SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Konstantidisgod. Nog steeds het meeste waard.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2029!
[ afbeelding ]
AC Milan is een domme plek om zo lang te blijven. Meer wedstrijden dan Maldini ofzo gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2029!
[ afbeelding ]
U wordt bedankt voor een hele avond gesimuleerheid, bedankt mevrouw, bedankt meneer lalallalallaquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:53 schreef Ciscus het volgende:
[..]
U wordt bedankt voor een hele avond gesimuleerheid, bedankt mevrouw, bedankt meneer lalallalalla
Ben reuzebenieuwd naar Eintracht Frankfurt..quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh verrek, ben vergeten om de competities te posten, moment.
Tijd om te huilenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:58 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ben reuzebenieuwd naar Eintracht Frankfurt..
TOETERTJESquote:
Agression bij iedereen verplicht op 20 genotquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu heb ik zin om Flodder te kijken.
Wat te denken van een zooi Nederlandse spelers in de volgende ronde die allemaal Flodder heten? Lekkere kampvoornamen en alles winnen of kapot schoppen? Ik zie het helemaal zitten
Mohhhhquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Agression bij iedereen verplicht op 20 genot
Hier dacht ik laatst al aan voor een volgende spelerquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu heb ik zin om Flodder te kijken.
Wat te denken van een zooi Nederlandse spelers in de volgende ronde die allemaal Flodder heten? Lekkere kampvoornamen en alles winnen of kapot schoppen? Ik zie het helemaal zitten
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sportsmanship op 1 erbij en je hebt een tweede Wimbledon uit de jaren 90
Dit MOETEN we doenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier dacht ik laatst al aan voor een volgende speler![]()
Kareltje en Henny maken genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |