Ik vermoed dat ze TBC en WotlK nog gaan uitbrengen omdat dat het hoogtepunt was in de WoW historie qua aantal spelers.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:40 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik betwijfel ernstig of ze ook maar één uitbreiding er bij doen.
In een interview hebben ze letterlijk gezegd dat ze, afhankelijk van de populariteit van Classic, er naar zouden gaan kijken. En dan populariteit op de langere termijn, niet de hype van een paar weken die er nu is.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:20 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze TBC en WotlK nog gaan uitbrengen omdat dat het hoogtepunt was in de WoW historie qua aantal spelers.
Mijn prognose is dat mensen geen geduld meer hebben met het slow levelen en alles zelf moeten uitzoeken. Ik denk dat veel mensen afhaken binnen 1 of 2 weken, maar er blijven nog genoeg spelers over die de 60 gaan bereiken, levelings experience is het beste wat vanilla heeft te bieden. Spelers die eenmaal level 60 zijn gaan denk ik wel snel ziek worden van het loot systeem. Dat elke clown overal voor kan rollen in dungeons tenzij je altijd met vrienden speelt. Dan met 40 man Molton Core gaan spelen en slechts 2 of 3 items droppen per bossquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:38 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In een interview hebben ze letterlijk gezegd dat ze, afhankelijk van de populariteit van Classic, er naar zouden gaan kijken. En dan populariteit op de langere termijn, niet de hype van een paar weken die er nu is.
Niet zo vreemd met 7 expansions he?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nu de client aan het installeren, maar normale WoW heeft serieus 60GB aan disk nodig? Ik installeer nu Classic, 4,75GB
Op Gehennas is er nog geen queuequote:Op maandag 26 augustus 2019 22:50 schreef K21 het volgende:
Dit is de queue op Shazzrah om 22:45:
[ afbeelding ]
Dat gaat lachen worden om 00:00.
Servers in de fik inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:50 schreef K21 het volgende:
Dit is de queue op Shazzrah om 22:45:
[ afbeelding ]
Dat gaat lachen worden om 00:00.
Ik hoop dat er geen lag is dat zal een prima prestatie zijn. WoD, WotLK , TBC waren allemaal verschrikkelijk tijdens de launch kan ik mij nog herinnerenquote:
Gaat de 100k aantikken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:02 schreef K21 het volgende:
Haha, vergeet Shazzrah. Dit is Firemaw:
[ afbeelding ]
Mijn realm nog geen queue gelukkig.
hey, dit is classic en voor een échte experience vliegen de servers er snel uit door de enorme hoeveelheid mensen en dan ligt het een aantal dagen platquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
Als het net zo is als met de BfA launch zullen er nauwelijks queues zijn. Dat was echt een verschil met 3 expansion geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |