abonnement Unibet Coolblue
pi_188383121
Is een programma dat stelletjes volgt waarvan de ene uit de VS komt en de andere uit het buitenland. Ze hebben 90 dagen om in de VS te verblijven en wel of niet te trouwen en een verblijfspapier te krijgen.

Met sommige kandidaten krijg je echt medelijden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188383143
The other way around heeft ook een hoop potentieel drama en gold diggers m/v.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:59:40 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188383524
Net de Tell All deel 2 gezien en echt respectloos hoe Larissa daar met die nieuwe vriend een beetje zit te giechelen :X

En Nicole, wanneer komt die er nou eens achter dat het niets wordt ;(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 11 augustus 2019 @ 02:18:15 #4
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188385361
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:59 schreef MaJo het volgende:
Net de Tell All deel 2 gezien en echt respectloos hoe Larissa daar met die nieuwe vriend een beetje zit te giechelen :X

En Nicole, wanneer komt die er nou eens achter dat het niets wordt ;(
Waarschijnlijk nooit
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_188389260
Pao maakt Russ het leven onmogelijk. Hij mag niet de baan nemen in Oklahoma waardoor hij meer tijd met z'n gezin door kan brengen, hij mag niet door de enige baan die dan resteert te veel van huis zijn, ze wil ook niet in therapie om elkaars positie beter te begrijpen (lees: hij moet gewoon doen wat zij zegt). Bij de tell-all zag ik bij Russ voor het eerst mismoedigheid; hij leek er zelf niet meer in te geloven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188390221
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
Pao maakt Russ het leven onmogelijk. Hij mag niet de baan nemen in Oklahoma waardoor hij meer tijd met z'n gezin door kan brengen, hij mag niet door de enige baan die dan resteert te veel van huis zijn, ze wil ook niet in therapie om elkaars positie beter te begrijpen (lees: hij moet gewoon doen wat zij zegt). Bij de tell-all zag ik bij Russ voor het eerst mismoedigheid; hij leek er zelf niet meer in te geloven.
Pao is een walgelijke theatrale, narcistische egoïst.
Ze gaat alleen maar goed op drama, intriges en haar spiegelbeeld.

Russ zal ooit zijn gevoel volgen en voor een leuke man gaan. IMO
pi_188390238
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
Pao maakt Russ het leven onmogelijk. Hij mag niet de baan nemen in Oklahoma waardoor hij meer tijd met z'n gezin door kan brengen, hij mag niet door de enige baan die dan resteert te veel van huis zijn, ze wil ook niet in therapie om elkaars positie beter te begrijpen (lees: hij moet gewoon doen wat zij zegt). Bij de tell-all zag ik bij Russ voor het eerst mismoedigheid; hij leek er zelf niet meer in te geloven.
En goede kans dat als ze uit elkaar gaan dat ze het hem extreem moeilijk gaat maken op het gebied van de kleine jongen en co ouderschap. Dat vind ik nog bijna het meest trieste; dat ze hem ook weinig kans geeft vader te zijn :X
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_188390369
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:59 schreef MaJo het volgende:
Net de Tell All deel 2 gezien en echt respectloos hoe Larissa daar met die nieuwe vriend een beetje zit te giechelen :X

Het is tamelijk respectloos om 3 keer de politie te bellen wanneer je ruzie hebt met je fiancee.

Ik vind Larissa geweldig, zij liet ook echte tranen zien, de situatie in dat kot met die moeder, haar machteloosheid, ik begrijp het zo goed.

Ze voelt uiteraard nog rancune, op het laatst was ze zo boos dat Colt haar kant nooit koos dat ze hem haatte en gemeen werd, maar eigenlijk was hij veel gemener.

Ik vind haar ook nog eens echt grappig, wat ik van geen van alle deelnemers aan deze reeks tot nu toe kan zeggen. Hopelijk blijven ze haar volgen.
  zondag 11 augustus 2019 @ 15:32:52 #9
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_188391656
Behalve dat Coltiiiii maar 1 keer de politie gebeld heeft. Andere keer was het z'n moeder, 3e keer een van de buren.
Chantel :9
Haar moeder :X
Pedro's moeder + zus :r :r
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_188394327
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 14:08 schreef Za het volgende:

Russ zal ooit zijn gevoel volgen en voor een leuke man gaan. IMO
_O-

Ik denk wel dat hij op vrouwen valt, maar hij is heel zachtaardig en heeft gewoon een lieve vrouw nodig. Iemand als Pao is leuk voor op een poster aan je muur, maar niet om je leven mee door te brengen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188394407
Larissa vind ik heel tragisch en ik heb het idee dat we maar weinig te zien krijgen van wat er werkelijk in haar omgaat. Ze lijkt afgevallen, weet moeilijk mate te houden met plastische chirurgie, is erg onzeker, vergelijkt zichzelf te veel met anderen. En ze moet haar kinderen wel ontzettend missen, maar over haar kinderen gaat het vrijwel nooit. Zou ze echt zo oppervlakkig zijn of wordt ze verteerd door verdriet?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188418100
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 18:39 schreef Claudia_x het volgende:
Larissa vind ik heel tragisch en ik heb het idee dat we maar weinig te zien krijgen van wat er werkelijk in haar omgaat. Ze lijkt afgevallen, weet moeilijk mate te houden met plastische chirurgie, is erg onzeker, vergelijkt zichzelf te veel met anderen. En ze moet haar kinderen wel ontzettend missen, maar over haar kinderen gaat het vrijwel nooit. Zou ze echt zo oppervlakkig zijn of wordt ze verteerd door verdriet?
Larissa is een typische borderline imo, met veel drama, maar die ook erg happy is van tijd tot tijd.
Haar woedeaanvallen hebben geleid tot het bellen van de politie tot 3 keer toe, ze maakt dan ook zaken kapot zoals de horren, spoelt sieraden door de wc, haalt haar eigen gezicht open, dus niet makkelijk benaderbaar.
Ik vind haar echt erg leuk, zoals ze dingen vertelt, wanneer ze zegt dat Colt staat te flirten, dat ze ondanks de drukte in het kleine huisje ook een eigen kat heeft aangeschaft (en zo'n cute beestje ook nog).
Prachtig zoals ze Debbie terratorial als een kat noemt, en in die plastische salon zei tot volgende maand. Ik denkt dat ze redelijk wat geluk kent tussen haar diepe dalen maar begrijp je zorg. IMO
pi_188484473
Die Caesar in de nieuwe afleveringen wordt echt zo hard gecatfished dat het sneu is :X
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:04:02 #14
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188485078
Ik moet TLC complimenteren met het vinden van deze nieuwe set mensen (op die opgespoten kut na dan) want OMG hoe hebben ze iemand kunnen vinden die nog dommer en nog meer naïef is dan Nicole (van Azan). Namelijk die doos die naar Aleppo wil.

Daarnaast hebben ze weer het standaard Paola gevonden uit Columbia. (Heb ze ook gezien als vriendinnen van oud collega’s) en ze zijn stuk voor stuk knap (vinden ze van zichzelf) en willen dat volledig uitbuiten.

En iemand gevonden die nog meer Gay is dan Azan, die nu op een vrouwtje denkt te vallen.
Was die Ferrari trouwens van hem of insinueerden ze dat? Ik viel er halverwege pas in.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:16:16 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188485321
Oh mijn god... die gast die al 5 (!) jaar door een Oekraïense geflest wordt die hij 800 dollar per maand stuurt en die elke keer als hij haar wil zien, niet opdaagt. Nog triester dan Nicole en Azan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:25:56 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188485557
Die gast met die Ferrari lijkt echt sprekend op de Crazy frog...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 00:45:59 #17
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_188486711
Ik zag van de week oude afleveringen, eerste seizoen van Chantel & Pedro. Nou Chantel heeft overduidelijk een borstvergroting ondergaan.

Dit topic op Reddit _O-

https://www.reddit.com/r/(...)chantel_her_breasts/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_188486936
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:04 schreef nils7 het volgende:
Ik moet TLC complimenteren met het vinden van deze nieuwe set mensen (op die opgespoten kut na dan) want OMG hoe hebben ze iemand kunnen vinden die nog dommer en nog meer naïef is dan Nicole (van Azan). Namelijk die doos die naar Aleppo wil.
Eens voor wat betreft het geslaagd zijn in het vinden van een nieuwe set mensen van divers pluimage.
Oneens wat betreft het meisje (Avery) met Syrische vriend, zo op het oog de enige kanshebbers van de hele groep imo.
pi_188489838
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:45 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zag van de week oude afleveringen, eerste seizoen van Chantel & Pedro. Nou Chantel heeft overduidelijk een borstvergroting ondergaan.

Dit topic op Reddit _O-

https://www.reddit.com/r/(...)chantel_her_breasts/
Geweldig die pagina _O- _O- _O-
pi_188489959
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:45 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zag van de week oude afleveringen, eerste seizoen van Chantel & Pedro. Nou Chantel heeft overduidelijk een borstvergroting ondergaan.

Dit topic op Reddit _O-

https://www.reddit.com/r/(...)chantel_her_breasts/
Ze heeft altijd al grote borsten gehad. Zie bijvoorbeeld:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:56:32 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188490883
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 00:45 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zag van de week oude afleveringen, eerste seizoen van Chantel & Pedro. Nou Chantel heeft overduidelijk een borstvergroting ondergaan.

Dit topic op Reddit _O-

https://www.reddit.com/r/(...)chantel_her_breasts/
En een nosejob, zo te zien.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:04:45 #22
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_188490963
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:24 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

Geweldig die pagina _O- _O- _O-
“drop and fluff” _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_188492844
Ik weet het niet. Zelf ontkent ze en oude foto's laten steevast zien dat ze al heel grote borsten had. Het klinkt me niet logisch in de oren dat ze nog grotere zou nemen. Bij haar maakt het gewoon groot verschil of ze ze inpakt of etaleert. De laatste seizoenen lijkt ze ze graag op een presenteerblaadje aan te bieden, vooral bij de stukjes waarin ze commentaar levert bij haar eigen fragmenten en bij de tell-all.

Ze gebruikt wel bizar veel make-up waardoor ik telkens het gevoel krijg naar de drag-versie van haar broer River te kijken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188493409
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:51 schreef Claudia_x het volgende:
haar broer River te kijken.
Zijn kapsel doet me steeds denken aan:

pi_188493648
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:34 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

Zijn kapsel doet me steeds denken aan:

[ afbeelding ]
"I hired a private investigator to find River’s biological father"

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:07:48 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188493790
Net de aflevering van gisteren gezien, volgens mij allemaal gegarandeerde mislukkingen.

Caesar wordt keihard gecatfisht. Wat denk je zelf met zo’n knappe Oekraïense die 20 jaar jonger is :? En dan toch alle signalen negeren 8)7

Die Avery die in Syrië wil wonen, hoe naïef kun je zien :X het is een levensgevaarlijk land. Als hij echt van haar houdt zou hij dit ook niet willen. Ik vraag me überhaupt af of zij ooit nog de VS in komt als ze met hem trouwt.

Darcy blijft een sneu geval. Ze wil zó graag maar je kunt al op je klompen aanvoelen dat dit weer een dominante man is waarmee het niets gaat worden.

Die Colombiaanse is weer zo jaloers als de pest, hoe hou je het daar als kerel in godsnaam mee uit :') kunnen ze zo knap zijn maar daar krijg je toch spontaan een slappe van :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:10:17 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188493809
Dan vergeet ik nog die vrouw met die Tunesiër die steeds Snapchat filters gebruikt, naar mijns inziens ook een vorm van catfishing. Al ziet die kerel er ook minder florisant uit in het echt dan op zijn foto’s :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_188493839
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:07 schreef MaJo het volgende:

Caesar wordt keihard gecatfisht. Wat denk je zelf met zo’n knappe Oekraïense die 20 jaar jonger is :? En dan toch alle signalen negeren 8)7
Ik word er soms nijdig van. Dan denk ik: ze zouden het aan een lijntje houden van zo'n man strafbaar moeten stellen. Maar hij doet het toch echt zichzelf aan. Ik heb vooral medelijden met de mensen in zijn directe omgeving die het zien gebeuren en machteloos staan.

quote:
Darcy blijft een sneu geval. Ze wil zó graag maar je kunt al op je klompen aanvoelen dat dit weer een dominante man is waarmee het niets gaat worden.
Ze is nog steeds zo labiel als de pest. Nee, natuurlijk is dat niet aantrekkelijk. Het voortdurend over Jesse blijven praten ook niet. Het is wel duidelijk dat ze nog niet over hem heen is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188493885
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:10 schreef MaJo het volgende:
Dan vergeet ik nog die vrouw met die Tunesiër die steeds Snapchat filters gebruikt, naar mijns inziens ook een vorm van catfishing. Al ziet die kerel er ook minder florisant uit in het echt dan op zijn foto’s :X
Ze deed dat videobellen zelfs met belichting. :o En ik snap niet waarom. Ik vind het een best wel knappe vrouw met een stoere baan. Die moet in eigen land tocht iemand van haar eigen leeftijd kunnen vinden.





Ik vind het ook zo komisch dat de mensen in het programma verrukt zijn van de lieve berichtjes die ze krijgen. Het zijn allemaal clichés. "Je bent mijn koningin. Jij bent alles voor mij. We horen bij elkaar." Ik zie er geen uniek teken van liefde in. Maar hé, ik zou er vooral geërgerd van raken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188494765
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ze deed dat videobellen zelfs met belichting. :o En ik snap niet waarom. Ik vind het een best wel knappe vrouw met een stoere baan. Die moet in eigen land tocht iemand van haar eigen leeftijd kunnen vinden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vind het ook zo komisch dat de mensen in het programma verrukt zijn van de lieve berichtjes die ze krijgen. Het zijn allemaal clichés. "Je bent mijn koningin. Jij bent alles voor mij. We horen bij elkaar." Ik zie er geen uniek teken van liefde in. Maar hé, ik zou er vooral geërgerd van raken.
Zo ongelooflijk naïef, ze zijn toch niet bepaald 13-14 meer. Wordt wakker.
pi_188495931
Wat is dat dochtertje Drascilla van Deavan (die met Jihoon uit Zuid Korea is) in 90 day fiance the other way trouwens vreselijk onopgevoed. Ze verwacht er nu zelf eentje, ik denk dat dat dochtertje helemaal een draak wordt als die kleine er is.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:43:51 #33
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188496212
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:44:42 #34
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188496229
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:26 schreef Snoopyfrl het volgende:
Wat is dat dochtertje Drascilla van Deavan (die met Jihoon uit Zuid Korea is) in 90 day fiance the other way trouwens vreselijk onopgevoed. Ze verwacht er nu zelf eentje, ik denk dat dat dochtertje helemaal een draak wordt als die kleine er is.
[ afbeelding ]
Drascilla heeft ADHD denk ik
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:49:21 #35
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188496304
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:07 schreef MaJo het volgende:
Net de aflevering van gisteren gezien, volgens mij allemaal gegarandeerde mislukkingen.

Caesar wordt keihard gecatfisht. Wat denk je zelf met zo’n knappe Oekraïense die 20 jaar jonger is :? En dan toch alle signalen negeren 8)7

Die Avery die in Syrië wil wonen, hoe naïef kun je zien :X het is een levensgevaarlijk land. Als hij echt van haar houdt zou hij dit ook niet willen. Ik vraag me überhaupt af of zij ooit nog de VS in komt als ze met hem trouwt.

Darcy blijft een sneu geval. Ze wil zó graag maar je kunt al op je klompen aanvoelen dat dit weer een dominante man is waarmee het niets gaat worden.

Die Colombiaanse is weer zo jaloers als de pest, hoe hou je het daar als kerel in godsnaam mee uit :') kunnen ze zo knap zijn maar daar krijg je toch spontaan een slappe van :?
Ze weet dat Syrië gevaarlijk is
Maar ze wil daar wel wonen _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:55:05 #36
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188496399
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:17 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Zo ongelooflijk naïef, ze zijn toch niet bepaald 13-14 meer. Wordt wakker.
Newsflash, echt de gemiddelde Amerikaan is zo.
Helaasch
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_188496458
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:26 schreef Snoopyfrl het volgende:
Wat is dat dochtertje Drascilla van Deavan (die met Jihoon uit Zuid Korea is) in 90 day fiance the other way trouwens vreselijk onopgevoed. Ze verwacht er nu zelf eentje, ik denk dat dat dochtertje helemaal een draak wordt als die kleine er is.
[ afbeelding ]
Ik word vooral naar van d'r moeder. Wat is die onzeker, zeg.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:18:01 #38
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188496775
Drascilla was ziek kwam door die rauwe bacons


Jihoon en zijn ouders vonden het niet erg dat ze niet erbij kon zijn :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:23:24 #39
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188518029
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:07 schreef MaJo het volgende:
Net de aflevering van gisteren gezien, volgens mij allemaal gegarandeerde mislukkingen.


Die Colombiaanse is weer zo jaloers als de pest, hoe hou je het daar als kerel in godsnaam mee uit :') kunnen ze zo knap zijn maar daar krijg je toch spontaan een slappe van :?
fernanda 2.0
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_188518574
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:13 schreef Claudia_x het volgende:

Ik word er soms nijdig van. Dan denk ik: ze zouden het aan een lijntje houden van zo'n man strafbaar moeten stellen. Maar hij doet het toch echt zichzelf aan. Ik heb vooral medelijden met de mensen in zijn directe omgeving die het zien gebeuren en machteloos staan.
Eens.
Hij krijgt er natuurlijk wel wat voor terug, het leven in deze fantasie en de aandacht die het hem oplevert.
Ik denk dat dit een nieuwe vorm van verslaving is, je ziet vaak dat dit soort mannen en vrouwen zich moeiteloos storten in een "relatie" met de volgende catfish.
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:57:17 #41
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188519356
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:16 schreef Claudia_x het volgende:

Ik vind het ook zo komisch dat de mensen in het programma verrukt zijn van de lieve berichtjes die ze krijgen. Het zijn allemaal clichés. "Je bent mijn koningin. Jij bent alles voor mij. We horen bij elkaar." Ik zie er geen uniek teken van liefde in. Maar hé, ik zou er vooral geërgerd van raken.
Nee inderdaad, en dat door een vrouw die meerdere relaties achter de rug heeft en prive detective is. En toch stapt ze met open ogen in die cliche liefdesverklaringen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 19 augustus 2019 @ 13:02:19 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188519421
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:04 schreef Za het volgende:

[..]

Eens.
Hij krijgt er natuurlijk wel wat voor terug, het leven in deze fantasie en de aandacht die het hem oplevert.
Ik denk dat dit een nieuwe vorm van verslaving is, je ziet vaak dat dit soort mannen en vrouwen zich moeiteloos storten in een "relatie" met de volgende catfish.
Die man heeft verder weinig hoop in het leven, denk ik. Werkt hard, zijn huisje zag er wat troosteloos en leeg uit. Het enige waar hij zich op kan verheugen is de snoepstrings opeten terwijl Maria ze aanheeft :') . Er is echter geen Maria, vrees ik. Ergens zit een Oekrainer lekker te genieten van het geld wat arme Caesar opstuurt. Ik kan me ook niet herinneren dat Oekraine ooit een reisverbod heeft gehad, zelfs niet na MH17.

(excuses voor het ontbreken van leestekens, dat wil niet zo op dit toetsenbord :P )
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_188519746
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:44 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Drascilla heeft ADHD denk ik
Mijn zoon heeft ook ADHD maar die heeft nog nooit op tafel zitten eten en met zijn handen in eten zitten graaien. Die moeder verbiedt haar niets, zal wel schuldgevoel zijn.
pi_188520059
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:04 schreef Za het volgende:

[..]

Eens.
Hij krijgt er natuurlijk wel wat voor terug, het leven in deze fantasie en de aandacht die het hem oplevert.
Ik denk dat dit een nieuwe vorm van verslaving is, je ziet vaak dat dit soort mannen en vrouwen zich moeiteloos storten in een "relatie" met de volgende catfish.
Ik luister vaak naar podcasts en kwam ooit het volgende verhaal tegen. In de jaren '80 was er een man die zich opgaf voor een soort penvriendendienst. Zo kwam hij in contact met een dame genaamd Pamala. Ze was mooi en begripvol en hoorde zijn sores aan. Maar als je de brieven goed las, dan kon je merken dat er iets niet pluis was. Ze waren massaproducties! Vele mannen werden door de dienst opgelicht. Toen ze daar een paar decennia later achterkwamen, namen veel van deze mannen het nog altijd op voor hun penvriendin.

Zo zie je maar, deze vorm van oplichting is iets van alle tijden. Het gevoel van verbondenheid is nu eenmaal een heel menselijke behoefte en soms is het makkelijker om in een leugen te geloven dan de waarheid onder ogen te komen.

Een voorbeeld van een brief (zie ook hier het vernuftige gebruik van 'darling'!):

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 19 augustus 2019 @ 13:57:34 #45
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188520091
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:29 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Mijn zoon heeft ook ADHD maar die heeft nog nooit op tafel zitten eten en met zijn handen in eten zitten graaien. Die moeder verbiedt haar niets, zal wel schuldgevoel zijn.
Ze moet wat strenger zijn
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 19 augustus 2019 @ 14:12:50 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188520300
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:29 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Mijn zoon heeft ook ADHD maar die heeft nog nooit op tafel zitten eten en met zijn handen in eten zitten graaien. Die moeder verbiedt haar niets, zal wel schuldgevoel zijn.
Ze heeft al ergens uitgelegd waarom. Omdat ze zelf ook een 'hele vrije' opvoeding heeft gehad en haar jeugd als heel gelukkig heeft ervaren (ook het continue slapen bij haar ouders in bed) wil ze dit ook doorgeven aan haar dochter en diezelfde (non-)opvoeding geven. Ik heb alleen niet het idee dat ze er heel gelukkig van wordt: ze lijkt continue getresst en on edge.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_188531161
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:02 schreef SEMTEX het volgende:

Die man heeft verder weinig hoop in het leven, denk ik. Werkt hard, zijn huisje zag er wat troosteloos en leeg uit. Het enige waar hij zich op kan verheugen is de snoepstrings opeten terwijl Maria ze aanheeft :') . Er is echter geen Maria, vrees ik. Ergens zit een Oekrainer lekker te genieten van het geld wat arme Caesar opstuurt. Ik kan me ook niet herinneren dat Oekraine ooit een reisverbod heeft gehad, zelfs niet na MH17.

(excuses voor het ontbreken van leestekens, dat wil niet zo op dit toetsenbord :P )
Ik vind die man ook hartstikke triest, zo'n lieve kerel, hard werken elke dag gewoon rot om te zien.

Ik denk ook dat er een bedrijfje achterzit, misschien een eenmanszaakje die diverse mannen oplicht.

Hij gaat erheen zag ik we gaan het zien.
pi_188532448
Wanneer worden deze afleveringen uitgezonden? :@
pi_188532453
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 09:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Wanneer worden deze afleveringen uitgezonden? :@
Vrijdagavond
pi_188532464
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 09:08 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Vrijdagavond
Top! :-)
pi_188533424
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:54 schreef Claudia_x het volgende:

Ik luister vaak naar podcasts en kwam ooit het volgende verhaal tegen. In de jaren '80 was er een man die zich opgaf voor een soort penvriendendienst. Zo kwam hij in contact met een dame genaamd Pamala. Ze was mooi en begripvol en hoorde zijn sores aan. Maar als je de brieven goed las, dan kon je merken dat er iets niet pluis was. Ze waren massaproducties! Vele mannen werden door de dienst opgelicht. Toen ze daar een paar decennia later achterkwamen, namen veel van deze mannen het nog altijd op voor hun penvriendin.

Zo zie je maar, deze vorm van oplichting is iets van alle tijden. Het gevoel van verbondenheid is nu eenmaal een heel menselijke behoefte en soms is het makkelijker om in een leugen te geloven dan de waarheid onder ogen te komen.

Een voorbeeld van een brief (zie ook hier het vernuftige gebruik van 'darling'!):

[ afbeelding ]

Ik weet niet of deze vorm van alle tijden is, maar iig al vanaf de jaren 80 dan.

Het fascineert me, ook omdat ik me afvraag of het de "bedrogen" partij eigenlijk wel uitmaakt of de prachtige vrouw wel echt bestaat of niet. 5-10 jaar zonder ontmoeting is geen uitzondering.

Misschien is er ook wel niks mis mee, het kopen van een fantasie in de vorm van nutteloze "statussymbolen" wordt door de meeste mensen zelfs bewonderd.
pi_188533583
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 10:33 schreef Za het volgende:

[..]

Ik weet niet of deze vorm van alle tijden is, maar iig al vanaf de jaren 80 dan.
:D

Ik krijg ineens zin om promotie-onderzoek te gaan doen naar de geschiedenis van het catfishen.

quote:
Het fascineert me, ook omdat ik me afvraag of het de "bedrogen" partij eigenlijk wel uitmaakt of de prachtige vrouw wel echt bestaat of niet. 5-10 jaar zonder ontmoeting is geen uitzondering.

Misschien is er ook wel niks mis mee, het kopen van een fantasie in de vorm van nutteloze "statussymbolen" wordt door de meeste mensen zelfs bewonderd.
Ja, het fascineert mij ook. Ik las ooit een boek over de levensloop van een man (gebaseerd op een waar verhaal) en onder andere zijn relatie met zijn grote liefde. Pas aan het einde kom je er als lezer achter dat die grote liefde al in een vroeg stadium voor een ander heeft gekozen en de verhalen over de grote liefde uitsluitend berustten op de fantasie van de man in kwestie. Hij hield zichzelf voor de gek. Ik vond het prachtig en verschrikkelijk tegelijkertijd. Mensen zijn in staat om zowel zichzelf voor de gek te houden als om stiekem beter te weten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:28:04 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188534108
Eigenlijk weet je al als je geselecteerd wordt voor dit programma dat in ieder geval de redactie weinig van de relatie verwacht :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_188534155
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 10:48 schreef Claudia_x het volgende:

:D

Ik krijg ineens zin om promotie-onderzoek te gaan doen naar de geschiedenis van het catfishen.
Ik eigenlijk ook eerlijk gezegd.

quote:
Ja, het fascineert mij ook. Ik las ooit een boek over de levensloop van een man (gebaseerd op een waar verhaal) en onder andere zijn relatie met zijn grote liefde. Pas aan het einde kom je er als lezer achter dat die grote liefde al in een vroeg stadium voor een ander heeft gekozen en de verhalen over de grote liefde uitsluitend berustten op de fantasie van de man in kwestie. Hij hield zichzelf voor de gek. Ik vond het prachtig en verschrikkelijk tegelijkertijd. Mensen zijn in staat om zowel zichzelf voor de gek te houden als om stiekem beter te weten.
Maar zijn ze echt slechter af?
Wij vinden het sneu, maar hoe lonend is het wel niet om in een dergelijke slachtofferrol te zitten?
Aangezien mensen driven op andermans ellende krijgen mannen als deze bergen aandacht, en leven ondertussen in een prettige fantasie, waarin zij het object van hun obsessie gestalte geven naar eigen believen: perfectie.
Net als een adolescent met zijn idool in de vorm van Justin Bieber of whatever.
pi_188535045
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 10:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:D

Ik krijg ineens zin om promotie-onderzoek te gaan doen naar de geschiedenis van het catfishen.
[..]

Ja, het fascineert mij ook. Ik las ooit een boek over de levensloop van een man (gebaseerd op een waar verhaal) en onder andere zijn relatie met zijn grote liefde. Pas aan het einde kom je er als lezer achter dat die grote liefde al in een vroeg stadium voor een ander heeft gekozen en de verhalen over de grote liefde uitsluitend berustten op de fantasie van de man in kwestie. Hij hield zichzelf voor de gek. Ik vond het prachtig en verschrikkelijk tegelijkertijd. Mensen zijn in staat om zowel zichzelf voor de gek te houden als om stiekem beter te weten.
Miljoenen voor gedupeerden van erotische nepdatingsites

https://www.ad.nl/tech/mi(...)atingsites~a9119968/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188536424
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ze heeft al ergens uitgelegd waarom. Omdat ze zelf ook een 'hele vrije' opvoeding heeft gehad en haar jeugd als heel gelukkig heeft ervaren (ook het continue slapen bij haar ouders in bed) wil ze dit ook doorgeven aan haar dochter en diezelfde (non-)opvoeding geven. Ik heb alleen niet het idee dat ze er heel gelukkig van wordt: ze lijkt continue getresst en on edge.
Ah, dat had ik gemist, dank je. Nee ze lijkt er zeker niet gelukkig van te worden maar blijkbaar weet ze geen andere invulling aan haar bestaan te geven.
pi_188536443
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 01:27 schreef Za het volgende:

[..]

Ik vind die man ook hartstikke triest, zo'n lieve kerel, hard werken elke dag gewoon rot om te zien.

Ik denk ook dat er een bedrijfje achterzit, misschien een eenmanszaakje die diverse mannen oplicht.

Hij gaat erheen zag ik we gaan het zien.
Website voor Oekraïense vrouwen... dat klonk meteen al erg betrouwbaar. :N
  Moderator zondag 25 augustus 2019 @ 22:13:04 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188625040
Net de nieuwste aflevering gezien, het duurt wel erg lang voor de stellen elkaar ontmoeten :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_188629306
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 22:13 schreef MaJo het volgende:
Net de nieuwste aflevering gezien, het duurt wel erg lang voor de stellen elkaar ontmoeten :X
Ja hè? Het wordt lekker gerekt, zo heb je gauw een aflevering gemaakt.
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:47:51 #60
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188630299
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 11:31 schreef Za het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook eerlijk gezegd.
[..]

Maar zijn ze echt slechter af?
Wij vinden het sneu, maar hoe lonend is het wel niet om in een dergelijke slachtofferrol te zitten?
Aangezien mensen driven op andermans ellende krijgen mannen als deze bergen aandacht, en leven ondertussen in een prettige fantasie, waarin zij het object van hun obsessie gestalte geven naar eigen believen: perfectie.
Net als een adolescent met zijn idool in de vorm van Justin Bieber of whatever.
Zou me echt mega cool lijken een soort van Catfish show (MTV) te maken.
Maar binnen NL zijn de afstanden (in vergelijking met de US) te klein om mensen te vinden die wel echt zijn maar elkaar nog nooit hebben gezien die niet jonger dan 16 zijn en om telkens naar het buitenland te gaan is na de 5de aflevering de clue ook wel een beetje er vanaf.

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:03 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ja hè? Het wordt lekker gerekt, zo heb je gauw een aflevering gemaakt.
Het zijn er ook wel een paar stellen natuurlijk en als je alles in beeld wil brengen heb je zo wat uurtjes "footage" gevuld.

M'n vriendin is een paar gaan opsnorren op Social Media.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 26 augustus 2019 @ 11:38:22 #61
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188630917
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:47 schreef nils7 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_188632983
Darcey doet me denken aan Sylvie Meis, minstens iedere dag een selfie op Instagram.
Wat een plastic koppen hebben zij en die tweelingzus, in mijn ogen absoluut niet aantrekkelijk.

https://www.instagram.com/darceysilva/

Het kind van Russ en Paola heeft een eigen Instagram-account
https://www.instagram.com/axel_mayfield/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188633108
Ik vind het leuk om te zien dat de dochters van Darcey niet zo opgedoft zijn. Wat een contrast.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188633217
Evelyn uit seizoen 5 (Evelyn & David) doet mee aan American Idol.

pi_188633318
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het leuk om te zien dat de dochters van Darcey niet zo opgedoft zijn. Wat een contrast.
Ze zijn ook wijzer dan hun moeder, je ziet gewoon dat de liefde en respect voor hun moeder de enige redenen zijn dat ze niet laten weten hoe fucked up ze bezig is. Maar dat zie je wel bij meer jonge familieleden in deze serie.
  maandag 26 augustus 2019 @ 16:11:30 #66
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188634601
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 14:31 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

Ze zijn ook wijzer dan hun moeder, je ziet gewoon dat de liefde en respect voor hun moeder de enige redenen zijn dat ze niet laten weten hoe fucked up ze bezig is. Maar dat zie je wel bij meer jonge familieleden in deze serie.
Lijkt me ook wel erg je moeder naar een vliegveld te brengen en dan in de rit te horen dat ze 1 of andere droeftoeter binnen de eerste 5 minuten alle hoeken van het toilethokje zou laten zien.

Daarnaast vraag ik me wel af waar Darcey het van doet.
Ik weet dat ze voor deze afleveringen geld krijgen maar die auto's, dat huis etc.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_188636583
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:47 schreef nils7 het volgende:

[..]

Zou me echt mega cool lijken een soort van Catfish show (MTV) te maken.
Maar binnen NL zijn de afstanden (in vergelijking met de US) te klein om mensen te vinden die wel echt zijn maar elkaar nog nooit hebben gezien die niet jonger dan 16 zijn en om telkens naar het buitenland te gaan is na de 5de aflevering de clue ook wel een beetje er vanaf.
Ik denk dat je wel zeker enkele seizoenen kan vullen met FOK!.
pi_188636853
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 14:22 schreef Snoopyfrl het volgende:
Evelyn uit seizoen 5 (Evelyn & David) doet mee aan American Idol.

Leuk. al 4 maanden oud en seizoen is al lang voorbij. Ze is gelukkig niet ver gekomen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 26 augustus 2019 @ 19:38:26 #69
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_188637410
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 16:11 schreef nils7 het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel erg je moeder naar een vliegveld te brengen en dan in de rit te horen dat ze 1 of andere droeftoeter binnen de eerste 5 minuten alle hoeken van het toilethokje zou laten zien.

Daarnaast vraag ik me wel af waar Darcey het van doet.
Ik weet dat ze voor deze afleveringen geld krijgen maar die auto's, dat huis etc.
ze heeft samen met haar tweelingzus een designbureau (?) met designer kleding die door steeds meer beroemdheden gedragen wordt, ze zou goed zijn voor een miljoen dollar, las ik laatst
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 08:49:18 #70
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188645407
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:41 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel zeker enkele seizoenen kan vullen met FOK!.
Mensen durven hier niet hun zolderkamer te verlaten, laat staan op TV te komen.
Alhoewel een Amerikaanse collega laatst tegen me zei dat zelfs Catfish fake zou kunnen zijn.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_188645539
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 08:49 schreef nils7 het volgende:

[..]

Mensen durven hier niet hun zolderkamer te verlaten, laat staan op TV te komen.
Alhoewel een Amerikaanse collega laatst tegen me zei dat zelfs Catfish fake zou kunnen zijn.
quote:
The show presents the "hopeful" as the one who initiates contact with Schulman and Joseph in an attempt to discover the true identity of their online romance, or the "catfish". Some of the show's casting calls do solicit stories from hopefuls,[9] and casting director Michael Esposito explained in August 2015 that the show can receive more than a hundred applications a day.[10]

A 2013 Hollywood.com report,[11] however, explained that despite the broadcast show being structured as a search by the hopeful for the identity of the catfish, it is usually the catfish who make the first contact with MTV. Producers then proceed to gather information about the deception from the catfish and contact the hopeful afterwards. For legal reasons, all persons involved on the series sign contracts agreeing to appear on camera prior to the episode even entering production. In Season 3's Miranda and Camryn episode, the catfish did change their mind about meeting the hopeful, and only appeared via Skype.

The hosts are given no information about the catfish, and while the catfish has already agreed to appear on the show, they do not know when or how the hosts will be looking for them.
Bron: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Catfish:_The_TV_Show
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:08:35 #72
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188645559
quote:
2s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Darcy _O- 8)7 :N
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:09:36 #73
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188645570
quote:
Ah verklaard wel waarom ze mensen zo "makkelijk" kunnen vinden.
Het is dus wel deels in scene gezet, althans de uitkomst weten ze.

Wel een beetje offtopic.
Mocht MTV, TLC_NL of Johnneke d'n Mol mee lezen, ik zou 'm nog steeds voor NL willen maken :D
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_188645691
Ik vind dat 'The family Chantel' eigenlijk wel een eigen thread waardig is.

Daarnaast ben ik benieuwd welke diagnose een team psychiaters zou stellen aangaande deze groep zwaar gestoorde mensen en of er met medicatie enige winst te verwachten valt.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:24:04 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188650075
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 14:22 schreef Snoopyfrl het volgende:
Evelyn uit seizoen 5 (Evelyn & David) doet mee aan American Idol.

Als ze nou niet zo halsstarrig aan dat dorp en haar vreemde band had vastgehouden, was ze misschien qua carriere beter geslaagd. Had haar Spaanse vriend toch gelijk dat ze beter uit haar dorp kon verhuizen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_188733747
Ik heb zo'n medelijden met Ceasar, heeft ie 2000 overgemaakt voor een ticket gaat ze nog klagen over meer geld voor kleding en make up en daarna dat d'r moeder jarig is op de dag dat ze zou vertrekken. Dat hij helemaal wordt leeg gemolken van zijn geld is voor iedereen om hem heen duidelijk maar hij zit er zo diep in dat niemand hem meer echt wakker durft te schudden. Die gaat echt helemaal kapot zijn als ie in Mexico erachter komt dat ze niet gaat komen. Zo sneu hoe hij zichzelf blijft wijsmaken dat hij meer zijn best moet doen voor de relatie, meer moet werken, meer moet investeren.
pi_188747063
Darcey op het vliegveld. _O-


Die vlam van d'r ziet er trouwens veel onaantrekkelijker uit dan op de foto's die hij van zichzelf heeft gedeeld. Daar moet ze toch wel moeite mee hebben?



I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188747788
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
Darcey op het vliegveld. _O-


Die vlam van d'r ziet er trouwens veel onaantrekkelijker uit dan op de foto's die hij van zichzelf heeft gedeeld. Daar moet ze toch wel moeite mee hebben?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
gaf ze toch ook aan in de uitzending.
Maar toen begon ze erover dat het maar alleen om innerlijk ging :D :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188747840
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:10 schreef RipCity het volgende:

[..]

gaf ze toch ook aan in de uitzending.
Maar toen begon ze erover dat het maar alleen om innerlijk ging :D :D
Ja en daar geloof ik geen bal van.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188747899
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja en daar geloof ik geen bal van.
Had ze zich ook niet 45 minuten hoeven ‘opfrissen’ idd :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 2 september 2019 @ 06:49:16 #81
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188749563
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
Darcey op het vliegveld. _O-


Die vlam van d'r ziet er trouwens veel onaantrekkelijker uit dan op de foto's die hij van zichzelf heeft gedeeld. Daar moet ze toch wel moeite mee hebben?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Cat fish🤔
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 2 september 2019 @ 06:49:55 #82
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188749564
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:07 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met Ceasar, heeft ie 2000 overgemaakt voor een ticket gaat ze nog klagen over meer geld voor kleding en make up en daarna dat d'r moeder jarig is op de dag dat ze zou vertrekken. Dat hij helemaal wordt leeg gemolken van zijn geld is voor iedereen om hem heen duidelijk maar hij zit er zo diep in dat niemand hem meer echt wakker durft te schudden. Die gaat echt helemaal kapot zijn als ie in Mexico erachter komt dat ze niet gaat komen. Zo sneu hoe hij zichzelf blijft wijsmaken dat hij meer zijn best moet doen voor de relatie, meer moet werken, meer moet investeren.
Ik vind hem zielig ;(
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 2 september 2019 @ 09:10:37 #83
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_188750375

:')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  maandag 2 september 2019 @ 09:45:25 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188750689
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
Darcey op het vliegveld. _O-


Die vlam van d'r ziet er trouwens veel onaantrekkelijker uit dan op de foto's die hij van zichzelf heeft gedeeld. Daar moet ze toch wel moeite mee hebben?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind het vooral vreemd dat Darcy weer een grote liefde in het buitenland heeft gevonden, of heeft ze er op gezocht zodat ze weer een seizoen kon meedoen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 2 september 2019 @ 09:48:56 #85
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188750713
quote:
Omg :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_188762592
Eerste aflevering gezien van het nieuwe seizoen... en ik kan alleen maar met mijn hoofd schudden.

Naïviteit alom. Zucht..
pi_188764382
Waar kan ik die afleveringen terug kijken? Heb zoveel gemist. En op tv de herhalingen zijn op tijdstippen die ook echt niet uit komen
pi_188764661
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:46 schreef ChilllayD het volgende:
Waar kan ik die afleveringen terug kijken? Heb zoveel gemist. En op tv de herhalingen zijn op tijdstippen die ook echt niet uit komen
YouTube / piratebay
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188765776
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:07 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met Ceasar, heeft ie 2000 overgemaakt voor een ticket gaat ze nog klagen over meer geld voor kleding en make up en daarna dat d'r moeder jarig is op de dag dat ze zou vertrekken. Dat hij helemaal wordt leeg gemolken van zijn geld is voor iedereen om hem heen duidelijk maar hij zit er zo diep in dat niemand hem meer echt wakker durft te schudden. Die gaat echt helemaal kapot zijn als ie in Mexico erachter komt dat ze niet gaat komen. Zo sneu hoe hij zichzelf blijft wijsmaken dat hij meer zijn best moet doen voor de relatie, meer moet werken, meer moet investeren.
Ik vraag me oprecht af of ze hem mee hadden moeten laten doen, hij komt echt over alsof hij een soort verstandelijke beperking heeft.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 11:38:55 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188768380
Ik had ook medelijden met Caesar maar door dit artikel ben ik wel gaan twijfelen: https://soapdirt.com/90-d(...)camming-tlc-viewers/

Kan iemand echt zo naïef zijn?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Tettenkoning dinsdag 3 september 2019 @ 12:28:10 #91
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_188768999
TLC flest de boel, alles voor de kijkcijfers. Caesar Mack is inderdaad een acteur. Sommige verhaallijnen zijn echt, maar er zit dus ook gescripte/geacteerde zooi tussen.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_188769527
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:10 schreef RipCity het volgende:

[..]

gaf ze toch ook aan in de uitzending.
Maar toen begon ze erover dat het maar alleen om innerlijk ging :D :D
Jesse ging haar ook helemaal om het innerlijk... 8)7
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 13:44:33 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188770077
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:28 schreef Nine. het volgende:
TLC flest de boel, alles voor de kijkcijfers. Caesar Mack is inderdaad een acteur. Sommige verhaallijnen zijn echt, maar er zit dus ook gescripte/geacteerde zooi tussen.
Toch vraag ik me af wat je er dan uit kan halen. Zal het zijn acteercarrière ten goede komen als je bekend staat als een gecatfishde loser? :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Tettenkoning dinsdag 3 september 2019 @ 13:50:42 #94
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_188770198
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:44 schreef MaJo het volgende:
Toch vraag ik me af wat je er dan uit kan halen. Zal het zijn acteercarrière ten goede komen als je bekend staat als een gecatfishde loser? :')
Hij kan juist zeggen van "kijk eens hoe goed ik die rol heb gespeeld". Iedereen trapte erin, ook die lutsers hier op Fok. :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_188770547
Met stijgende verbazing zitten wij elke week te kijken en zeggen regelmatig tegen elkaar dat sommigen zo blind en naief zijn en het te onwerkelijk voor woorden is.
Die Caesar is onderhand net zo als Nicole. Zij heeft die Azan dan nog wel gezien, maar daar verdwijnt het geld ook in een bodemloze put.
pi_188771236
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Toch vraag ik me af wat je er dan uit kan halen. Zal het zijn acteercarrière ten goede komen als je bekend staat als een gecatfishde loser? :')
Ik denk dat mensen met acteerambities of een verlangen om bekend te zijn zich makkelijker opgeven voor programma's als 90 days. Dat wil dan niet meteen zeggen dat hun verhaal nep is (al valt dat ook niet op voorhand uit te sluiten).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188809160
Hadden jullie deze oude foto al eens gezien?

Toen (in een programma genaamd 'The Twin Life'):


Nu:
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 6 september 2019 @ 00:22:29 #98
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_188809209
Onherkenbaar gewoon :{
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  Moderator vrijdag 6 september 2019 @ 11:14:57 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188812525
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen met acteerambities of een verlangen om bekend te zijn zich makkelijker opgeven voor programma's als 90 days. Dat wil dan niet meteen zeggen dat hun verhaal nep is (al valt dat ook niet op voorhand uit te sluiten).
Dat denk ik ook maar het doet wel flink af aan de geloofwaardigheid van iemand. Vooral als je zijn situatie al bijna niet kunt geloven :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator vrijdag 6 september 2019 @ 11:15:53 #100
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188812535
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 00:17 schreef Claudia_x het volgende:
Hadden jullie deze oude foto al eens gezien?

Toen (in een programma genaamd 'The Twin Life'):
[ afbeelding ]

Nu:
[ afbeelding ]
Hoewel ik ze behoorlijk nep vind vind ik ze op de tweede foto er eigenlijk wel beter uitzien :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 6 september 2019 @ 20:58:17 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188821317
Darcey die Tom uit Londen na 4 jaar eindelijk ontmoet?
Dus al die tijd dat ze met Jesse op TV kwam heeft ze Tom ook nog aan een lijntje gehouden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 september 2019 @ 20:59:52 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188821386
Gelijk over alle ellende met exen zitten janken ook op de eerste date.... waarschijnlijk denkt ze dat die kwetsbaarheid aantrekkelijk is. Denkfoutje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188822124
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 20:59 schreef Leandra het volgende:
Gelijk over alle ellende met exen zitten janken ook op de eerste date.... waarschijnlijk denkt ze dat die kwetsbaarheid aantrekkelijk is. Denkfoutje.
Ik vind haar echt onuitstaaaanbaar!
Dat gejank en gepruil.

En hij dacht een romantische date te hebben met een leuke vrouw, zit ie met zo’n jankzak. Succes er mee 👍🏼
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 6 september 2019 @ 22:07:28 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188823502
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:24 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ik vind haar echt onuitstaaaanbaar!
Dat gejank en gepruil.

En hij dacht een romantische date te hebben met een leuke vrouw, zit ie met zo’n jankzak. Succes er mee 👍🏼
Ja, vreselijk.
Hoewel ik hem ook niet helemaal als de prins op het witte paard zie die hij zich voordoet, maar Darcey is echt heel naar.
En je gelijk ook al zo lam zuipen dat je 's nachts (na je bij hem in bed gejankt te hebben) zo om je heen ligt te slaan dat hij een bloedneus heeft....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 september 2019 @ 22:11:24 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188823660
Ik ben trouwens niet verbaasd als die Colombiaanse (Jennifer) zich tot vreselijk kreng gaat ontpoppen als ze naar de VS weet te komen.
Maar goed, bij die Tim heb ik steeds het idee dat mijn gaydar aanslaat, dus dat zou nog wel eens heel apart kunnen worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 september 2019 @ 22:17:44 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188823944
Waarom gaat dat stel in Tunesië, terwijl hij uit Tunis komt, helemaal in Hammamet stappen?
Beetje vreemd.
Maar goed, een 41-jarige Amerikaanse met een 26-jarige Tunesiër die dingen als "they'll think you're not a good woman" zegt omdat hij haar kennelijk niet duidelijk kan maken dat ze er in Tunesië niet zo bij kan lopen zonder alle respect te verliezen is echt gebrek aan talenkennis denk ik.
Daar staat tegenover dat zij kennelijk niet begrijpt dat Engels niet zijn moedertaal is, en hij dingen dus wellicht anders zegt dan hij ze bedoelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188826337
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 22:07 schreef Leandra het volgende:

En je gelijk ook al zo lam zuipen dat je 's nachts (na je bij hem in bed gejankt te hebben) zo om je heen ligt te slaan dat hij een bloedneus heeft....
Ja, Jesse zal zich wel verkneukelen. Zie je wel, ze heeft een drankprobleem!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188826442
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 20:58 schreef Leandra het volgende:
Darcey die Tom uit Londen na 4 jaar eindelijk ontmoet?
Dus al die tijd dat ze met Jesse op TV kwam heeft ze Tom ook nog aan een lijntje gehouden?
Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik denk niet dat ze Tom aan het lijntje heeft gehouden. Het was heel duidelijk dat ze een relatie met Jesse had. Voor ze iets met Jesse kreeg had het ook iets met Tom kunnen worden en ik vermoed dat Darcey de jaren is gaan tellen vanaf dat moment. Heel merkwaardig, natuurlijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zaterdag 7 september 2019 @ 00:15:46 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188826790
Ik heb me deze aflevering flink lopen ergeren:

- Darcy die veel te emotioneel is en daarmee Tom wegjaagt. Als ze zich normaal had gedragen had het best goed kunnen komen maar hij is haar nu al (terecht) zat.
- Die vrouw in Tunesië die zich niet inleest in de cultuur. In zo'n land is het gewoon not done om met korte mouwen over straat te gaan. Heb een beetje respect voor het land waar je heen gaat :r Je ziet ook meteen wat er gebeurt als ze haar jasje uittrekt. Ja de reactie van Zied is wat overtrekken maar zo werkt het gewoon in de Arabische cultuur.
- Hetzelfde geldt voor de moeder van Avery, als je in Libanon bent ga je daar niet zitten drinken, zeker niet als vrouw. Het is gewoon respectloos.
- Caesar met zijn catfish, ik word gewoon boos op die vent. Je ziet al van mijlenver aankomen dat het te mooi is om waar te zijn. En eerlijk gezegd is het ook nog eens behoorlijk oppervlakkig, het enige wat hem zo aantrekt aan Maria is gewoon dat het een lekker wijf is. Hij kent haar totaal niet.
- Die vreselijk jaloerse Zuid-Amerikaanse vrouwen, ik zou er echt spontaan een slappe van krijgen :X Lekker wijf hoor maar daar word je toch meteen gek van met zoveel jaloezie?

That said heb ik wel goede hoop voor het stel in Kenia en voor Avery met haar Syriër.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zaterdag 7 september 2019 @ 00:16:35 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188826805
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 23:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik denk niet dat ze Tom aan het lijntje heeft gehouden. Het was heel duidelijk dat ze een relatie met Jesse had. Voor ze iets met Jesse kreeg had het ook iets met Tom kunnen worden en ik vermoed dat Darcey de jaren is gaan tellen vanaf dat moment. Heel merkwaardig, natuurlijk.
Klopt, ze heeft al die tijd contact gehad. Maar zeg dan niet dat je al 4 jaar een relatie hebt :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_188827021
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 00:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Klopt, ze heeft al die tijd contact gehad. Maar zeg dan niet dat je al 4 jaar een relatie hebt :?
Het is totaal verknipt dat ze een aanzoek verwacht. Ze denk dat ze een personage is in een bouquetroman: ze ontmoet haar Engelse prins, ze vallen elkaar in de armen, zoenen hartstochtelijk, bedrijven de liefde en hij gaat op zijn knieën. De realiteit is dat ze drie kwartier in een toilet op een luchthaven nodig heeft om zich in een body te hijsen, ze 's avonds huilend op zijn bed zit als wanhoopsgreep om hem in bed te krijgen, dat niet lukt waardoor ze aan het zuipen slaat en hem vervolgens als ze laveloos is een bloedneus slaat.

Zo zie je maar weer, fictie is zelden interessanter dan de realiteit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Claudia_x op 07-09-2019 00:35:11 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zaterdag 7 september 2019 @ 00:44:44 #112
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188827240
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 00:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is totaal verknipt dat ze een aanzoek verwacht. Ze denk dat ze een personage is in een bouquetroman: ze ontmoet haar Engelse prins, ze vallen elkaar in de armen, zoenen hartstochtelijk, bedrijven de liefde en hij gaat op zijn knieën. De realiteit is dat ze drie kwartier in een toilet op een luchthaven nodig heeft om zich in een body te hijsen, ze 's avonds huilend op zijn bed zit als wanhoopsgreep om hem in bed te krijgen, dat niet lukt waardoor ze aan het zuipen slaat en hem vervolgens als ze laveloos is een bloedneus slaat.

Zo zie je maar weer, fictie is zelden interessanter dan de realiteit.
Goeie omschrijving _O_ bovendien houdt ze zichzelf voor de gek. Tom is een stuk minder knap dan op de foto’s en dat stelde haar teleur maar ze doet dan net alsof het niets uitmaakt en ze de meest fantastische eerste ontmoeting had.

Overigens vind ik hem ook wel suf dat hij haar niet zelf op komt halen en een airbnb boekt met meerdere slaapkamers. Hij weet zelf toch ook hoe het programma heet waar hij in zit? Zo heel vrijblijvend is het ook weer niet, dat had hij toch best kunnen weten.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_188827565
Dit is echt een kansloze reeks qua koppels, net als die van de dinsdag avond.

Omar is de enige normale, wat een aangename man.
pi_188827944
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 01:16 schreef Za het volgende:
Dit is echt een kansloze reeks qua koppels, net als die van de dinsdag avond.

Omar is de enige normale, wat een aangename man.
Ja, die is verrassend leuk!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:13:44 #115
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188830126
Tim heeft nog gevoelens voor zijn ex imo
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:41:22 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188830418
Waarom huurt Tom in Londen een huis voor het bezoek van Darcey?
Hij woont kennelijk in Nottingham, mogen ze haar daar niet zien of valt hij door de mand als ze ziet hoe hij woont?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:42:46 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188830434
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:13 schreef Anonymousz het volgende:
Tim heeft nog gevoelens voor zijn ex imo
Waarschijnlijk wel, maar de manier waarop Jennifer daarover flipt gaat daarbij niet helpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188837924
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:24 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ik vind haar echt onuitstaaaanbaar!
Dat gejank en gepruil.

En hij dacht een romantische date te hebben met een leuke vrouw, zit ie met zo’n jankzak. Succes er mee 👍🏼
Ja, inderdaad. Ik denk wel dat haar hart op de juiste plek zit, maar ze is zo onzeker! Tot aan het irritante toe. Daarnaast zit ze helemaal vast in een fantasiewereld. Het komt behoorlijk wanhopig over, terwijl ze af en toe echt wel laat zien dat ze een leuke vrouw is... totdat ze weer onzeker wordt en bevestiging nodig heeft.
pi_188837949
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 22:11 schreef Leandra het volgende:
Ik ben trouwens niet verbaasd als die Colombiaanse (Jennifer) zich tot vreselijk kreng gaat ontpoppen als ze naar de VS weet te komen.
Maar goed, bij die Tim heb ik steeds het idee dat mijn gaydar aanslaat, dus dat zou nog wel eens heel apart kunnen worden.
Inderdaad. Ik heb zo'n vermoeden dat hij een 'closet' homosexual is.
pi_188842680
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 20:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb zo'n vermoeden dat hij een 'closet' homosexual is.
Hij had toch ook nog een ‘geheim’ wat hij haar nog moest vertellen?
Screw them.
We're going home.
pi_188842703
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 20:54 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Ik denk wel dat haar hart op de juiste plek zit, maar ze is zo onzeker! Tot aan het irritante toe. Daarnaast zit ze helemaal vast in een fantasiewereld. Het komt behoorlijk wanhopig over, terwijl ze af en toe echt wel laat zien dat ze een leuke vrouw is... totdat ze weer onzeker wordt en bevestiging nodig heeft.
Ja een fantasiewereld inderdaad. En dat moet ze eens los zien te laten. Hou eens op over verlovingsringen en trouwlocaties! Het is zo dwingend, ze maakt het al kapot voor ze überhaupt begonnen zijn.
Screw them.
We're going home.
pi_188842964
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 09:07 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Hij had toch ook nog een ‘geheim’ wat hij haar nog moest vertellen?
Het geheim gaat komen in de laatste aflevering, TLC laat ons lekker wachten.. en het geheim gaat de gerecyclede ring zijn.

Mark. My. Words.
Mon 'en!
  Moderator / Miss SHO zondag 8 september 2019 @ 11:55:34 #123
22592 crew  Ole
pi_188844723
Wist niet dat er een topic was! Even bijlezen! :9
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 12:47:35 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188845268
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 09:10 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja een fantasiewereld inderdaad. En dat moet ze eens los zien te laten. Hou eens op over verlovingsringen en trouwlocaties! Het is zo dwingend, ze maakt het al kapot voor ze überhaupt begonnen zijn.
Dat inderdaad :X het is zo ontzettend geforceerd allemaal, als ze rustiger aan zou doen zou het waarschijnlijk nog goed komen. Nu jaagt ze hem alleen weg. Ze wil gewoon té graag en dat is absoluut niet aantrekkelijk.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_188848625
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 12:47 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat inderdaad :X het is zo ontzettend geforceerd allemaal, als ze rustiger aan zou doen zou het waarschijnlijk nog goed komen. Nu jaagt ze hem alleen weg. Ze wil gewoon té graag en dat is absoluut niet aantrekkelijk.
Nee en daar bovenop komt nog eens dat hij een emotionele vrouw nou niet meteen heel erg aantrekkelijk vindt.

Hou op met janken om Jesse en dat zij nu weet hoe ze behandeld wil worden en dat ze zo sterk is geworden. Huil huil.
Screw them.
We're going home.
pi_188848676
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 09:44 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Het geheim gaat komen in de laatste aflevering, TLC laat ons lekker wachten.. en het geheim gaat de gerecyclede ring zijn.

Mark. My. Words.
Haha wij hier hopen dat hij vroegah een vrouw was. Of hermafrodiet :9
Screw them.
We're going home.
  zondag 8 september 2019 @ 16:11:01 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188848786
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:01 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nee en daar bovenop komt nog eens dat hij een emotionele vrouw nou niet meteen heel erg aantrekkelijk vindt.

Hou op met janken om Jesse en dat zij nu weet hoe ze behandeld wil worden en dat ze zo sterk is geworden. Huil huil.
Ik denk dat ze gokt op zijn bescherming als zij de "vogeltje met gebroken vleugel" rol speelt, maar ze snapt niet dat je niet tegelijkertijd moet roepen hoe sterk je wel niet bent.

Overigens zijn er nog steeds mannen die dat vogeltje wel aantrekkelijk vinden, omdat ze dan hun innerlijke held kunnen aanspreken.
Waar Darcey zich op verkijkt is dat ze hoogstens als vale gier met gebroken vleugel gezien zou worden, en aan vale gieren is nou eenmaal weinig aantrekkelijks, ook niet als ze vleugellam zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 september 2019 @ 16:12:05 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188848806
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:04 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Haha wij hier hopen dat hij vroegah een vrouw was. Of hermafrodiet :9
Oh, dat hij vroeger een vrouw was zou ook nog wel eens kunnen idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188849057
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gokt op zijn bescherming als zij de "vogeltje met gebroken vleugel" rol speelt, maar ze snapt niet dat je niet tegelijkertijd moet roepen hoe sterk je wel niet bent.
Ja en ze heeft dat gouden kooitje ook al op het oog. ‘Ik zie mezelf hier wel wonen’.

quote:
Overigens zijn er nog steeds mannen die dat vogeltje wel aantrekkelijk vinden, omdat ze dan hun innerlijke held kunnen aanspreken.
Waar Darcey zich op verkijkt is dat ze hoogstens als vale gier met gebroken vleugel gezien zou worden, en aan vale gieren is nou eenmaal weinig aantrekkelijks, ook niet als ze vleugellam zijn.
Vale gier? :D

Wat ik ook niet snap is dat hij toch ook niet achterlijk is, hij moet toch haast wel de vorige seizoenen terug gekeken hebben? Hij weet dat ze daar aan meedeed, ze hebben al 4 jaar contact, dan kijk je toch op z’n minst een paar afleveringen terug?

Dan weet je toch hoe needy ze is?

Misschien haalde hij haar daarom niet op van t vliegveld en huurde hij een airbnb.
Lekker afstandelijk.

Ze had zich al minstens 20 keer de romantische ontmoeting op het vliegveld voorgesteld en dat was droom 1 in duigen. Ze mag niet naar zijn huis: droom 2. Ze is niet (echt) exclusief: droom 3.

En hij ziet er totaal anders uit. Droom 4.

Dit moet buitengewoon teleurstellend zijn maar ze blijft hopen.

Oh t zit me wel hoog blijkbaar :P
Screw them.
We're going home.
pi_188849162
Die tim ook. Blijft ze eerste nacht slapen gaat die oogmaskertjes opdoen :D

Hij heeft wel raar vrouwelijk lichaam. Die schouders e.d. ? Waarom ziet hij er zo vreemd uit?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 8 september 2019 @ 16:34:32 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188849196
Leuk dat ze zichzelf daar ziet wonen maar het is een AirBbB, hij woont niet in Londen maar in Nottingham.
Waarom ze daar niet kon komen weet ik ook niet, maar ik gok dat hij een stuk minder riant woont (nog bij papa en mama misschien?).

Aasgier had beter in het verhaal gepast, maar die zijn een stuk minder lelijk dan vale gieren, een aasgier zou vleugellam nog wel een schattigfactor kunnen hebben eventueel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188849247
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:34 schreef Leandra het volgende:
Leuk dat ze zichzelf daar ziet wonen maar het is een AirBbB, hij woont niet in Londen maar in Nottingham.
Waarom ze daar niet kon komen weet ik ook niet, maar ik gok dat hij een stuk minder riant woont (nog bij papa en mama misschien?).

Aasgier had beter in het verhaal gepast, maar die zijn een stuk minder lelijk dan vale gieren, een aasgier zou vleugellam nog wel een schattigfactor kunnen hebben eventueel.
Nee hij dacht dat ze London leuker zou vinden en zich in Nottingham zou vervelen. London = wereldstad dus ze wilde daar graag heen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 8 september 2019 @ 16:40:49 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188849331
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:37 schreef RipCity het volgende:

[..]

Nee hij dacht dat ze London leuker zou vinden en zich in Nottingham zou vervelen. London = wereldstad dus ze wilde daar graag heen.
Maar dat is toch min of meer gelul als je elkaar moet leren kennen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188849360
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar dat is toch min of meer gelul als je elkaar moet leren kennen?
Denk dat productie ook wel invloed erop heeft ;) Leukere plaatjes voor Amerikaanse kijkers als het in London is aangezien Amerikanen dat wel allemaal kennen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 8 september 2019 @ 16:42:55 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188849372
Al met al denk ik dat er voor hem dus ook iets in moet zitten, bekendheid?
Dit gaat natuurlijk nooit serieus wat worden, dus wat wil hij uiteindelijk met het feit dat zijn kop al.op TV geweest is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188849404
Nou vooruit... dat kan.. :P
Screw them.
We're going home.
  zondag 8 september 2019 @ 16:44:12 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188849406
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:42 schreef RipCity het volgende:

[..]

Denk dat productie ook wel invloed erop heeft ;) Leukere plaatjes voor Amerikaanse kijkers als het in London is aangezien Amerikanen dat wel allemaal kennen.
Dat zou wel kunnen.

Zou wel humor zijn als Jesse spontaan op stedentrip in Londen was :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188849415
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:42 schreef Leandra het volgende:
Al met al denk ik dat er voor hem dus ook iets in moet zitten, bekendheid?
Dit gaat natuurlijk nooit serieus wat worden, dus wat wil hij uiteindelijk met het feit dat zijn kop al.op TV geweest is?
Nieuwe scharrels!
Screw them.
We're going home.
pi_188849464
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou wel kunnen.

Zou wel humor zijn als Jesse spontaan op stedentrip in Londen was :')
Die reageerde deze week wel op twitter of insta op hem. Omdat Tom allemaal fake foto's van zichzelf had gebruikt op zijn insta.

Deze video van 'm trouwens :') https://www.instagram.com/p/B2HePWXlwb_/
Je krijgt door het programma wel 100-250k volgers. Die je vervolgens goed kan uitbuiten/monetisen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 8 september 2019 @ 16:53:44 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188849592
Waarschijnlijk zou ze als Commissaris Charles Dreyfus reageren die Inspecteur Clouseau ziet :')

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188850504
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:47 schreef RipCity het volgende:

[..]

Die reageerde deze week wel op twitter of insta op hem. Omdat Tom allemaal fake foto's van zichzelf had gebruikt op zijn insta.
Wat reacties van Jesse op Darcey/de show (en een paar tweets die ik als een steek onder water opvat :Y)):



JesseMeester twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 03:36:46 Thanks but I don’t need credit. I helped from an altruistic place and saw what was wrong and just tried to help. Her ex husband, her dad and me brought the money. Little did I know she manipulated and lied. I only have myself to blame. Sad to hear the same is happening again. https://t.co/oAz8YIduM2 reageer retweet
JesseMeester twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 22:28:24 So pretty. Just shared this on my IG. Beautifully aged classy women! 💙☝🏻 #nowandthen https://t.co/PgcND0uuAU reageer retweet




JesseMeester twitterde op maandag 02-09-2019 om 21:45:18 Lol to the people now #jessewasright. Don’t tell me I didn’t warn you... The truth always comes out. I raise my glass to those drinking responsibly, the real entrepreneurs and the real with actual real estate and businesses who don’t need to fake designer to portray fake reality. https://t.co/74mbqUeVnI reageer retweet
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 8 september 2019 @ 17:54:39 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188850578
Jesse die altruïstisch bezig is.. tuurlijk :')
Hij zal wel teleurgesteld zijn dat het niet voldoende benadrukt is geweest in de serie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188850593
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:54 schreef Leandra het volgende:
Jesse die altruïstisch bezig is.. tuurlijk :')
Hij zal wel teleurgesteld zijn dat het niet voldoende benadrukt is geweest in de serie.
Hij had Larissa's bail ook al betaald zodat ze uit de gevangenis kon.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 8 september 2019 @ 17:56:30 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188850602
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:56 schreef RipCity het volgende:

[..]

Hij had Larissa's bail ook al betaald zodat ze uit de gevangenis kon.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188850662
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:54 schreef Leandra het volgende:
Jesse die altruïstisch bezig is.. tuurlijk :')
Hij zal wel teleurgesteld zijn dat het niet voldoende benadrukt is geweest in de serie.
Wel opvallend dat hij zegt dat ze schulden heeft en de mannen in haar leven haar financieel ondersteunen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 8 september 2019 @ 18:03:16 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188850708
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wel opvallend dat hij zegt dat ze schulden heeft en de mannen in haar leven haar financieel ondersteunen.
Aan de andere kant verbaast het me niet als ze schulden heeft; genoeg Amerikanen die de schuld op de ene creditcard met de andere creditcard aflossen en er daarom ook een stuk of 4 hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188855971
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 9 september 2019 @ 10:18:27 #148
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188858001
.

[ Bericht 38% gewijzigd door Anonymousz op 09-09-2019 10:19:43 ]
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_188858879
Darcy heeft niet alleen een drankprobleem, ze lijkt ook compleet doorgesnoven. :X
  maandag 9 september 2019 @ 12:00:04 #150
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188859205
quote:
Jeniffer gaat loca worden
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_188867664
Scripted allemaal natuurlijk. Toch zijn er echt wel mensen zoals Cesar waar ik het oprecht zo zielig voor vind dat ze zo gebruikt worden. Achter die hele Maria zit waarschijnlijk niet eens een vrouw maar een man.
  Tettenkoning maandag 9 september 2019 @ 20:15:43 #152
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_188867880
Caesar is een model en acteur man. :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 10 september 2019 @ 01:20:21 #153
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_188873804
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2019 12:00 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Jeniffer gaat loca worden
Daar is niet veel voor nodig :X
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_188877063
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 20:15 schreef Nine. het volgende:
Caesar is een model en acteur man. :')
Ik zeg dat er mensen bestaan die zoals Cesar zijn en dit echt doen, waar ik medelijden mee heb. Ik heb geen medelijden met deze acteur. :')
  Tettenkoning dinsdag 10 september 2019 @ 11:19:16 #155
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_188877231
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:10 schreef Gruj0 het volgende:
Ik zeg dat er mensen bestaan die zoals Cesar zijn en dit echt doen, waar ik medelijden mee heb. Ik heb geen medelijden met deze acteur. :')
Oh ja, die zijn er ook. Mensen als Johny met z'n Russische mailorder "bruidje" Maria...

Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 10 september 2019 @ 12:23:16 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188878320
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:19 schreef Nine. het volgende:

[..]

Oh ja, die zijn er ook. Mensen als Johny met z'n Russische mailorder "bruidje" Maria...

En er iedere keer weer in trappen. Zelfs als ze op een scammers site genoemd wordt en daar 2 keer dezelfde brief staat als die hij ontvangen heeft wil hij haar nog vragen of ze iets met die 2 andere mannen te maken heeft :')

En iedere keer dat "Ja, maar in België heb je ook vrouwen die het alleen maar om je geld te doen is" excuus, waarbij hij vergeet dat die geen interesse on hem hebben omdat hij geen cent te makken heeft, die scammers boeit dat niet zolang hij maar meer schulden maakt om geld naar hen te kunnen sturen.

Al even afgezien van het feit dat ik sowieso niet snap wat een mooie jonge vrouw met een sloeberige vijftiger moet, en dat geldt ook voor die Cesar, dan weet je toch dat er iets niet klopt?!
Of zouden ze zo naïef zijn dat ze denken dat het dus niet om het geld kan gaan (want dat hebben ze niet), en daarom echte liefde moet zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188878363
en dan aankomen met een volgevreten pens :D _O-
  Tettenkoning dinsdag 10 september 2019 @ 12:56:10 #158
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_188878623
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 12:23 schreef Leandra het volgende:
En er iedere keer weer in trappen. Zelfs als ze op een scammers site genoemd wordt en daar 2 keer dezelfde brief staat als die hij ontvangen heeft wil hij haar nog vragen of ze iets met die 2 andere mannen te maken heeft :')

En iedere keer dat "Ja, maar in België heb je ook vrouwen die het alleen maar om je geld te doen is" excuus, waarbij hij vergeet dat die geen interesse on hem hebben omdat hij geen cent te makken heeft, die scammers boeit dat niet zolang hij maar meer schulden maakt om geld naar hen te kunnen sturen.

Al even afgezien van het feit dat ik sowieso niet snap wat een mooie jonge vrouw met een sloeberige vijftiger moet, en dat geldt ook voor die Cesar, dan weet je toch dat er iets niet klopt?!
Of zouden ze zo naïef zijn dat ze denken dat het dus niet om het geld kan gaan (want dat hebben ze niet), en daarom echte liefde moet zijn?
Ja, echt he? :')

Sommige mensen willen gewoon belazerd worden lijkt het wel.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_188974080
Ik word zo moe van The Family Chantel. Ruzie, ruzie, ruzie, afgewisseld met door de regie bedachte bezoekjes aan een privédetective en plastisch chirurg. Ik geloof dat ik nog nooit heb gezien dat Pedro en Chantel het leuk met elkaar hadden. Knippen ze dat eruit of zijn die twee een stel masochisten?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188974148
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 20:15 schreef Nine. het volgende:
Caesar is een model en acteur man. :')
Bron? Heb je die flaporen gezien man :')
Overigens ben ik de serie aan het opnemen. Scripted of niet, nu wil ik zijn reactie op de afwezigheid van Maria zien ook xD
http://www.nintendo3dswinkel.nl
pi_188974174
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word zo moe van The Family Chantel. Ruzie, ruzie, ruzie, afgewisseld met door de regie bedachte bezoekjes aan een privédetective en plastisch chirurg. Ik geloof dat ik nog nooit heb gezien dat Pedro en Chantel het leuk met elkaar hadden. Knippen ze dat eruit of zijn die twee een stel masochisten?
Wij keken laatst het eerste seizoen waar Pedro en Chantel geintroduceerd werden en toen viel wel op dat Pedro veel meer lachte dan in latere seizoenen. Nu lacht ie nog maar amper. Ik neem aan dat ze het allemaal vooral voor het geld en de fame doen maar het ziet er niet echt op tv uit dat ze een fijne relatie hebben samen.
  Tettenkoning maandag 16 september 2019 @ 15:12:19 #162
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_188974180
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:09 schreef Natjoex het volgende:
Bron? Heb je die flaporen gezien man :')
Moet je even teruglezen. Staat gewoon in dit topic. Vorige deel dacht ik. Hij staat op een modellensite waar hij zichzelf adverteert als model en acteur. En anders moet je maar even op reddit kijken.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_188974209
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:11 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

Wij keken laatst het eerste seizoen waar Pedro en Chantel geintroduceerd werden en toen viel wel op dat Pedro veel meer lachte dan in latere seizoenen. Nu lacht ie nog maar amper. Ik neem aan dat ze het allemaal vooral voor het geld en de fame doen maar het ziet er niet echt op tv uit dat ze een fijne relatie hebben samen.
Het is ook bizar dat hij met zijn familie een plan heeft om hen naar de VS te laten komen en hij dat op die manier aan Chantel en haar familie kenbaar maakt. Da's gewoon voer voor cynici. Ik vermoed dat de programmamakers met Pedro en Chantel hebben afgesproken dat het een fantastische premisse voor een spin-off zou zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188974351
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is ook bizar dat hij met zijn familie een plan heeft om hen naar de VS te laten komen en hij dat op die manier aan Chantel en haar familie kenbaar maakt. Da's gewoon voer voor cynici. Ik vermoed dat de programmamakers met Pedro en Chantel hebben afgesproken dat het een fantastische premisse voor een spin-off zou zijn.
Het blijft sowieso een raar iets, ik weet niet hoeveel tijd er zit tussen opnames en uitzending in de V.S. Maar ze doen vaak ontboezemingen en geheime agenda's onthullen aan de 'kijker' zonder dat de ander dat weet (zoals idd zijn familie naar de V.S. proberen te halen) en dan vraag ik me af: dat ziet de ander dan toch alsnog dat je partner iets achter je rug om met liegen voor elkaar probeert te krijgen, als ze de serie later terug op tv zien? Zo maak je toch relaties stuk? Tenzij het allemaal afgesproken is dan.

Wij volgen die spin-off trouwens niet meer vanwege al dat onlogische geruzie tussen iedereen. Beetje saai.
pi_188974584
Ik wacht op het moment totdat family Chantal en family Pedro elkaar in de haren vliegen.

Caesar verhaallijn is zielig.
Darcey moet minder needy doen tegenover Tom
Angela en Micheal doen nog een seizoen mee voor het geld. Ik geloof niks van dat na het vorige seizoen alles weer goed is.
Avery en Omar zie ik nu succes worden.
Jennifer en Timothy dat wordt niks. Jennifer is jaloers iemand en Timothy die komt te gay achtig over.
Benjamin en die Keniaanse vind ik wel leuk verliefd stel.
Rebecca had gewoon terug naar de Usa moeten gaan, als zied ongeveer dezelfde trekjes als haar Marokkaanse ex
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 16 september 2019 @ 16:08:56 #166
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188974801
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:47 schreef F1gamer het volgende:
Ik wacht op het moment totdat family Chantal en family Pedro elkaar in de haren vliegen.

Caesar verhaallijn is zielig.
Darcey moet minder needy doen tegenover Tom
Angela en Micheal doen nog een seizoen mee voor het geld. Ik geloof niks van dat na het vorige seizoen alles weer goed is.
Avery en Omar zie ik nu succes worden.
Jennifer en Timothy dat wordt niks. Jennifer is jaloers iemand en Timothy die komt te gay achtig over.
Benjamin en die Keniaanse vind ik wel leuk verliefd stel.
Rebecca had gewoon terug naar de Usa moeten gaan, als zied ongeveer dezelfde trekjes als haar Marokkaanse ex
Trekjes als d'r ex?
Zo is de cultuur daar.

En vind het walgelijk dat zowel die Rebecca als Avery (ze mag dan dan wel een hoofddoek dragen ze gedraagd zich verre van vroom) zich niet inlezen en inleven in de cultuur.
Die Avery lijkt wel Psychopaat of zo, want als d'r ouders zeggen ga Links dan gaat ze Rechts. Dit lijkt wel een fase of zo om gewoon dwars te zijn, zelfs d'r moeder zegt het.
Die Zied reageert zo omdat zij (in hun ogen) letterlijk te koop loopt en daardoor op die gast zo moet reageren anders wordt ze bijna ter plekke van alle kanten genomen maar niet door Zied.
Ook van die tattoos etc.
Ik heb in Turkije gewoon en daar een vriendin (Turkse) gehad, ik kon niet met mijn hand op d'r kont door het winkelcentrum lopen. En waarom niet omdat andere mannen dan de gedachte hebben dat ze dat ook mochten doen dan.
Klinkt mega gek voor ons maar dat is gewoon de cultuur.

Ik wordt daar wel boos op, "zij" verwachten hun Amerikaanse cultuur uit te kunnen spreiden terwijl die in de gehele Arabische wereld wordt uitgekotst. En dan vreemd op kijken dat ze een totaal andere reactie krijgen en ze niet begrepen worden.
Gek he?
Ja dat vinden ze dan wel maar dat zou niet moeten.

Ik vraag me af of het scripted is, ze kiezen er wel op uit dat minimaal en ze zullen wellicht wat stoken waar het kan met die vraag gesprekjes.
Maar goed het is de US, alles voor de kijkcijfers.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_188974830
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:47 schreef F1gamer het volgende:

Rebecca had gewoon terug naar de Usa moeten gaan, als zied ongeveer dezelfde trekjes als haar Marokkaanse ex
Ze leek me eerst een vrij intelligente vrouw maar blijkbaar begrijpt ze niks van de cultuur daar. En als hij haar zegt dat een vrouw daar niet op een bepaalde manier gekleed kan gaan, betrekt ze het gelijk op haarzelf. Ze snapt het gewoon niet. Wat raar is als ze al eerder in contact is geweest met een moslim cultuur via haar vorige man. En alle conflicten die er dan ontstaan liggen allemaal aan hem terwijl zij gewoon haar zin aan het doordrijven was.

Zelfde bij de moeder van Avery.. toch alcohol bestellen als vrouw als ze uitgaan. Maar ms is dat typisch iets Amerikaans, je ook in het buitenland willen gedragen naar de Amerikaanse normen en waarden terwijl ze wel verwachten dat 'buitenlanders' in de V.S. zich aanpassen. Het zorgt wel voor heerlijke erger tv :P
  maandag 16 september 2019 @ 16:15:57 #168
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188974874
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:11 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

Ze leek me eerst een vrij intelligente vrouw
Oh ja?
Volgens mij in de eerste aflevering vertelt ze tegen haar kind (weet niet meer of het dochter of zoon was) wat ze in de koffer had gedaan om allemaal met die Zied te gaan doen. Dat haar kind haar nog af durfde te zetten op het vliegveld vond ik echt vreemd.
Als mijn moeder zulke dingen zou roepen kon ze lekker naar Schiphol lopen als ze dat soort dingen zo graag wil.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_188974951
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:15 schreef nils7 het volgende:

[..]

Oh ja?
Volgens mij in de eerste aflevering vertelt ze tegen haar kind (weet niet meer of het dochter of zoon was) wat ze in de koffer had gedaan om allemaal met die Zied te gaan doen. Dat haar kind haar nog af durfde te zetten op het vliegveld vond ik echt vreemd.
Als mijn moeder zulke dingen zou roepen kon ze lekker naar Schiphol lopen als ze dat soort dingen zo graag wil.
Ok! Gelukkig maar dat ze dan niet jouw moeder is, had ze moeten lopen :D
  maandag 16 september 2019 @ 16:24:17 #170
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188974992
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:21 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

Ok! Gelukkig maar dat ze dan niet jouw moeder is, had ze moeten lopen :D
Een schup na ook nog ;)

Overigens (voor hun cultuur) lijken me Zied en Omar prima gasten.
Denk dat Omar nog zelfs "te" vrij is voor Avery.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_188975143
Wat wij nu niet zien aan Avery maar haar moeder heel goed weet, is hoe veranderlijk ze is. Wat gebeurt er met die relatie als ze ineens besloten heeft dat ze toch een gothic is (of zo)?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188975527
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
Wat wij nu niet zien aan Avery maar haar moeder heel goed weet, is hoe veranderlijk ze is. Wat gebeurt er met die relatie als ze ineens besloten heeft dat ze toch een gothic is (of zo)?
Ik vind vooral dat je ziet dat Avery echt totaal geen idee heeft hoe het in Syrie is. Ze heeft een romantisch beeld in haar hoofd maar de werkelijkheid is heel anders. Omar probeert haar dat ook duidelijk te maken maar de werkelijkheid is voor haar niet te beseffen. Is ook niet gek voor zo'n jong iemand en al helemaal niet voor Amerikanen voor wie de laatste oorlog op eigen bodem echt heel lang geleden is en niet te vergelijken is met hoe de situatie nu in Syrie is.
  maandag 16 september 2019 @ 17:13:00 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188975574
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word zo moe van The Family Chantel. Ruzie, ruzie, ruzie, afgewisseld met door de regie bedachte bezoekjes aan een privédetective en plastisch chirurg. Ik geloof dat ik nog nooit heb gezien dat Pedro en Chantel het leuk met elkaar hadden. Knippen ze dat eruit of zijn die twee een stel masochisten?
Pedro wil in de VS kunnen blijven en zijn familie naar de VS kunnen halen, dus zolang dat geen permanente status is blijft hij gewoon bij haar hangen.
Chantel is typisch een Amerikaans meisje dat vooral getrouwd wil zijn, niet om status maar omdat niet getrouwd zijn statusverlagend is, dus zij slikt ook een hoop omdat je nou eenmaal moet vechten voor je huwelijk.

Natuurlijk zou het beter zijn als ze uit elkaar gingen, ze hebben elkaar niet echt iets te bieden, behalve een verblijfsvergunning en een etiketje "getrouwd".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 september 2019 @ 17:18:17 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188975646
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
Wat wij nu niet zien aan Avery maar haar moeder heel goed weet, is hoe veranderlijk ze is. Wat gebeurt er met die relatie als ze ineens besloten heeft dat ze toch een gothic is (of zo)?
Ik denk dat haar moeder haar het snelst weer uit een hoofddoek draagt door zelf een hoofddoek te gaan dragen en nog vromer te doen dan Avery.
Zodra Avery gaat twijfelen of het echt is gaat ze wat anders zoeken om haar drang naar aandacht te bevredigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 september 2019 @ 17:25:30 #175
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188975733
Ik vergeet elke keer dat Avery pas 19 jaar is. Toen ik 19 was, was ik qua persoonlijkheid nog superveranderlijk en labiel.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_188981752
Weet niet of jullie dit in Nederland ook hebben maar ze zenden hier ook 90day fiance pillow talk uit waar ex-deelnemers commentaar geven op de uitzending van de avond. ERG vermakelijk! Je kan het ook op youtube kijken mocht het niet op tlc komen daar:

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 17 september 2019 @ 08:12:19 #177
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188985078
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 22:35 schreef RipCity het volgende:
Weet niet of jullie dit in Nederland ook hebben maar ze zenden hier ook 90day fiance pillow talk uit waar ex-deelnemers commentaar geven op de uitzending van de avond. ERG vermakelijk! Je kan het ook op youtube kijken mocht het niet op tlc komen daar:

Waar is "hier"?
Ik zal eens zoeken op Kodi :D
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_188986897
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 22:35 schreef RipCity het volgende:
Weet niet of jullie dit in Nederland ook hebben maar ze zenden hier ook 90day fiance pillow talk uit waar ex-deelnemers commentaar geven op de uitzending van de avond. ERG vermakelijk! Je kan het ook op youtube kijken mocht het niet op tlc komen daar:

Die Aziatische en haar man zijn nog steeds samen. En Kolini die tussen die 20 jarige en zijn 30 jarige vrouw in zit. Die zus moet ook echt overal bij zijn. :D
pi_188987054
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:08 schreef nils7 het volgende:
Ik wordt daar wel boos op, "zij" verwachten hun Amerikaanse cultuur uit te kunnen spreiden terwijl die in de gehele Arabische wereld wordt uitgekotst. En dan vreemd op kijken dat ze een totaal andere reactie krijgen en ze niet begrepen worden.
Gek he?
Ja dat vinden ze dan wel maar dat zou niet moeten.
Wat goed van je dat je je zo goed kan inleven in dit soort culturen, maar dat komt natuurlijk door de Turkse vriendin die jij had. Jammer dat Rebecca niks heeft geleerd van haar vorige relatie met een Marokkaanse man.

Zied is trouwens ook niet heilig. Woont samen met Rebecca in een appartement, bangt haar waarschijnlijk en wie weet wat nog meer. Hij respecteert zijn eigen cultuur niet eens zo goed, maar verwacht wel van een Amerikaanse dat zij dat wel even zal doen.

Hij is net zo goed zo'n vent als al die anderen in dat cafe. Denk dat hij haar puur gebruikt voor de greencard en zodra die binnen is, haar zal laten vallen. Het klinkt hard, maar wat moet een 26 jarige met een vrouw die hem waarschijnlijk geeneens kinderen zal kunnen geven en die hij zelf niet eens volledig respecteert?

Rebecca had gewoon lekker in de VS moeten blijven en daar een goed geïntegreerde man moeten zoeken. Zelfde geldt voor Darcey.
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:59:30 #180
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188987101
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 15:47 schreef F1gamer het volgende:
Darcey moet minder needy doen tegenover Tom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 17 september 2019 @ 11:57:40 #181
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188988042
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat goed van je dat je je zo goed kan inleven in dit soort culturen, maar dat komt natuurlijk door de Turkse vriendin die jij had. Jammer dat Rebecca niks heeft geleerd van haar vorige relatie met een Marokkaanse man.

Zied is trouwens ook niet heilig. Woont samen met Rebecca in een appartement, bangt haar waarschijnlijk en wie weet wat nog meer. Hij respecteert zijn eigen cultuur niet eens zo goed, maar verwacht wel van een Amerikaanse dat zij dat wel even zal doen.

Hij is net zo goed zo'n vent als al die anderen in dat cafe. Denk dat hij haar puur gebruikt voor de greencard en zodra die binnen is, haar zal laten vallen. Het klinkt hard, maar wat moet een 26 jarige met een vrouw die hem waarschijnlijk geeneens kinderen zal kunnen geven en die hij zelf niet eens volledig respecteert?

Rebecca had gewoon lekker in de VS moeten blijven en daar een goed geïntegreerde man moeten zoeken. Zelfde geldt voor Darcey.
De man is wel wat vrijer dan de vrouw in die cultuur natuurlijk.
Maar de rest klopt wel denk ik, tenzij het nep is hahah.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_188988426
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 17:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vergeet elke keer dat Avery pas 19 jaar is. Toen ik 19 was, was ik qua persoonlijkheid nog superveranderlijk en labiel.
Zo komt zij ook wel over op mij hoor, ze doet heel wijs maar het is echt nog meer meisje dan vrouw.

Ik denk dat ze het heel zwaar zal hebben in Syrië.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_188988441
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Die Aziatische en haar man zijn nog steeds samen. En Kolini die tussen die 20 jarige en zijn 30 jarige vrouw in zit. Die zus moet ook echt overal bij zijn. :D
Ik heb ergens toch het idee dat Annie en David het wel leuk hebben samen, ondanks hoe het overkomt op tv soms. Ben benieuwd of ze nog een keer terugkomen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 17 september 2019 @ 13:00:44 #184
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188989069
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:25 schreef rena het volgende:

[..]

Zo komt zij ook wel over op mij hoor, ze doet heel wijs maar het is echt nog meer meisje dan vrouw.

Ik denk dat ze het heel zwaar zal hebben in Syrië.
Ze zit nog steeds in Libanon.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_188989088
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:00 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ze zit nog steeds in Libanon.
Weet ik, maar ik bedoelde als ze daar uiteindelijk heen zou gaan.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_188989981
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 22:35 schreef RipCity het volgende:
Weet niet of jullie dit in Nederland ook hebben maar ze zenden hier ook 90day fiance pillow talk uit waar ex-deelnemers commentaar geven op de uitzending van de avond. ERG vermakelijk! Je kan het ook op youtube kijken mocht het niet op tlc komen daar:

Een waarschuwing voor wie (net als ik) niet van spoilers houdt: er worden fragmenten in becommentarieerd die in Nederland nog niet zijn uitgezonden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188991635
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 11:57 schreef nils7 het volgende:

[..]

De man is wel wat vrijer dan de vrouw in die cultuur natuurlijk.
Maar de rest klopt wel denk ik, tenzij het nep is hahah.
Ja dat is best hypocriet. Zelf alles mogen doen, maar je eigen vrouw niet.

Hij was wel erg fel tegen die kerel in dat cafe. Of dat was omdat hij ergens toch wel een beetje om haar geeft of gewoon zelf geen gezichtsverlies wil lijden is mij een vraag. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:26 schreef rena het volgende:

[..]

Ik heb ergens toch het idee dat Annie en David het wel leuk hebben samen, ondanks hoe het overkomt op tv soms. Ben benieuwd of ze nog een keer terugkomen.
Ik denk dat het voor hen beter is als ze niet terugkomen in dat programma, want tussen de scenes door heb ik soms (nogal) het idee dat de cameraploeg stookt. Met name bij Pedro en Chantel.
pi_189002346
Niet kijken als je niet van spoilers houdt :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 september 2019 @ 09:00:03 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189002478
Ik snap die oudere vrouwen sowieso niet, denken ze nou echt dat zo'n vent die de helft van hun leeftijd is serieus van ze houdt?
Dat gaat gewoon om wat ze te bieden hebben, en als het geen geld is (wat het in deze gevallen vrijwel nooit is) dan is het een green card.

Ik zat me gisteren ook weer te verbazen over India, en een trouwerij in Tunesië.
Echt, hoe naïef kun je zijn?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189002694
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:00 schreef Leandra het volgende:
Ik snap die oudere vrouwen sowieso niet, denken ze nou echt dat zo'n vent die de helft van hun leeftijd is serieus van ze houdt?
Dat gaat gewoon om wat ze te bieden hebben, en als het geen geld is (wat het in deze gevallen vrijwel nooit is) dan is het een green card.

Ik zat me gisteren ook weer te verbazen over India, en een trouwerij in Tunesië.
Echt, hoe naïef kun je zijn?!
Enorm naïef, ook hoe weinig respect ze hebben van andere culturen en zich er niet in verdiepen. Onnozel.
pi_189038316
Dit had hij veel eerder moeten doen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189038503
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:00 schreef Leandra het volgende:
Ik snap die oudere vrouwen sowieso niet, denken ze nou echt dat zo'n vent die de helft van hun leeftijd is serieus van ze houdt?
Dat gaat gewoon om wat ze te bieden hebben, en als het geen geld is (wat het in deze gevallen vrijwel nooit is) dan is het een green card.
Mee eens, maar ik heb de indruk dat Sumit Jenny echt leuk vindt (hoe moeilijk ik dat ook kan begrijpen).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:50:02 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189038558
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mee eens, maar ik heb de indruk dat Sumit Jenny echt leuk vindt (hoe moeilijk ik dat ook kan begrijpen).
Maar ik geloof er niets van dat hij oprecht is.

Het een sluit het ander niet uit overigens.
Hij zal haar wel leuk vinden, maar ik geloof niets van zijn "mijn ouders...." excuses.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189038592
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar ik geloof er niets vam dat hij oprecht is.
Hij komt over als een lieverd die worstelt met de eisen die zijn cultuur aan hem stelt. Ik heb de indruk dat hij zich verscheurd voelt tussen doen wat zijn familie voor hem wil en wat hijzelf het liefst wil.

Het kan natuurlijk zo zijn dat wat hij het liefst wil Amerika is. Ik vond het bijvoorbeeld wel raar dat hij de dochter van Jenny niet eerder had ontmoet. Het lijkt mij dat je de familie van je geliefde wil leren kennen. En toch komt hij op mij over als iemand die oprecht liefheeft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:58:21 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189038665
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hij komt over als een lieverd die worstelt met de eisen die zijn cultuur aan hem stelt. Ik heb de indruk dat hij zich verscheurd voelt tussen doen wat zijn familie voor hem wil en wat hijzelf het liefst wil.

Het kan natuurlijk zo zijn dat wat hij het liefst wil Amerika is. Ik vond het bijvoorbeeld wel raar dat hij de dochter van Jenny niet eerder had ontmoet. Het lijkt mij dat je de familie van je geliefde wil leren kennen. En toch komt hij op mij over als iemand die oprecht liefheeft.
Ik geloof dat "mijn familie" deel dus niet zo, nou ja, het kan wel zijn familie zijn, maar ik denk niet dat het zijn ouders zijn, ik denk dat Jenny redelijk goed zat toen ze hem uitlegde wat Amerikaanse vreemdgangers met hun maitresse doen: een appartementje voor ze regelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189038691
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik geloof dat "mijn familie" deel dus niet zo, nou ja, het kan wel zijn familie zijn, maar ik denk niet dat het zijn ouders zijn, ik denk dat Jenny redelijk goed zat toen ze hem uitlegde wat Amerikaanse vreemdgangers met hun maitresse doen: een appartementje voor ze regelen.
:Y zie spoiler van 18 september.
pi_189038846
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik geloof dat "mijn familie" deel dus niet zo, nou ja, het kan wel zijn familie zijn, maar ik denk niet dat het zijn ouders zijn, ik denk dat Jenny redelijk goed zat toen ze hem uitlegde wat Amerikaanse vreemdgangers met hun maitresse doen: een appartementje voor ze regelen.
Het kan toch best zo zijn dat zijn ouders een bepaald leven van hem verlangen (bijv. trouwen met iemand uit zijn eigen cultuur) en hij het moeilijk vindt om daar nee tegen te zeggen? In Nederland onderschatten we hoe belangrijk familie elders kan zijn. En wat zo'n familie vraagt is grotendeels een reflectie van culturele normen.

Dat kan complexe situaties opleveren. Ik heb ooit voor mijn onderzoek vele gesprekken gevoerd met pubers met een Marokkaanse, Turkse en Kaapverdiaanse achtergrond. Die worstelden met loyaliteit ten aanzien van hun familie en hun geloof enerzijds en de vrijheid die ze voor zichzelf verlangden anderzijds. Het was ook niet alsof ze de eisen van hun familie volledig verwierpen. Vaak vonden zij hetzelfde belangrijk en vonden het toch moeilijk om daaraan te conformeren. In de leeftijd 12-13 jaar was dat bijvoorbeeld naar koranles gaan: ze vonden het vergroten van hun kennis ten aanzien van hun geloof belangrijk, maar wilden ook vrije tijd hebben voor hobby's en vrienden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_189039668
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het kan toch best zo zijn dat zijn ouders een bepaald leven van hem verlangen (bijv. trouwen met iemand uit zijn eigen cultuur) en hij het moeilijk vindt om daar nee tegen te zeggen? In Nederland onderschatten we hoe belangrijk familie elders kan zijn. En wat zo'n familie vraagt is grotendeels een reflectie van culturele normen.

Dat kan complexe situaties opleveren. Ik heb ooit voor mijn onderzoek vele gesprekken gevoerd met pubers met een Marokkaanse, Turkse en Kaapverdiaanse achtergrond. Die worstelden met loyaliteit ten aanzien van hun familie en hun geloof enerzijds en de vrijheid die ze voor zichzelf verlangden anderzijds. Het was ook niet alsof ze de eisen van hun familie volledig verwierpen. Vaak vonden zij hetzelfde belangrijk en vonden het toch moeilijk om daaraan te conformeren. In de leeftijd 12-13 jaar was dat bijvoorbeeld naar koranles gaan: ze vonden het vergroten van hun kennis ten aanzien van hun geloof belangrijk, maar wilden ook vrije tijd hebben voor hobby's en vrienden.
Klopt allemaal wat je zegt. Dat heeft een grote invloed op alles.
  vrijdag 20 september 2019 @ 15:19:15 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189039706
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het kan toch best zo zijn dat zijn ouders een bepaald leven van hem verlangen (bijv. trouwen met iemand uit zijn eigen cultuur) en hij het moeilijk vindt om daar nee tegen te zeggen? In Nederland onderschatten we hoe belangrijk familie elders kan zijn. En wat zo'n familie vraagt is grotendeels een reflectie van culturele normen.

Dat kan complexe situaties opleveren. Ik heb ooit voor mijn onderzoek vele gesprekken gevoerd met pubers met een Marokkaanse, Turkse en Kaapverdiaanse achtergrond. Die worstelden met loyaliteit ten aanzien van hun familie en hun geloof enerzijds en de vrijheid die ze voor zichzelf verlangden anderzijds. Het was ook niet alsof ze de eisen van hun familie volledig verwierpen. Vaak vonden zij hetzelfde belangrijk en vonden het toch moeilijk om daaraan te conformeren. In de leeftijd 12-13 jaar was dat bijvoorbeeld naar koranles gaan: ze vonden het vergroten van hun kennis ten aanzien van hun geloof belangrijk, maar wilden ook vrije tijd hebben voor hobby's en vrienden.
Klopt, maar ik geloof niet dat dat in deze de reden is, ik vertrouw hem niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189039863
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, maar ik geloof niet dat dat in deze de reden is, ik vertrouw hem niet.
Ik weet het natuurlijk ook niet zeker. Hij pakt het in ieder geval wel veel handiger aan dan andere jonge mannen uit de reeks met oudere vrouwen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 20 september 2019 @ 15:57:03 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189040389
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik weet het natuurlijk ook niet zeker. Hij pakt het in ieder geval wel veel handiger aan dan andere jonge mannen uit de reeks met oudere vrouwen.
Ja, of dat ligt aan het minder extraverte karakter van Jenny
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:45:25 #202
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_189044645
Ligt het nou aan mij of hadden we dit stukje met die auto al 3x gezien?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_189154784
Niemand gekeken?
pi_189155462
Ik heb wel gekeken
pi_189155988
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 01:59 schreef ChilllayD het volgende:
Niemand gekeken?
Zeker wel! Arme Ceasar! ;(
Ik geloof niet dat het goed gaat komen met ook maar één van deze koppels, als het zo doorgaat... (en nee, ik hoef geen spoilers).
Mon 'en!
pi_189157748
Spoilers hoef ik ook niet haha.
Ik zie ook weinig kanshebbers,heb me wel vermaakt. Pfff die tweeling en die kerels. Wat een figuren :D
  zaterdag 28 september 2019 @ 21:41:57 #207
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_189165663
Die Darcey is echt te triest voor woorden 8)7
  Moderator zondag 29 september 2019 @ 22:46:37 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189185067
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:42 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Zeker wel! Arme Ceasar! ;(
Ik geloof niet dat het goed gaat komen met ook maar één van deze koppels, als het zo doorgaat... (en nee, ik hoef geen spoilers).
Dat van Caesar zag je al van mijlen ver aankomen. Volgens mij is die Maria gewoon een oudere vrouw, zo klinkt ze in ieder geval wel. Als iets te mooi is om waar te zijn is dat vaak ook zo.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Tettenkoning dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:54:40 #209
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189210735
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:42 schreef bloempjuh het volgende:
Zeker wel! Arme Ceasar! ;(

Wat nou arme Caesar?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189212095
Die foto's zijn 10 jaar en 10 kilo geleden zeker?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:17:04 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189212246
Oh echt, is hij nog maar 42? :X
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:09 schreef Claudia_x het volgende:
Die foto's zijn 10 jaar en 10 kilo geleden zeker?
De leeftijd ook volgens mij :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:18:46 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189212290
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat van Caesar zag je al van mijlen ver aankomen. Volgens mij is die Maria gewoon een oudere vrouw, zo klinkt ze in ieder geval wel. Als iets te mooi is om waar te zijn is dat vaak ook zo.
Oudere vrouw als in? Zijn eigen leeftijd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Tettenkoning dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:33:41 #213
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189213531
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:18 schreef Leandra het volgende:
Oudere vrouw als in? Zijn eigen leeftijd?
Het is geen oudere vrouw, het schijnt zijn ex te zijn en ze acteren dit hele gedoe gewoon.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189271121
Mijn man en ik grappen wel eens dat we elke keer als Darcy het woord ”propose” zegt een shot gaan nemen. Hoe dronken zullen we worden? :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 21:18:40 #215
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_189271698
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 20:58 schreef rena het volgende:
Mijn man en ik grappen wel eens dat we elke keer als Darcy het woord ”propose” zegt een shot gaan nemen. Hoe dronken zullen we worden? :')
Het ergste is nog: er zijn er gewoon 2 van
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator zaterdag 5 oktober 2019 @ 10:26:06 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189279140
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oudere vrouw als in? Zijn eigen leeftijd?
Dat denk ik ja :Y

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:33 schreef Nine. het volgende:

[..]

Het is geen oudere vrouw, het schijnt zijn ex te zijn en ze acteren dit hele gedoe gewoon.
Bron? Dat het geacteerd is lijkt me inderdaad wel bijna zeker maar dat zij een ex is geloof ik niet. In ieder geval niet die foto’s die wij zien. Als het een oudere vrouw is dan zou ik dat wel geloven :)

Edit: ik lees nu inderdaad dat zij wel echt is en dat het al afgelopen was voordat het programma begon. Maar in hoeverre kun je iemand een ex noemen die je nooit ontmoet hebt :D

Overigens kan zij nog steeds een catfish zijn, ik geloof echt niet dat zij ooit echt interesse in hem heeft gehad.

[ Bericht 6% gewijzigd door MaJo op 05-10-2019 10:40:36 ]
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zaterdag 5 oktober 2019 @ 10:37:42 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189279309
Wel grappig dat ik erop gewezen word dat de verhaallijn van Caesar geacteerd is terwijl ik de eerste was die dat hier gepost heeft _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:12:07 #218
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_189286028


_O-
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_189290233
quote:
Trainwreck.
pi_189320450
En nou wil Ceasar ook nog naar die ex, vrouw, whatever het ook is toe gaan?
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:07:08 #221
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_189327951
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_189329960
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 11:07 schreef nils7 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_189359154
Michael wordt gewoon mishandeld door die oude blonde heks, ik kan het niet meer aanzien.
Ookal is het deels spel, waarom moet die jongen al die vernederingen ondergaan.
pi_189359461
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:36 schreef Za het volgende:
Michael wordt gewoon mishandeld door die oude blonde heks, ik kan het niet meer aanzien.
Ookal is het deels spel, waarom moet die jongen al die vernederingen ondergaan.
Ik irriteer me ook al aan de manier waarop ze zijn naam alleen al uitspreekt :X Ze is vreselijk paranoia, oh wee als hij maar in de buurt van een andere vrouw komt :o
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:46:17 #225
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189360547
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:36 schreef Za het volgende:
Michael wordt gewoon mishandeld door die oude blonde heks, ik kan het niet meer aanzien.
Ookal is het deels spel, waarom moet die jongen al die vernederingen ondergaan.
Ik heb al vooruit gekeken (ook op Reddit)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_189361465
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:46 schreef SEMTEX het volgende:

Ik heb al vooruit gekeken (ook op Reddit)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:29:59 #227
9859 crew  Karina
Woman
pi_189371129
Wanneer is dit eigenlijk op tv en waar? Ik zie het af en toe maar ik vergeet elke keer wanneer het is. En de zender weet ik eigenlijk ook niet :') Ik denk TLC
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189371572
Tlc vrijdagavond
pi_189371874
quote:
99s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:29 schreef Karina het volgende:
Wanneer is dit eigenlijk op tv en waar? Ik zie het af en toe maar ik vergeet elke keer wanneer het is. En de zender weet ik eigenlijk ook niet :') Ik denk TLC
TLC

Op dinsdag om half 10 's avonds: 90 Days The Other Way
Op vrijdag om half 9 's avonds: 90 Days before the 90 Days
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:58:13 #230
9859 crew  Karina
Woman
pi_189371901
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:57 schreef F1gamer het volgende:

[..]

TLC

Op dinsdag om half 10 's avonds: 90 Days The Other Way
Op vrijdag om half 9 's avonds: 90 Days before the 90 Days
Ah dankje! Ik dacht dat het op donderdag was.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189371958
quote:
99s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:58 schreef Karina het volgende:

[..]

Ah dankje! Ik dacht dat het op donderdag was.
Die van vrijdag wordt volgens mij wel vaak herhaald na de reguliere nederlandse uitzendtijd. Maar vraag mij niet op welke dag en hoe laat.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 22:01:15 #232
9859 crew  Karina
Woman
pi_189372002
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:59 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Die van vrijdag wordt volgens mij wel vaak herhaald na de reguliere nederlandse uitzendtijd. Maar vraag mij niet op welke dag en hoe laat.
Oh het zijn 2 verschillende zelfs. Ik dacht 1 'nieuw' en 1 herhaling. Dan kijk ik morgen gewoon even. TLC kun je volgens mij niet terugkijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189372038
quote:
99s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:01 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh het zijn 2 verschillende zelfs. Ik dacht 1 'nieuw' en 1 herhaling. Dan kijk ik morgen gewoon even. TLC kun je volgens mij niet terugkijken.
En je hebt geen ZiggoGo?

Meestal mis ik de afleveringen op vrijdag door andere activiteiten en dan ik programma terug via de tablet
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 22:03:09 #234
9859 crew  Karina
Woman
pi_189372065
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:02 schreef F1gamer het volgende:

[..]

En je hebt geen ZiggoGo?

Meestal mis ik de afleveringen op vrijdag door andere activiteiten en dan ik programma terug via de tablet
Jawel maar ik dacht eigenlijk dat je TLC niet terug kon kijken. Dan kij kik straks even :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189372097
quote:
99s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Jawel maar ik dacht eigenlijk dat je TLC niet terug kon kijken. Dan kij kik straks even :P
Kwaliteit is wel minder. De laatste keer stotterde het beeld erg of was het geluid niet synchroon met de aflevering
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 22:06:02 #236
9859 crew  Karina
Woman
pi_189372156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:04 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Kwaliteit is wel minder. De laatste keer stotterde het beeld erg of was het geluid niet synchroon met de aflevering
Ow dat is jammer.

Ik zag dit programma af en toe en ik bleef de laatste paar keer hangen, het is toch wel boeiend op een of andere manier. Beetje Grenzeloos Verliefd maar dan erg.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189372237
Gestart met kijken toen Darcey Jesse ging ontmoeten. Sindsdien probeer ik het programma zoveel mogelijk te volgen, omdat zulke pulp/trashwaardig tv en dat je bij de meeste koppels WTF ben je mee bezig.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_189380156
Die Tom is ook wel een vals loeder zeg :D

Dat hele gezellige uitje naar Albanië was natuurlijk één grote flop dankzij dat jaloerse gehakketak van Stacey en Darcey en dan zegt hij ook nog: als we naar Gran Canaria waren gegaan was het veel romantischer geweest en dan had ik je misschien wel ten huwelijk gevraagd.

Maar ik zie nu een andere kant van je dus tsja.

Hij wéét hoe graag ze een aanzoek wil en natuurlijk gelooft ze dat. En natuurlijk ging hij dat niet doen op Gran Canaria.

Ze kan de extensions wel uit haar kop trekken van spijt. Heerlijk.
Screw them.
We're going home.
pi_189380174
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:53 schreef CarOnline het volgende:
Die Tom is ook wel een vals loeder zeg :D

Dat hele gezellige uitje naar Albanië was natuurlijk één grote flop dankzij dat jaloerse gehakketak van Stacey en Darcey en dan zegt hij ook nog: als we naar Gran Canaria waren gegaan was het veel romantischer geweest en dan had ik je misschien wel ten huwelijk gevraagd.

Maar ik zie nu een andere kant van je dus tsja.

Hij wéét hoe graag ze een aanzoek wil en natuurlijk gelooft ze dat. En natuurlijk ging hij dat niet doen op Gran Canaria.

Ze kan de extensions wel uit haar kop trekken van spijt. Heerlijk.
Ja, die Tom is inderdaad een hufter.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_189380648
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, die Tom is inderdaad een hufter.
*O* Team Tom *O*
Screw them.
We're going home.
  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:46:25 #241
9859 crew  Karina
Woman
pi_189381098
gisteren geprobeerd te kijken met ziggogo maar het beeld is echt kut idd. steeds groen en hakkelen, dus dat was helaas geen doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:58:40 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189384605
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:46 schreef Karina het volgende:
gisteren geprobeerd te kijken met ziggogo maar het beeld is echt kut idd. steeds groen en hakkelen, dus dat was helaas geen doen.
Ah, dat ligt dus niet aan ons! Heb dat ook bij het terugkijken :Y

Tom is inderdaad vals, die had echt niet de intentie om haar te vragen. Snap die opmerking dan ook niet goed, opgelegd door de productie?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_189384782
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah, dat ligt dus niet aan ons! Heb dat ook bij het terugkijken :Y

Tom is inderdaad vals, die had echt niet de intentie om haar te vragen. Snap die opmerking dan ook niet goed, opgelegd door de productie?
Ik denk dat hij nooit enige intentie heeft gehad. Als hij ook maar de helft zo enthousiast over Darcey was als zij over hem was hij haar op z’n minst op het vliegveld op komen halen. En dan slaap je ook wel samen ipv te zeggen: en dit is jouw slaapkamer O-)

Het is één grote teleurstelling voor haar.

Hij is ook niet gek, hij weet echt wel hoe desperate ze is, kijk maar naar vorig seizoen.
Ik denk dat hij voor z’n 5 minutes of fame gaat.

Beetje een sadist is het.
Maar ik vind haar gedrag zo vreselijk dat ik er geen medelijden mee heb ook.
Screw them.
We're going home.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 oktober 2019 @ 00:59:49 #244
22592 crew  Ole
pi_189391194
Ik kijk nu.. Wat een hork!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 oktober 2019 @ 01:15:00 #245
22592 crew  Ole
pi_189391340
Mijn gay radar maakt sowieso overuren
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189394326
Ik begrijp nu wel beter waarom Jesse zo tegen het alcoholgebruik van Darcey was. Ik vond hem daarin een beetje overdreven toen maar met wat drank op veranderd ze echt in een hoopje zielige ellende vol zelfmedelijden. Vraag me af of ze haar in dat seizoen nooit dronken gefilmd hebben of bewust nooit scenes gebruikt hebben. Ze laten in dit seizoen weinig van haar over.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:17:23 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189394951
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:13 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nooit enige intentie heeft gehad. Als hij ook maar de helft zo enthousiast over Darcey was als zij over hem was hij haar op z’n minst op het vliegveld op komen halen. En dan slaap je ook wel samen ipv te zeggen: en dit is jouw slaapkamer O-)

Het is één grote teleurstelling voor haar.

Hij is ook niet gek, hij weet echt wel hoe desperate ze is, kijk maar naar vorig seizoen.
Ik denk dat hij voor z’n 5 minutes of fame gaat.

Beetje een sadist is het.
Maar ik vind haar gedrag zo vreselijk dat ik er geen medelijden mee heb ook.
Het erge is ook dat zij het eigenlijk ook tegen vindt vallen maar dat meteen wegwuift en zegt dat het allemaal zo fantastisch is. Hoezo jezelf voor de gek houden 8)7
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_189395515
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het erge is ook dat zij het eigenlijk ook tegen vindt vallen maar dat meteen wegwuift en zegt dat het allemaal zo fantastisch is. Hoezo jezelf voor de gek houden 8)7
Ja en dat vanaf het eerste moment dat ze hem zag. Alles, alles viel tegen.
En hem steeds zo de hemel in prijzen. Zo overdreven.
Volgens mij had hij daar ook al eens een opmerking over gemaakt, dat het zo nep was oid.

Heb de uitzending van gisteren nog niet gezien. Kijk altijd samen met 1 van mijn dochters, die is net zo erg :P

Dinsdag maar een avondje 90 daysen *O*
Screw them.
We're going home.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:29:03 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189397736
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 13:27 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja en dat vanaf het eerste moment dat ze hem zag. Alles, alles viel tegen.
En hem steeds zo de hemel in prijzen. Zo overdreven.
Volgens mij had hij daar ook al eens een opmerking over gemaakt, dat het zo nep was oid.

Heb de uitzending van gisteren nog niet gezien. Kijk altijd samen met 1 van mijn dochters, die is net zo erg :P

Dinsdag maar een avondje 90 daysen *O*
Ja inderdaad, je zag de teleurstelling in haar gezicht maar er ging meteen een knop om hoe “geweldig” het allemaal was. Behoorlijk eng eigenlijk :X

Ik heb de aflevering van gisteren ook nog niet gezien, ik ga morgenavond de herhaling kijken :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:37:56 #250
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189400846
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja inderdaad, je zag de teleurstelling in haar gezicht maar er ging meteen een knop om hoe “geweldig” het allemaal was. Behoorlijk eng eigenlijk :X
Is dat niet typisch Amerikaans? En eigenlijk totaal niet hoe een Engelsman is. Cultuurverschil. had ze eigenlijk ook al met Jesse.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 13 oktober 2019 @ 09:19:53 #251
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_189408066
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:53 schreef CarOnline het volgende:
Die Tom is ook wel een vals loeder zeg :D

Dat hele gezellige uitje naar Albanië was natuurlijk één grote flop dankzij dat jaloerse gehakketak van Stacey en Darcey en dan zegt hij ook nog: als we naar Gran Canaria waren gegaan was het veel romantischer geweest en dan had ik je misschien wel ten huwelijk gevraagd.

Maar ik zie nu een andere kant van je dus tsja.

Hij wéét hoe graag ze een aanzoek wil en natuurlijk gelooft ze dat. En natuurlijk ging hij dat niet doen op Gran Canaria.

Ze kan de extensions wel uit haar kop trekken van spijt. Heerlijk.
Tomgod _O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_189410911
Wat is die Tim trouwens een metro zeg, met z'n laarsjes, oogmaskertjes en gelakte nageltjes. Maar dan niet durven om samen met die hete chick op een schommel te gaan. Die vrouw is zo te hoog gegrepen voor hem, gewoon pijnlijk om naar te kijken. Zij wil op avontuur in de buitenlucht en goed geneukt worden door een echte vent en hij wil oogmaskertjes, elkaars nagels lakken en binnen voor de tv hangen ofzo, jeez wat zonde.

Daar waar akinyi wel haar hoogtevrees overwon voor Benjamin, bleef Tim een beetje lullig staan jammeren.

Had dat sowieso wel met die aflevering van afgelopen vrijdag, constant momenten dat ik niet meer kon kijken naar al die awkwardness.
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 21:02:47 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189420159
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Is dat niet typisch Amerikaans? En eigenlijk totaal niet hoe een Engelsman is. Cultuurverschil. had ze eigenlijk ook al met Jesse.
Niet typisch Amerikaans maar wel typisch voor zo’n nep type. Gelukkig zijn lang niet alle Amerikanen zo :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Tettenkoning maandag 14 oktober 2019 @ 09:22:10 #254
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189425455
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:35 schreef hoe-die-nie het volgende:
Wat is die Tim trouwens een metro zeg, met z'n laarsjes, oogmaskertjes en gelakte nageltjes. Maar dan niet durven om samen met die hete chick op een schommel te gaan. Die vrouw is zo te hoog gegrepen voor hem, gewoon pijnlijk om naar te kijken. Zij wil op avontuur in de buitenlucht en goed geneukt worden door een echte vent en hij wil oogmaskertjes, elkaars nagels lakken en binnen voor de tv hangen ofzo, jeez wat zonde.
Volgens mij moet Tim nog uit de kast komen...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator / Miss SHO maandag 14 oktober 2019 @ 09:50:06 #255
22592 crew  Ole
pi_189425717
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:22 schreef Nine. het volgende:

[..]

Volgens mij moet Tim nog uit de kast komen...
Dat
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189425981
Tim is hartstikke homo, ik vind het sneu voor haar. Ze is een tikje fel maar niet onaardig vind ik en ze probeert hem wel uit zijn schulp te trekken maar hij trekt zich constant terug.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_189426410
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:16 schreef rena het volgende:
Tim is hartstikke homo, ik vind het sneu voor haar. Ze is een tikje fel maar niet onaardig vind ik en ze probeert hem wel uit zijn schulp te trekken maar hij trekt zich constant terug.
Hij ziet er ook raar uit. Zijn hoofd is te groot voor zijn lichaam. Soort van volgroeide van Velzen is het.

Die latin chick is :9~ , maar wel echt ontzettend bezitterig. Daar wil je geen relatie mee. Type ik kras je auto als een vrouw je begroet.
  maandag 14 oktober 2019 @ 11:17:19 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189426643
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:55 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Hij ziet er ook raar uit. Zijn hoofd is te groot voor zijn lichaam. Soort van volgroeide van Velzen is het.
Hij heeft ook geen spieren in zijn bovenarmen en vrouwenheupen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 14 oktober 2019 @ 11:19:42 #259
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189426673
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hij heeft ook geen spieren in zijn bovenarmen en vrouwenheupen.
Was hij vroeger een vrouw?
Houd van poesjes
  maandag 14 oktober 2019 @ 11:20:39 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189426688
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:19 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Was hij vroeger een vrouw?
Dat gerucht gaat ja, maar ik geloof er zelf niet in.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_189426689
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hij heeft ook geen spieren in zijn bovenarmen en vrouwenheupen.
Smalle schoudertjes inderdaad. Zijn verhoudingen kloppen in ieder geval niet.
  maandag 14 oktober 2019 @ 11:30:32 #262
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189426793
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat gerucht gaat ja, maar ik geloof er zelf niet in.
Oh ik geloof dat wel hoor.
Houd van poesjes
pi_189426912
Hij heeft idd rare verhoudingen
  Tettenkoning maandag 14 oktober 2019 @ 11:55:43 #264
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189427094
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:55 schreef Craptacular het volgende:
Die latin chick is :9~ , maar wel echt ontzettend bezitterig. Daar wil je geen relatie mee. Type ik kras je auto als een vrouw je begroet.
Tja, dat is Zuid-Amerikaans temperament. ~O>
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 14 oktober 2019 @ 15:41:07 #265
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_189430306
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:55 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Hij ziet er ook raar uit. Zijn hoofd is te groot voor zijn lichaam. Soort van volgroeide van Velzen is het.

Die latin chick is :9~ , maar wel echt ontzettend bezitterig. Daar wil je geen relatie mee. Type ik kras je auto als een vrouw je begroet.
Idd, Jenniffer O+ :9
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 14 oktober 2019 @ 15:41:27 #266
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_189430310
Darcy :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_189432659
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:53 schreef CarOnline het volgende:
Die Tom is ook wel een vals loeder zeg :D

Dat hele gezellige uitje naar Albanië was natuurlijk één grote flop dankzij dat jaloerse gehakketak van Stacey en Darcey en dan zegt hij ook nog: als we naar Gran Canaria waren gegaan was het veel romantischer geweest en dan had ik je misschien wel ten huwelijk gevraagd.

Maar ik zie nu een andere kant van je dus tsja.

Hij wéét hoe graag ze een aanzoek wil en natuurlijk gelooft ze dat. En natuurlijk ging hij dat niet doen op Gran Canaria.

Ze kan de extensions wel uit haar kop trekken van spijt. Heerlijk.
Dat zegt ie om de schuld bij haar te leggen dat het niks gaat worden. Zo komt hij er goed mee weg. Manipulatie ten top.

Van de ene manipulator naar de andere.
pi_189433115
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:22 schreef Nine. het volgende:

[..]

Volgens mij moet Tim nog uit de kast komen...
Dit inderdaad. De seks ging mis omdat ie geen stijve kon krijgen. Die kerel is zo homo als het maar kan.
pi_189433181
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 15:54 schreef Nine. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat nou arme Caesar?
Iedereen kan zo'n wannabe profiel maken. Je kunt je voor geld in laten schrijven bij bureaus.
  Tettenkoning maandag 14 oktober 2019 @ 19:58:41 #270
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189434380
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:53 schreef Cockwhale het volgende:
Iedereen kan zo'n wannabe profiel maken. Je kunt je voor geld in laten schrijven bij bureaus.
Ja dus?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Redactie Frontpage maandag 14 oktober 2019 @ 20:01:21 #271
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189434435
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 15:41 schreef Anonymousz het volgende:
Darcy :')
Mijn vrouw kijkt die show terwijl ik sport kijk, maar ik krijg nog steeds mee wat voor een enorm kutwijf die Darcy is. Tering wat een irritante trol zeg.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189434536
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:01 schreef JeMoeder het volgende:

Mijn vrouw kijkt die show terwijl ik sport kijk, maar ik krijg nog steeds mee wat voor een enorm kutwijf die Darcy is. Tering wat een irritante trol zeg.
Lange tijd werd Jesse als de schuldige van al haar idiotie gezien, hij zou de psychopaat zijn die haar tot waanzin dreef.

Gelukkig voor hem is er dit vervolg.
  Redactie Frontpage maandag 14 oktober 2019 @ 20:59:03 #273
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189435507
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:07 schreef Za het volgende:

[..]

Lange tijd werd Jesse als de schuldige van al haar idiotie gezien, hij zou de psychopaat zijn die haar tot waanzin dreef.

Gelukkig voor hem is er dit vervolg.
Die Jesse kan ook de tering krijgen, even irritant als Darcy. Wat een enorme aanstellerige gladjakker is dat ook.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 14 oktober 2019 @ 21:45:19 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189436530
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:59 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Die Jesse kan ook de tering krijgen, even irritant als Darcy. Wat een enorme aanstellerige gladjakker is dat ook.
Dit dus, dat Darcy een kutwijf is maakt niet dat Jesse geen lamstraal is, of dat hij ineens de wijsheid in pacht had.

Jesse spoort net zo hard van geen kant.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189436704
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:50 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dit inderdaad. De seks ging mis omdat ie geen stijve kon krijgen. Die kerel is zo homo als het maar kan.
Mwah, dat vraag ik me af. Hij voelt zich comfortabel genoeg om zich afwijkend te kleden en verzorgen. Waarom zou hij dan niet uit de kast komen? Bovendien heeft hij duidelijk een type als het om vrouwen gaat. Ik vind het nogal bekrompen om een tweedeling te maken tussen 'mannelijke mannen' en 'homo want vrouwelijke man'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:11:22 #276
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_189440862
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:50 schreef Ole het volgende:

[..]

Dat
Samen met Azan ~O>
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:13:07 #277
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189441364
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:50 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dit inderdaad. De seks ging mis omdat ie geen stijve kon krijgen. Die kerel is zo homo als het maar kan.
Die Jeniffer heeft zo'n mannenhoofd dat ik het er ook niet op zou kunnen. Daarnaast lijkt ze bipolaire trekjes te hebben. Bah.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Tettenkoning dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:17:22 #278
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189441412
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:59 schreef JeMoeder het volgende:
Die Jesse kan ook de tering krijgen, even irritant als Darcy. Wat een enorme aanstellerige gladjakker is dat ook.
Dit ja. Beide zijn aandachtshoeren en aanstellers van de bovenste plank.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189441446
Tell all part 1 was echt dodelijk saai. Jammer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:22:52 #280
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_189441475
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:13 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Die Jeniffer heeft zo'n mannenhoofd dat ik het er ook niet op zou kunnen. Daarnaast lijkt ze bipolaire trekjes te hebben. Bah.
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:55 schreef Nine. het volgende:

[..]

Tja, dat is Zuid-Amerikaans temperament. ~O>
Oud collega van me had ook zo'n Columbiaanse, dat ging precies zo (meer als Paolo eigenlijk)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_189441838
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:13 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Die Jeniffer heeft zo'n mannenhoofd dat ik het er ook niet op zou kunnen. Daarnaast lijkt ze bipolaire trekjes te hebben. Bah.
Ja en van die scherpe knieën!
pi_189444166
:')
pi_189444202
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mwah, dat vraag ik me af. Hij voelt zich comfortabel genoeg om zich afwijkend te kleden en verzorgen. Waarom zou hij dan niet uit de kast komen? Bovendien heeft hij duidelijk een type als het om vrouwen gaat. Ik vind het nogal bekrompen om een tweedeling te maken tussen 'mannelijke mannen' en 'homo want vrouwelijke man'.
Gaat niet om 1 factor, maar meerderen. Hij wil gewoon een vriendin om mee te shoppen, samen nageltjes lakken enzo, niet om te neuken. En als paradepaardje om zijn status op te krikken, net als die lambo van hem.
  Tettenkoning dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:46:32 #284
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189444236
Hij heeft geen Lambo maar een 2e hands Ferrari. Maar hij zoekt idd een leuke accessoire om mee te pronken en te shoppen en zo.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:26:56 #285
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_189448987
Tim is bang voor jenniffer
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:29:35 #286
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_189449028
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:01 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Mijn vrouw kijkt die show terwijl ik sport kijk, maar ik krijg nog steeds mee wat voor een enorm kutwijf die Darcy is. Tering wat een irritante trol zeg.
Ze gedraagt als een jaloerse tiener haar zus stacey is veel volwassener
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_189450053
Ik vind Stacey ook een loeder.
  Tettenkoning dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:11:25 #288
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189450450
De vriendjes van Darcey en Stacey zij ook wel rare snuiters trouwens.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 23:20:57 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_189455480
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:29 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Ze gedraagt als een jaloerse tiener haar zus stacey is veel volwassener
Dat ben ik niet met je eens. De manier waarop zij Darcey opjut is ook behoorlijk kinderachtig. Ze wrijft haar echt in hoe gelukkig zij is en daardoor probeert Darcey zich nog harder te bewijzen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_189483163
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 23:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. De manier waarop zij Darcey opjut is ook behoorlijk kinderachtig. Ze wrijft haar echt in hoe gelukkig zij is en daardoor probeert Darcey zich nog harder te bewijzen.
Ja, ze is een stoker. Terwijl ze volgens mij echt een vriend heeft die het alleen om de green card te doen is.
pi_189505015
Jammer dat Jihoon en Daevon helmaal niet in beeld waren dit keer.

Ik heb helemaal niks met die oversexte oude trollen die deze show domineren, laat ze die toch svp uit het programma weren.
pi_189505192
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:33 schreef Za het volgende:
Jammer dat Jihoon en Daevon helmaal niet in beeld waren dit keer.

Ik heb helemaal niks met die oversexte oude trollen die deze show domineren, laat ze die toch svp uit het programma weren.
Jihoon..?
Mon 'en!
pi_189505732
Die Ziyad vraagt haar ten huwelijk met een ring die zij gekocht heeft..zo romantisch. ❤
pi_189506550
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 21:10 schreef Cronometer het volgende:
Die Ziyad vraagt haar ten huwelijk met een ring die zij gekocht heeft..zo romantisch. ❤
I am sooo mach happy!
pi_189506581
Die Aladin tho ❤
My God.
pi_189508570
Ahh slim van hem, met een kind als buffer in bed hoef je ook niet te neuken.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:44:35 #297
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189508587
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 21:55 schreef magikmichael het volgende:

[..]

I am sooo mach happy!
Oehhhhhh aaaai laf joe so maaaatsj
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:44:49 #298
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189508592
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 23:44 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ahh slim van hem, met een kind als buffer in bed hoef je ook niet te neuken.
Alweer niet :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_189509169
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 23:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Oehhhhhh aaaai laf joe so maaaatsj
Sooo mattsssj boetiful
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:28:26 #300
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_189514282
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:33 schreef Za het volgende:
Jammer dat Jihoon en Daevon helmaal niet in beeld waren dit keer.

Ik heb helemaal niks met die oversexte oude trollen die deze show domineren, laat ze die toch svp uit het programma weren.
dat is toch 90 days the other way?
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:46:05 #301
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189515426
Eeeen dicht!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')