Geen 2e kans? Harde tante.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik laat m'n gcjoel bff4evah tattoo weglaseren hoor
Alles mag hier door elkaar tochquote:
Volgens mij ook standup daar. Althans dat begreep ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:50 schreef DjRex89 het volgende:
Er is blijkbaar ook een wazig art/cultuur festival in Edinburg deze maand (Fringe festival) maar kan nergens fatsoenlijk zien wat het nou precies is. Beetje hoog vrijheid blijheid gehalte
Arcade, Haggis 'n Nachoquote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:14 schreef DjRex89 het volgende: Morgen trouwens een lang weekend naar Edinburgh, iemand nog tips?
![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:50 schreef DjRex89 het volgende:
Er is blijkbaar ook een wazig art/cultuur festival in Edinburg deze maand (Fringe festival) maar kan nergens fatsoenlijk zien wat het nou precies is. Beetje hoog vrijheid blijheid gehalte
En en.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe beviel het cadeau voor je neefje? Wat is het uiteindelijk geworden?
Vrouwen praten met elkaar in de vorm van complimentjes geven (zie al die jurkjes discussies), wij mannen hier door elkaar af te troeven (wie heeft de grootste Fok-pener).quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik las net iets over communicatie en mannen en niet goed enzo.
Wat mij opvalt is dat vrouwen veel meer en gedetailleerder praten. En mannen meer to the point zijn.
Dit verschil wordt dan vaak aangeduidt als slechte communicatie.
Echter gaat het om een ander type communicatie.
Voorbeeld: een klant wil heel graag x gedaan hebben in de vakantie, antwoord dit lukt niet omdat y dit uitvoert en op vakantie is.
Klant boos en meldt bij directie slechte communicatie.
Beter was een langer verhaal net emotie. We zijn hartstikke druk en zouden u graag direct helpen. Echter de persoon die alle ins en outs van uw project weet is er volgende week weer en zal u direct kunnen helpen.
Zoiets...mand!
Ik heb trouwens de grootste FOK pener maar dat mag je nooit zeggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Vrouwen praten met elkaar in de vorm van complimentjes geven (zie al die jurkjes discussies), wij mannen hier door elkaar af te troeven (wie heeft de grootste Fok-pener).
Wees niet bang, kom jij toch nooit bij in de buurt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de grootste FOK pener maar dat mag je nooit zeggen.
Ten eerste omdat wie dit roept doorgaans een kleine heeft.
Ten tweede omdat vrouwen in gedachten het formaat gaan overdrijven en dit dan in realiteit gaat tegenvallen.
Daarom kun je beter zeggen dat ie klein is en dan met een mega pener aankomen als punt bij kutje komt huehue.
Knorr wereldgerechtgenotquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:14 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
ik eet kip tandoori met basmati rijst
Valt altijd samen met de taptoe en aangezien we daarvoor gaan (verjaardagscadeau van mn vriendinquote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:55 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Dat festival is vrij bekend en als je dan niet in EDI hoeft te zijn zou ik er wegblijven. Samen met hogmanay duurste tijd om daar te zijn.
ik vind het niet domquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:11 schreef TaMieke het volgende:
Een cafe hier in de buurt wil ook hip doen met een bierfestival. Festival heet “hopsaland”![]()
Dommer kan echt niet
ba-dum tsssquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wees niet bang, kom jij toch nooit bij in de buurt.
Doe mij maar een paarse courgettequote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:16 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
en met rode paprika en groene courgette
Bestaan vastquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe mij maar een paarse courgette
Wel origineel en grappig. Al kan ik mij wel voorstellen dat mensen bang zijn voor de combinatie bier en K3quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:11 schreef TaMieke het volgende:
Een cafe hier in de buurt wil ook hip doen met een bierfestival. Festival heet “hopsaland”![]()
Dommer kan echt niet
met genoeg bier zingt iedereen mee met K3quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel origineel en grappig. Al kan ik mij wel voorstellen dat mensen bang zijn voor de combinatie bier en K3
In Brabant of Limburg misschienquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met genoeg bier zingt iedereen mee met K3
Ik ben K3-fan dus begrijp dit wel ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met genoeg bier zingt iedereen mee met K3
Nou ja, dat dus. Voor mij klonk het vooral als een slechte versie van Plopsaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel origineel en grappig. Al kan ik mij wel voorstellen dat mensen bang zijn voor de combinatie bier en K3
oude K3, nieuwe K3? of alle K3?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben K3-fan dus begrijp dit wel ja.
Oude natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oude K3, nieuwe K3? of alle K3?
Die laatste toch niet mag ik hopenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
Maakt niet uit, Gertje heeft ze allemaal aangeduwd. De held.
"Mooooooh Gertjuuuuuh"
Arme Samsonquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die laatste toch niet mag ik hopen
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik las net iets over communicatie en mannen en niet goed enzo.
Wat mij opvalt is dat vrouwen veel meer en gedetailleerder praten. En mannen meer to the point zijn.
Dit verschil wordt dan vaak aangeduidt als slechte communicatie.
Echter gaat het om een ander type communicatie.
Voorbeeld: een klant wil heel graag x gedaan hebben in de vakantie, antwoord dit lukt niet omdat y dit uitvoert en op vakantie is.
Klant boos en meldt bij directie slechte communicatie.
Beter was een langer verhaal net emotie. We zijn hartstikke druk en zouden u graag direct helpen. Echter de persoon die alle ins en outs van uw project weet is er volgende week weer en zal u direct kunnen helpen.
Zoiets...mand!
Te oud?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wees niet bang, kom jij toch nooit bij in de buurt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te dom om te poepen, ben ik bang.
Dat is nog het betere scenarioquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te dom om te poepen, ben ik bang.
Dat verhaalquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand een maadje prikken bij de “Gulle Gasterij”?![]()
Wat een arrogante chef.![]()
https://www.ad.nl/rotterd(...)choonmaken~a82acafa/
Maar maden uit de saté, daar zijn muizen toch geen debet aan?quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar maden uit de saté, daar zijn muizen toch geen debet aan?
,,Er spelen een x-aantal problemen.’’
Alsof iemand daar ooit weer wil eten!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar maden uit de saté, daar zijn muizen toch geen debet aan?
,,Er spelen een x-aantal problemen.’’
quote:Wilt u iets tegen uw klanten zeggen? Een excuus misschien?
,,Er is heel veel wat ik wil zeggen, maar dat bewaar ik voor later.‘’
Maar een excuus is toch wel gepast op dit moment?
,,Ja, dat is waar, maar dat gaat u nu niet van mij horen. Waar was u toen op mijn zaak een overval werd gepleegd? Pas later wil ik meer zeggen, wanneer we weer open zijn. Ik heb een probleem, dat is duidelijk.‘’
Ik ga meteen reserveren.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alsof iemand daar ooit weer wil eten!
Lekker gesprekje geweest ook.
[..]
Kijken wie er het laatste ziek is.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien maken ze het wel AYCE, dan is het Fok!geschikt
Ik heb een goede weerstand opgebouwd inmiddels.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij was de vorige keer als eerst dus misschien nu als laatste aan de beurt
Ook al geen autisme-veroorzakende vaccinaties meer!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Het wordt nog heel gezellig in middeltjes werend Nederland.![]()
Na eeuwen van bestrijding en eindelijk geen plaag meer gaan ze de beheersing verbieden.
https://nos.nl/artikel/22(...)st-in-nederland.html
Zonder ons gewoon nog uit eten geweest?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een goede weerstand opgebouwd inmiddels.
Één keer ofzo. Niet overdrijven natuurlijk hè?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zonder ons gewoon nog uit eten geweest?
Ok, dat moet nog kunnen. Gelukkig maarquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Één keer ofzo. Niet overdrijven natuurlijk hè?
beter dan het origineel?quote:
Kutter dus.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies hetzelfde maar dan mooier.
De hyena's waren in het origineel leuker.
maar wel mooier..quote:
beter niet hoor, ze hebben daar teveel shit die je dan wil proberen steeds.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:43 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb een soort mini-appelflapjes bij de Jumbo gehaald en nu wil ik hier ook een Jumbo.
schiet je ook geen kut mee op danquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:44 schreef CherryLips het volgende:
O en als je een nummer blokkeert in je telefoon, krijg je dus nog wel een melding dat dat nummer je heeft gebeld. Kwam de bioscoop uit met drie gemiste oproepen
Jumbo zit hier tegenover de bioscoop. Ik zie een nieuwe gewoonte aankomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
beter niet hoor, ze hebben daar teveel shit die je dan wil proberen steeds.
heb je een stalker?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:44 schreef CherryLips het volgende:
O en als je een nummer blokkeert in je telefoon, krijg je dus nog wel een melding dat dat nummer je heeft gebeld. Kwam de bioscoop uit met drie gemiste oproepen
Wij krijgen hier een Jumbo!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:43 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb een soort mini-appelflapjes bij de Jumbo gehaald en nu wil ik hier ook een Jumbo.
Toch juist handig om te weten dat je stalker het nog niet heeft opgegeven?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:44 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch juist handig om te weten dat je stalker het nog niet heeft opgegeven?030 neem ik op, 010 niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Iets halen en meesmokkelen die bios inquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jumbo zit hier tegenover de bioscoop. Ik zie een nieuwe gewoonte aankomen.
Ze controleren toch nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iets halen en meesmokkelen die bios in
Dat is wel sneu, hier al trollen en dan hebben ze ook nog eens je telefoonnummer *jbpanic*quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0103122201
Dit is pas sinds een jaar of twee Pathé. Ze kunnen er nog mee beginnen. Maar ze hebben geen pauzes meer en ik kom altijd op het laatste moment aankakken dus aan mij verdienen ze toch niks.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee, vroeger deden ze dat nog wel eens.
Nee met je pasje ook nog.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is pas sinds een jaar of twee Pathé. Ze kunnen er nog mee beginnen. Maar ze hebben geen pauzes meer en ik kom altijd op het laatste moment aankakken dus aan mij verdienen ze toch niks.
Maar ze hebben nu wel popcorn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is pas sinds een jaar of twee Pathé. Ze kunnen er nog mee beginnen. Maar ze hebben geen pauzes meer en ik kom altijd op het laatste moment aankakken dus aan mij verdienen ze toch niks.
De helft ligt ook steeds op de grond na de film. Snap ook waarom ze eerst geen popcorn hadden.quote:
omg! ongekend.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn bios voor het Pathé was.
is ook viesquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hier in de bios hebben ze ook geen popcorn.
jawelquote:
Tegenwoordig van die hele trays met nacho's en saus ofzo?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel
bolognese chips, bugles of m&m's horen voor mijn gevoel bij bioscoop bezoek
Ik heb gewoon grote botten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Jezus, wat zijn jullie allemaal dik geworden!
ja, maar dat geeft zo'n geklieder in een donkere zaalquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegenwoordig van die hele trays met nacho's en saus ofzo?
Hier heb je de keuze uit M&M's, mars enzo, pringles en sinds kort nacho'squote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel
Foute saus klinkt niet aantrekkelijk dus de 2e keuzequote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik vanavond eten. Wraps met kip, foute saus, appel en paprika.
Of.
Kip met saté, komkommer en frietjes.
Ik heb een abonnementquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat geeft zo'n geklieder in een donkere zaal
maar goed. ik ga sowieso niet graag naar een bioscoop.
Patat.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Of.
Ik ook een meter ofzo.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te klein volgens mijn BMI.
wat is foute saus?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Of.
bij de bij bios hier hebben ze wel 0,66l flesjes bier. die denken tenminste mee met de behoefte van de klantquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hier heb je de keuze uit M&M's, mars enzo, pringles en sinds kort nacho's
ik heb een netflix abonnementquote:
Alleen pizza hawaii toch?quote:
of?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel
ken ik nietquote:
of wat?quote:
Ja altijd M&M's en chipsquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon alles door elkaar. YOLO.
als de bios gewoon een kebabzaak had zou dat helemaal geweldig zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon alles door elkaar. YOLO.
goed idee!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Weer tijd voor een eetmeet hoor ik![]()
Ik heb ook trek, gelukkig nog wat wortels in huis
De keuze wordt wel steeds makkelijker. Utrecht (want centraal) of Nijmegen (daar verhuist iedereen naartoe)quote:
Ja wel makkelijk toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De keuze wordt wel steeds makkelijker. Utrecht (want centraal) of Nijmegen (daar verhuist iedereen naartoe)
Daarom AYCE toch? Gewoon alles etenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wel makkelijk toch?
Dan nog kiezen wat we eten is het moeilijkst!
Weet je hoeveel verschillende er zijn?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daarom AYCE toch? Gewoon alles eten
oh my god. hoe ga je dit overleven?quote:
Geen idee, met moeite iig.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh my god. hoe ga je dit overleven?
Precies, de keuze aan vis is vaak echtquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
daarom alleen voor een meet of sushi.
Lekker naar de Sumo.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
daarom alleen voor een meet of sushi.
ik heb nog 85%puur, melk met amandelen en diverse candy barsquote:
Vandaag niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Vin zou soep met italiaanse bol willen.
Frietjesquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Of.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog 85%puur, melk met amandelen en diverse candy bars
Ja ik ga het liefst naar een hier in de buurt die niet bij een keten hoort.quote:
Nadeel van de Sumo is dat je met twee uur op moet bokken. Dan heb ik drie happen op.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik ga het liefst naar een hier in de buurt die niet bij een keten hoort.
Maar is allemaal vergelijkbaar.
ik weet niet waar je woont..quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Dit helpt iig niet, tenzij je in de buurt woont
Melk hazelnotenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog 85%puur, melk met amandelen en diverse candy bars
voordeel is dat ze vaak een tablet hebben. Hoef je geen ober interactie te hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nadeel van de Sumo is dat je met twee uur op moet bokken. Dan heb ik drie happen op.
NEIN! NEIN! NEIN!quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
NEIN! NEIN! NEIN!
amandel über hazelnoot!
quote:
ik geloof niet dat wij ooit vrienden zullen kunnen wordenquote:
Wacht eens evenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee gek, ga zelf tomatensoep maken van door papa gekweekte tomaten.![]()
Met gehaktballetjes!
Fijn dat alles gelukt isquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Onder de partytent is het droog op Lowlands.
Droog ondergoed is overrated.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Onder de partytent is het droog op Lowlands.
Rood-Oranjequote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fijn dat alles gelukt is![]()
Welke kleur is het bandje dit jaar
Commando. Verstandig. Ook handig bij chickies oppikken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen ondergoed meegenomen, dus dan kan het ook niet nat worden.
Lekker schuren in een natte spijkerbroek.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen ondergoed meegenomen, dus dan kan het ook niet nat worden.
Misschien heeft hij ook wel geen broek meegenomenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker schuren in een natte spijkerbroek.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook wel geen broek meegenomen![]()
Het is wel CE tenslotte, scheelt weer dingen uitdoen als al die vrouwen hem voor de voeten vallen.
Is hij zo'n punanimagneet ja? Nice.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is wel CE tenslotte, scheelt weer dingen uitdoen als al die vrouwen hem voor de voeten vallen.
Slimme vent. Maar dan sleept je pener zo over de grond, dat is ook weer zo iets.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, soms vergeet ik dat iedereen hier een Fok!formaat heeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Slimme vent. Maar dan sleept je pener zo over de grond, dat is ook weer zo iets.
100%quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is hij zo'n punanimagneet ja? Nice.
Je bent gedaald op de rankingquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is hij zo'n punanimagneet ja? Nice.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slim. Handig in de regen en in de zonneschijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Wel mijn zwembroek meegenomen.
en samen douchen als je niet in je blootje durftquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slim. Handig in de regen en in de zonneschijn.
Stuur foto's van het etenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nog even een ticket scoren.
Huh. Die snap ik niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
en samen douchen als je niet in je blootje durft
Dat eerste lijkt me meer zoiets dat je moet ervarenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel duidelijke prioriteit:
CE in zwembroek < Eten op LL
waar?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een culinaire blog.
Kan niet als jij, Allures en ik daar niet in zitten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wacht, is er een Fok-vreet-groeps-app?
doe gewoon die feedback app!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan niet als jij, Allures en ik daar niet in zitten.
Die URLquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:50 schreef Allures het volgende:
Ik ga dit bakken:
https://omgchocolatedesserts.com/easy-banana-magic-cake/
Waardeloos groepje.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan niet als jij, Allures en ik daar niet in zitten.
Laat jij wel eens kutscheetjes tijdens de yoga?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:48 schreef Debsterr het volgende:
Vanavond yoga. Ik wil met een reep chocolade huilend onder een dekentje op de bank liggen want moe.
een van mijn insta vindingenquote:
Ik heb geen idee, dit is mijn eerste keer namelijk. Ik denk het niet, want er word geen lucht in gepompt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Laat jij wel eens kutscheetjes tijdens de yoga?
Echt briliant:quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:53 schreef Allures het volgende:
[..]
een van mijn insta vindingen
Wil er van experimenteren de komende dagen dus als je af wil komen halen
Spannend, kom vanavond maar vertellenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dit is mijn eerste keer namelijk. Ik denk het niet, want er word geen lucht in gepompt.
Waarschijnlijk stort ik na de yoga in, dus dat wordt pas ergens volgende week weer.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Spannend, kom vanavond maar vertellen
Pas wel op voor gewone scheetjesquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dit is mijn eerste keer namelijk. Ik denk het niet, want er word geen lucht in gepompt.
Haha okay, ben benieuwdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Pas wel op voor gewone scheetjes
Mijn docent ging een keer uitleggen waarom het juist vaak voor kwam toen iemand er een liet vliegen. Werd het juist niet minder awkward van![]()
Iets met ontgiften en je afvalstoffen en helemaal tot rust komen en blabla
Ik denk dat de wind gewoon beter de hoekjes om kan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Pas wel op voor gewone scheetjes
Mijn docent ging een keer uitleggen waarom het juist vaak voor kwam toen iemand er een liet vliegen. Werd het juist niet minder awkward van![]()
Iets met ontgiften en je afvalstoffen en helemaal tot rust komen en blabla
oeh goeie. Die had ik nog niet gespotquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt briliant:
"This Baileys Earthquake Cake turned out so moist, gooey, creamy and boozy, since it’s made with Irish cream liqueur instead of water."
https://omgchocolatedesserts.com/baileys-earthquake-cake/
Zag het ja, ziet er lekker uit maar geen van van Oreo-koekjes. Heeft zo'n speciale smaak. Al kunnen er natuurlijk wel gewoon altijd andere koekjes in.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:01 schreef Allures het volgende:
Yvie: https://omgchocolatedesserts.com/hot-chocolate-lasagna/
Ik ben een thee aan het voorbereiden dus zoek nieuwe recepten maar heb er al een stuk of 20 open staan van die site nuquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zag het ja, ziet er lekker uit maar geen van van Oreo-koekjes. Heeft zo'n speciale smaak. Al kunnen er natuurlijk wel gewoon altijd andere koekjes in.
En echt sws bizar veel en overdaad aan allemaal lekkers.
Ik heb hem maar weggeklikt voor m'n eigen veiligheid.
Begrijpelijk, zit veel lekkers tussen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben een thee aan het voorbereiden dus zoek nieuwe recepten maar heb er al een stuk of 20 open staan van die site nu
Ja maar zo rijk ben ik nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:13 schreef Elvi het volgende:
Elk restaurant is een AYCE als je maar doorzet.
Ja, jij bent een rijke tata, met je upgrade.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel
Ik eet gewoon niet zoveel
Jouw mottoquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:13 schreef Elvi het volgende:
Elk restaurant is een AYCE als je maar doorzet.
Hou op hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:23 schreef Allures het volgende:
Babes!! S'mores!!
https://omgchocolatedesserts.com/hershey-smores-cupcakes/
Waaromquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hou op hoor.
Ik verdien troost taart dus dit helpt niet.
Heeft ze al vertelt, CE is weg en de baan in de beste stad van NL wilde haar niet.quote:
Ik ben op vakantie, kan niet alles bijhoudenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heeft ze al vertelt, CE is weg en de baan in de beste stad van NL wilde haar niet.
Wel opletten met je Excel-bestandje.
Dit valt mij zo van je tegen. Op vakantie hoor je juist meer tijd te hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie, kan niet alles bijhouden
Die eerste met banaan kun je vanavond afhalen. Voor de s'mores moet ik morgen boodschappen doen eerstquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hou op hoor.
Ik verdien troost taart dus dit helpt niet.
Ja eens. Wat ga je anders doen. Met je vriendin praten?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit valt mij zo van je tegen. Op vakantie hoor je juist meer tijd te hebben.
Nee joh, ik, waar ik CE the womanizer zie womanizen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit @:hostimeister die z'n plek op de apenrots heeft moeten afstaan (onvrijwillig)?
Heb jij de eerste vakantie met @STING in de vrachtwagencabine al overleefd?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit valt mij zo van je tegen. Op vakantie hoor je juist meer tijd te hebben.
Je moet denk ik je Excel even onthusselen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij de eerste vakantie met @:sting in de vrachtwagencabine al overleefd?
Vast ergens een verkeerd filtertje zitten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet denk ik je Excel even onthusselen.
Je Excel grapjes zijn een beetje oud meidquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet denk ik je Excel even onthusselen.
Iedereen gebruikt tegenwoordig Google Documents.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Je Excel grapjes zijn een beetje oud meid
Is er een live stream?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:19 schreef MCH het volgende:
Over een paar minuten weet ik of ik eindelijk weer een vaste keutel produceer
In de Kutnijd app?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt tegenwoordig Google Documents.
Vanavond weer neuken dusquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
Vanavond brownies maken met cheesecake topping
Ze hebben mij uit KLB gebanned en toen ben ik hier gekomenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie snapt ONZ en KLB? Totaal nooit grappig gevonden.
Geen idee, nu is hij opeens ziekquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:29 schreef Allures het volgende:
[..]
is dat niet meer goed gekomen toch?
Jij bent goed met mode.quote:
als ik ziek ben hoef ik ook geen bezoekquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Eerst negeren, nu opeens ziek en geen interesse in een fruitmand
Bovendien, welke vent is er nou ziek in hartje zomer. Dan heb je zwakke genen of ben je een mietje.quote:
Ik zeg blauwquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent goed met mode.
Wat voor kleur is: dark indigo
Is dat meer donkderblauw of meer donkergrijs?
Mietjes hebben sowieso zwakke genen toch.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Bovendien, welke vent is er nou ziek in hartje zomer. Dan heb je zwakke genen of ben je een mietje.
Niks, denk ik maar zag een portemonnee met die kleur (waar ik dus nog nooit van gehoord heb) en mijn huidige is bijna kapot dus vandaar de vraagquote:
Zag vandaag toevallig in ons systeem dat de laatste keer dat ik ziek was in november 2016 was.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Bovendien, welke vent is er nou ziek in hartje zomer. Dan heb je zwakke genen of ben je een mietje.
RIP aan je nabestaanden!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zag vandaag toevallig in ons systeem dat de laatste keer dat ik ziek was in november 2016 was.
(Zul je zien dat ik morgen terminaal ben.)
Is dat de opvatting in jouw kerk?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mietjes hebben sowieso zwakke genen toch.
Ik zoek echt al meer dan een jaar een leuke portomonee maar ik vind niks met genoeg vakjes en die extra/over the top genoeg isquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks, denk ik maar zag een portemonnee met die kleur (waar ik dus nog nooit van gehoord heb) en mijn huidige is bijna kapot dus vandaar de vraag
uitspugen!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben vergeten foto te maken van mijn eten voor de blog.
Ik vind ook maar weinig met een handige vakjes-indeling. Ik gebruik ook nog veel losgeld hier maar dan kom je gauw uit bij zo'n hele grote maar dat wil ik niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zoek echt al meer dan een jaar een leuke portomonee maar ik vind niks met genoeg vakjes en die extra/over the top genoeg is
Ik weet dat ik helemaal niet de juiste persoon ben om hiernaar te vragen, maar jij mag dus alleen op vrijdag en zaterdag seks hebben of als je vakantie hebt? Waar komt deze rare regel vandaag?quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:43 schreef Debsterr het volgende:
Ik zag @:Ang3l in de supermarkt maar ik durfde geen hoi te zeggen.
Ik twijfelde nog of ik huehue in de titel zou zettenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Dr.Marten mag ook eindelijk een kier opvullen.![]()
K&W / Nette manier om kier op te vullen
Theoretisch gezien wel, maar niet handig.quote:
Mag wel, alleen niet praktisch om nu naar Amsterdam te gaan en dan morgenochtend weer terugquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet dat ik helemaal niet de juiste persoon ben om hiernaar te vragen, maar jij mag dus alleen op vrijdag en zaterdag seks hebben of als je vakantie hebt? Waar komt deze rare regel vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |