SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greta was hier.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Ja precies, als kind vond ik Disney geweldig. Zowel de langere tekenfilms als de oude cartoons van Donald Duck en zo. Die laatste vind ik nog steeds leukquote:Op maandag 12 augustus 2019 13:54 schreef Mandy040986 het volgende:
Disney staat gelijk aan remakes tegenwoordig.
Desalniettemin zijn hun originele films jeugdsentiment voor mij.
Oh, maar dan mis je best een groot deel van de filmwereld.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind Disney geen bal aan.Maar ik hou sowieso niet van tekenfilms enzo.
Waterschapsheuvelquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, maar dan mis je best een groot deel van de filmwereld.![]()
Er zijn zo veel verschillende soorten tekenfilm en daar zitten echt wel een aantal ware parels tussen imo.
quote:
Hier gebeurt iets ergs.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind Disney geen bal aan.Maar ik hou sowieso niet van tekenfilms enzo.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik hou van Disney! Al dan niet in samenwerking met Pixar, heerlijke films!
Dus we zien je zo als groen monster de SC binnenlopen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb net met allemaal korting gezichtscrème en -maskers gekocht. Dat is denk ik mijn meest vrouwelijke pleasure
Haha, ze zijn niet groen geloof ikquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus we zien je zo als groen monster de SC binnenlopen?
Dat moest ik even opzoekenquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, ze zijn niet groen geloof ik
Er zitten ook twee sheet-masks bij, is ook altijd wel grappig.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, maar dan mis je best een groot deel van de filmwereld.![]()
Er zijn zo veel verschillende soorten tekenfilm en daar zitten echt wel een aantal ware parels tussen imo.
Ja hoor. Ierland in elk geval.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het eigenlijk weleens voorgekomen dat een land dat het organiseerde ook het ESF won dat jaar?
Bijvoorbeeld, gruwelijk en tranentrekkend.quote:
Nu zie ik een gillende avocadoquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:20 schreef Dave het volgende:
De avocado heeft geen neus.
Of juist wel, maar dan is de pit z'n mond, en de glans op de pit z'n huig, en dan gilt ie, omdat ie op een gezicht gesmeerd gaat worden.
Ik ben er nog niet over uit.
Dat is een van de bekendere Ghibli's die ik nog moet zien, maar ik wil hem niet kijken omdat ik denk ik de zieligheid niet aankanquote:
Absoluut. Ik vind vaak wel oudere animatie mooier dan nieuwere. Laatst bijvoorbeeld een stukje gezien van Lady and the Tramp. Prachtige kunst was dat. Nou moet het allemaal toch net even te hip en modern.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, gruwelijk en tranentrekkend.
Of 'Grave Of The FireFlies', of 'When the Wind Blows' etc. Ook zeer serieuze en/of waargebeurde dingen kunnen goed in een animatie gevangen worden.
Ja, klopt. In het geval van Ierland was dat een beetje een nachtmerrie want die wonnen vier keer in vijf jaar. Gingen bijna bankroet met dat grapjequote:Op maandag 12 augustus 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan mag je het ook gewoon opnieuw organiseren neem ik aan?
quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, klopt. In het geval van Ierland was dat een beetje een nachtmerrie want die wonnen vier keer in vijf jaar. Gingen bijna bankroet met dat grapje
Ik weet niet precies hoe het zit, maar als je het echt niet wil/kan dan mag een ander land het wel doen toch?quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, klopt. In het geval van Ierland was dat een beetje een nachtmerrie want die wonnen vier keer in vijf jaar. Gingen bijna bankroet met dat grapje
Om die reden heeft Nederland in 1980 ook gehost, ondanks dat ze het jaar ervoor niet wonnen. Israël won twee jaar achter elkaar en dat was financieel niet te doen, dus Nederland sprong in.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof van wel. Zou wel grappig zijn als het leger ingeschakeld zou worden om een land te dwingen, met huilende organisatoren en allesquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit, maar als je het echt niet wil/kan dan mag een ander land het wel doen toch?
Da's wel een aardige trap na jaquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Om die reden heeft Nederland in 1980 ook gehost, ondanks dat ze het jaar ervoor niet wonnen. Israël won twee jaar achter elkaar en dat was financieel niet te doen, dus Nederland sprong in.
Toen plande de Nederlandse organisatie het ESF ook nog eens op een Israëlische herdenkingsdag, waardoor Israël überhaupt dat jaar niet eens deelnam.
Zeker. In sommige landen kan het logisch gezien ook niet. Ik zie San Marino niet zo gauw een geschikte hal hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit, maar als je het echt niet wil/kan dan mag een ander land het wel doen toch?
Ja oke, is ook wel logisch.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker. In sommige landen kan het logisch gezien ook niet. Ik zie San Marino niet zo gauw een geschikte hal hebben.
Nu acht ik de kans ook niet zo groot dat San Marino ooit wint, maar dat terzijdequote:
Had Duncan bijna voor gezorgdquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu acht ik de kans ook niet zo groot dat San Marino ooit wint, maar dat terzijde
Hele discussie over of het in Poggio di Chiesanuova of in Monte Giardino moet worden gehouden, nadat San Marino Stad afhaakt vanwege te veel toerisme.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker. In sommige landen kan het logisch gezien ook niet. Ik zie San Marino niet zo gauw een geschikte hal hebben.
Oh ja verrek, dat was ik alweer helemaal vergetenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Hele discussie over of het in Poggio di Chiesanuova of in Monte Giardino moet worden gehouden, nadat San Marino Stad afhaakt vanwege te veel toerisme.
Ook bijzonderquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ze hadden hun NSF in 2018 in Bratislava gehouden
Ach. Genoeg van die films die ik er van gezien heb zijn best oké. (en Lion King en Mulan zijn imo wel echt heel erg goed) maar die bijna mythische status die het heeft vind ik wat overdreven.quote:
Ja, maar dat is weer iets anders dan 'overrated meuk' natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach. Genoeg van die films die ik er van gezien heb zijn best oké. (en Lion King en Mulan zijn imo wel echt heel erg goed) maar die bijna mythische status die het heeft vind ik wat overdreven.
Je weet toch dat ik graag een beetje overdrijf?quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar dat is weer iets anders dan 'overrated meuk' natuurlijk
Nee, maar dan weet ik dat nuquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik graag een beetje overdrijf?![]()
Iedereen die mijn ''t is oke' versie gehoord heeft zal het beamen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |