat ze het WK zo hebben verprutst...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Max en Barbaros zijn sterspeler èn legende bij Nederland. Wout en Simba zijn er legendes
Barbaros is een icoon bij Arsenal.
Ach, Nederland heeft iig het EK gewonnen met die boys in de gelederen, en wie weet wat er over 1,5 jaar gebeurtquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Jammer dat ze het WK zo hebben verprutst...
Heeft Satoshi alle Gold Cups gepakt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, Nederland heeft iig het EK gewonnen met die boys in de gelederen, en wie weet wat er over 1,5 jaar gebeurt
Ik heb hier zelfs onbetaald verlof voor opgenomenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:25 schreef Zenit- het volgende:
Heb je een scheentje van Bayrovskiy zijn statistieken Drizzt?Echt waar, klasse dat je zo lekker bezig bent nog steeds! Elke avond na werk zin om te kijken
Prioriteitenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb hier zelfs onbetaald verlof voor opgenomen
Volgende WK komt het goed als laatste kunstje, daarna taaien ze af.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Jammer dat ze het WK zo hebben verprutst...
Staat in m'n agenda, kan niet wachtenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende WK komt het goed als laatste kunstje, daarna taaien ze af.
Is Boonen al een legende bij België?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Max en Barbaros zijn sterspeler èn legende bij Nederland. Wout en Simba zijn er legendes
Barbaros is een icoon bij Arsenal.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben momenteel even aan het rukken, boys, heb het probleem gevonden en alles gaat nu smoothBen over +/- 20 min op de bestemming en dan raffelen we het huidige seizoen ff af.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben momenteel even aan het trucken, boys, heb het probleem gevonden en alles gaat nu smoothBen over +/- 20 min op de bestemming en dan raffelen we het huidige seizoen ff af.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heeft Satoshi alle Gold Cups gepakt?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:25 schreef Zenit- het volgende:
Heb je een scheentje van Bayrovskiy zijn statistieken Drizzt?Echt waar, klasse dat je zo lekker bezig bent nog steeds! Elke avond na werk zin om te kijken
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb hier zelfs onbetaald verlof voor opgenomen
Dat niet, wel sterspeler.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Is Boonen al een legende bij België?
I see what you did therequote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:31 schreef Sejt het volgende:
Hoeveel keer heeft Gaylord nu de gouden bal / wereldspeler gewonnen?
Thx. Wat een beest!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simba niet eens bij Oranje? Geblesseerd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zit er nu idd niet bijquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Simba niet eens bij Oranje? Geblesseerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Konstantidisgod. Nog steeds het meeste waard.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2029!
[ afbeelding ]
AC Milan is een domme plek om zo lang te blijven. Meer wedstrijden dan Maldini ofzo gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2029!
[ afbeelding ]
U wordt bedankt voor een hele avond gesimuleerheid, bedankt mevrouw, bedankt meneer lalallalallaquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:53 schreef Ciscus het volgende:
[..]
U wordt bedankt voor een hele avond gesimuleerheid, bedankt mevrouw, bedankt meneer lalallalalla
Ben reuzebenieuwd naar Eintracht Frankfurt..quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh verrek, ben vergeten om de competities te posten, moment.
Tijd om te huilenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:58 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ben reuzebenieuwd naar Eintracht Frankfurt..
TOETERTJESquote:
Agression bij iedereen verplicht op 20 genotquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu heb ik zin om Flodder te kijken.
Wat te denken van een zooi Nederlandse spelers in de volgende ronde die allemaal Flodder heten? Lekkere kampvoornamen en alles winnen of kapot schoppen? Ik zie het helemaal zitten
Mohhhhquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Agression bij iedereen verplicht op 20 genot
Hier dacht ik laatst al aan voor een volgende spelerquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu heb ik zin om Flodder te kijken.
Wat te denken van een zooi Nederlandse spelers in de volgende ronde die allemaal Flodder heten? Lekkere kampvoornamen en alles winnen of kapot schoppen? Ik zie het helemaal zitten
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sportsmanship op 1 erbij en je hebt een tweede Wimbledon uit de jaren 90
Dit MOETEN we doenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier dacht ik laatst al aan voor een volgende speler![]()
Kareltje en Henny maken genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |