Zal de leeftijd zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moest lachen om mijn eigen grap
Neeee!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
@:fancy2
Ben je voor Feyenoord?
Was ook mooi.quote:
Toch zijn afscheid in de Arena.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja volksheld van 020 een Feyenoorder haha BETER KAN NIET!
Ja mja zijn stad hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch zijn afscheid in de Arena.
Wat is een love rondvaart ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:28 schreef Fancy2 het volgende:
Wat is er in Amsterdam? Ik wil een keer wel de Love Rondvaart doen.
Ben je laat meequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:28 schreef Fancy2 het volgende:
Een verschrikkelijke clubquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:28 schreef Fancy2 het volgende:
Open riool manquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Een verschrikkelijke club
en het stinkt
NIETS kan mij afleidenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Probéren Ajax te kijken bedoel je zeker?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
NIETS kan mij aflijden
Denk ik
Echt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Een verschrikkelijke club
en het stinkt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
NIETS kan mij aflijden
Denk ik
Kijk in je Whatsapp!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
NIETS kan mij afleiden
Denk ik
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja mijn mening he, Rotterdammer.
Haags heeft daar meer verstand van.
Doorsteken die dijknequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat is uw mening over 020?
Dan krijg ik een banquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat is uw mening over 020?
quote:Zit jij bij een maffe sekte ofzo?
We zijn ALLEMAAL kinderen van God en jij bent een GODSDIENSTWAANZINNIGE en...
daar ben ik HEEL ERG allergisch voor!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De gayparade is al geweest
Neehee. Ik ben middenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo een linkse he ?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo een linkse he ?
Snap hem...wat meer rust is ook niet verkeerd he ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik word echt schijtziek van het niet kunnen sporten
Word er een onrustig gekkie van
Ja maar 1,5 week nu is laaaaangquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Snap hem...wat meer rust is ook niet verkeerd he ...
Safe spaces nodig hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:41 schreef ToT het volgende:
Was net ook op het nieuws dat studenten tegenwoordig cursussen Mindfulness enzo krijgen omdat ze steeds vaker van stress en nare emoties hebben!
Dat lijkt me dan wel nuttig ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:41 schreef ToT het volgende:
Was net ook op het nieuws dat studenten tegenwoordig cursussen Mindfulness enzo krijgen omdat ze steeds vaker van stress en nare emoties hebben!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puik planquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, ga dan ff aan een uier zitten sjorren!
Er komt een dag dat Korea&China ons binnenvallen lolquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En jazz-hands voor applaus.
En geen tegenspraak natuurlijk he!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandáár dat je zo hard naar een man op zoek bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Soyboys zijn wel grappigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef ToT het volgende:
Echt, 95% van alle veganisten, soyboys, LGBTQ-activisten, milieugekkies enz zouden in katzwijm vallen van dit topic!
Wat is een katzwijm?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef ToT het volgende:
Echt, 95% van alle veganisten, soyboys, LGBTQ-activisten, milieugekkies enz zouden in katzwijm vallen van dit topic!
En velen zullen tot tranen toe ontroerd zijn dat wij ons nu onder zulke oude en rijke culuren mogen scharen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er komt een dag dat Korea&China ons binnenvallen lol
Even in de magnetronquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja geduld moet het opwarmen
Geen idee maar kat dus sowiesoquote:
Gelukkig zijn wij, baggeraars, van de sterkere soortquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef ToT het volgende:
Nou zijn we iig gered van die Finnen !quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er komt een dag dat Korea&China ons binnenvallen lol
Denk eerder dat 80% wordt afgeslacht en geen idee hoe ze zichzelf moeten verdedigen. Je hebt nog heel weinig mannen. In de sportschool zie ik het ook, vooral oostblok wat echt aan krachttraining doet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
En velen zullen tot tranen toe ontroerd zijn dat wij ons nu onder zulke oude en rijke culuren mogen scharen!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk eerder dat 80% wordt afgeslacht en geen idee hoe ze zichzelf moeten verdedigen. Je hebt nog heel weinig mannen. In de sportschool zie ik het ook, vooral oostblok wat echt aan krachttraining doet.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou zijn we iig gered van die Finnen !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was een Bolsjewiek?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heeft mijn overgroot opa aan mee gedaan
Met de wereld?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat nog niet echt goed hè
Welnee, maak je niet zo druk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de wereld?
Nee, alles is KUT, jongen! We gaan met z'n alle naar de KLOTE, en SNEL ook!
Ah, familie van:quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Finse boerenjongen![]()
Maar wel een MAN
Zonder safespace
Plastic rietjes in vissenmaagjes, mang!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee, maak je niet zo druk.
Die heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Boeit het? Ik heb ook een Duitse overgrootmoeder!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet.
Wil wel zo'n kit bestellen keer, kijken hoe gemixt ik nou echt ben
Mini tot is een cocktailquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]Mini-ToT zou echt stuiteren van zo'n uitslag!
Net als diverse zwarte Youtubers ("Black lives matter" types) die er live voor de camera achter komen dat ze ook blanke voorouders hebben!
Spreekt hij ook al die talen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]Nederlands, Duits, Spaans, Filipijns en Ghanees!
Van 3 continenten dus!
Ik heb hem wel een paar woordjes Nederlands horen praten, Duits nog niet en de andere talen zou ik niet echt herkennen, maar volgens mij hoorde mevrouw ToT ook wat kleine woordjes uit haar taal.quote:
Is een beginquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een paar woordjes Nederlands horen praten, Duits nog niet en de andere talen zou ik niet echt herkennen, maar volgens mij hoorde mevrouw ToT ook wat kleine woordjes uit haar taal.
Toch knap, voor iemand van 11 maand oud!
En dit soort boys zitten op de foks en redditquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gillette verdient ook niet echt veel aan hen....
Kloon van?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:20 schreef LapdGirl het volgende:
Hallo lieve mensen, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik zoek een beetje gezelschap.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:20 schreef LapdGirl het volgende:
Hallo lieve mensen, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik zoek een beetje gezelschap.
Hoi wat een leuk welkomquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
Paste "ance" niet meer in je naam?
Wat is dat precies?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Ik blijf maar aan soya saus denkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er staat 2 posts boven een foto
Is gewoon een soort watjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik blijf maar aan soya saus denken
Ben vanmiddag aan dat laatste seizoen begonnen. Was echt even in de war toen ik dat deuntje straks bij het voetbal weer hoorde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:31 schreef SoS87 het volgende:
Dat OITNB liedje is wel maf bij een voetbaluitzending
Oh.. Vond ze juist wel stoere baarden hebbenquote:
Dat wattes liedje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:31 schreef SoS87 het volgende:
Dat OITNB liedje is wel maf bij een voetbaluitzending
Ik was met mn tel bezig, ik dacht dat netflix vanzelf startte ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben vanmiddag aan dat laatste seizoen begonnen. Was echt even in de war toen ik dat deuntje straks bij het voetbal weer hoorde.
OITNBquote:
Vis a vis is een leuker en beter alternatiefquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:35 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ben bij de laatste van s4, kijk niet vaak meer
Ga ik ook nog kijken. Moet ook nog aan la casa beginnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vis a vis is een leuker en beter alternatief
Jongens die vaak een dikke nekbaard hebben, weinig zelfwaarde, je racistisch vinden omdat je je white privilege niet opgeeft ofzo. Beetje dat soort shit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh.. Vond ze juist wel stoere baarden hebben
La casa is wel genot ook ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ga ik ook nog kijken. Moet ook nog aan la casa beginnen
La casa de papelquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wat is nou de hele titel van la casa?
Dat is een leuke serie. De moeite waard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ga ik ook nog kijken. Moet ook nog aan la casa beginnen
Ja ik heb de eerste 2 seizoenen gezien, moet nog aan 3 beginnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:39 schreef LapdGirl het volgende:
[..]
Dat is een leuke serie. De moeite waard.
Ja moet je echt doen. Leuk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:40 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja ik heb de eerste 2 seizoenen gezien, moet nog aan 3 beginnen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:43 schreef ToT het volgende:
Blijft jammer dat die "ance" niet in de naam paste.
Had bij jou ook graag empaal erachter gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:43 schreef ToT het volgende:
Ja helaas. Maar gelukkig snap jij het meteen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:43 schreef ToT het volgende:
Haaaahahaha!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had bij jou ook graag empaal erachter gezien
Dat is scherp opgemerkt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik eet empanadas.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik eet chips. Hoe diep kan je zinken???
Ja ik dacht al niet dat je van de politie van Los Angeles was!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:46 schreef LapdGirl het volgende:
[..]
Ja helaas. Maar gelukkig snap jij het meteen.
quote:
Die hadden wel geweten hoe je gezichtjes moet doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht al niet dat je van de politie van Los Angeles was!
Wil je me arresteren?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die hadden wel geweten hoe je gezichtjes moet doen
Dat zou ook zomaar kunnen met die naam inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht al niet dat je van de politie van Los Angeles was!
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die mag me hardhandig tegen de grond werken
Geen empanda's hè haha.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]En het gaat al zo moeilijk met die beesten! De hele dag door bamboe kauwen enzo....
Alleen dan 100x beterquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
Maar dat empanda.....dinges is dus gewoon meuk in een deeglaagje wat gefrituurd is?
Beetje veredelde kroket dus?
Zoiets ja. Deeg met van alles erin. Van gehakt tot kip of vegetarisch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
Maar dat empanda.....dinges is dus gewoon meuk in een deeglaagje wat gefrituurd is?
Beetje veredelde kroket dus? Of meer een loempia?
NEE MIJquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zal je lapdansend arresteren jaahaa!
Ben je homo ofzo ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:55 schreef LapdGirl het volgende:
[..]
Zoiets ja. Deeg met van alles erin. Van gehakt tot kip of vegetarisch.
Doe maar lekker fancy ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zal je lapdansend arresteren jaahaa!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]En het gaat al zo moeilijk met die beesten! De hele dag door bamboe kauwen enzo....
Echt he.. Groente is gayquote:
Hoe je een panda ook behandelt, een panda lacht altijd (net zoals een hond altijd naar zijn baasje wilt).quote:
Naja, die panda is volgens mij zo geëvolueerd op bamboe. Ze hebben het nodig voor hun tanden enzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist!Dat ziet er toch extreem meelijwekkend uit?
Ah, beetje zoals deze hont?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe je een panda ook behandelt, een panda lacht altijd (net zoals een hond altijd naar zijn baasje wilt).
Ja beter gewoon wortelquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, een beetje een aubergine of komkommer in je hol steken!
Afknallen zo'n hoerquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, een beetje een aubergine of komkommer in je hol steken!
Zij is gewoon exit hoorquote:
Heb eens een keer een droom gehad dat iemand mijn kat gruwelijk had afgemaaktquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb eens een keer een droom gehad dat iemand mijn kat gruwelijk had afgemaakt
Beste deel van de droom was wel dat ik haar te pakken kreeg
Al was ik wel beetje bang geworden toen ik wakker werd
Dat je zulke gruwelijke bloederige fantasieën kon hebben?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb eens een keer een droom gehad dat iemand mijn kat gruwelijk had afgemaakt
Beste deel van de droom was wel dat ik haar te pakken kreeg
Al was ik wel beetje bang geworden toen ik wakker werd
@OmgevallenFlat2 bloederige fantasieën met de kat of met de persoon? (of beide)quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je zulke gruwelijke bloederige fantasieën kon hebben?
Welja, neem anders een sperzieboontje, man!quote:
Nja, wat ik bij die meid had gedaan schrok ik wel van ja, dat was wel echt extreem visueel in die droomquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je zulke gruwelijke bloederige fantasieën kon hebben?
Ja beide, in die droom kreeg ik dus een video doorgestuurd over hoe mn kitten werd doodmishandeld, tegen de muur aangeslagen en op gestampt enzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:08 schreef stokj het volgende:
[..]
@:Omgevallenflat2 bloederige fantasieën met de kat of met de persoon? (of beide)
Haha heb ik ook een keer gehad. Echt shizzle waar veel ranzige horrorfilms nog jaloers van zouden worden en in die droom zag ik er de pure schoonheid van in!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nja, wat ik bij die meid had gedaan schrok ik wel van ja, dat was wel echt extreem visueel in die droom
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Welja, neem anders een sperzieboontje, man!Een beetje een vent propt er zo een watermeloen naar binnen!
Ehhhhhh, ik bedoel......
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beide, in die droom kreeg ik dus een video doorgestuurd over hoe mn kitten werd doodmishandeld, tegen de muur aangeslagen en op gestampt enzo.
Toen ik dus de dader te pakken kreeg was het niet veel humaner
Ja er zit wel enige schoonheid in misschienquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha heb ik ook een keer gehad. Echt shizzle waar veel ranzige horrorfilms nog jaloers van zouden worden en in die droom zag ik er de pure schoonheid van in!Hellraiser of zo?
Zegt aan de ene kant wel hoe ver je zou gaan voor je beestje en daarmee je liefde voor je beestje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beide, in die droom kreeg ik dus een video doorgestuurd over hoe mn kitten werd doodmishandeld, tegen de muur aangeslagen en op gestampt enzo.
Toen ik dus de dader te pakken kreeg was het niet veel humaner
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zag straks een filmpje van iemand die vrijwillig een watermeloen van een paar meter op z'n zak liet landen
Haha ja volgens mij was ik één of andere kampbeul in een nazi-kasteel of zo, en de vijanden zaten in kleine hokjes onder me opgesloten en daar werden ze overgoten met gesmolten metaal en gebeurden er genoeg andere akelige dingen met ze!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja er zit wel enige schoonheid in misschien![]()
Maar normaal ben ik niet geweldadig dus was beetje gek
Hou sowieso echt veel van die beestjes. Denk dat het in het echt niet veel anders zou zijn, dus daar schrok ik wel een beetje vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Zegt aan de ene kant wel hoe ver je zou gaan voor je beestje en daarmee je liefde voor je beestje.
Teveel films gekeken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja volgens mij was ik één of andere kampbeul in een nazi-kasteel of zo, en de vijanden zaten in kleine hokjes onder me opgesloten en daar werden ze overgoten met gesmolten metaal en gebeurden er genoeg andere akelige dingen met ze!WTF???
Van onze katten blijf je afquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hou sowieso echt veel van die beestjes. Denk dat het in het echt niet veel anders zou zijn, dus daar schrok ik wel een beetje van
Ik hou wel van horror. Maar wat ik deed is meer liveleak materiaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:13 schreef ToT het volgende:
En ik ben echt absoluut niet zo van de horror!
Jaaaaaaaren geleden had ik echt een saai leven, en mijn dromen waren zo mogelijk nog saaier, en ik werd soms 's nachts echt uit pure verveling wakker omdat mijn dromen zo fakking oninteressant waren!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ach, is wel bijzonder hoe het brein zoiets vormt.
Ik ben z'n soyboy die er niet tegen kanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:13 schreef ToT het volgende:
En ik ben echt absoluut niet zo van de horror!
Hostelquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben z'n soyboy die er niet tegen kan
Mijn dromen zijn iig nooit saaiquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaaaaaaaren geleden had ik echt een saai leven, en mijn dromen waren zo mogelijk nog saaier, en ik werd soms 's nachts echt uit pure verveling wakker omdat mijn dromen zo fakking oninteressant waren!![]()
Fijn!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik hou wel van horror. Maar wat ik deed is meer liveleak materiaal
Ik heb er vaak niet zo problemen mee, zolang het maar functioneel is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben z'n soyboy die er niet tegen kan
Oh een rijke fantasie heb ik ook absoluut wel (zoals vaak wel te merken is in dit topicquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn iig nooit saaiNiet dat ik heel veel bijzonders doe, maar rijke fantasie.
Helaas wel vaker nachtmerries, maar als het een keer een goede droom is dan is het gelijk echt goed
Daarom kijk ik liever een thriller. En sowieso spoken gedoe vind ik niks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Fijn!
[..]
Ik heb er vaak niet zo problemen mee, zolang het maar functioneel is.
Als de verhaallijn flinterdun is en dat het puur om de visuele ranzigheden moet gaan, haak ik echt af.
"Drag me to hell" is zo'n pareltje op dat gebied!
Ja soms heb je ze er tussen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh een rijke fantasie heb ik ook absoluut wel (zoals vaak wel te merken is in dit topic), maar die periode was gewoon echt geestdodend.
Nog saaier dan mijn leven ;...hoe danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh een rijke fantasie heb ik ook absoluut wel (zoals vaak wel te merken is in dit topic), maar die periode was gewoon echt geestdodend.
Spoken, geesten, fantasy en science fiction vond ik altijd echt geweldig, tot het volkomen verneukt raakte door de deugparade. (En van die Marvelhelden raakte ik sowieso ook al wel moe, voordat captain Marvel d'r intrede deed!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik liever een thriller. En sowieso spoken gedoe vind ik niks.
Volgens mij was dat in de periode dat ik technisch medewerker was in een computerwinkel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog saaier dan mijn leven ;...hoe dan
Geen idee, ik moet zelf een Windows '95 CD gebruiken waarna ik allerlei upgrades tot Windows 10 er overheen moet raggen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:21 schreef vosss het volgende:
Windows 10 installeren vanaf een bootable usb 3.0 stick werkt gewoon neem ik aan? Of moet dat per se nog een 2.0 stickie zijn?
Gewoon googlequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:21 schreef vosss het volgende:
Windows 10 installeren vanaf een bootable usb 3.0 stick werkt gewoon neem ik aan? Of moet dat per se nog een 2.0 stickie zijn?
Zojuist Pro gekocht voor 9 euroquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:22 schreef ToT het volgende:
Maar volgens mij was Windows 10 tegenwoordig niet meer zo duur om te kopen, dus misschien dat ik gewoon een keer een nieuwe versie ga aanschaffen.
We krijgen binnenkort 3 zwarte transgenders met hoofddoek als K3quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Spoken, geesten, fantasy en science fiction vond ik altijd echt geweldig, tot het volkomen verneukt raakte door de deugparade. (En van die Marvelhelden raakte ik sowieso ook al wel moe, voordat captain Marvel d'r intrede deed!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |