Er was hier een user of twee die aan het haten was/waren omdat Fischer op AML stond, maar potverdikkeme wat zijn we er blij mee, jatogquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Fischer en Boonen
Felicitaties aan alle ploeggenoten bij Manchester City.
SCHEISSE!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoffenheim haalt de finale helaas niet
[ afbeelding ]
is satoshi al de cruijff van murica qua status?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Legende èn sterspelerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 00:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is satoshi al de cruijff van murica qua status?
Zeker niet, ik check alles nog de hele dagquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op naar oktober. Ik ga maar gewoon door, ookal lijkt de interesse welhaast weg te zijn bij de meesten.
Dat zien we aan het einde van het seizoenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:12 schreef xminator het volgende:
Wie had nou de hoogste PA en wie het laagst?
Is dat zo? Ik zie toch steeds anderen nog reageren.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op naar oktober. Ik ga maar gewoon door, ookal lijkt de interesse welhaast weg te zijn bij de meesten.
Ik volg het nog steeds met plezier 👍quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VVV > Liersequote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Suiker bij VVV krijgt het dubbele aan salaris in vergelijking met Derksen bij Lierse. Betalen die Belgjes zo slecht?
Ik heb mijn dagelijkse dosis ook gewoon nodig. Maar ik denk dat het wel scheelt dat de vakanties voorbij zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KOEKOEK.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie genade, jij vliegt er overheen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op naar 1 december en de shortlist.
Sloot vannacht af op 2 september, dus valt wel meequote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie genade, jij vliegt er overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |