duurt hoogstens 3 minuten, niet zeuren toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja true, bleek iemand in het tentje naast me te liggen die er niets van durfde te zeggen kreeg ik een dag later te horen. Totaal niet awkward verder.
Nou, deze keer toevallig niet. En haar telefoon had nog 1% en ze kon haar oordopjes niet vinden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
duurt hoogstens 3 minuten, niet zeuren toch.
Godverquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, deze keer toevallig niet. En haar telefoon had nog 1% en ze kon haar oordopjes niet vinden.
Maar goed, risico van het vak.
Hahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:22 schreef Allures het volgende:
Je doet dan toch een beetje zachtjes uit fatsoen?
Ik lig de hele nacht te ruften.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Ook niet naast CL gaan staan blijkbaar
Niet als je denkt dat iedereen op het kampterrein is en je even helemaal los wil gaan op elkaar. Blijkbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:22 schreef Allures het volgende:
Je doet dan toch een beetje zachtjes uit fatsoen?
Beest ben je toch ook he!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet als je denkt dat iedereen op het kampterrein is en je even helemaal los wil gaan op elkaar. Blijkbaar.
Neuh. Gewoon ruig doen op een forum. Duh.quote:
Stelletje wilden zijn het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Wipjes in een fe.... nee. Gewoon nee.
Zweterig klein kuttentje. Mensen die 3 dagen niet gedoucht hebben.
Geluiden overal.
Nee.
Niet gedacht dat jij zo'n preuts mannetje was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Geluiden overal.
Nee.
Liever een donker hoekje van de discotheek iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Geluiden overal.
Nee.
Heb je ook weleens een anonieme meekreuner gehad?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja true, bleek iemand in het tentje naast me te liggen die er niets van durfde te zeggen kreeg ik een dag later te horen. Totaal niet awkward verder.
Wij hadden op Lowlands ooit een kamp opgezet, met een binnenplek voor ontbijt en zo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:20 schreef gcjoel het volgende:
OK, niet met je tentje in de buurt van Hos gaan staan
Ben niet preuts. Vind t gewoon smerig en onhandigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet gedacht dat jij zo'n preuts mannetje was.
Ja preciesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Liever een donker hoekje van de discotheek idd
In Oekraïne was een maatje met een dame bezig in de camper. Zijn wij met een groep dat ding heen en weer gaan schudden zodat ie zelf niet zoveel werk hoefde te verrichtenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij hadden op Lowlands ooit een kamp opgezet, met een binnenplek voor ontbijt en zo.
Kwamen we 's nachts terug, stond er een vreeemde tent op dat plekje en die tent wiebelde en maakte kreunende geluiden
En 's ochtends toen we wakker werden was de tent ook weer weg
We hebben ze overigens nog wel ff aangemoedigd.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Liever een donker hoekje van de discotheek idd
Dat dan net de muziek stopt en jij fanatiek aan het gillen bentquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies
Gewoon ff de ruimte opzoeken.
En daar hoor je me niet gillen boven de beat uit.
ik heb een hekel aan dit soort "vrienden"quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
In Oekraïne was een maatje met een dame bezig in de camper. Zijn wij met een groep dat ding heen en weer gaan schudden zodat ie zelf niet zoveel werk hoefde te verrichten
Die dames scoren?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan dit soort "vrienden"
Want op een camping kun je niet douchen, en neuken op een luchtbed is onhandig?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben niet preuts. Vind t gewoon smerig en onhandig
Ben het een keertje met jou eensquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan dit soort "vrienden"
Geil.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig de hele nacht te ruften.
Daarom moet je ook altijd zoveel mogelijk troep daar neerleggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij hadden op Lowlands ooit een kamp opgezet, met een binnenplek voor ontbijt en zo.
Kwamen we 's nachts terug, stond er een vreeemde tent op dat plekje
Het is vooral zo snel warm in je tentje, dat wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want op een camping kun je niet douchen, en neuken op een luchtbed is onhandig?
Gewoon op een kiertje zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is vooral zo snel warm in je tentje, dat wel.
Hahaha, ja de voorkant hadden we al open want toch niemand die binnen kon kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon op een kiertje zetten.![]()
nee, die denken geintje te moeten gaan uithalen als ze dronken zijn.quote:
Jij lijkt me echt een hele gezellige en spontane vent.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die denken geintje te moeten gaan uithalen als ze dronken zijn.
laat iemand gewoon neuken/slapen/schijten/whatever
Gewoon andere mensen lastig vallen, ook nuchter. Omdat hilarisch!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij vond het nog het leukst van allemaal... Why so seriousquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leuk om mee op vakantie te gaan! Hele vakantie boos omdat anderen lol hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt een hele gezellige en spontane vent.
kloptquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt een hele gezellige en spontane vent.
it's just a prank!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon andere mensen lastig vallen, ook nuchter. Omdat hilarisch!
Jeetje, wat naarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:41 schreef Elvi het volgende:
Als puber 1 keer in een tent geslapen en ben toen aangerand in m'n slaap dus misschien komt daar m'n haat voor kamperen vandaan.
En mensen die niet grenzeloos meegaan in schijtlolligheid zijn niet spontaan, humorloos en zuur.quote:
Jij lijkt me ook wel een feestnummer. Op gezette voortuitgeplande tijden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:43 schreef Chia het volgende:
[..]
En mensen die niet grenzeloos meegaan in schijtlolligheid zijn niet spontaan, humorloos en zuur.
echt he. is toch gewoon leuk als je op een dixie zit die wordt omgegooid..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:43 schreef Chia het volgende:
[..]
En mensen die niet grenzeloos meegaan in schijtlolligheid zijn niet spontaan, humorloos en zuur.
Exact ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook wel een feestnummer. Op gezette voortuitgeplande tijden.
Echt vergelijkbaar dit, ga doorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. is toch gewoon leuk als je op een dixie zit die wordt omgegooid..
Alleen jij mag chargeren? Boehoe.quote:
Echt vergelijkbaar dit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk om mee op vakantie te gaan! Hele vakantie boos omdat anderen lol hebben
Lieve Chaiquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Alleen jij mag chargeren? Boehoe.
[..]
Echt vergelijkbaar dit.
Ach als je zulke vrienden hebt ben je zelf waarschijnlijk ook zo dus kan je er om lachen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gerapporteerd en geblokkeerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja want het blijft niet bij 1 ding, en iemand die een hekel heeft aan wat er om hem heen gaande is die is vaak boos.quote:
Zijn jij en Foldemort ook vaak belachelijk gemaakt door je vrienden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja want het blijft niet bij 1 ding, en iemand die een hekel heeft aan wat er om hem heen gaande is die is vaak boos.
Boehoe!
Ja is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen dezelfde humor heeft?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:51 schreef rival het volgende:
Iemand die een dixie omflikkert waar ik in zit die "vermoord" ik
WTF is er toch mis met jullie
Ja. Iedereen die niet dezelfde humor heeft als ik is zuur, een stijve hark, stelt zich aan of is te dom om genialiteit in humor te herkennen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen dezelfde humor heeft?
zuurstofgebrek bij de geboortequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:51 schreef rival het volgende:
Laat die doos maar even dicht, want die antwoorden wil je niet horen.quote:
Ook dit. slim wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laat die doos maar even dicht, want die antwoorden wil je niet horen.
Denk dat je teveel gepest bent om dit verschil te snappenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn jij en Foldemort ook vaak belachelijk gemaakt door je vrienden?
Ik ben bovengemiddeld. Maar dat is niet moeilijk als je je realiseert wat het midden is.quote:
Ik weet nog wel dat m'n ouders het niet altijd even prettig vonden om ons in een tentje naast de caravan te laten slapen.quote:
Een camper die heen en weer schud iets meer laten schudden vergelijken jullie dus met het omgooien van een dixie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen dezelfde humor heeft?
Ja daar zit je op zich al snel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben bovengemiddeld. Maar dat is niet moeilijk als je je realiseert wat het midden is.
Ze waren bang dat jij aan je zus zou gaan zitten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat m'n ouders het niet altijd even prettig vonden om ons in een tentje naast de caravan te laten slapen.
Ik heb niks beters te doen Hos!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laat die doos maar even dicht, want die antwoorden wil je niet horen.
Vind het beide stom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Een camper die heen en weer schud iets meer laten schudden vergelijken jullie dus met het omgooien van een dixie?
Als dat zo is. Dan snap ik in een keer alles.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze waren bang dat jij aan je zus zou gaan zitten?
#BibleBeltLifequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:57 schreef Chia het volgende:
[..]
JA NEE DAT IS JOUW PROBLEEM, LOS HET MAAR OP!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:00 schreef Ang3l het volgende:
Als je alle systeem toegang regelt voor t bedrijf....
"Ja A is op vakantie, dus ik moet zus en zo kunnen"
Ok, welk menu is dat?
"Ja dat weet ik niet, maar A kan dat altijd"
Ok leuk, maar A kan ik 45 verschillende functies. Welke is t?
"Ja die voor de douane!"
Ok, dat zijn dan nog 20 verschillende. Welke?
"Ja dat weet ik niet. Ik leg t bij hem neer. Hij doet dan iets in t systeem en dan is t gebeurd."
Tja........ en heeft ie toen ie op vakantie ging opgeschreven wat dat "iets" is, en welke menu's hij hiervoor geberuikt?
"Geen idee"
JA DAN HOUDT HET OP HE!!!!!!!!!!!
Nopequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
JA NEE DAT IS JOUW PROBLEEM, LOS HET MAAR OP!
Iemand wakker knallen met een confettibom, dat is pas echte humor!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het beide stom.
Mij storen tijdens seks of kakken staat wel redelijk gelijk.
Het schijnt verschil te maken of die "iemand anders" in kwestie dan een maat is, een man, of een vrouw.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Laatst een podcast aan het luisteren, kerel was aan het vertellen (redelijk bekende komiek) dat hij in zijn studententijd ook veel los ging, drank feestjes, dit dat. En dat er ook vast nog wel een foto bestaat van hij die dan iemand anders die passed out was aan het teabaggen was. Zijn gast zei meteen van, 'zou hopen dat hij het nooit hoort, want dikke #MeToo shit, maat'.
En ik denk dan, dat is toch grappig, stel je aan.
Beetje dit.
Dat eerste matig (en dan is t spontane best wel weg ook), dat tweede ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want op een camping kun je niet douchen, en neuken op een luchtbed is onhandig?
That awkward momentquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat dan net de muziek stopt en jij fanatiek aan het gillen bent
Ja maar ja, veel van die troep ruimen we dus op als we naar het terrein zelf gaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd zoveel mogelijk troep daar neerleggen.
Daar was ik niet bijquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand wakker knallen met een confettibom, dat is pas echte humor!
Ik vind dit hetzelfde soort humor als dat voor lul zetten op een vrijgezellenfeest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:51 schreef rival het volgende:
Vrije plek is een vrije plekquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, veel van die troep ruimen we dus op als we naar het terrein zelf gaan
Stond wel een party tent hoor, maar t neuktentje was gewoon onder de party tent opgezet
Ja inderdaad, zulke dingen hoe je echt niet mee aan te komenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dit hetzelfde soort humor als dat voor lul zetten op een vrijgezellenfeest.
Echt, de eerste de beste die dat doet of me in een apenpak of wat dan ook laat lopen, die is per direct niet meer uitgenodigd voor t huwelijk.
alsof ik ooit ga trouwen
Ik zei toch ook niet dat ze er niet mochten staan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vrije plek is een vrije plek![]()
Er is altijd al zo weinig ruimte, en als je alleen maar even wil neuken kan prima toch
Ik kan daar ECHT de humor niet van inzien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zulke dingen hoe je echt niet mee aan te komen
Wij namen hem mee naar Schotland voor zijn vrijgezellenfeest en hebben dus uiteraard een kilt aangeschaft. Maar hij mocht zelf kiezen of ie dat wel of niet wilde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dit hetzelfde soort humor als dat voor lul zetten op een vrijgezellenfeest.
Echt, de eerste de beste die dat doet of me in een apenpak of wat dan ook laat lopen, die is per direct niet meer uitgenodigd voor t huwelijk.
alsof ik ooit ga trouwen
Mafkeesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij![]()
Veel te bang je daar met een Odol te treffen ofzo.
Ben je zo bang voor odols?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij![]()
Veel te bang je daar met een Odol te treffen ofzo.
Nee was niet de reden, ik was waarschijnlijk gewoon chagrijnig en moe. Ik had een lek luchtbed dus amper geslapenquote:
hmm, in dat geval ben ik ook een zure oude nichtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan daar ECHT de humor niet van inzien.
Maar misschien ben ik gewoon wel een zure oude nicht.
Wow.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Chagrijnig was je niet als enige op dat momentquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee was niet de reden, ik was waarschijnlijk gewoon chagrijnig en moe. Ik had een lek luchtbed dus amper geslapenen te oud voor zulke dingen
Dat herinner ik me nog wel jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Chagrijnig was je niet als enige op dat moment
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog wel ja![]()
Ik zou vooral chagrijnig worden van de rotzooi die daarna opgeruimd moest worden#huisvrouw
Uit welke informatie haal je kinderfeestje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:18 schreef TaMieke het volgende:
Op wat voor kinderfeestje waren jullie?
Ik denk dat dat de housewarming was van frips.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:18 schreef TaMieke het volgende:
Op wat voor kinderfeestje waren jullie?
Mensen hadden lol en haalden grappen uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Uit welke informatie haal je kinderfeestje?
Confetti.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Uit welke informatie haal je kinderfeestje?
Was 1 confetti kanon. En Rival lag gewoon te lang te slapenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Confetti.
Mensen veel te vroeg wakker maken.
Krijg flashbacks naar mn oppastijd.
Klinkt inderdaad wel als een kinderfeestje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de housewarming was van frips.
Ja dat vind ik dan idd niet echt voor lul zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Wij namen hem mee naar Schotland voor zijn vrijgezellenfeest en hebben dus uiteraard een kilt aangeschaft. Maar hij mocht zelf kiezen of ie dat wel of niet wilde.
Die waren er op mijn laatste 20-30-40 feestje welquote:
ook bronies?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die waren er op mijn laatste 20-30-40 feestje wel
Met die gekke fotohoek erbij, ja was echt lachen die nacht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee.
Wel drank. Was een serieus leuk feestje.
Vast ook wel jaquote:
Wat is een 20-30-40 feestje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een lol dat we hadden..............
[ afbeelding ]
Dat was t thema. Natuurlijk doe ik mee!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg je bent er zelf ook een zie ik op je foto!
We vierden t met 3.quote:
Ziet er gezellig uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een lol dat we hadden..............
[ afbeelding ]
Ja de lol straalt er af toch?quote:
Ah ponyplay. Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was t thema. Natuurlijk doe ik mee!
Er lag zelfs hooi in de tuin, en een voederbak, drinkbakken en een paardenhaam.
Suikerklontjes en wortels als snacks.
ik heb hier eens een docu over gezien.quote:
Waar is mijn datumprikker?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:35 schreef Allures het volgende:
Toevallig net bezig een feestje te plannen
Mini feestje maar
Tuurlijk mag dat. We hebben een open relatie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mag dit wel van het kutnijdgezelschap?
Voor mij moet het ook niet verder naar links, haha. Ik heb al in Amersfoort gewoond tijdens een studie, en vind het zo'n ongelooflijk mooie stadquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik al te veel richting randstad vinden
In Amersfoort kun je echt zo heerlijk ontbijten/lunchen/tussendoren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij moet het ook niet verder naar links, haha. Ik heb al in Amersfoort gewoond tijdens een studie, en vind het zo'n ongelooflijk mooie stad
thee?!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:40 schreef Allures het volgende:
[..]
Whaha je wil met mijn vrienden thee drinken?
Ik weet niet welk restaurantje je bedoeld, maar dat je er goed kan eten is zekerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In Amersfoort kun je echt zo heerlijk ontbijten/lunchen/tussendoren.
dat restaurantje met die teckel. omg hun gezouten caramel saus.
Wil er nu weer heen![]()
![]()
![]()
Gezouten caramelquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In Amersfoort kun je echt zo heerlijk ontbijten/lunchen/tussendoren.
dat restaurantje met die teckel. omg hun gezouten caramel saus.
Wil er nu weer heen![]()
![]()
![]()
volgens mij ben ik hier ooit 1x in mijn leven geweest. kan er niet over oordelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij moet het ook niet verder naar links, haha. Ik heb al in Amersfoort gewoond tijdens een studie, en vind het zo'n ongelooflijk mooie stad
Schijnt zelfs een hele pride vlag voor te zijnquote:
Gevonden!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet welk restaurantje je bedoeld, maar dat je er goed kan eten is zeker
Ja maar kan je ook vies zoete meisjes cocktails maken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso. Duh. Dat is mijn ding.
Alles smaakt met genoeg ghbquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar kan je ook vies zoete meisjes cocktails maken?
Wentelteefjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gevonden!
https://www.juffrouw-jacoba.nl/
Als je van zoet houdt echt geweldig. Heerlijke crepes, wentelteefjes en taart
Waarom zou je dat willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hoe denk je dat ik anders die jonge meisjes zo ver krijg dat ze me willen. Is mijn bread and butter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed, dan kom ik!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hoe denk je dat ik anders die jonge meisjes zo ver krijg dat ze me willen. Is mijn bread and butter.
hartig > zoetquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat zoet altijd beter is dan niet zoet
Werken Breezers niet meer tegenwoordig?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hoe denk je dat ik anders die jonge meisjes zo ver krijg dat ze me willen. Is mijn bread and butter.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Leuke poging Dino. Ik begrijp ook goed waar het vandaan komt. Maar nee
Bij cocktails niet. Liever meer spicy.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat zoet altijd beter is dan niet zoet
Baileys Strawberry is het tegenwoordig he!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Werken Breezers niet meer tegenwoordig?
Ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gevonden!
https://www.juffrouw-jacoba.nl/
Als je van zoet houdt echt geweldig. Heerlijke crepes, wentelteefjes en taart
Boks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij cocktails niet. Liever meer spicy.
Als 20 jaar niet meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja die hartige franse dingen waren ook mega lekker. met spekquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik onthoudenBen niet echt een zoetekauw maar ik heb wel mn momenten
Edit: ik zie dat ze ook hartig hebben, top![]()
Neejoh, dat was jaren 00'squote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maak ik ook een goede van.quote:
Wow. Blast from the past.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had in Griekenland nog watermeloen breezer
Gembersiroopquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maak ik ook een goede van.
Poosje geleden zelfs eigen gembersiroop gemaakt.
Oh heyquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maak ik ook een goede van.
Poosje geleden zelfs eigen gembersiroop gemaakt.
Waar was jequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh heytijd voor een cocktail meet
Solarquote:
Ik heb hier watermeloen likeurquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had in Griekenland nog watermeloen breezer
Dat klinkt veel te goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb hier watermeloen likeur
Met 7 upnomnom
volgens mij heb ik ook nog zoiets liggen ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb hier watermeloen likeur
Met 7 upnomnom
jij middeleeuwse hipsterquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:25 schreef Elvi het volgende:
Ik heb alleen mede. Karamel mede, kersen mede, en gewone mede. Hnnnng.
Cocktails drink ik buiten de deur
Samequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:26 schreef gcjoel het volgende:
Ik drink thuis eigenlijk nooit, dus wat ik heb gaat nooit op
Wat is mede?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:25 schreef Elvi het volgende:
Next level moeilijk doen voor speciaalbierdrinkers, medequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:25 schreef Elvi het volgende:
Misschien nog op een fruitbier maar het is mierzoet. Het lijkt net zo veel op bier als de vergelijking tussen cider en bier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:08 schreef Allures het volgende:
Lijkt het echt op bier dan? Qua smaak?
Nee. Het is gewoon zoete witte wijn, maar dan iets sterker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:08 schreef Allures het volgende:
Lijkt het echt op bier dan? Qua smaak?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon zoete witte wijn, maar dan iets sterker.
Ik volgens Debsterr toen ik gisteren iets zei van Angel's laatste darkroomescapadesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie is de zuurste dan? Niet gewend aan competitie.
Kriek is juist zuurquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:29 schreef Chia het volgende:
Bij die kersenmede stel ik me iets kriekachtigs voor, maar dan dus nog veel zoeter.
Teleurstellend dit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik volgens Debsterr toen ik gisteren iets zei van Angel's laatste darkroomescapades
Ik zou je nooit zoveel eer geven. Dino is opperzuur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik volgens Debsterr toen ik gisteren iets zei van Angel's laatste darkroomescapades
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou je nooit zoveel eer geven. Dino is opperzuur.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:40 schreef Debsterr het volgende:
Je was alleen tijdelijk zuurder @:MCH . Dat zegt niets over het gemiddelde.
https://fok.nl//shop/shownotes.phpquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is die link ook alweer waar je ze kan lezen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:48 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moet altijd lachen om een note die ik heb, waarbij de mod dacht dat ik met kanker aan het schelden was maar ik gewoon met Cali een gesprekje had over haar werk![]()
Ik moet altijd lachen om een note die ik heb, waarbij de mod dacht dat ik met kanker aan het schelden was maar ik gewoon met Cali een gesprekje had over haar werk![]()
Jammer dat je niet kunt zien welke modquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:48 schreef Harmankardon het volgende:
Ik maar 4. Heb ik zo m'n best voor gedaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh, ook ineens 6 notes erbij. R&P modjes zijn wel goed bezig.
In mijn geval wist ik een poos geleden precies van wleke mod ik ze kreeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kunt zien welke mod
Samzz zekerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In mijn geval wist ik een poos geleden precies van wleke mod ik ze kreeg.
Uiteraard. Blijkbaar vinden alle vrouwen me hier onaardig.quote:
Even kijken wie de grootste e-peen heeft tochquote:
De ene helft omdat je ze hebt aangeduwd, de andere helft omdat je ze niet hebt aangeduwd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Uiteraard. Blijkbaar vinden alle vrouwen me hier onaardig.
Ik ben dan maar gemiddeld met mijn 82quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even kijken wie de grootste e-peen heeft toch
Had je ruzie gezocht?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In mijn geval wist ik een poos geleden precies van wleke mod ik ze kreeg.
Wij hier snappen dat natuurlijk niet, maar zij kennen jou IRL dus er is wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Uiteraard. Blijkbaar vinden alle vrouwen me hier onaardig.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Wij hier snappen dat natuurlijk niet, maar zij kennen jou IRL dus er is wat voor te zeggen.
Ik mag Hosti. En gcjoel.quote:
Zo lekker serieusquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag Hosti. En gcjoel.en missssssy
wist niet dat jij zo'n rebel wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:03 schreef Elvi het volgende:
Ik heb er ook weer 2 bij. Nog steeds van de Losdop-rel21 nu
Omdat je door aan het zeuren was?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:03 schreef Elvi het volgende:
Nee omdat ik gegronde feedback gaf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat je door aan het zeuren was?
ja, daar houden mensen niet vanquote:
"Iemand zijn gegevens liggen op straat en wij worden gestraft omdat we hem er op 'ludieke' wijze op wijzen. Volgende keer zeggen we wel niets meer." ?quote:
YVIEEEEE, DE KETTING IS WEER LOS!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben op m'n werk uit alle systemen gegooid, dus ben naar huis verbannen, dan krijg je dat
gisteren al genoeg gehadquote:
Zo kijk jou eens het braafste jongetje van de klas zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Iemand zijn gegevens liggen op straat en wij worden gestraft omdat we hem er op 'ludieke' wijze op wijzen. Volgende keer zeggen we wel niets meer." ?
Of je stuurt een dm. Kan ook.
Ow, ik zou het precies hetzelfde doen als jij, maar dan ga ik niet zeggen dat het gegronde feedback is omdat ik weet dat ik dan aan het etteren ben hahahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zo kijk jou eens het braafste jongetje van de klas zijn![]()
Heb je plannen over twee weken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Het mag gerust nog 2 weken regenen maar daarna moet het echt over zijn hoor!
Dan ben ik 3 weken vrij, dus dan mag het best lekker weer wordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je plannen over twee weken?
jawel, anders is het vanavond te modderigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neejoh, nog lang niet genoeg
Kijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben ik 3 weken vrij, dus dan mag het best lekker weer worden
Lijkt een beetje op het huidige onderwerp van het topic, te modderigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, anders is het vanavond te modderig
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag Hosti. En gcjoel.en missssssy
Een juiste inschatting.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:22 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb het niet gezien maar het komt op me over als een typisch staaltje van Trollkarma.
Wat ga je doen vanavond?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, anders is het vanavond te modderig
Zat er net aan te denkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op het huidige onderwerp van het topic, te modderig
quote:
beetje modder gooien is ook leuk af en toe, maar niet altijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op het huidige onderwerp van het topic, te modderig
als ik gisteren mn band goed geplakt heb, dan wil ik nog even met de mtb het bos inquote:
Helft van de tijd ga ik helpen klussen en nog wat thuis doen en de laatste week wil ik wel een weekje weg. Maar heb nog niks geboekt oid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk![]()
Gewoon lekker drie weken thuis of ga je nog weg?
Multi-noten is bijna niet te doen als je mobiel FOK!t.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:25 schreef Allures het volgende:
Ik snap wel dat je een note krijgt maar niet dat elke post los genoten word ipv 'loopt te kutten'
Zo zit je zo aan de 50 notes en wat is een note dan nog
Dat vraag ik me na 356 notes ook afquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:25 schreef Allures het volgende:
Ik snap wel dat je een note krijgt maar niet dat elke post los genoten word ipv 'loopt te kutten'
Zo zit je zo aan de 50 notes en wat is een note dan nog
Nice! Dat is toch juist vet dan als het modder alle kanten op vliegt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik gisteren mn band goed geplakt heb, dan wil ik nog even met de mtb het bos in
Zolang je in Nederland bent gun ik je sowieso mooi weerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Helft van de tijd ga ik helpen klussen en nog wat thuis doen en de laatste week wil ik wel een weekje weg. Maar heb nog niks geboekt oid.
Geen idee, alles op z'n tijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken![]()
Wanneer kom je terug?
@rivalquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje modder gooien is ook leuk af en toe, maar niet altijd
Eigen belang ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zolang je in Nederland bent gun ik je sowieso mooi weer
Was er een Losdoprel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:03 schreef Elvi het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Helft van de tijd ga ik helpen klussen en nog wat thuis doen en de laatste week wil ik wel een weekje weg. Maar heb nog niks geboekt oid.
dat wel, maar weinig zin om te poetsenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice! Dat is toch juist vet dan als het modder alle kanten op vliegt?
Gewoon mtb mee onder de douchequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar weinig zin om te poetsen
Ken je dat stukje van Hans Teeuwen met die zandgooiende lilliputter? Daar doe jij mij altijd aan denkenquote:
Een rel die een specifieke user betreft die hier post met een kloon.quote:
Hij vroeg niet 'wat is' maar 'was er'quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een rel die een specifieke user betreft die hier post met een kloon.
wat is dit voor ingewikkelde omschrijving?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een rel die een specifieke user betreft die hier post met een kloon.
Jij mag Hosti ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |