120 denk ik?quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat is de betrouwbaarste benzine-uitvoering van de 1-serie, 4-pitter, die je vandaag aan zou kunnen schaffen voor <10K?
Asking for a friend.:P
100 wordt het toch, dacht ik?quote:
Ik vind dat ze aardig wat vragen voor een 316 met verder niet echt boeiende opties. Wel fijn dat er sportstoelen in zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo'n beetje alles aan de voorzijde. Koplamp, knipperlicht... Wens hem veel succes met de verkoop
Dat is wel erg langquote:Op woensdag 20 november 2019 19:23 schreef Hyperdude het volgende:
Na vanaf april wachten op 2 Original Bremsscheiben zijn ze nu binnen.![]()
![]()
![]()
jahquote:
Hoezo niet een goed aftermarket merk gepakt? Tenzij het niet zo een haast had natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
jah
Volgens mijn garagist gedoe over prijs tussen BMW en toeleverancier.
Ik ga wel ff kijken welk merkje er op de schijfjes staat. Brembo? Ate? CrappyBrakeCompany?
Het lampje brand niet. Ik denk dat de wijzer gewoon vast zit of verkeerd staat. (dat doet de mijne namelijk)quote:Op donderdag 21 november 2019 10:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
BMW 3 Serie e46, in het groen.
https://nl.bca-europe.com(...)bG90cy8xNTg5MDU2MQ==
op 't eerste gezicht een leuke e46, totdat je het dashboard bekijkt.
[ afbeelding ]
loopt een beetje warm
Je kunt ook doorklikken naar het keuringsrapport. Loop er maar met een grote boog omheenquote:Op donderdag 21 november 2019 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Het lampje brand niet. Ik denk dat de wijzer gewoon vast zit of verkeerd staat. (dat doet de mijne namelijk)
Het had/heeft geen haast. Dit is mijn 6e BMW, en de eerste waar de standaard schijven geen problemen opleveren. Dan maar wachten/meer betalen. Ik weet ook wel dat ze waarschijnlijk bij Brembo/Ate vandaan komen.quote:Op donderdag 21 november 2019 01:14 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Hoezo niet een goed aftermarket merk gepakt? Tenzij het niet zo een haast had natuurlijk.
Zelfgeboorde gaten in het dashboardquote:Op donderdag 21 november 2019 11:47 schreef daNpy het volgende:
Ziet er goed uit al die lampjes aan. DTC, ABS, airbags en diverse lampen kapot. Vast van een liefhebber geweest
zal kijken of het dashboard van elke e46 een zelftest functie heeft. het komt niet vaak voor dat dit onderdeel van het dashboard stuk gaat.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:44 schreef rival het volgende:
Wat er met deze auto is weet ik natuurlijk niet maar mijne loopt ook op, altijd exact hetzelfde.
Echter als ik de auto uit zet gaat hij niet altijd terug naar 0. soms blijft ie bijvoorbeeld op de helft hangen. als ik dan ga rijden dan stopt ie vanaf de helft weer precies in het rode. Als ik em uit zet en hij blijft in het rode staan, dan loopt ie de volgende keer ook door tot aan beneden. Zet ik em dan weer uit en hij zakt bijvoorbeeld wel naar 0, dan komt ie de volgende keer weer netjes op de helft uit.
Een e46 is dan ook de komende 20 jaar geen klassieker.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:49 schreef Hyperdude het volgende:
Een echte klassieker heeft geen stuurbekrachtiging.
Zie op youtube dat ik dat wel even kan proberen idd.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
zal kijken of het dashboard van elke e46 een zelftest functie heeft. het komt niet vaak voor dat dit onderdeel van het dashboard stuk gaat.
330cp met handbak komt een eindje in de richting. 316 iets minderquote:Op donderdag 21 november 2019 12:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een e46 is dan ook de komende 20 jaar geen klassieker.
BMW is verkocht. Maar niet zonder slag of stoot, dus voor wie het interesseert:quote:Op woensdag 13 november 2019 12:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Niet echt interessant voor jou denk ik: https://www.autoscout24.d(...)3e-87d7-a626f31a15d0
Maar mocht je iemand kennen in Zuid Duitsland die op zoek is naar een 116i, let me know.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Nee, dat niet. Stond eigenlijk sinds juli stil. Of nou ja, in ieder geval niet regelmatig meer mee gereden. En daarvoor wel nog wekelijks en was er niks aan de hand. Maar inderdaad, timing is soms echt een bitch.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Pff wat een pech. Je reed er zelf gewoon dagelijks in rond en precies als je de auto verkocht hebt komt ie stil te staan met motorstoring? Geloof je soms zelf niet.
Olie is nov '17 ververst. Tijdens de TÜV in nov '18 werd er ook niks over gezegd. En ik kijk zelf niet onder mijn auto. Dus wist het helaas ook niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tjee, dit had je dit toch moeten zien toen je de olie voor het laatst had ververst?
tenminste, als dat werkelijk jouw carterpan was.
Zelf-quotequote:Op woensdag 20 november 2019 16:25 schreef NoComment het volgende:
De 335d gaat vrijdag naar de garage voor de winterbanden en reparatie van de sportstand van de versnellingsbak (kabelbreuk) en wellicht laat ik meteen XHP stage 3 flashen ook.. In voorbereiding voor wat extra vermogen in het voorjaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |