Bij m'n E46 ook opgeschuurd, lik verf erop en daarna gewoon prima.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
't scheelt ook dat ik redelijk dicht aan de kust woon. alles roest harder zodra je dichter aan zee woont.
bij aanschaf heb ik de onderzijde van m'n auto laten tectyleren. de remleiding was dus al opgeschuurd en getectyleerd maar verwacht geen wonderen van tectyl.
Dat komt omdat het van binnenuit aan het roesten is, dat is bij een remleiding hopelijk nietquote:Op maandag 21 oktober 2019 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zie ik van die filmpjes voor me waar een (wat oudere) auto er vrij keurig uitziet, onder de tectyl zit en de inspecteur prikt er zo een schroevendraaier door. "Kijk eens, die kokerbalken, helemaal verrot". Prik prik prik
Dat krijg je als je de boel niet eerst roestvrij maakt maar gewoon een laag er overheen smeert. Dan sluit je de roest op en rot het gewoon verder van binnenuit. Maar van buiten ziet het er mooi uit dus niks aan het handjequote:Op maandag 21 oktober 2019 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zie ik van die filmpjes voor me waar een (wat oudere) auto er vrij keurig uitziet, onder de tectyl zit en de inspecteur prikt er zo een schroevendraaier door. "Kijk eens, die kokerbalken, helemaal verrot". Prik prik prik
Past niet op die van mij. Mij ook beetje te bling.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:35 schreef junkiesietze het volgende:
Heeft iemand toevallig intresse in:
https://nl.aliexpress.com(...)1.0.0.6ec44c4dEM6Fm0
of
https://nl.aliexpress.com(...)1.0.0.27424c4danCp0c
...
quote:OPMERKING: Sommige Modellen niet fit alle jaar, pls controleren voordat u het koopt
Valt niet echt te controleren als ze er geen maten bij zetten. En tis ook niet om de bling, maar dat je er een oil pressure gauge en temp gauge op kan aansluitenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Past niet op die van mij. Mij ook beetje te bling.
[..]![]()
Das wel handig ja, jammer dat ie niet past.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Valt niet echt te controleren als ze er geen maten bij zetten. En tis ook niet om de bling, maar dat je er een oil pressure gauge en temp gauge op kan aansluiten
Was geen originele radiateur, een van de eerste onderdelen die ik niet origineel gekocht had zelfs.. en meteen de sjaak. Het is een Hella Premium line radiateur. Ik heb reeds een nieuw origineel exemplaar gevonden, voor een schappelijke prijs.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:27 schreef Hyperdude het volgende:
Grappig zo'n display.
Kan je die ook in RR-versie krijgen; dat je ziet hoeveel % je nog over hebt van je vermogen?![]()
Was dat een originele radiator?
Beterschap met je Torxhand.
Hella/Behr is toch OEM?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:49 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Was geen originele radiateur, een van de eerste onderdelen die ik niet origineel gekocht had zelfs.. en meteen de sjaak. Het is een Hella Premium line radiateur.
RR= Rolls-Roycequote:Over de NBT, de RR versie? :’) Ik moet me nog verdiepen in de coderingen, maar er kan immens veel mee. To do list is nu nog een achteruitrijcamera en touch controller.
Heb helaas geen idee, zover ik weet is Behr de producent inderdaad. Maar de samenwerking met Hella betwijfel ik en dan zou ik zeggen dat ik een rebranded uitvoering heb met een andere sticker. Ik had dit ook niet verwacht en baal er wel enorm van. Blijft gewoon een vervelende klus.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hella/Behr is toch OEM?
[..]
RR= Rolls-Roycedie hebben zo'n Power Reserve metertje
[ afbeelding ]
12 uur werkquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:59 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand ervaring met walnoten?
Inlaat laten walnootstralen dus![]()
https://www.carrec-technocenter.nl/aanbiedingen/inlaatreiniging/
Tip voor een goed adres boven de lijn Amsterdam-Zwolle welkom.
Bij ons is de ruit ook al eens vervangen, voor wij hem kochten. Sensoren werken gewoon, behalve dat de kachel altijd gaat verwarmen als het buiten regent en de airco uit is. Ook als het buiten 16 graden is.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:40 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Volgens mij kun je tegenwoordig wel een heel klein laagje van je ruit laten slijpen.
In de 540 begin van het jaar een nieuwe OEM ruit incl OEM lijsten laten plaatsen. Was aan materiaal al 800 euro kwijt ofzo 😰
In de Clio RS vorige week op locatie voor 280 euro een nieuw ruit laten plaatsen. Lichtsensor werkt gewoon.
Als 't mot, dan mot 't.quote:
't Is ook gewoon geen gezicht manquote:Op woensdag 13 november 2019 10:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Stop mocking our grille, says BMW design boss
Haha, gewoon een "fuck you" van Van Hooydonk... lekker dan.
Is het ook niet... daarom vind ik het jammer dat er dan gewoon een "wen er maar aan" komt, van BMW.quote:
Ja, is die Adrian niet gewoon een eigenwijze Nederlander?quote:Op woensdag 13 november 2019 10:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Is het ook niet... daarom vind ik het jammer dat er dan gewoon een "wen er maar aan" komt, van BMW.
Ik wil een F11 525D. Helaas in NL nog te duur (en de garage is nog niet afquote:Op woensdag 13 november 2019 11:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
m'n volgende zal wel weer een BMW worden.
prijzen november 2019:
6k voor een >2009 (facelift) E90
15k voor een F30
Haha ja vast wel!quote:Op woensdag 13 november 2019 11:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, is die Adrian niet gewoon een eigenwijze Nederlander?
Foto's, opties?quote:Op woensdag 13 november 2019 12:20 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha ja vast wel!
Mijn E87 116 staat ook te koop, maar niet echt veel animo voor.
Niet echt interessant voor jou denk ik: https://www.autoscout24.d(...)3e-87d7-a626f31a15d0quote:
Linkje?quote:Op woensdag 13 november 2019 12:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn volgende wordt een Model 3 en de M135i staat alweer te koopMoet wel dit jaar nog geleverd worden anders bijtelling naar 8%. Heb nog steeds m'n E36 cabrio maar misschien die ook maar weg doen, rij er te weinig mee. Dan heb ik niets meer te zoeken in dit topic
Nog geen 2 maanden verder en gisteren gebeurde ongeveer hetzelfde. Ik ben iemand aan het inhalen en die besluit wanneer ik ernaast zit dat ie ook gaat inhalen. Stuurt zo in mijn rechterkantquote:Op maandag 16 september 2019 10:49 schreef rival het volgende:
Iemand wilde mij rechts inhalen en probeerde hem er zo voor/tussen te gooien.
[ afbeelding ]
Is je toeter stuk?quote:Op donderdag 14 november 2019 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nog geen 2 maanden verder en gisteren gebeurde ongeveer hetzelfde. Ik ben iemand aan het inhalen en die besluit wanneer ik ernaast zit dat ie ook gaat inhalen. Stuurt zo in mijn rechterkant
Kan weer langs het schadebedrijf vanmiddag
Ook kwestie van wennen die assistdingen.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:39 schreef StretchingKoala het volgende:
Gisteren mijn nieuwe 330 Touring mogen ophalen.
Donker grijs met cognac van binnen en glazendak :-)
Wat rijdt dat toch weer anders en fijner dan de generatie ervoor, alleen dat lane assist is zwaar irritant. Zet dat maar uit denk ik voor nu....
Happy me :-)
Ze moeten wel goed zijn... in de Ioniq bij lane assist ga je ook als een dronkenlap van links naar rechts binnen de strook. Auto pilot bij Tesla werkt erg goed.quote:Op donderdag 14 november 2019 14:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ook kwestie van wennen die assistdingen.
Tesla 3, of 4, keer zo duur als een Ionik?quote:Op donderdag 14 november 2019 15:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ze moeten wel goed zijn... in de Ioniq bij lane assist ga je ook als een dronkenlap van links naar rechts binnen de strook. Auto pilot bij Tesla werkt erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |