Pfff zit vol manquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je deed het op z'n Grieks?Geen (b)anale grappen meer met haags!
Als je iets doet met een wiskundig concept wat uit een publicatie van 1892 komt, dan zie ik niet waarom je dat niet mag vermeldenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had volgens mij rond de 150 referenties. Als ik sommige stukken lees van stagiaires die literatuur uit 1900 - 1950 gebruiken over bijvoorbeeld een IT-onderwerp dan denk ik: man man man...in hedendaagse tijd heb je actuelere artikelen die beter aansluiten.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]Je maakt het me wel erg makkelijk he!
Haags maakt van alles een banale grapquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je deed het op z'n Grieks?Geen (b)anale grappen meer met haags!
Zelfs van je zusje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags maakt van alles een [s]b[/s
]anale grap
In België schijnt dat trouwens te betekenen dat je zwanger bent.quote:
Je broer bleek zwanger te zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
In België schijnt dat trouwens te betekenen dat je zwanger bent.
Kwam mijn broer een keer achter na een uitgebreid etentje, toen zijn maag zowat op knappen stond!
Dat hij zwanger was?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
In België schijnt dat trouwens te betekenen dat je zwanger bent.
Kwam mijn broer een keer achter na een uitgebreid etentje, toen zijn maag zowat op knappen stond!
Wie a zegt moet nus zeggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
(b)anale grappen over jezusje maken....
[ afbeelding ]
Ik krijg ze de afgelopen paar dagen wel vaker, weird.....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
zo een bsod, dat is lang geleden zeg
geen idee...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg ze de afgelopen paar dagen wel vaker, weird.....
Één of andere instabiele update?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |