Komt goedquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei verder niks![]()
En ja, met warm weer zit ik minder in bad.
Liep je nu zonder broek?quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een broek gekocht om te wandelen![]()
Alleen niet gore Tex geloof ik. Dat komt later wel.
Als ik t idd volhoud om elk jaar een wandelvakantie te doen.
Een blote vagina nog welquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Als ik een stuk ga wandelen doe ik dat altijd in mn blote vagina.
Je weet dat rokken en jurken bestaan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Je blote vagina mag er zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Neem aan dat je die broek niet de hele tijd gaat dragenquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een broek gekocht om te wandelen![]()
Alleen niet gore Tex geloof ik. Dat komt later wel.
Als ik t idd volhoud om elk jaar een wandelvakantie te doen.
Dat komt door een ander topic waar hij en ik samen gezellig in zitten te doen.quote:
Pizza Hawaïquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gekarameliseerde ananas is wel heet op je piem ja.
Dat was ik niet van plan eigenlijk. Maar sowieso ben ik niet zo fanatiek als jij hequote:Op maandag 12 augustus 2019 19:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neem aan dat je die broek niet de hele tijd gaat dragen
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je weet dat rokken en jurken bestaan?
Ah, soft shell. Die zijn wel om de hele tijd in te wandelen. Omdat je Goretex zei dacht ik dat je het over een regenbroek had.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was ik niet van plan eigenlijk. Maar sowieso ben ik niet zo fanatiek als jij he![]()
Het is zoiets
https://www.bever.nl/p/ja(...)010.html?colour=4168
Zo gezelligquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt door een ander topic waar hij en ik samen gezellig in zitten te doen.
Nee!quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah, soft shell. Die zijn wel om de hele tijd in te wandelen. Omdat je Goretex zei dacht ik dat je het over een regenbroek had.
Ik zie altijd eerst graag bewijs.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Maar hij weet ook wel dat ik niet in mn nakie rondloop.![]()
Bedankt voor de link. Morgen eens naar de groenteboerquote:
Wow. Waarom kende ik dit nog niet.quote:
Dit ben ik op een zware outdoor tocht door de rimboequote:Op maandag 12 augustus 2019 19:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie altijd eerst graag bewijs.
Dit is echt zo'n oud filmpjequote:Op maandag 12 augustus 2019 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wow. Waarom kende ik dit nog niet.
Dan was hij er allang geweestquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Air incoming over 3... 2... 1...
Er is vast iets mis.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan was hij er allang geweest
Zo ben ik ookquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu een tijdelijke collega die bij álles vraagt: moet dit zo? Is dit goed? Klopt dit?
Terwijl hij een halfjaar bij ons stage heeft gelopen tot wen maand geleden.
En als hij het eens een keertje níet vraagt, doet hij het fout
Waarom is hij (tijdelijk) aangenomen dan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu een tijdelijke collega die bij álles vraagt: moet dit zo? Is dit goed? Klopt dit?
Terwijl hij een halfjaar bij ons stage heeft gelopen tot wen maand geleden.
En als hij het eens een keertje níet vraagt, doet hij het fout
Omdat er niemand anders was voor een weekje die al wel wat ervaring hadquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom is hij (tijdelijk) aangenomen dan?
Ik geloof je nu.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit ben ik op een zware outdoor tocht door de rimboe
[ afbeelding ]
Deed je dat met @magnetronkoffie?quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gekarameliseerde ananas is wel heet op je piem ja.
quote:John: ,,Wij vinden het belangrijk precies te weten hoe we ervoor staan qua gezondheid.’’
Jeanet: ,,Daarom laten we ons elk jaar doormeten door natuurgeneeskundigen. Dat kost 250 euro per consult, elk vervolggesprek kost 107 euro per half uur. Bij elkaar betalen we voor ons samen ongeveer 1000 euro. Daar komen eventuele supplementen nog bij.’’
quote:Jeanet: ,,We vinden het fijn iets voor minderbedeelden te doen. Zo ‘adopteerden’ we twee kinderen via een stichting.’’
John: ,,We doneren 500 euro per kind per jaar.’’
Jeanet: ,,Daar kunnen ze bijvoorbeeld een koe van kopen. Daarnaast storten we elke maand 500 euro op een ‘goededoelenrekening’, tot we een doel vinden waar we voor willen gaan. We hebben ook een ‘financiële vrijheid-rekening’, een ‘reisrekening’, noem maar op.’’
John: ,,Samen hebben we wel twaalf rekeningen.’’
quote:John: ,,Of ik nu op Mauritius of in de Dominicaanse Republiek ben, ik kies altijd voor westerse maaltijden. Vaak zijn die veel duurder dan lokaal eten. We houden van luxe huizen.’’
Jeanet: ,,Met zwembad.’’
Maar dit kost nu toch meer tijd dan dat het iets oplevertquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat er niemand anders was voor een weekje die al wel wat ervaring had
Het is pendant newbiequote:Op maandag 12 augustus 2019 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Leeft die nog?
Wat een uiterst pedant ventje was dat zeg.
En ik zit te twijfelen of ik nog een kroket zal eten of niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:16 schreef Elvi het volgende:
Dit artikel is fantastisch: https://www.ad.nl/economi(...).co/oNXa5EoyfE?amp=1
Voor de mensen die tegen een betaalmuur aan lopen; een aantal quotes:
[..]
[..]
[..]
Niet op Fok. Ben iig al een tijdje geen lap tekst meer tegengekomen waar ik spontaan migraine van kreeg.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Leeft die nog?
Wat een uiterst pedant ventje was dat zeg.
Ben op vakantie en plas al 2 dagen uit m'n kontquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik mis je hooggeleide comments.
Je zit goed onder de plak.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet op Fok. Ben iig al een tijdje geen lap tekst meer tegengekomen waar ik spontaan migraine van kreeg.
Sterkte.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben op vakantie en plas al 2 dagen uit m'n kont
Wat een mensenquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:16 schreef Elvi het volgende:
Dit artikel is fantastisch: https://www.ad.nl/economi(...).co/oNXa5EoyfE?amp=1
Voor de mensen die tegen een betaalmuur aan lopen; een aantal quotes:
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |