Rotterdam is wel chill ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen last van, maar ik landde daar alleen maar. heenweg was van Rotterdam en overstap in Duitsland
Beste stad die er isquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rotterdam is wel chill ja.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook een harde kern in mijn broek
Nee dat komt er aan de achterkant uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet te hard laten worden; voor je het weet heb je dan ook kernafval in je broek!
De marshmallows waren niet aan te slepen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was vooral prachtig toen die stad plat lag.
Ik vond het wel prachtig toen je zusje plat lagquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was vooral prachtig toen die stad plat lag.
xDquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
De marshmallows waren niet aan te slepen!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vond het wel prachtig toen je zusje plat lag
Was ik ook trots op. Toch een succes die planking hype.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vond het wel prachtig toen je zusje plat lag
Gelijk een mooi bereikbare positiequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was ik ook trots op. Toch een succes die planking hype.
Ze is lenig hè?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelijk een mooi bereikbare positie
Alleen heb je geen flikker aan een lekkere pot als je een kerel bent!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey Haags ik was gister in stadion lekkere pot man maar ik moest op de trap staan
Dat heb ik wel een keer op de harde manier uitgevondenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen heb je geen flikker aan een lekkere pot als je een kerel bent!
Je zou op tv komen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey Haags ik was gister in stadion lekkere pot man maar ik moest op de trap staan
Kon je geen mooiere vinden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier.. heeft dat kind ook wat te eten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |