Hoe is ze dat hotel binnengekomenquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:11 schreef IriYe het volgende:
Vorige week regelde Van Meer voor enkele dagen een kamer voor de vrouw in het Van der Valk-hotel. Die kamer moest daarna schoongemaakt worden. Kosten: honderden euro's.
Ik gok door de deur.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:35 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Hoe is ze dat hotel binnengekomen
Dat vraag ik me ook af. Hopelijk niet de bewoners.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe komt ze aan die alcohol eigenlijk? Want ik neem toch aan dat ze in iedere winkel een winkelverbod heeft
Wat ik zo begrijp heeft ze geen geldprobleem maar maakt ze gewoon een puinhoop van haar huis.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:52 schreef IriYe het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die curator? Wordt zo iemand automatisch ingeschakeld wanneer iemand op straat komt te staan? Nee, toch? Ze mag over haar eigen leven beslissen maar niet over haar geld? Of ze heeft zelf toegezegd, kan ook.
Hoe werkt zoiets?
Nee, precies. Dus wat moet ze met een curator, zou je denken. .quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat ik zo begrijp heeft ze geen geldprobleem maar maakt ze gewoon een puinhoop van haar huis.
Oke had niet goed zitten lezenquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:04 schreef IriYe het volgende:
[..]
Nee, precies. Dus wat moet ze met een curator, zou je denken. .
Ziektebeeld an sich is nog geen reden voor opname.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:19 schreef Sodeknetters het volgende:
Triest verhaal.
Opvallend dat een psycholoog geen ziektebeeld ziet. Iemand die zichzelf zo bevuilt, dat is toch niet normaal te noemen?
Welke psychiatrische aandoening moeten ze hier in zien dan? Het lijkt me ook nogal onwenselijk om mensen ziektebeelden op te plakken puur als middel om ze van de straat af te halen omdat we dat niet willen zien.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik kan er niet bij dat ze bij iemand met forse maatschappelijke teloorgang bij problematisch alcoholgebruik geen psychiatrische aandoening kunnen vaststellen en zeggen niet meer te kunnen doen. Schrijnend dit.
Als ze wilsbekwaam is en er niets te diagnosticeren is dan kan kan je er moeilijk een sticker op plakkenquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik kan er niet bij dat ze bij iemand met forse maatschappelijke teloorgang bij problematisch alcoholgebruik geen psychiatrische aandoening kunnen vaststellen en zeggen niet meer te kunnen doen. Schrijnend dit.
Dat snap ik, maar ik vraag me wel af of dit een casus is waar er echt goed met haar gesproken is en ze echt met goed inzicht in risico’s deze afweging gemaakt heeft, of dat dit een ‘ingewikkeld geval’ is waarbij geen ggz instelling zich eraan wil branden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:21 schreef Koettie het volgende:
[..]
Als ze wilsbekwaam is en er niets te diagnosticeren is dan kan kan je er moeilijk een sticker op plakken
Ik was er niet bij maar ben werkzaam in 't veld. Voor veel medewerkers is het vreselijk frusterend maar als mensen niet willen willen ze niet. Heb zelf ook schijnende gevallen gehad die gewoon niet geholpen willen worden of het zelf saboteren. En kan me niet voorstellen dat iemand, voornamelijk met zoveel aandacht, niet goed onderzocht is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vraag me wel af of dit een casus is waar er echt goed met haar gesproken is en ze echt met goed inzicht in risico’s deze afweging gemaakt heeft, of dat dit een ‘ingewikkeld geval’ is waarbij geen ggz instelling zich eraan wil branden.
Ze kunnen er ongetwijfeld meer dan een vaststellen, maar geen aandoening waarbij het verdedigbaar is om haar gedwongen op te nemen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het zal je buurvrouw zijnquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:14 schreef maily het volgende:
Triest .... het zal je moeder/oma zijn ....
Ze zat er net nog in der eentje, ingepakt in warme kleding.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:49 schreef Elan het volgende:
En, zit ze er nog steeds?? Zodra zoiets media-aandacht begint te genereren is het vaak nog dezelfde dag dat men ingrijpt.
Zeiknat ....quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ze zat er net nog in der eentje, ingepakt in warme kleding.
Heb je een praatje gemaakt? Haar kant van het verhaal? Niet dat het een nuchter verslag zou zijn..maar toch.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ze zat er net nog in der eentje, ingepakt in warme kleding.
Maar sodeknetter van fok.nl kan wel eventjes een diagnse doen op basis van een foto en 1000 lettersquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:19 schreef Sodeknetters het volgende:
Triest verhaal.
Opvallend dat een psycholoog geen ziektebeeld ziet. Iemand die zichzelf zo bevuilt, dat is toch niet normaal te noemen?
Schimmige 24/7 zaken?quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe komt ze aan die alcohol eigenlijk? Want ik neem toch aan dat ze in iedere winkel een winkelverbod heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |