Binnenkortquote:
Kweenie, even kieknquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:04 schreef xminator het volgende:
Kan je ook een legende voor het nationale elftal worden? En is Barbaros een legende bij arsenal geworden?
Jammer dat ze het WK zo hebben verprutst...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Max en Barbaros zijn sterspeler èn legende bij Nederland. Wout en Simba zijn er legendes
Barbaros is een icoon bij Arsenal.
Ach, Nederland heeft iig het EK gewonnen met die boys in de gelederen, en wie weet wat er over 1,5 jaar gebeurtquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Jammer dat ze het WK zo hebben verprutst...
Heeft Satoshi alle Gold Cups gepakt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, Nederland heeft iig het EK gewonnen met die boys in de gelederen, en wie weet wat er over 1,5 jaar gebeurt
Ik heb hier zelfs onbetaald verlof voor opgenomenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:25 schreef Zenit- het volgende:
Heb je een scheentje van Bayrovskiy zijn statistieken Drizzt?Echt waar, klasse dat je zo lekker bezig bent nog steeds! Elke avond na werk zin om te kijken
Prioriteitenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb hier zelfs onbetaald verlof voor opgenomen
Volgende WK komt het goed als laatste kunstje, daarna taaien ze af.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Jammer dat ze het WK zo hebben verprutst...
Staat in m'n agenda, kan niet wachtenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende WK komt het goed als laatste kunstje, daarna taaien ze af.
Is Boonen al een legende bij België?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Max en Barbaros zijn sterspeler èn legende bij Nederland. Wout en Simba zijn er legendes
Barbaros is een icoon bij Arsenal.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben momenteel even aan het rukken, boys, heb het probleem gevonden en alles gaat nu smoothBen over +/- 20 min op de bestemming en dan raffelen we het huidige seizoen ff af.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben momenteel even aan het trucken, boys, heb het probleem gevonden en alles gaat nu smoothBen over +/- 20 min op de bestemming en dan raffelen we het huidige seizoen ff af.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heeft Satoshi alle Gold Cups gepakt?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:25 schreef Zenit- het volgende:
Heb je een scheentje van Bayrovskiy zijn statistieken Drizzt?Echt waar, klasse dat je zo lekker bezig bent nog steeds! Elke avond na werk zin om te kijken
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb hier zelfs onbetaald verlof voor opgenomen
Dat niet, wel sterspeler.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Is Boonen al een legende bij België?
I see what you did therequote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:31 schreef Sejt het volgende:
Hoeveel keer heeft Gaylord nu de gouden bal / wereldspeler gewonnen?
Thx. Wat een beest!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simba niet eens bij Oranje? Geblesseerd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zit er nu idd niet bijquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Simba niet eens bij Oranje? Geblesseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |