Komt goedquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei verder niks![]()
En ja, met warm weer zit ik minder in bad.
Liep je nu zonder broek?quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een broek gekocht om te wandelen![]()
Alleen niet gore Tex geloof ik. Dat komt later wel.
Als ik t idd volhoud om elk jaar een wandelvakantie te doen.
Een blote vagina nog welquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Als ik een stuk ga wandelen doe ik dat altijd in mn blote vagina.
Je weet dat rokken en jurken bestaan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Je blote vagina mag er zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Neem aan dat je die broek niet de hele tijd gaat dragenquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een broek gekocht om te wandelen![]()
Alleen niet gore Tex geloof ik. Dat komt later wel.
Als ik t idd volhoud om elk jaar een wandelvakantie te doen.
Dat komt door een ander topic waar hij en ik samen gezellig in zitten te doen.quote:
Pizza Hawaïquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gekarameliseerde ananas is wel heet op je piem ja.
Dat was ik niet van plan eigenlijk. Maar sowieso ben ik niet zo fanatiek als jij hequote:Op maandag 12 augustus 2019 19:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neem aan dat je die broek niet de hele tijd gaat dragen
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je weet dat rokken en jurken bestaan?
Ah, soft shell. Die zijn wel om de hele tijd in te wandelen. Omdat je Goretex zei dacht ik dat je het over een regenbroek had.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was ik niet van plan eigenlijk. Maar sowieso ben ik niet zo fanatiek als jij he![]()
Het is zoiets
https://www.bever.nl/p/ja(...)010.html?colour=4168
Zo gezelligquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt door een ander topic waar hij en ik samen gezellig in zitten te doen.
Nee!quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah, soft shell. Die zijn wel om de hele tijd in te wandelen. Omdat je Goretex zei dacht ik dat je het over een regenbroek had.
Ik zie altijd eerst graag bewijs.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Maar hij weet ook wel dat ik niet in mn nakie rondloop.![]()
Bedankt voor de link. Morgen eens naar de groenteboerquote:
Wow. Waarom kende ik dit nog niet.quote:
Dit ben ik op een zware outdoor tocht door de rimboequote:Op maandag 12 augustus 2019 19:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie altijd eerst graag bewijs.
Dit is echt zo'n oud filmpjequote:Op maandag 12 augustus 2019 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wow. Waarom kende ik dit nog niet.
Dan was hij er allang geweestquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Air incoming over 3... 2... 1...
Er is vast iets mis.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan was hij er allang geweest
Zo ben ik ookquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu een tijdelijke collega die bij álles vraagt: moet dit zo? Is dit goed? Klopt dit?
Terwijl hij een halfjaar bij ons stage heeft gelopen tot wen maand geleden.
En als hij het eens een keertje níet vraagt, doet hij het fout
Waarom is hij (tijdelijk) aangenomen dan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu een tijdelijke collega die bij álles vraagt: moet dit zo? Is dit goed? Klopt dit?
Terwijl hij een halfjaar bij ons stage heeft gelopen tot wen maand geleden.
En als hij het eens een keertje níet vraagt, doet hij het fout
Omdat er niemand anders was voor een weekje die al wel wat ervaring hadquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom is hij (tijdelijk) aangenomen dan?
Ik geloof je nu.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit ben ik op een zware outdoor tocht door de rimboe
[ afbeelding ]
Deed je dat met @magnetronkoffie?quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gekarameliseerde ananas is wel heet op je piem ja.
quote:John: ,,Wij vinden het belangrijk precies te weten hoe we ervoor staan qua gezondheid.’’
Jeanet: ,,Daarom laten we ons elk jaar doormeten door natuurgeneeskundigen. Dat kost 250 euro per consult, elk vervolggesprek kost 107 euro per half uur. Bij elkaar betalen we voor ons samen ongeveer 1000 euro. Daar komen eventuele supplementen nog bij.’’
quote:Jeanet: ,,We vinden het fijn iets voor minderbedeelden te doen. Zo ‘adopteerden’ we twee kinderen via een stichting.’’
John: ,,We doneren 500 euro per kind per jaar.’’
Jeanet: ,,Daar kunnen ze bijvoorbeeld een koe van kopen. Daarnaast storten we elke maand 500 euro op een ‘goededoelenrekening’, tot we een doel vinden waar we voor willen gaan. We hebben ook een ‘financiële vrijheid-rekening’, een ‘reisrekening’, noem maar op.’’
John: ,,Samen hebben we wel twaalf rekeningen.’’
quote:John: ,,Of ik nu op Mauritius of in de Dominicaanse Republiek ben, ik kies altijd voor westerse maaltijden. Vaak zijn die veel duurder dan lokaal eten. We houden van luxe huizen.’’
Jeanet: ,,Met zwembad.’’
Maar dit kost nu toch meer tijd dan dat het iets oplevertquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat er niemand anders was voor een weekje die al wel wat ervaring had
Het is pendant newbiequote:Op maandag 12 augustus 2019 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Leeft die nog?
Wat een uiterst pedant ventje was dat zeg.
En ik zit te twijfelen of ik nog een kroket zal eten of niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:16 schreef Elvi het volgende:
Dit artikel is fantastisch: https://www.ad.nl/economi(...).co/oNXa5EoyfE?amp=1
Voor de mensen die tegen een betaalmuur aan lopen; een aantal quotes:
[..]
[..]
[..]
Niet op Fok. Ben iig al een tijdje geen lap tekst meer tegengekomen waar ik spontaan migraine van kreeg.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Leeft die nog?
Wat een uiterst pedant ventje was dat zeg.
Ben op vakantie en plas al 2 dagen uit m'n kontquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik mis je hooggeleide comments.
Je zit goed onder de plak.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet op Fok. Ben iig al een tijdje geen lap tekst meer tegengekomen waar ik spontaan migraine van kreeg.
Sterkte.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben op vakantie en plas al 2 dagen uit m'n kont
Wat een mensenquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hopelijk niet verkouden erbij.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Toch niet Thailand he? Anders poep je straks ook nog uit je piem.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Of op madagaskar, dan poep je zo ook uit je ogenquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch niet Thailand he? Anders poep je straks ook nog uit je piem.
Dat gelukkig niet. Ik roep gewoon van de andere kant van de kamer ja of neequote:Op maandag 12 augustus 2019 20:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dit kost nu toch meer tijd dan dat het iets oplevert
En je regenlaarzen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb mijn Lowlands-lijstje ook helemaal klaar met wat ik wil gaan zien daar
Ja vind ik altijd leuk te lezen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:16 schreef Elvi het volgende:
In de oostblokjes zit je toch?quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Vast iets voor de kinderen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:35 schreef CherryLips het volgende:
https://www.flaironline.n(...)udboekje-van-carola/
Ehm wat voor toeslagen krijg je met die inkomsten
Vriendin van me zegt dat ook altijd. Maar die is arts dus heeft een beetje een ander beeld geloof ikquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei tegen vrienden die altijd geld tekort komen: ik wil dit eigenlijk wel gaan doen, maar voor nu vind ik het te duur.
Zij: wat kost het dan?
Ik: 170 euro voor twee personen.
Zij: Mwah, valt toch wel mee?
JA BIATCH, IK SNAP DAT JULLIE NOOIT GELD HEBBEN!!!
Wij zijn net op vakantie geweest, we hebben een nieuwe kast gekocht, ik heb nog een vakantie(tje)geboekt, de kinderen krijgen rijles... 170 euro is voor dit moment best veel voor onzin.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, als je genoeg geld hebt, ga je goddelijke gang, maar zij hebben letterlijk nooit geld. Ze lenen zo vaak van hun ouders enzoquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me zegt dat ook altijd. Maar die is arts dus heeft een beetje een ander beeld geloof ik
Ik wil ook meer geldquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Wat verdienen die mensen in die items eigenlijk veel. Misschien moet ik mezelf loonsverhoging geven.
Kinderopvang.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:35 schreef CherryLips het volgende:
https://www.flaironline.n(...)udboekje-van-carola/
Ehm wat voor toeslagen krijg je met die inkomsten
Kunnen beter gewoon meteen samen gaan wonen; dat zet pas zoden aan de dijk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Wat verdienen die mensen in die items eigenlijk veel. Misschien moet ik mezelf loonsverhoging geven.
Heeft zij ook gedaan. Kreeg ze het in dr kop dat ze op reis wilde en ze wilde ook een nieuwe auto. Had ze bij dr ouders geleend die volgens mij ook niet echt veel geld hebben. Ik denk dan, doe 1 van de twee.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, als je genoeg geld hebt, ga je goddelijke gang, maar zij hebben letterlijk nooit geld. Ze lenen zo vaak van hun ouders enzo
Hoeveel krijgen ze danquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Wat stel je nu voor?quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen beter gewoon meteen samen gaan wonen; dat zet pas zoden aan de dijk.
Ja, dat idd. Wacht gewoon ergens mee, die 170 euro kan ik over een aantal maanden beter missen dan nu en dan kan ik t ook gaan doenquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft zij ook gedaan. Kreeg ze het in dr kop dat ze op reis wilde en ze wilde ook een nieuwe auto. Had ze bij dr ouders geleend die volgens mij ook niet echt veel geld hebben. Ik denk dan, doe 1 van de twee.
Mag hopen van niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zoveel als jij in Luxemburg binnen gaat harken.
Bij dat artikel van Elvi zitten ze in de categorie 6000 of meer maar die lui van de Flair zitten op de 2500 of 3000.quote:
Ja kinderopvangtoeslagquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast iets voor de kinderen.
Mijn ex is ook ooit benaderd voor een dergelijk item (toen volgens mij in Trouw) maar toch maar overgeslagen.
Ow.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:43 schreef Californium het volgende:
2500 netto is toch gewoon modaal?
¤ 2.778 bruto; daar ga je denk ik geen 2500 netto van overhouden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:43 schreef Californium het volgende:
2500 netto is toch gewoon modaal?
Ik zag het al. Is net iets boven modaalquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
¤ 2.778 bruto; daar ga je denk ik geen 2500 netto van overhouden.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ga je naar Luxemburg?mmaar dan ga ik je missen!
Zit toch 400 euro in; daar moet je bruto alweer een aardige stap voor maken volgens mij.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zag het al. Is net iets boven modaal
Tof!quote:
quote:maar er blijft na het betalen van de rekeningen weinig over.
"Ze leven heel zuinig"quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:52 schreef CherryLips het volgende:
https://www.flaironline.n(...)dboekje-van-babette/
[..]
Ik herken dit wel.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rond de 2k netto lijkt me idd.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
¤ 2.778 bruto; daar ga je denk ik geen 2500 netto van overhouden.
Wat zijn al die toeslagen dan? Kun je zoveel vangen voor het laten opvangen van de kids?quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hebben geen kinderen, lijkt me gevalletje zorgtoeslag en iets van een starters toelage ofzo?quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat zijn al die toeslagen dan? Kun je zoveel vangen voor het laten opvangen van de kids?
Modaal is toch wel iets hoger?quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Rond de 2k netto lijkt me idd.
Max. zorgtoeslag is 90 eu p.p. of zo. En een starterstoelage voor dat bedrijf?quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die hebben geen kinderen, lijkt me gevalletje zorgtoeslag en iets van een starters toelage ofzo?
Lijkt me dan wel met een hypotheek en geen koters.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Max. zorgtoeslag is 90 eu p.p. of zo. En een starterstoelage voor dat bedrijf?
Voor 2018 werd dit bedrag op ¤ 35.000 geschat, voor 2019 op ¤ 36.000. Per maand is dit bruto ¤ 2.769 en netto ongeveer ¤ 2.120.quote:
Gelukkig is het hier slechts een kleine 40 graden dus verkouden ben ik nietquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk niet verkouden erbij.
Owquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor 2018 werd dit bedrag op ¤ 35.000 geschat, voor 2019 op ¤ 36.000. Per maand is dit bruto ¤ 2.769 en netto ongeveer ¤ 2.120.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Klinkt gek maar bij een beetje een goedlopende eigen zaak schrijf je zo netto ¤6000,- per maand aan loon terwijl je ook in een pensioenfonds belegt en zeer goede verzekeringen betaald.
Moet je geen glazen wassen oid maar iets waar vraag naar is.
Gewoon alles op papier in je eigen bedrijf investeren en voor de belastingdienst geen inkomsten hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Klinkt gek maar bij een beetje een goedlopende eigen zaak schrijf je zo netto ¤6000,- per maand aan loon terwijl je ook in een pensioenfonds belegt en zeer goede verzekeringen betaald.
Limburgers denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:04 schreef Chia het volgende:
Het klinkt net alsof er een stel kippen op het dakterras aan de overkant zit, maar het zijn mensen die gezamenlijk op een hele vreemde manier lachen.
De meeste zzp'ers worden dan ook half gedwongen om die contractvorm aan te nemen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Het gemiddelde inkomen voor een zzp'er is ¤26000 per jaar. >60% stopt binnen 5 jaar. Slechts 3% bouwt uit naar een goedlopende zaak met >30K omzet per maand.
Dus nee idd niet voor iedereen weggelegd.
Gewoon iets. Goede tipquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Dure boodschappen wel dan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boodschappen doen voor bejaarden.
Is vraag naar denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boodschappen doen voor bejaarden.
Stiekem ook je eigen boodschappen doen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dure boodschappen wel dan.
Voor niets komt de zon opquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dure boodschappen wel dan.
Prima bruto/netto conversie.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor 2018 werd dit bedrag op ¤ 35.000 geschat, voor 2019 op ¤ 36.000. Per maand is dit bruto ¤ 2.769 en netto ongeveer ¤ 2.120.
Maar er is Vraag naarquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het ook wel, maar daar ga je geen 6k per maand mee binnen harken
Was het maar zo'n feest bij hoger salarisquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Prima bruto/netto conversie.
Was je vakkenvuller bij de Lidl ofzo?quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Wel apart. Ik weet nog dat ik in loondienst 2400 verdiende en daar 1650 aan overhield. Er werden een paar tientjes ingehouden voor de lunch maar dat was het.
Dit was superhoog, heb ook minimum loon aangeboden gekregen bij andere bedrijven en dan moest ik een groot deel van de reiskosten ook zelf betalen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Was je vakkenvuller bij de Lidl ofzo?
Altijd huilen bij de belastingaangifte.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest bij hoger salaris
Lekker bedragen met vier nullen aftikkenquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Altijd huilen bij de belastingaangifte.
Ja heb mn baan al opgezegd en mn hele fortuin in het idee gestoken .quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon rechtzaak aanspannen tegen losdop voor de geleden schade, hij zei dat mogelijk was
Nu geef je licht in het donker?quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De lichtblauwe mede met caffeine was lekker trouwens
Mede als in alcoholische drank?quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De lichtblauwe mede met caffeine was lekker trouwens
Gast heeft Big Dick Energy.quote:
Had ook met caramel. En een met kersen en kaneel.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker, laatst ook voor het eerst gehad
Ik had met framboos. Waar had jij het vandaan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gast heeft Big Dick Energy.
[..]
Had ook met caramel. En een met kersen en kaneel.
Castlefest.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik had met framboos. Waar had jij het vandaan?
Gast is een fucking loser.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gast heeft Big Dick Energy.
[..]
Had ook met caramel. En een met kersen en kaneel.
Ik trap niet in verzonnen bullshitquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Haten op verzonnen verhalen, je trapt in het feministenleger
Wat!? 10 euro?quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja heb mn baan al opgezegd en mn hele fortuin in het idee gestoken .
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 06:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga maar eens werken voor je geld. Vieze uitkeringtrekker.
En wij kijken graag hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Okay ik keek naar een lang laad kabeltje maar kwam door de reclame op dit item op Alie.
Echt vrouwen willen graag hun booty showen, zie de reviewfoto's![]()
https://s.click.aliexpress.com/e/bAbixRpO
ga je dan na 12 uur ook zeggen dat ze te laat zijn?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:02 schreef Californium het volgende:
Ze komen mijn koelkast brengen tussen 11.38 en 12.38. sinds wanneer gebruiken ze zulke tijden.
Zal in de praktijk ergens tussen 11 .38 en 12.00 zijn. Ben benieuwd of ze dat gaan halen....
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je dan na 12 uur ook zeggen dat ze te laat zijn?
ah op die fietsquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:13 schreef Californium het volgende:
[..]!
Ze kunnen tot 12.00 het vergunningshouders gebied binnenrijden voor laden /lossen. Als ze na 12.00 komen kan dat dus een probleem worden
dat is lang geleden!quote:
Nee, ik was ruim twee jaar even helemaal klaar met Fok. Maar vorige week verveelde ik me zo erg dat ik hier toch weer uitkwam en nu toch weer een beetje blijf hangenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is lang geleden!
of ben je hier al weken aan het posten en ben ik gewoon weinig aanwezig geweest?
moet kunnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik was ruim twee jaar even helemaal klaar met Fok. Maar vorige week verveelde ik me zo erg dat ik hier toch weer uitkwam en nu toch weer een beetje blijf hangen
En ze weten dat het vergunninghoudersgebied is? Sowieso zijn ze waarschijnlijk nog geen 10 minuten bezigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:13 schreef Californium het volgende:
[..]!
Ze kunnen tot 12.00 het vergunningshouders gebied binnenrijden voor laden /lossen. Als ze na 12.00 komen kan dat dus een probleem worden
Klein beetje rugpijn op het moment, maar los van dat is het leven goedquote:
nice. ga je nog wat doen met je vakantie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klein beetje rugpijn op het moment, maar los van dat is het leven goedVanmiddag alweer weekend/vakantie
![]()
Hoe is het leven bij jou?
Lowlandsquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice. ga je nog wat doen met je vakantie?
hier is de vakantie net om en het weekend nog ver weg
maar ik klaag niet. alles gaat zn gangetje. en ik kan nog een vakantie gaan plannen
ik denk dat het een weekje Denemarken wordt. maar hoe en wat precies staat nog niet vast.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lowlands![]()
Heb je al specifieke plannen in gedachten? Wil je ergens heen? Ik wil ook op vakantie maar moet sparen voor een verhuizing
Heb je een goede regenbestendige tent?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lowlands![]()
Heb je al specifieke plannen in gedachten? Wil je ergens heen? Ik wil ook op vakantie maar moet sparen voor een verhuizing
Oeh, Denemarken is mooiquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat het een weekje Denemarken wordt. maar hoe en wat precies staat nog niet vast.
ik ben nog aan het kijken wat makkelijker is: vliegen of rijden.
verhuis je ver?
Ja, ik ga al jaren mee op Lowlands, ik en mijn kampeerspullen kunnen wel wat hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je een goede regenbestendige tent?
ja, ik denk het ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh, Denemarken is mooiPersoonlijk zou ik gaan rijden, daarvoor is het dichtbij genoeg
![]()
Ik ga van het oosten van het land naar het midden van het land. Opzich wel ver, maar ik kan niet wachten
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je een goede regenbestendige tent?
Et zal gerust niet je eerste lowlands buitje zijn nee!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ga al jaren mee op Lowlands, ik en mijn kampeerspullen kunnen wel wat hebben
Midden van het land!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh, Denemarken is mooiPersoonlijk zou ik gaan rijden, daarvoor is het dichtbij genoeg
![]()
Ik ga van het oosten van het land naar het midden van het land. Opzich wel ver, maar ik kan niet wachten
Precies, goed te doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik denk het ook.
rijden is deur tot deur 8 uur. dat is niet veel langer dan totale reistijd met het vliegtuig.
spannend. verhuis je voor werk? een man/vrouw? opleiding? gewoon omdat het kan?
Nee, zeker nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
Et zal gerust niet je eerste lowlands buitje zijn nee!
Jaa, het eten is echt supergoed op Lowlandsquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:07 schreef gcjoel het volgende:
Ik zag van de week een artikel over eten op lowlands.
Omg!
Moet je een keer mee naar bks gaan. Die hebben een aparte food line upquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:07 schreef gcjoel het volgende:
Omg!
dat zou ik al te veel richting randstad vindenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies, goed te doen![]()
Een beetje een combinatie. Mijn vriend komt uit het westen en is bij mij in het oosten komen wonen. Maar hij kan zijn draai niet vinden in het oosten. Hij zegt 'hoe meer naar links op de kaart hoe beter'. Ik weiger in de randstad te gaan wonen, dus Amersfoort is dan voor ons een goed compromisDaar kunnen we ook het huis van zijn zus overnemen zodra haar nieuwbouwhuis klaar is. En daar komt bij dat er voor mij veel meer baankansen zijn in de regio rondom Amersfoort
Is tegenwoordig toch op elk festival. Staat zo veel, en zo divers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:07 schreef gcjoel het volgende:
Omg!
je moet alleen niet over de prijzen nadenken op zo'n festivalquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is tegenwoordig toch op elk festival. Staat zo veel, en zo divers.
Op Dtrh heb ik nog verse oesters gezien.
Ook nog aan de mossels gezeten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
12 euro voor een kapsalon op Solarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet alleen niet over de prijzen nadenken op zo'n festival
Ik ga ervan uit dat cool blue dat weetquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ze weten dat het vergunninghoudersgebied is? Sowieso zijn ze waarschijnlijk nog geen 10 minuten bezig
Moet je sowieso niet doen. Dan ga je maar thuis zitten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet alleen niet over de prijzen nadenken op zo'n festival
ja, een durum döner op pinkpop was ook iets in die richting geloof ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
12 euro voor een kapsalon op Solar
wat is dat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Moet je een keer mee naar bks gaan. Die hebben een aparte food line up
Nou echt niet elk festival. Werchter vorig jaar was gewoon klassiek kut.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ongewassen festival vaginaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, wel vagina als je dat bedoelt.
Neuh ze sjouwen gewoon, had ik ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat cool blue dat weet
Ok, Nederlands festival.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou echt niet elk festival. Werchter vorig jaar was gewoon klassiek kut.
Gewoon douchen twee keer per dag hoor. Ransaap.quote:
Volgens mij is Pinkpop ook nog zo kut. maar goed dat is amper nederland natuurlijk.quote:
Hipsterfest 2000, kleine zusje van Lowlands. Als je nog pretentieuzer bent. Net als Dtrh.quote:
Wie doet dat nou?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon douchen twee keer per dag hoor. Ransaap.
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat cool blue dat weet
Oh,.. ik ben geen hipster. dus DTR is ook kut?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hipsterfest 2000, kleine zusje van Lowlands. Als je nog pretentieuzer bent. Net als Dtrh.
nee hoor, op pinkpop kun je ook ongeveer alles eten wat je maar wilquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgens mij is Pinkpop ook nog zo kut. maar goed dat is amper nederland natuurlijk.
Zelfs jera had enkele toffe opties
Godverdommequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
12 euro voor een kapsalon op Solar
Dat is dan gelukkig veranderd de afgelopen tien jaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, op pinkpop kun je ook ongeveer alles eten wat je maar wil
Nee, helemaal niet kut. En niet thuis douchen, gewoon camping, gek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh,.. ik ben geen hipster. dus DTR is ook kut?
Het is een gave.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, jij gaat altijd nog een stapje verder
Maar is echt wel verschil met andere festivals hoor. Qua hipheid in het etenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, op pinkpop kun je ook ongeveer alles eten wat je maar wil
Denk dat alles dat op dtrh staat ook op bks staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:40 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar is echt wel verschil met andere festivals hoor. Qua hipheid in het eten
ik was er voor dit jaar ook al jaren niet meer geweest, maar ook vroegah kon je er al best behoorlijk eten. al is het aanbod nu wel stukken beter geworden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is dan gelukkig veranderd de afgelopen tien jaar.
/oma vertelt
Ik vond pp destijds flink tegenvallen vergeleken met LL. Op pp voornamelijk friet en pizza.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was er voor dit jaar ook al jaren niet meer geweest, maar ook vroegah kon je er al best behoorlijk eten. al is het aanbod nu wel stukken beter geworden.
al moet ik zeggen dat eten niet hoog op mijn prio lijstje staat bij festivals
Als ik 1 nacht niet slaap ben ik daarna een draak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet kut. En niet thuis douchen, gewoon camping, gek.
Heb me dit jaar echt weer mega geamuseerd en de ogen uitgekeken.
Ja, vroeger was het een frietje/pizza of een broodje knakquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is dan gelukkig veranderd de afgelopen tien jaar.
/oma vertelt
Ja dit, echt nul keuze zo ongeveer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond pp destijds flink tegenvallen vergeleken met LL. Op pp voornamelijk friet en pizza.
Gewoon flink feesten, drinken en dan tukken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als ik 1 nacht niet slaap ben ik daarna een draak.
daarom quote ik ook specifiek iets over pinkpopquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat alles dat op dtrh staat ook op bks staat.
Beetje jammer altijd dat je dan op de camping tussen mensen staat waarvan de ene helft tot zeven uur 's ochtends doorgaat en de andere helft om zeven uur wakker wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon flink feesten, drinken en dan tukken.
Nja eerst maar line up zien, zijn data eigenlijk al bekend?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon flink feesten, drinken en dan tukken.
Line up doet er niet toe, wij hebben al iemand op de kaartjes zitten voor volgend jaar. Hahaha.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja eerst maar line up zien, zijn data eigenlijk al bekend?
Ik ga volgend jaar gewoon overal heen daar.
ben op LL nooit geweest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond pp destijds flink tegenvallen vergeleken met LL. Op pp voornamelijk friet en pizza.
Ja ach, hoort erbij. Doe je niets aan. Heb je oordopjes voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer altijd dat je dan op de camping tussen mensen staat waarvan de ene helft tot zeven uur 's ochtends doorgaat en de andere helft om zeven uur wakker wordt.
In het Lowlands topic iemand die 22 eettentjes had uitgezocht, alsof je daarvoor heengaat en niet voor de muziekquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
Was van het weekend in Venlo, VENLO notabene, en daar hadden ze Thai, Mexicaans, sushi, pasta, pizza, Moluks, zwarte kip, Indo, en vast wel een hoop dat ik niet gezien had. Is tegenwoordig echt meer foodtruck dan muziekfestival.
Is dat zo'n ding dan die kaartjes?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Line up doet er niet toe, wij hebben al iemand op de kaartjes zitten voor volgend jaar. Hahaha.
3 t/m 5 juli 2020
Oordopjes, slaapmasker. Prima geslapen dit jaar op Solar. 1 avond al om 20:00 uurquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer altijd dat je dan op de camping tussen mensen staat waarvan de ene helft tot zeven uur 's ochtends doorgaat en de andere helft om zeven uur wakker wordt.
Heb je die line up dit jaar gezien? ik snap het welquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:50 schreef MCH het volgende:
[..]
In het Lowlands topic iemand die 22 eettentjes had uitgezocht, alsof je daarvoor heengaat en niet voor de muziek
Loaded friesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:58 schreef TaMieke het volgende:
Geef mij maar gewoon frietjes hoor. Al dat nieuwerwets spul
Je zou bijna een goedkoop kaartje scoren en heen en weer rijden voor een dagje nassen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je die line up dit jaar gezien? ik snap het wel
er zijn ook als hipster frituresquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:58 schreef TaMieke het volgende:
Geef mij maar gewoon frietjes hoor. Al dat nieuwerwets spul
Misschien is het dit jaar wel wat rustiger.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je zou bijna een goedkoop kaartje scoren en heen en weer rijden voor een dagje nassen.
Tickets gaan voor rond de 110 weg, kosten eigenlijk 210. Vanwege de regen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het dit jaar wel wat rustiger.
Die waren dit jaar in maart al weg ja. Dacht ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding dan die kaartjes?
Scheelt dat er niet veel mongolen rondlopen op Dtrh, is een heel weekend, worden geen dagkaarten verkocht, dus iedereen gaat er ook gericht heen zeg maar. Soort van commitment.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:55 schreef gcjoel het volgende:
Heb inmiddels op aanraden van Memo zeer goede oordopjes, dus misschien dat het nu zou kunnen.
Maar het gemiddelde oordopje houdt geen geluiden tegen van een groep mensen die apen na doen![]()
Ik haat zulk volk.
Ja daarom. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tickets gaan voor rond de 110 weg, kosten eigenlijk 210. Vanwege de regen.
Ja die kaartjes worden toch gedumpt nuquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je zou bijna een goedkoop kaartje scoren en heen en weer rijden voor een dagje nassen.
Nee gewoon frietjes met mayo. Das genoeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn ook als hipster fritures
Lijkt mij heerlijk ja. Maar tamieke wil liever mayo gok ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar lekker man! Had op bks met Vietnamese meuk er op
CE gaat tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja die kaartjes worden toch gedumpt nu
Ja ok, laat me weten als je weet wanneer de verkoop begint!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die waren dit jaar in maart al weg ja. Dacht ik.
[..]
Scheelt dat er niet veel mongolen rondlopen op Dtrh, is een heel weekend, worden geen dagkaarten verkocht, dus iedereen gaat er ook gericht heen zeg maar. Soort van commitment.
serieus als je toch lekker staat te flirten met iemand op een festival en ie gaat samen wat eten en hij/zij is van 'wat is dit? Ik moet gewoon friet met mayo' dan droog je toch ter plekke opquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk ja. Maar tamieke wil liever mayo gok ik.
ik vind poffertjes niet lekker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee gewoon frietjes met mayo. Das genoeg.
En poffertjes
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan zijn de kaartjes niet het enige dat gedumpt wordt
Ja zou ik wel hebben. Mja tamieke heeft nu een hot date die het vast prima vind of met haar eens isquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:04 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus als je toch lekker staat te flirten met iemand op een festival en ie gaat samen wat eten en hij/zij is van 'wat is dit? Ik moet gewoon friet met mayo' dan droog je toch ter plekke op
Sorry Tamieke
Je kent me te goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk ja. Maar tamieke wil liever mayo gok ik.
Scheelt dat dat toch nooit voorkomtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:04 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus als je toch lekker staat te flirten met iemand op een festival en ie gaat samen wat eten en hij/zij is van 'wat is dit? Ik moet gewoon friet met mayo' dan droog je toch ter plekke op
Sorry Tamieke
Nou..... hij snapt niet dat ik geen sushi lust.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zou ik wel hebben. Mja tamieke heeft nu een hot date die het vast prima vind of met haar eens is
Alsof je zelf geen apengeluiden maakt als je seks hebtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:55 schreef gcjoel het volgende:
Heb inmiddels op aanraden van Memo zeer goede oordopjes, dus misschien dat het nu zou kunnen.
Maar het gemiddelde oordopje houdt geen geluiden tegen van een groep mensen die apen na doen![]()
Ik haat zulk volk.
Maar bij de sushi hebben ze ook friet en frikandellen, dus kun je samen heenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou..... hij snapt niet dat ik geen sushi lust.
En ik niet dat hij liever all-inclusive vakanties heeft.
Zo heeft iedereen iets.
all inclusive resort in turkije?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou..... hij snapt niet dat ik geen sushi lust.
En ik niet dat hij liever all-inclusive vakanties heeft.
Zo heeft iedereen iets.
Ik ben zo stil dat je er bang van wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof je zelf geen apengeluiden maakt als je seks hebt
@Citizen.Erasedquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben zo stil dat je er bang van wordt.
HALLO LEEF JE NOG?!!
Keer schuddenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben zo stil dat je er bang van wordt.
HALLO LEEF JE NOG?!!
Sowieso wel op het kinderbuffetquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:11 schreef Allures het volgende:
All inclusive heeft wel lekker veilig friet ipv buitenlands eten denk ik
In een tentje op een festival?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof je zelf geen apengeluiden maakt als je seks hebt
Van die warme sla waar Rob Geus niet vrolijk van wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:11 schreef Allures het volgende:
All inclusive heeft wel lekker veilig friet ipv buitenlands eten denk ik
Waarom niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In een tentje op een festival?
Ja sowieso.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ok, laat me weten als je weet wanneer de verkoop begint!
denk ook wel dat er op jera meer jong kutvolk komt, dat scheelt flink.
Alles beter dan all-inclusive.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar bij de sushi hebben ze ook friet en frikandellen, dus kun je samen heen
En waarom vind je all inclusive niks? wat doe jij liever? even oplossingen zoeken
Ja zoiets. Of ergens anders, locatie maakt dan weinig uit hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
all inclusive resort in turkije?
Ja true, bleek iemand in het tentje naast me te liggen die er niets van durfde te zeggen kreeg ik een dag later te horen. Totaal niet awkward verder.quote:
Je denkt te ver vooruitquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alles beter dan all-inclusive.
Die frietjes daar zijn dan weer niet te vreten
Komen we vast wel uit.... mocht het nodig zijn.
[..]
Ja zoiets. Of ergens anders, locatie maakt dan weinig uit he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |