God verhoede dat je de quest text moet lezen en zelf moet nadenken waar je dat moet doenquote:Op maandag 26 augustus 2019 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik wacht wel tot iedereen lvl 60 is, dan is het lekker rustigDenk ook dat ik het misschien niet eens zo lang vol houdt, ik ben toch verwend
Geen zin meer om elke quest op te moeten zoeken omdat ik geen idee heb waar ik naar toe moet.
Die onderste gaat nog wel, maar die anderen.... Wat een gore smeerlapperij zegquote:Op maandag 26 augustus 2019 13:51 schreef K21 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb daar geen geduld meer voor, dat weet ik nu al.quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:22 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
God verhoede dat je de quest text moet lezen en zelf moet nadenken waar je dat moet doen
Ik had daar juist de eerste ronde geen geduld voor. Moest zo snel mogelijk raiden. Ga nu voor het questen. En dan zelf zo veel mogelijk ontdekkenquote:Op maandag 26 augustus 2019 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb daar geen geduld meer voor, dat weet ik nu al.
Als ik zo'n hoeveelheid suiker en snelle koolhydraten zou consumeren als op de bovenste twee kon ik m'n rig om de toiletpot heen bouwen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:37 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Die onderste gaat nog wel, maar die anderen.... Wat een gore smeerlapperij zeg
Je hebt daar natuurlijk ook gewoon addons voorquote:Op maandag 26 augustus 2019 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb daar geen geduld meer voor, dat weet ik nu al.
Ik heb geen idee meer welke addons ik destijds hadquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je hebt daar natuurlijk ook gewoon addons voor
Om in de woorden van mijn oud wiskunde docent te spreken, lui varken dat je bentquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer welke addons ik destijds hadMaar zullen er wel geweest zijn ja.
Wel handigquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:23 schreef K21 het volgende:
[..]
Als ik zo'n hoeveelheid suiker en snelle koolhydraten zou consumeren als op de bovenste twee kon ik m'n rig om de toiletpot heen bouwen.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:50 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Om in de woorden van mijn oud wiskunde docent te spreken, lui varken dat je bent
https://blizzardwatch.com(...)-download-right-now/
Op het eind van vanilla waren er genoeg, maar geen idee wanneer dat een beetje op gang begon te komen. Was zo'n noob wat dat betreft. Meen dat ik pas addons had toen ik al lang 60 was.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]dankje
Ik wist niet meer dat er al zoveel addons waren eigenlijk.
In het begin had ik ze zeker niet. Denk dat ik auctionator later wel had. Verder niet zoveel volgens mij. Nu heb ik voor elk dingetje eenquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:55 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Op het eind van vanilla waren er genoeg, maar geen idee wanneer dat een beetje op gang begon te komen. Was zo'n noob wat dat betreft. Meen dat ik pas addons had toen ik al lang 60 was.
Gewoon wat zwakke momentjes, nah ik ga niet spelen. Maar ik snap wel waarom veel mensen classic gaan spelen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 07:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Was jij niet de persoon die zo zat af te geven op Classic?
Kan snel gaan merk ik
Ik wist een hele lange tijd niet eens wat een macro was. Ik begon pas in TBC addons te gebruiken en alle spells te keybinden. Ik denk dat classic TBC een nog grotere hype gaat worden dan classic WoW.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:55 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Op het eind van vanilla waren er genoeg, maar geen idee wanneer dat een beetje op gang begon te komen. Was zo'n noob wat dat betreft. Meen dat ik pas addons had toen ik al lang 60 was.
Ik betwijfel ernstig of ze ook maar één uitbreiding er bij doen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:25 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik wist een hele lange tijd niet eens wat een macro was. Ik begon pas in TBC addons te gebruiken en alle spells te keybinden. Ik denk dat classic TBC een nog grotere hype gaat worden dan classic WoW.
Mijn beste was Wonderbooze. Moest je drinken elke keer dat je een item won, of een baas killde, of dood ging en zo. Regelmatig katsbezopen zitten dungeonen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:20 schreef Syphixx het volgende:
mijn eerste addon was tetris, en die had ik voor tijdens het wachten door in molten core raid
Ik vermoed dat ze TBC en WotlK nog gaan uitbrengen omdat dat het hoogtepunt was in de WoW historie qua aantal spelers.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:40 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik betwijfel ernstig of ze ook maar één uitbreiding er bij doen.
In een interview hebben ze letterlijk gezegd dat ze, afhankelijk van de populariteit van Classic, er naar zouden gaan kijken. En dan populariteit op de langere termijn, niet de hype van een paar weken die er nu is.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:20 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze TBC en WotlK nog gaan uitbrengen omdat dat het hoogtepunt was in de WoW historie qua aantal spelers.
Mijn prognose is dat mensen geen geduld meer hebben met het slow levelen en alles zelf moeten uitzoeken. Ik denk dat veel mensen afhaken binnen 1 of 2 weken, maar er blijven nog genoeg spelers over die de 60 gaan bereiken, levelings experience is het beste wat vanilla heeft te bieden. Spelers die eenmaal level 60 zijn gaan denk ik wel snel ziek worden van het loot systeem. Dat elke clown overal voor kan rollen in dungeons tenzij je altijd met vrienden speelt. Dan met 40 man Molton Core gaan spelen en slechts 2 of 3 items droppen per bossquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:38 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In een interview hebben ze letterlijk gezegd dat ze, afhankelijk van de populariteit van Classic, er naar zouden gaan kijken. En dan populariteit op de langere termijn, niet de hype van een paar weken die er nu is.
Niet zo vreemd met 7 expansions he?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nu de client aan het installeren, maar normale WoW heeft serieus 60GB aan disk nodig? Ik installeer nu Classic, 4,75GB
Ik ookquote:
Op Gehennas is er nog geen queuequote:Op maandag 26 augustus 2019 22:50 schreef K21 het volgende:
Dit is de queue op Shazzrah om 22:45:
[ afbeelding ]
Dat gaat lachen worden om 00:00.
Servers in de fik inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:50 schreef K21 het volgende:
Dit is de queue op Shazzrah om 22:45:
[ afbeelding ]
Dat gaat lachen worden om 00:00.
Ik hoop dat er geen lag is dat zal een prima prestatie zijn. WoD, WotLK , TBC waren allemaal verschrikkelijk tijdens de launch kan ik mij nog herinnerenquote:
Gaat de 100k aantikken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:02 schreef K21 het volgende:
Haha, vergeet Shazzrah. Dit is Firemaw:
[ afbeelding ]
Mijn realm nog geen queue gelukkig.
hey, dit is classic en voor een échte experience vliegen de servers er snel uit door de enorme hoeveelheid mensen en dan ligt het een aantal dagen platquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
Als het net zo is als met de BfA launch zullen er nauwelijks queues zijn. Dat was echt een verschil met 3 expansion geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |