Haha, maar het is niet alleeeeeen van Ginscal dan. Maar goed, daar was ik dus zaterdagmiddagquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat is met de mensjes van Ginscal
Zie ze zelfs op de foto staan.
Ik ben geen homoquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch grappig dat de hetero mannen 'm dan niks vinden, maar de homo's en de vrouwen wel
Is ie al open?quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, maar het is niet alleeeeeen van Ginscal dan. Maar goed, daar was ik dus zaterdagmiddag.
Ben je man?quote:
Ik moet die daar tegenover op de hoek ook nog proberenquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:40 schreef Debsterr het volgende:
Nee man, echt nog bouwput, hopen medio september open te gaan.
Ja, weet je hoeveel mensen die iconen verkeerd invullen?quote:
Ach ja je hebt vlinders in je buik.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, weet je hoeveel mensen die iconen verkeerd invullen?
Weet nietw aarom ik t dacht. Volgens mij in de war met Allures d'r UI
Heten die zo?quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach ja je hebt vlinders in je buik.
Ja, die vind ik ook wel leukquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:44 schreef Debsterr het volgende:
Zaterdagavond bij Giornale gegeten @:Ang3l was ook erg lekker
Het is Ang3l. Rare vraag dit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt alleen zn mond gezoend toch?
..................... Scheelde weinigquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt alleen zn mond gezoend toch?
Hallo, ik stond midden in een club!quote:
Broodje pannekoek?quote:
Ja, dusquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, ik stond midden in een club!
Wel echt een heeeele vette club trouwens. De Studio, Antwerpen
[ afbeelding ]
Steun hem nou niet in zijn gedragquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dus? Zal vast niet je eerste keer zijn voor wat little extra extra op een plek waar het eeeeigenlijk niet mag.
Ziet er goed uit!
Katten.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:26 schreef Californium het volgende:
Katten kwamen me wakker maken om half 6
Heb ze gezegd dat ze later moeten terugkomen. Toen was het half 7 weer
Die lezen toch niet, gekkie.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Echt een boekenbeurs voor sjonnie en Anita's
Ik vind ze leuk! Hoewel 1 van de twee soms heel onaardig is tegen de anderquote:
Meestal gaat dat richting techno.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Steun hem nou niet in zijn gedrag
Mooie club idd.
Welke muziek?
Ben je vaker in te huren als kattenoppas?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk! Hoewel 1 van de twee soms heel onaardig is tegen de ander
Ok ok, heel misschien heb ik ff gecheckt wat er in huis wasquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dus? Zal vast niet je eerste keer zijn voor wat little extra extra op een plek waar het eeeeigenlijk niet mag.
Dank je!quote:Ziet er goed uit!
O neeeeequote:
Nou, het werd wel steeds meet 50 tinten grijs, 7 dagen scharlaken en 8 uur taupe.quote:
Nu was het even omdat het van twee kampen goed uit kwam maar afhankelijk van het idee is kan ik best oppassen hoorquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je vaker in te huren als kattenoppas?
Nja nu past mijn vader op mijn katten als ik een paar dagen weg ga.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu was het even omdat het van twee kampen goed uit kwam maar afhankelijk van het idee is kan ik best oppassen hoor!
Vind het wel leuk
Ja is goed hoor!quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja nu past mijn vader op mijn katten als ik een paar dagen weg ga.
In Nijmegen moet ik nog iemand hebben![]()
Als ik echt een week of langer ga zou ze naar het pension gaan. Maar vind het zielig om haar daar te brengen voor korte vakanties omdat katten altijd flink moeten wennen in zo'n pension.
Oeh zou echt top zijn!quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja is goed hoor!Ik Kom Dan wel in jouw huis oppassen, mijn Huis is te klein, maar kan best
is vlakbij werk ook Dus Kan makkelijk hen en weer
Ja laat maar eens weten als je weet als je weg bent en dan spreken we wel even overquote:
Heb dit jaar sowieso nog wel een lang weekend gepland staanquote:Op maandag 12 augustus 2019 13:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja laat maar eens weten als je weet als je weg bent en dan spreken we wel even over
Oke!quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb dit jaar sowieso nog wel een lang weekend gepland staan![]()
Ik app je binnenkort wel even daarover als ik zeker weet dat ik dan in Nijmegen woon.
Oktober ga je naar Barcelona toch?quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke!
Heb zelf ook een Lang weekend staan in oktober en Ben een dagje weg in November maar komt vast goed
Si!quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oktober ga je naar Barcelona toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |