abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_188733747
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb zo'n medelijden met Ceasar, heeft ie 2000 overgemaakt voor een ticket gaat ze nog klagen over meer geld voor kleding en make up en daarna dat d'r moeder jarig is op de dag dat ze zou vertrekken. Dat hij helemaal wordt leeg gemolken van zijn geld is voor iedereen om hem heen duidelijk maar hij zit er zo diep in dat niemand hem meer echt wakker durft te schudden. Die gaat echt helemaal kapot zijn als ie in Mexico erachter komt dat ze niet gaat komen. Zo sneu hoe hij zichzelf blijft wijsmaken dat hij meer zijn best moet doen voor de relatie, meer moet werken, meer moet investeren.
pi_188747063
Darcey op het vliegveld. _O-

Die vlam van d'r ziet er trouwens veel onaantrekkelijker uit dan op de foto's die hij van zichzelf heeft gedeeld. Daar moet ze toch wel moeite mee hebben?

90-Day-Fiance-Darcey-Silva-Tom-Brooks-Before-the-90-Days-3.jpg

Tom-Brooks-90-Day-Fiance.jpg
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188747788
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:41 schreef Claudia_x het volgende:

Die vlam van d'r ziet er trouwens veel onaantrekkelijker uit dan op de foto's die hij van zichzelf heeft gedeeld. Daar moet ze toch wel moeite mee hebben?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
gaf ze toch ook aan in de uitzending.
Maar toen begon ze erover dat het maar alleen om innerlijk ging :D :D
Rip City
pi_188747840
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:10 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ja en daar geloof ik geen bal van.
pi_188747899
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja en daar geloof ik geen bal van.
Had ze zich ook niet 45 minuten hoeven ‘opfrissen’ idd :P
Rip City
  maandag 2 september 2019 @ 06:49:16 #81
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_188749563
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Cat fish🤔
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 2 september 2019 @ 06:49:55 #82
189430 Anonymousz
pi_188749564
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:07 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met Ceasar, heeft ie 2000 overgemaakt voor een ticket gaat ze nog klagen over meer geld voor kleding en make up en daarna dat d'r moeder jarig is op de dag dat ze zou vertrekken. Dat hij helemaal wordt leeg gemolken van zijn geld is voor iedereen om hem heen duidelijk maar hij zit er zo diep in dat niemand hem meer echt wakker durft te schudden. Die gaat echt helemaal kapot zijn als ie in Mexico erachter komt dat ze niet gaat komen. Zo sneu hoe hij zichzelf blijft wijsmaken dat hij meer zijn best moet doen voor de relatie, meer moet werken, meer moet investeren.
Ik vind hem zielig ;(
  maandag 2 september 2019 @ 09:10:37 #83
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_188750375
EBunMbZWsAI6qu7?format=jpg
:')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  maandag 2 september 2019 @ 09:45:25 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188750689
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind het vooral vreemd dat Darcy weer een grote liefde in het buitenland heeft gevonden, of heeft ze er op gezocht zodat ze weer een seizoen kon meedoen?
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 2 september 2019 @ 09:48:56 #85
189430 Anonymousz
pi_188750713
quote:
Omg :')
pi_188762592
Eerste aflevering gezien van het nieuwe seizoen... en ik kan alleen maar met mijn hoofd schudden.

Naviteit alom. Zucht..
pi_188764382
Waar kan ik die afleveringen terug kijken? Heb zoveel gemist. En op tv de herhalingen zijn op tijdstippen die ook echt niet uit komen
pi_188764661
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:46 schreef ChilllayD het volgende:
Waar kan ik die afleveringen terug kijken? Heb zoveel gemist. En op tv de herhalingen zijn op tijdstippen die ook echt niet uit komen
YouTube / piratebay
Rip City
pi_188765776
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:07 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ik vraag me oprecht af of ze hem mee hadden moeten laten doen, hij komt echt over alsof hij een soort verstandelijke beperking heeft.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 11:38:55 #90
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_188768380
Ik had ook medelijden met Caesar maar door dit artikel ben ik wel gaan twijfelen: https://soapdirt.com/90-d(...)camming-tlc-viewers/

Kan iemand echt zo naef zijn?
24 aug - 14 sep: Jakarta / Bogor / Bandung / Yogyakarta / Malang / Bromo / Munduk / Ubud
  dinsdag 3 september 2019 @ 12:28:10 #91
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_188768999
TLC flest de boel, alles voor de kijkcijfers. Caesar Mack is inderdaad een acteur. Sommige verhaallijnen zijn echt, maar er zit dus ook gescripte/geacteerde zooi tussen.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_188769527
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:10 schreef RipCity het volgende:

[..]

Jesse ging haar ook helemaal om het innerlijk... 8)7
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 13:44:33 #93
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_188770077
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:28 schreef Nine. het volgende:
TLC flest de boel, alles voor de kijkcijfers. Caesar Mack is inderdaad een acteur. Sommige verhaallijnen zijn echt, maar er zit dus ook gescripte/geacteerde zooi tussen.
Toch vraag ik me af wat je er dan uit kan halen. Zal het zijn acteercarrire ten goede komen als je bekend staat als een gecatfishde loser? :')
24 aug - 14 sep: Jakarta / Bogor / Bandung / Yogyakarta / Malang / Bromo / Munduk / Ubud
  dinsdag 3 september 2019 @ 13:50:42 #94
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_188770198
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:44 schreef MaJo het volgende:
Toch vraag ik me af wat je er dan uit kan halen. Zal het zijn acteercarrire ten goede komen als je bekend staat als een gecatfishde loser? :')
Hij kan juist zeggen van "kijk eens hoe goed ik die rol heb gespeeld". Iedereen trapte erin, ook die lutsers hier op Fok. :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_188770547
Met stijgende verbazing zitten wij elke week te kijken en zeggen regelmatig tegen elkaar dat sommigen zo blind en naief zijn en het te onwerkelijk voor woorden is.
Die Caesar is onderhand net zo als Nicole. Zij heeft die Azan dan nog wel gezien, maar daar verdwijnt het geld ook in een bodemloze put.
pi_188771236
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen met acteerambities of een verlangen om bekend te zijn zich makkelijker opgeven voor programma's als 90 days. Dat wil dan niet meteen zeggen dat hun verhaal nep is (al valt dat ook niet op voorhand uit te sluiten).
pi_188809160
Hadden jullie deze oude foto al eens gezien?

Toen (in een programma genaamd 'The Twin Life'):
Darcey_Silva_reality_show_The_Twin_Life.jpg

Nu:
maxresdefault.jpg
pi_188809209
Onherkenbaar gewoon :{
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  Moderator vrijdag 6 september 2019 @ 11:14:57 #99
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_188812525
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen met acteerambities of een verlangen om bekend te zijn zich makkelijker opgeven voor programma's als 90 days. Dat wil dan niet meteen zeggen dat hun verhaal nep is (al valt dat ook niet op voorhand uit te sluiten).
Dat denk ik ook maar het doet wel flink af aan de geloofwaardigheid van iemand. Vooral als je zijn situatie al bijna niet kunt geloven :X
  Moderator vrijdag 6 september 2019 @ 11:15:53 #100
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_188812535
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 00:17 schreef Claudia_x het volgende:
Hadden jullie deze oude foto al eens gezien?

Toen (in een programma genaamd 'The Twin Life'):
[ afbeelding ]

Nu:
[ afbeelding ]
Hoewel ik ze behoorlijk nep vind vind ik ze op de tweede foto er eigenlijk wel beter uitzien :D
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')