Proeflezen is vooral kijken naar taal/spelling/grammatica toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Voetnoten zijn ook evilHeb ooit eens publicatie van iemand moeten proeflezen (niet mijn veld, kunstgeschiedenis) en daar was op 1 pagina 50% voetnoot
Ja en in dit geval of het ook begrijpelijk wasquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Proeflezen is vooral kijken naar taal/spelling/grammatica toch?
Doe je ook peer reviews?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja en in dit geval of het ook begrijpelijk was
Man man man, zoveel had ik er geeneens op 1 pagina bij mijn proefschrift.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Voetnoten zijn ook evilHeb ooit eens publicatie van iemand moeten proeflezen (niet mijn veld, kunstgeschiedenis) en daar was op 1 pagina 50% voetnoot
Tegenwoordig amper nog, vroeger wel ja. Vaak voor conferenties en een enkele keer voor een vaktijdschrift. In Computer Science zijn conferenties vaak belangrijker dan tijdschriften vanwege de snelheid waarin het vak soms ontwikkelt. Nu mag ik af en toe nog wel eens voor een review panel opdraven voor de NSF (Amerikaanse NWO).quote:
matige garp 5,5/10quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
"De conference smaakt zwaar kut.
Stoofpeertjes zijn helemaal passé."
ah, wel interessantquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegenwoordig amper nog, vroeger wel ja. Vaak voor conferenties en een enkele keer voor een vaktijdschrift. In Computer Science zijn conferenties vaak belangrijker dan tijdschriften vanwege de snelheid waarin het vak soms ontwikkelt. Nu mag ik af en toe nog wel eens voor een review panel opdraven voor de NSF (Amerikaanse NWO).
Ik had iets van 120 referenties, maar ook amper voetnoten. En voor een proefschrift ben je toch iets van 4 jaar bezig, dus artikelen lezen doe je toch wel ruim.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man, zoveel had ik er geeneens op 1 pagina bij mijn proefschrift.
Wat ook vervelend werd op een gegeven moment was dat je al die artikelen moest lezen. Je moet jezelf een techniek aanleren dat je snel kan bepalen of een artikel relevant is of niet.
En je moet je supervisors voor zijn in al dat commentaar (want het is nooit goed genoeg want zij willen scoren).
Ik had volgens mij rond de 150 referenties. Als ik sommige stukken lees van stagiaires die literatuur uit 1900 - 1950 gebruiken over bijvoorbeeld een IT-onderwerp dan denk ik: man man man...in hedendaagse tijd heb je actuelere artikelen die beter aansluiten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had iets van 120 referenties, maar ook amper voetnoten. En voor een proefschrift ben je toch iets van 4 jaar bezig, dus artikelen lezen doe je toch wel ruim.
Oh nee kut, dat was LOL+LOL=hihi!quote:
Ik d8 alquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee kut, dat was LOL+LOL=hihi!
Ja kut, middelbare schooltijd is inmiddels ook al weer een tijd achter me!
En naar wat voor eettentje ben je geweest voor dat etentje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat was een prima etentje zeg.
Een Griek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En naar wat voor eettentje ben je geweest voor dat etentje?
Pfff zit vol manquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je deed het op z'n Grieks?Geen (b)anale grappen meer met haags!
Als je iets doet met een wiskundig concept wat uit een publicatie van 1892 komt, dan zie ik niet waarom je dat niet mag vermeldenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had volgens mij rond de 150 referenties. Als ik sommige stukken lees van stagiaires die literatuur uit 1900 - 1950 gebruiken over bijvoorbeeld een IT-onderwerp dan denk ik: man man man...in hedendaagse tijd heb je actuelere artikelen die beter aansluiten.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]Je maakt het me wel erg makkelijk he!
Haags maakt van alles een banale grapquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je deed het op z'n Grieks?Geen (b)anale grappen meer met haags!
Zelfs van je zusje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags maakt van alles een [s]b[/s
]anale grap
In België schijnt dat trouwens te betekenen dat je zwanger bent.quote:
Je broer bleek zwanger te zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
In België schijnt dat trouwens te betekenen dat je zwanger bent.
Kwam mijn broer een keer achter na een uitgebreid etentje, toen zijn maag zowat op knappen stond!
Dat hij zwanger was?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
In België schijnt dat trouwens te betekenen dat je zwanger bent.
Kwam mijn broer een keer achter na een uitgebreid etentje, toen zijn maag zowat op knappen stond!
Wie a zegt moet nus zeggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
(b)anale grappen over jezusje maken....
[ afbeelding ]
Ik krijg ze de afgelopen paar dagen wel vaker, weird.....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
zo een bsod, dat is lang geleden zeg
geen idee...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg ze de afgelopen paar dagen wel vaker, weird.....
Één of andere instabiele update?
Gelukkig hoef ik niet te vliegenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weer een tankstoring op Schiphol
Zeker te veel Rochefort gedronkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb een koter hier die de hele bank onder aan het kwijlen is.En daar?
Wie p zegt krijgt zn geld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's grappig, da's het zelfde als iemand p zegt!
Ja precies, gelukkig ben ik al geweest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te vliegen
Ja, met die rupsbanden is het al moeilijk zat om te vliegen, en nu ook nog eens een storing....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te vliegen
Maakt niet uit.. ze schieten toch nooit..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weer een tankstoring op Schiphol
Beetje ziek, gelukkig geen kwijl thoquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb een koter hier die de hele bank onder aan het kwijlen is.En daar?
xDquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:00 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. ze schieten toch nooit..
Ja er zitten weer tandjes door te komen hier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje ziek, gelukkig geen kwijl tho
Ja nu ben ik ook ziek!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er zitten weer tandjes door te komen hier.
[ afbeelding ]
Awhhquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er zitten weer tandjes door te komen hier.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier.. heeft dat kind ook wat te eten..
Zo hallo heyquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik ook 6 jaar geledenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies, gelukkig ben ik al geweest.
prima memmenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
wat danquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen waren er andere problemen
Te weinig personeel bij douane waardoor je daar lang in de rij stond enzo..quote:
Bedankt hansquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Te weinig personeel bij douane waardoor je daar lang in de rij stond enzo..
geen last van, maar ik landde daar alleen maar. heenweg was van Rotterdam en overstap in Duitslandquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Te weinig personeel bij douane waardoor je daar lang in de rij stond enzo..
Rotterdam is wel chill ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen last van, maar ik landde daar alleen maar. heenweg was van Rotterdam en overstap in Duitsland
Beste stad die er isquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rotterdam is wel chill ja.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook een harde kern in mijn broek
Nee dat komt er aan de achterkant uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet te hard laten worden; voor je het weet heb je dan ook kernafval in je broek!
De marshmallows waren niet aan te slepen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was vooral prachtig toen die stad plat lag.
Ik vond het wel prachtig toen je zusje plat lagquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was vooral prachtig toen die stad plat lag.
xDquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
De marshmallows waren niet aan te slepen!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vond het wel prachtig toen je zusje plat lag
Was ik ook trots op. Toch een succes die planking hype.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vond het wel prachtig toen je zusje plat lag
Gelijk een mooi bereikbare positiequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was ik ook trots op. Toch een succes die planking hype.
Ze is lenig hè?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelijk een mooi bereikbare positie
Alleen heb je geen flikker aan een lekkere pot als je een kerel bent!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey Haags ik was gister in stadion lekkere pot man maar ik moest op de trap staan
Dat heb ik wel een keer op de harde manier uitgevondenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen heb je geen flikker aan een lekkere pot als je een kerel bent!
Je zou op tv komen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey Haags ik was gister in stadion lekkere pot man maar ik moest op de trap staan
Kon je geen mooiere vinden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Was ik ookJe moet alleen heeeeel goed kijken
Klaarblijkelijk viel het wel mee met dat vloeistofquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Vloeistoffen in de elektronica worden niet door de garantie gedekt.
Ik ben te moe om dit te begrijpenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
[..]
Klaarblijkelijk viel het wel mee met dat vloeistof
Of te jongquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben te moe om dit te begrijpen
Dat denk ik ook iddquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon te onschuldig?
Christelijk opgevoed?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon te onschuldig?
Met ToT in het rood?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Gooi er anders handmatig wat img-tags omheen!
Ja, misschien welquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen maar goed, denk ik
[..]
Jep.
Oeiquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]Ah, vandaar!
Mijn moeder was overigens een non voor ze mijn vader leerde kennen, dussss.....
Ging over "op de tv komen".quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oei![]()
Ik heb nou nog steeds geen idee waar het over ging verder, maar het spreekwoord 'heb je onder een steen gelegen ofzo' komt ook wel heel erg vaak voorbij bij mij
Aha. Ja, ik begrijp hem nu lol. Duurde evenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over "op de tv komen".
En toen had ik het over vloeistoffen over de tv heen.........
Je had het over "je moeder was non "quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over "op de tv komen".
En toen had ik het over vloeistoffen over de tv heen.........
Non de ju!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je had het over "je moeder was non "
Oeh, dominant hequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Knippen en plakken is ontzettend lastig...
JEZUS TIETEN KUT
En veren om te verzachtenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie z'n zweepje van z'n zolderkamer halen?
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Er was vanmiddag dikke fittie op kantoor en toen was ik de junkfood-quiz aan het doen, soms vraag ik me weleens af hoe en wat lol
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
En nee; meneer pastoor kwam niet regelmatig langs of zo!En ook geen nozem!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het fantastisch om te zien.
Jouw inzet op dit forum is onbetaalbaar.
*rent naar koelkast voor bierquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja lul je er maar weer uit..
Haal dan maar bier..
truequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het fantastisch om te zien.
Jouw inzet op dit forum is onbetaalbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |