Haha, maar het is niet alleeeeeen van Ginscal dan. Maar goed, daar was ik dus zaterdagmiddagquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat is met de mensjes van Ginscal
Zie ze zelfs op de foto staan.
Ik ben geen homoquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch grappig dat de hetero mannen 'm dan niks vinden, maar de homo's en de vrouwen wel
Is ie al open?quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, maar het is niet alleeeeeen van Ginscal dan. Maar goed, daar was ik dus zaterdagmiddag.
Ben je man?quote:
Ik moet die daar tegenover op de hoek ook nog proberenquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:40 schreef Debsterr het volgende:
Nee man, echt nog bouwput, hopen medio september open te gaan.
Ja, weet je hoeveel mensen die iconen verkeerd invullen?quote:
Ach ja je hebt vlinders in je buik.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, weet je hoeveel mensen die iconen verkeerd invullen?
Weet nietw aarom ik t dacht. Volgens mij in de war met Allures d'r UI
Heten die zo?quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach ja je hebt vlinders in je buik.
Ja, die vind ik ook wel leukquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:44 schreef Debsterr het volgende:
Zaterdagavond bij Giornale gegeten @:Ang3l was ook erg lekker
Het is Ang3l. Rare vraag dit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt alleen zn mond gezoend toch?
..................... Scheelde weinigquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt alleen zn mond gezoend toch?
Hallo, ik stond midden in een club!quote:
Broodje pannekoek?quote:
Ja, dusquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, ik stond midden in een club!
Wel echt een heeeele vette club trouwens. De Studio, Antwerpen
[ afbeelding ]
Steun hem nou niet in zijn gedragquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dus? Zal vast niet je eerste keer zijn voor wat little extra extra op een plek waar het eeeeigenlijk niet mag.
Ziet er goed uit!
Katten.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:26 schreef Californium het volgende:
Katten kwamen me wakker maken om half 6
Heb ze gezegd dat ze later moeten terugkomen. Toen was het half 7 weer
Die lezen toch niet, gekkie.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Echt een boekenbeurs voor sjonnie en Anita's
Ik vind ze leuk! Hoewel 1 van de twee soms heel onaardig is tegen de anderquote:
Meestal gaat dat richting techno.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Steun hem nou niet in zijn gedrag
Mooie club idd.
Welke muziek?
Ben je vaker in te huren als kattenoppas?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk! Hoewel 1 van de twee soms heel onaardig is tegen de ander
Ok ok, heel misschien heb ik ff gecheckt wat er in huis wasquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dus? Zal vast niet je eerste keer zijn voor wat little extra extra op een plek waar het eeeeigenlijk niet mag.
Dank je!quote:Ziet er goed uit!
O neeeeequote:
Nou, het werd wel steeds meet 50 tinten grijs, 7 dagen scharlaken en 8 uur taupe.quote:
Nu was het even omdat het van twee kampen goed uit kwam maar afhankelijk van het idee is kan ik best oppassen hoorquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je vaker in te huren als kattenoppas?
Nja nu past mijn vader op mijn katten als ik een paar dagen weg ga.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu was het even omdat het van twee kampen goed uit kwam maar afhankelijk van het idee is kan ik best oppassen hoor!
Vind het wel leuk
Ja is goed hoor!quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja nu past mijn vader op mijn katten als ik een paar dagen weg ga.
In Nijmegen moet ik nog iemand hebben![]()
Als ik echt een week of langer ga zou ze naar het pension gaan. Maar vind het zielig om haar daar te brengen voor korte vakanties omdat katten altijd flink moeten wennen in zo'n pension.
Oeh zou echt top zijn!quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja is goed hoor!Ik Kom Dan wel in jouw huis oppassen, mijn Huis is te klein, maar kan best
is vlakbij werk ook Dus Kan makkelijk hen en weer
Ja laat maar eens weten als je weet als je weg bent en dan spreken we wel even overquote:
Heb dit jaar sowieso nog wel een lang weekend gepland staanquote:Op maandag 12 augustus 2019 13:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja laat maar eens weten als je weet als je weg bent en dan spreken we wel even over
Oke!quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb dit jaar sowieso nog wel een lang weekend gepland staan![]()
Ik app je binnenkort wel even daarover als ik zeker weet dat ik dan in Nijmegen woon.
Oktober ga je naar Barcelona toch?quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke!
Heb zelf ook een Lang weekend staan in oktober en Ben een dagje weg in November maar komt vast goed
Si!quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oktober ga je naar Barcelona toch?
Af en toe een tamponnetje.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:20 schreef rival het volgende:
Wat zijn jullie per maand ongeveer kwijt aan je kat/poes?
Heel weinig, misschien 10 euro voer. en kattengrind nog eens 15 euro per maand ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:20 schreef rival het volgende:
Inmiddels weggewaaidquote:Op maandag 12 augustus 2019 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Is @:Eldinosaur al gevlucht naar Luxemburg?
Ja dat kunnen flinke uitschieters zijn natuurlijk...quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heel weinig, misschien 10 euro voer. en kattengrind nog eens 15 euro per maand ofzo.
Ze eet alleen brokjes en eet niet super veel dus dat gaat niet zo hard.
Dierenarts kosten kunnen een kat duur maken.
Maar je zit te denken aan een katje in huis nemen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat kunnen flinke uitschieters zijn natuurlijk...
Slimme bewoordingquote:Op maandag 12 augustus 2019 13:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar je zit te denken aan een katje in huis nemen?
iets met poezen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je weet hoe het hier gaat, je kunt niks zomaar zeggen.
Of een kat, bij het asiel hier in de buurt hebben ze er een paar van 1-2 jaar oud.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar je zit te denken aan een katje in huis nemen?
Op zich wel leuk, want die houden elkaar dan ook lekker bezig als jij er niet bent.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Of een kat, bij het asiel hier in de buurt hebben ze er een paar van 1-2 jaar oud.
Maar de "mooiste" daarvan die wilt wel samen blijven met haar broertje en of dat nou de bedoeling is
Best veel: duur dieetvoer, insuline, insulinespuitjes, kattenoppas (25 euro per dag dat ik hem nodig heb). En dat nog naast de normale kosten. Katten-diabetes is een bitch.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:20 schreef rival het volgende:
Kan je een maandbedrag schatten?quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Best veel: duur dieetvoer, insuline, insulinespuitjes, kattenoppas (25 euro per dag dat ik hem nodig heb). En dat nog naast de normale kosten. Katten-diabetes is een bitch.
Heeft jouwe dat eigenlijk altijd al of is dat later gekomen door iets?quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Best veel: duur dieetvoer, insuline, insulinespuitjes, kattenoppas (25 euro per dag dat ik hem nodig heb). En dat nog naast de normale kosten. Katten-diabetes is een bitch.
Ik hoef er niet perse eentje die meteen op me af komt. Geef mij maar een lastige die anders niemand wilquote:Op maandag 12 augustus 2019 13:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op zich wel leuk, want die houden elkaar dan ook lekker bezig als jij er niet bent.
Maar goed 2x zoveel haar, kak en eten
ben op zich wel blij dat ik er nog maar 1 heb. en mooi is toch niet boeiend, je moet degene kiezen die lekker naar je toe komt en bij je past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij bleef dat arme beestje maar snoep voeren!quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heeft jouwe dat eigenlijk altijd al of is dat later gekomen door iets?
quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoef er niet perse eentje die meteen op me af komt. Geef mij maar een lastige die anders niemand wil
Zoals jij! hihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, ik wilde wel altijd graag een kat die ook af en toe bij je komt zitten. Het is toch ook voor de gezelligheid. Maar net wat je zelf leuk vind natuurlijk.
Dan zou ik vragen welke er het langst zit maar wel gezond is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:56 schreef rival het volgende:
Eentje die heel schuw is omdat ie et niet makkelijk heeft gehad ofzo... Lijkt me mooi
Ik ken eigenlijk geen kat die dat niet uiteindelijk ging doen... Niet dat ik er zoveel ken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zoals jij! hihaho
Ok, ik wilde wel altijd graag een kat die ook af en toe bij je komt zitten. Het is toch ook voor de gezelligheid. Maar net wat je zelf leuk vind natuurlijk.
Ik heb het overgedragen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Genoeg hoor. De kat van mijn zus was daarin echt extreem, die ging het liefst in een andere kamer zitten.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen kat die dat niet uiteindelijk ging doen... Niet dat ik er zoveel ken.
Dat wil je ook niet nee, een kattenhotel runnenquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Genoeg hoor. De kat van mijn zus was daarin echt extreem, die ging het liefst in een andere kamer zitten.
Maar ook meerdere die alleen in hun mandje ofzo liggen en die alleen even komen mauwen als ze eten willen.
Super ongezellig vind ik, maar je weet het vaak niet. Zeker als ze kitten zijn.
Gewoon wegdoen en een nieuwe nemen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Genoeg hoor. De kat van mijn zus was daarin echt extreem, die ging het liefst in een andere kamer zitten.
Maar ook meerdere die alleen in hun mandje ofzo liggen en die alleen even komen mauwen als ze eten willen.
Super ongezellig vind ik, maar je weet het vaak niet. Zeker als ze kitten zijn.
ja niet meer binnen laten. DOEI!quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon wegdoen en een nieuwe nemen.
Later gekomen. Sinds een jaar of 3. Door veel te dik te zijn. Het maakt je wel vreselijk inflexibel, beest moet 2x per dag op vaste tijden worden geprikt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zo'n konijn wilde ik... maar t bleek een enorm widle te zijn die zich met geen mogelijkheid liet aaien en/of vangen zonder een hoop gedoe.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zoals jij! hihaho
En bier.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Hij bleef dat arme beestje maar snoep voeren!
Want je denkt dat jij de baas gaat zijn over de kat dan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wil je ook niet nee, een kattenhotel runnen
Oei ja, arm beestje ook. Maar snap dat het heel beperkend is ja.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Later gekomen. Sinds een jaar of 3. Door veel te dik te zijn. Het maakt je wel vreselijk inflexibel, beest moet 2x per dag op vaste tijden worden geprikt.
Ik ben een kattenfluisteraar manquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want je denkt dat jij de baas gaat zijn over de kat dan?
Sowieso als je er even geen zin in hebt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon wegdoen en een nieuwe nemen.
Wegwerpkittensquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sowieso als je er even geen zin in hebt.
Sowieso na een paar jaar als ze niet meer zo schattig zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sowieso als je er even geen zin in hebt.
Je zal er wel een enorme band mee hebbenquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Later gekomen. Sinds een jaar of 3. Door veel te dik te zijn. Het maakt je wel vreselijk inflexibel, beest moet 2x per dag op vaste tijden worden geprikt.
paar maandenquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso na een paar jaar als ze niet meer zo schattig zijn.
Ja, voorheen ging ik makkelijk een weekend weg met alleen brokjes en water. Alle spontaniteit is er nu wel uit hier.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oei ja, arm beestje ook. Maar snap dat het heel beperkend is ja.
Mijn kat laat ik gerust een nachtje alleen met een bakje water en brokjes.
Het is wel mn baby.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zal er wel een enorme band mee hebben
Mijn kat noem ik ook altijd mijn baby. Maar weet niet of ik dit er voor over zou hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is wel mn baby.Een hele dikke baby, dat wel.
Ik geloof ook niet dat ik er dat voor over zou hebben, maar zeg nooit nooit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn kat noem ik ook altijd mijn baby. Maar weet niet of ik dit er voor over zou hebben.
Nu is mijn kat ook echt geen fan van ongewenst aanraken en zeker niet door een dierenarts.
Dus denk in haar geval dat ik zou laten inslapen ook.
Hopelijk gaat ze gewoon over vele jaren pas dood aan oud zijn.
De dierenarts stelde dat voor maar ik zei HALLO NO FUCKING WAY!quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn kat noem ik ook altijd mijn baby. Maar weet niet of ik dit er voor over zou hebben.
Nu is mijn kat ook echt geen fan van ongewenst aanraken en zeker niet door een dierenarts.
Dus denk in haar geval dat ik zou laten inslapen ook.
Hopelijk gaat ze gewoon over vele jaren pas dood aan oud zijn.
Ja precies, misschien wil ik mijn baby dan toch niet kwijt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik er dat voor over zou hebben, maar zeg nooit nooit.
Weet t pas als t gebeurd.
Lijkt op z'n baasje dusquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is wel mn baby.Een hele dikke baby, dat wel.
Ja kan me best voorstellen dat ik dat ook denk op zo'n moment. Toch anders als het echt zo is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
De dierenarts stelde dat voor maar ik zei HALLO NO FUCKING WAY!
Het is toch heel lastig hoor, dat inslapenquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik er dat voor over zou hebben, maar zeg nooit nooit.
Weet t pas als t gebeurd.
Lijkt wel een fokkerquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van mij wil alleen maar liggen hoor. En haat alles en iedereen.
Mijne wil niet alleen maar liggen, maar het tweede deel komt wel overeenquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Katten.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijne wil niet alleen maar liggen, maar het tweede deel komt wel overeen
Ze houdt overigens wel van mijquote:
Ouwe pik ouwe pijpquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:35 schreef MCH het volgende:
De notes van de doprel zijn vanaf vanmiddag leesbaar
@:chia
@:CherryLips
@:elvi
@:gcjoel
hoe kom je daar ook alweer?quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:35 schreef MCH het volgende:
Heb er heus geen notes bij hoorquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:35 schreef MCH het volgende:
Oh, die van mij is echt een allemansvriend hoor. Zolang ze maar aandacht geven. Komt bij iedereen om aandacht schooien. Okee, het is gewoon een aandachtshoertje.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze houdt overigens wel van mij
toen ik op vakantie was geweest en haar in het pension ophaalde![]()
![]()
Komt ze meteen naar me toe gerend, helemaal lief. De dame van het pension was verbaasd dat ze zo makkelijk mee kwam![]()
De dame had haar geprobeerd te wegen, dat vond ze niet tof![]()
heb me alleen in 2015 misdragen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:37 schreef MCH het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
bij mij was alles onzinquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:38 schreef Californium het volgende:
4 hele notes
Twee terechte. Rest is fucking onzin
Ja echt hequote:Op maandag 12 augustus 2019 14:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
bij mij was alles onzin![]()
Heb wel dingen gezegd op fok die ze dan weer niet genote hebben die erger waren.
Nog te weinigquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een dubbele note voor dezelfde postwat is dat nou weer voor gezeik?
Mij toch nietquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelaat de rel was, misschien komen ze later vanmiddag nog. Zit precies 7 dagen vertragings op.quote:
ftfyquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]je weet niet eens waarvoor, verrekte koekwaus.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:35 schreef MCH het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:38 schreef Californium het volgende:
4 hele notes
Een terechte. Rest is fucking onzin
BOEIEquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:38 schreef Debsterr het volgende:
Logisch, moet je maar beter opletten!!quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:40 schreef TaMieke het volgende:
Mij verplaatsen ze steeds en daar krijg ik notes voor ofzo.![]()
Viesmadquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]je weet niet eens waarvoor, koekwaus.
Wanneer? Waarvoor?quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Logisch, moet je maar beter opletten!!
Krijg je als je een halfje bentquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:40 schreef TaMieke het volgende:
Blijf dan ook gewoon op je plekquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:40 schreef TaMieke het volgende:
Ik krijg er ook nooit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelaat de rel was, misschien komen ze later vanmiddag nog. Zit precies 7 dagen vertragings op.
Geen idee!quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wanneer? Waarvoor?
Ik snap het niet!
Nou ik las iets over een date in eindhoven, dat is toch wel flink erbuiten!quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Net alsof ik buiten mn provinciegrens durf te komen
Dat boeit me dan ook bar weinig eigenlijk.quote:
Terecht natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Net alsof ik buiten mn provinciegrens durf te komen
Hebben we verplaatst naar Limburg. We durfde niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou ik las iets over een date in eindhoven, dat is toch wel flink erbuiten!
quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat boeit me dan ook bar weinig eigenlijk.
Oh gelukkig maar. Maar het klikt dus wel? Jullie verstaan elkaar?quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hebben we verplaatst naar Limburg. We durfde niet.
Leuk al die ontwikkelingen, jammer dat @Faxie nu wel echt alleen overblijftquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hebben we verplaatst naar Limburg. We durfde niet.
op elk potje past een dekseltje. Hij moet gewoon eens serieus aan de slag.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Leuk al die ontwikkelingen, jammer dat @:faxie nu wel echt alleen overblijft
Daar kan ik niets aan doen.....quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Leuk al die ontwikkelingen, jammer dat @:faxie nu wel echt alleen overblijft
Ja tot nu toe wel. En ja we verstaan elkaarquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Maar het klikt dus wel? Jullie verstaan elkaar?
Mooi meegenomen!quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
..
[..]
Ja tot nu toe wel. En ja we verstaan elkaar
quote:
Ik heb t 3x meegemaakt met honden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is toch heel lastig hoor, dat inslapen
Ik voor t laatst in 2018.quote:
Ik zag ook iets over een notes met 12 posts op een rij..... want dat is erg?quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:38 schreef Debsterr het volgende:
Chili fest?quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Debsterr ga je mee 7 september?
Wil ik heen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.dutchchilifest.nl
Wat een kutsite. Je kunt niet eens eenvoudig zien waar het uberhaupt isquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.dutchchilifest.nl
team eindje is enthousiast. 1x radenquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een kutsite. Je kunt niet eens eenvoudig zien waar het uberhaupt is
Op vakantie dan! Anders welquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Debsterr ga je mee 7 september?
Eindjequote:Op maandag 12 augustus 2019 15:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
team eindje is enthousiast. 1x raden
Ja, uiteindelijk kwam ik er wel.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
team eindje is enthousiast. 1x raden
Dino kan je wel helpen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:18 schreef rival het volgende:
Kan je ergens bij een bosbeheer oid gratis boomstammen afhalen?
Hoezo vraag je me mee danquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben dan zelf ook op vakantie. Vorige jaren wel gedaan
Zwemmende hondjes? Wat?quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik mis echt goeie dingen 7 september. Zwemmende hondjes, Chilifest, Jungle Festival.
quote:
Ik ga de zaterdagavondquote:
Ik had t binnen 10 sec gevondenquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een kutsite. Je kunt niet eens eenvoudig zien waar het uberhaupt is
Ja ik zag het ook meteenquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had t binnen 10 sec gevonden
Festival info --> Over Dutch Chilifest
KLOKGEBOUW
Dutch Chili Fest vindt plaats in en om het Klokgebouw, het hart van het industriële Strijp-S, en op een steenworp afstand van station Strijp-S.
O ja, dat vergat ik evenquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:34 schreef Debsterr het volgende:
Ja maar in Eindhoven dus dan moeten mensen stom doen.
Niemand deed stom toch?quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:34 schreef Debsterr het volgende:
Ja maar in Eindhoven dus dan moeten mensen stom doen.
Nee joh, grapje. Ze voelen zich altijd nogal snel aangevallen hier in Eindje als niet-Randstedeling.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niemand deed stom toch?
Ik bedoelde mijne niet stom sowieso
Randstad beste stadquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee joh, grapje. Ze voelen zich altijd nogal snel aangevallen hier in Eindje als niet-Randstedeling.
Klopt. Met reden ook wel. Stekels zijn ontstaan na jarenlang gezever.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee joh, grapje. Ze voelen zich altijd nogal snel aangevallen hier in Eindje als niet-Randstedeling.
Graag!quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik DM je wel even met een uitnodiging.
Klinkt heel nat. En een beetje stinkerig.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik DM je wel even met een uitnodiging.
3 notes erbijquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:35 schreef MCH het volgende:
Goed zoquote:
Ja voortaan alleen via de achterklap bespreken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Goed zo
En wat hebben we geleerd? Voortaan alle info publiek online laten staan en niks zeggen
Goedzo spelende vrouw.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Goed zo
En wat hebben we geleerd? Voortaan alle info publiek online laten staan en niks zeggen
Screenshots maken, Excel openen, mirror uploaden, alles.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja voortaan alleen via de achterklap bespreken.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Screenshots maken, Excel openen, mirror uploaden, alles.
I excel at Word.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
-opent Excel-
.....
Ok en nu? Ik snap alleen Word
Dus je bent Native Office gebruiker?quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
I excel at Word.
Powerpoint.
* mic drop
Noem je hem nou een gebruiker?quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dus je bent Native Office gebruiker?
Dat zegt echt totaal niets.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jongen ik woon echt een kwartier bij je vandaan.
TR gemacht. Stalkgedrag.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jongen ik woon echt een kwartier bij je vandaan.
Hier begint t nuquote:
Nou ja, als de wind uit de huidige hoek komt, dan krijg ik de pleurisbui over me heen en dan jijquote:
Spannendquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als de wind uit de huidige hoek komt, dan krijg ik de pleurisbui over me heen en dan jij
De windmolens hier staan gericht op het zuiden?quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als de wind uit de huidige hoek komt, dan krijg ik de pleurisbui over me heen en dan jij
Hier ook, maar die draait niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De windmolens hier staan gericht op het zuiden?
Ik zit toch niet op jouw schoot of wel dan?!quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jonge, het is juist aan het einde alweer.
Iewww ben je gek. Je bent toch niet hetero.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit toch niet op jouw schoot of wel dan?!
Hier is het anders aardig fris:quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:10 schreef DrMarten het volgende:
Vies benauwd plakweer. Lijkt er wel op dat we hier ook een beste lading water gaan krijgen.
Moet nog de deur uit vanavond, maar wacht daar wel even mee tot na de buien
Welke van de drie?quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha..pittig...noem je je vrouwtje ook zo?
De leuke.quote:
De jouwe is ook best pittig.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha..pittig...noem je je vrouwtje ook zo?
Beter opweg naar huis, dan naar werk of zo.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:47 schreef Californium het volgende:
Zeiknat geregend onderweg naar huis
Herfst!quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:47 schreef Californium het volgende:
Zeiknat geregend onderweg naar huis
True! En blijft ook halve avond regenen dus maar thuisbezorgd want hele weekend in mijn nieuwe huisje geschilderd dus niets in huisquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter opweg naar huis, dan naar werk of zo.
Geen gebrek aan zelfvertrouwen iigquote:
Druk bezig geweest dus. Moet je nog veel doen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:10 schreef Californium het volgende:
[..]
True! En blijft ook halve avond regenen dus maar thuisbezorgd want hele weekend in mijn nieuwe huisje geschilderd dus niets in huis
Ik wil nog even 2 muurtjes schilderen in een andere kleur Dan wit....even uitzoeken nog! Morgen komt de koelkastquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Druk bezig geweest dus. Moet je nog veel doen?
Als de vlekken niet donker zijn kan dat prima hoor. Kleur moet vaak toch wel 2x erop.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:26 schreef Californium het volgende:
Ik wil trouwens een blaue kleurtje op de muur in de slaapkamer. Moet ik m dan eerst wit schilderen? Hij is nu wit met vlekken
Valt mee inderdaadquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:29 schreef gcjoel het volgende:
Als d
[..]
Als de vlekken niet donker zijn kan dat prima hoor. Kleur moet vaak toch wel 2x erop.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen gebrek aan zelfvertrouwen iig
Wel glad plafond? Van de hobbelige spul is niet te doenquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:44 schreef Californium het volgende:
Alleen nog even de vraag hoe ik het plafond ga afplakken.
Ik heb een hoger plafond dan normaal en met trapje kan ik het net aanraken. Laat staan afplakken
Ja slaapkamer is nog wel okish maar niet het beste. Zitten denken om gewoon een strook muur recht af te plakken. Dat je een witte strook hebt zeg maar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel glad plafond? Van de hobbelige spul is niet te doen
Ja kan natuurlijk ook. Hoger trapje geen optie? Ik kan misschien van het weekend helpen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja slaapkamer is nog wel okish maar niet het beste. Zitten denken om gewoon een strook muur recht af te plakken. Dat je een witte strook hebt zeg maar.
Ja maar die heb ik nietquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja kan natuurlijk ook. Hoger trapje geen optie? Ik kan misschien van het weekend helpen.
Oh nee dat red ik niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik niet
Thx maar wil deze week in de avond ergens doen want moet vrijdag in Groningen zijn en zondag verhuizen
Dacht ik al! Maar thx voor het aanbod.quote:
Wat doen die?quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even flink onder handen genomen door de manueel therapeut.
Heerlijkquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rug en nek kraken. Nu weer als herboren.
Wil ookquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iewwwwwquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijne heeft de laatste keer laten zien hoe ik t bij anderen kan doenquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat lief van hemquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijne heeft de laatste keer laten zien hoe ik t bij anderen kan doen![]()
Lukte alleen niet.
Hij zei er ook wel even bij dat hij dat alleen deed omdat we elkaar al zo lang kennen. (Kom al 6 jaar bij hem)
#metoo
Ofzo
Ja.quote:
Ja best intiem.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
We hebben het ook wel eens over zijn liefdesleven en zijn vakanties enzo![]()
En over de mijne natuurlijk. Tis niet voor niks een therapeut![]()
![]()
@yvonnequote:Op maandag 12 augustus 2019 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet bang voor notes![]()
Want Yvonne is geen mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |