Gelukkig hoef ik niet te vliegenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weer een tankstoring op Schiphol
Zeker te veel Rochefort gedronkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb een koter hier die de hele bank onder aan het kwijlen is.En daar?
Wie p zegt krijgt zn geld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's grappig, da's het zelfde als iemand p zegt!
Ja precies, gelukkig ben ik al geweest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te vliegen
Ja, met die rupsbanden is het al moeilijk zat om te vliegen, en nu ook nog eens een storing....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te vliegen
Maakt niet uit.. ze schieten toch nooit..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weer een tankstoring op Schiphol
Beetje ziek, gelukkig geen kwijl thoquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb een koter hier die de hele bank onder aan het kwijlen is.En daar?
xDquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:00 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. ze schieten toch nooit..
Ja er zitten weer tandjes door te komen hier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje ziek, gelukkig geen kwijl tho
Ja nu ben ik ook ziek!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er zitten weer tandjes door te komen hier.
[ afbeelding ]
Awhhquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er zitten weer tandjes door te komen hier.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier.. heeft dat kind ook wat te eten..
Zo hallo heyquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik ook 6 jaar geledenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies, gelukkig ben ik al geweest.
prima memmenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
wat danquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen waren er andere problemen
Te weinig personeel bij douane waardoor je daar lang in de rij stond enzo..quote:
Bedankt hansquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Te weinig personeel bij douane waardoor je daar lang in de rij stond enzo..
geen last van, maar ik landde daar alleen maar. heenweg was van Rotterdam en overstap in Duitslandquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Te weinig personeel bij douane waardoor je daar lang in de rij stond enzo..
Rotterdam is wel chill ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen last van, maar ik landde daar alleen maar. heenweg was van Rotterdam en overstap in Duitsland
Beste stad die er isquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rotterdam is wel chill ja.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook een harde kern in mijn broek
Nee dat komt er aan de achterkant uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet te hard laten worden; voor je het weet heb je dan ook kernafval in je broek!
De marshmallows waren niet aan te slepen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was vooral prachtig toen die stad plat lag.
Ik vond het wel prachtig toen je zusje plat lagquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was vooral prachtig toen die stad plat lag.
xDquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
De marshmallows waren niet aan te slepen!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vond het wel prachtig toen je zusje plat lag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |