Tja m'n S was idd 90k en de Ioniq was 36k (premium). Maar Model 3 heeft net zo'n goede (zo niet betere) auto pilot en is vanaf 50k dus dat valt dan wel weer mee. Maar niks ten nadelen van de Ioniq hoor!! Die auto is echt value... m'n werknemer had opties die ik in m'n Tesla niet had. En de facelift Ioniq die nu uit is heeft nog meer opties (ook voorverwarmen e.d. via de app, stoelventilatie etc.). Hij is nog minder mooi geworden om eerlijk te zijn, maar voor de rest een prima auto.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:36 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Tesla 3, of 4, keer zo duur als een Ionik?
Voor belasting/subsidies.
Kia heeft toch ook een BMW-killer in zijn assortiment, dacht ik?quote:Op donderdag 14 november 2019 17:53 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
...Nee, als BMW rijder moet je nog niet switchen naar Koreaans als je rijgedrag belangrijk vindt.
70K: Fuck thatquote:2.0 T-GDI 8AT RWD ¤ 68.995,00
Zeker een mooie auto. Wel duur dus mag hopen dat dit wel beter rijdt dan de gemiddelde Kia...quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kia heeft toch ook een BMW-killer in zijn assortiment, dacht ik?
Gevonden!
[..]
70K: Fuck that![]()
https://www.kia.com/nl/modellen/stinger/prijzen-en-specificaties/
Zo ff 2 nwe winterbandjes laten monteren.
Nieuw kenteken en je ziet er niets meer van!quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
"Mooie en zeer goed onderhouden auto met lichte voorschade zie fotos, Deze auto is rijdbaar, Geen schade aan airbags"
http://voorraad.autodataw(...)ie/occ14619830-65c82
lichte voorschade
[ afbeelding ]
En een nieuw buitentemperatuurmetertje.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Nieuw kenteken en je ziet er niets meer van!
Denk dat ie in België en Duitsland voor een veel normalere prijs te koop zal zijn. De helft, zeg maar.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:44 schreef boegschroef het volgende:
De GT gaat zelfs naar 100K. Wel een mooie wagen om te zien maar wie legt er nu 100K neer voor een KIA, voor dat geld is er zoveel meer leuks te vinden.
Wat is de betrouwbaarste benzine-uitvoering van de 1-serie, 4-pitter, die je vandaag aan zou kunnen schaffen voor <10K?quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk dat ie in België en Duitsland voor een veel normalere prijs te koop zal zijn. De helft, zeg maar.
120 denk ik?quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat is de betrouwbaarste benzine-uitvoering van de 1-serie, 4-pitter, die je vandaag aan zou kunnen schaffen voor <10K?
Asking for a friend.:P
100 wordt het toch, dacht ik?quote:
Ik vind dat ze aardig wat vragen voor een 316 met verder niet echt boeiende opties. Wel fijn dat er sportstoelen in zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo'n beetje alles aan de voorzijde. Koplamp, knipperlicht... Wens hem veel succes met de verkoop
Dat is wel erg langquote:Op woensdag 20 november 2019 19:23 schreef Hyperdude het volgende:
Na vanaf april wachten op 2 Original Bremsscheiben zijn ze nu binnen.![]()
![]()
![]()
jahquote:
Hoezo niet een goed aftermarket merk gepakt? Tenzij het niet zo een haast had natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
jah
Volgens mijn garagist gedoe over prijs tussen BMW en toeleverancier.
Ik ga wel ff kijken welk merkje er op de schijfjes staat. Brembo? Ate? CrappyBrakeCompany?
Het lampje brand niet. Ik denk dat de wijzer gewoon vast zit of verkeerd staat. (dat doet de mijne namelijk)quote:Op donderdag 21 november 2019 10:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
BMW 3 Serie e46, in het groen.
https://nl.bca-europe.com(...)bG90cy8xNTg5MDU2MQ==
op 't eerste gezicht een leuke e46, totdat je het dashboard bekijkt.
[ afbeelding ]
loopt een beetje warm
Je kunt ook doorklikken naar het keuringsrapport. Loop er maar met een grote boog omheenquote:Op donderdag 21 november 2019 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Het lampje brand niet. Ik denk dat de wijzer gewoon vast zit of verkeerd staat. (dat doet de mijne namelijk)
Het had/heeft geen haast. Dit is mijn 6e BMW, en de eerste waar de standaard schijven geen problemen opleveren. Dan maar wachten/meer betalen. Ik weet ook wel dat ze waarschijnlijk bij Brembo/Ate vandaan komen.quote:Op donderdag 21 november 2019 01:14 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Hoezo niet een goed aftermarket merk gepakt? Tenzij het niet zo een haast had natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |