Als iemand haar het hof wil maken moeten ze eerst met deze baardbaas babbelen over hun intenties.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij waakt nog over haar als een echte moslimbroeder?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als iemand haar het hof wil maken moeten ze eerst met deze baardbaas babbelen over hun intenties.
[..]
Als iemand haar het hof wil maken moeten ze eerst met deze baardbaas babbelen over hun intenties.
Cali is je dochter?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
@Californiumquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Hosti is mijn homie enzoquote:
Ik wilde hier op reageren maar dat is wellicht gemeen.quote:
Nee doe maarquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde hier op reageren maar dat is wellicht gemeen.
Ja echt heel dom om vrienden te hebbenquote:
Ik kan toch niet op tegen jullie Brabantse/Limburgse kliekje, alleen @Citizen.Erased lijkt nog enigszins normaal contact te kunnen hebben met Nederlandersquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
3x raden wat we van jou vinden?
Ik weet het antwoord nog niet, maar ik ben het er helemaal mee eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
3x raden wat we van jou vinden?
Jij bent het alleen eens met vrouwen om in hun broekje te komenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord nog niet, maar ik ben het er helemaal mee eens.
Nee, tettenpics zijn voldoende.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent het alleen eens met vrouwen om in hun broekje te komen
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op tegen jullie Brabantse/Limburgse kliekje, alleen @:Citizen.Erased lijkt nog enigszins normaal contact te kunnen hebben met Nederlanders
Voel me niet aangesproken. Of Denk jij dat Nijmegen in Brabant ligt?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op tegen jullie Brabantse/Limburgse kliekje, alleen @:Citizen.Erased lijkt nog enigszins normaal contact te kunnen hebben met Nederlanders
Zolang je je daar ophoudt ben je verloren je had nooit 010 moeten verlatenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik ben niet eens een Brabander.
010 verlaat je nooit gek, 010 zit in mijn hartquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Zolang je je daar ophoudt ben je verloren je had nooit 010 moeten verlaten
Prima!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
010 verlaat je nooit gek, 010 zit in mijn hart.
De communicatie verloopt moeizaam wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij had toch ook een dik accent?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De communicatie verloopt moeizaam wel.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De communicatie verloopt moeizaam wel.
Nee, dat ben jij.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij had toch ook een dik accent?
Nee man. Vloeiende Amsterdamse flow uit mijn keel joh.quote:
Ik noem het liever: “Ik ben authentiek”quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij had toch ook een dik accent?
Native.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee man. Vloeiende Amsterdamse flow uit mijn keel joh.
Def P is er jaloers van.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee man. Vloeiende Amsterdamse flow uit mijn keel joh.
Dat is Brabants. Dat is gewoon te verstaanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wa hedde gij aan dan??
Moet steeds denken aan de vriendin van Frank Lammers in die serie.
Een meisje met zo'n vader zou ik direct skippen.quote:
Excuse me?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste zijn Brabanders en Limburgs ook Nederlanders.
Is dat nieuw?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je ooit zon speculoos ijsje gehad? Die zijn zoooo lekker.
Nee daar hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je ooit zon speculoos ijsje gehad? Die zijn zoooo lekker.
Wat?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Air heeft dr eindelijk te pakken voor z'n kelder.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar de M&M variant is wel een aanrader?
https://www.ah.nl/producten/product/wi429638/m-en-m-s-pinda-ijsquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Had gister wel met witte chocola en die mogen ze ook wel in kilozakken verkopen.
Heb voor vanavond een zak gele m&ms zo'n mix met hazelnootquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Had gister wel met witte chocola en die mogen ze ook wel in kilozakken verkopen.
O die. Nee nog niet gehad.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi429638/m-en-m-s-pinda-ijs
Ze hebben zelfs 3 varianten
Die trek ik niet. Doe of hazelnoot of pinda.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb voor vanavond een zak gele m&ms zo'n mix met hazelnoot
In haar velletje, ... als ze niet gestroopt is. Sinds wanneer moet een user verantwoording afleggen als hij/zij even niet online is? Of geldt die regel alleen voor populaire users? Zo ja, waarom worden zij gediscrimineerd?quote:
Kariquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:22 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb op jullie aanraden vanavond twee afleveringen MTV 'Are you the one?' gezien. G**v**D****, what the F**K heb ik gezien? Echt, een hoop onzekere figuren met tattoos. En je kunt het 'seksuele flïrden' noemen; ik herkende vooral veel seksueel gefrustreerden.
Goed verhaalquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
In haar velletje, ... als ze niet gestroopt is. Sinds wanneer moet een user verantwoording afleggen als hij/zij even niet online is? Of geldt die regel alleen voor populaire users? Zo ja, waarom worden zij gediscrimineerd?
Nou, ik heb echt de hele tijd alleen mensen horen zeiken over wie met wie heeft gezoend (of op een andere manier intiem was). Het is van tweeën één: of je claimt elkaar, of je laat elkaar vrij. Kijk, dat je er een fivesome van maakt als je met drie mensen ontdekt dat twee mensen seks hebben, lekker doen. Maar accepteer dat dan. Je kunt niet verwachten dat iemand 100% trouw aan jou is en vervolgens zelf lekker met een andere chick gaan tongen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Kari
En op kai na (die krijgt hormoontjes dus die kan er minder aan doen) zie ik geen seksueel gefrustreerden hoor. Volgens mij hebben ze allemaal genoeg te batsen en doen ze dat nou eenmaal graag. Lekker doen toch
nee klopt maar ze zijn daar dan niet duidelijk in hequote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:02 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt de hele tijd alleen mensen horen zeiken over wie met wie heeft gezoend (of op een andere manier intiem was). Het is van tweeën één: of je claimt elkaar, of je laat elkaar vrij. Kijk, dat je er een fivesome van maakt als je met drie mensen ontdekt dat twee mensen seks hebben, lekker doen. Maar accepteer dat dan. Je kunt niet verwachten dat iemand 100% trouw aan jou is en vervolgens zelf lekker met een andere chick gaan tongen.
Nu ja, zij noemde zichzelf al een "hypocriete bitch", dus een trut is ze. Wat mij vooral verbaasd heeft, is dat zij al begon te zoenen met die andere meid toen haar "vrouwtje" (haar woorden), een paar uur weg was. Ik vind dat eerlijk gezegd ook een uiting van seksuele frustratie.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
[..]
nee klopt maar ze zijn daar dan niet duidelijk in he
Net als max. Die zegt eerst niks als Justin zegt 'ik wil de volle ervaring hier
En dan kust ie een ander en dan flipt ie zijn shit
Maar Nour is gewoon een hypocriete trut.
Maaris dat seksueel gefrustreerd of gewoon een trut?
hmm van een heleboel maar niet perse dat zou ik zeggenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:16 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nu ja, zij noemde zichzelf al een "hypocriete bitch", dus een trut is ze. Wat mij vooral verbaasd heeft, is dat zij al begon te zoenen met die andere meid toen haar "vrouwtje" (haar woorden), een paar uur weg was. Ik vind dat eerlijk gezegd ook een uiting van seksuele frustratie.
Ja, ze betalen mij als sinds ik 14 ben voor deze naamquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heeft jouw nickname te maken met je werkgever?
Bahquote:
Nee, doe eens foto.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bah
![]()
P.s waar is Samzz?
Kennen jullie Annet nog uit Big Brother?
Die is echt slecht oogedroogt, zeker als ze achter je aanzit.![]()
Morgen 7 uur 's avondsquote:
Wegwaaien?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 07:57 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen naar Amsterdam, lekker wegwaaien.
Moet je nog een stukje doorrijden naar de pier bij IJmuiden, dan weet je helemaal niet wat je overkomtquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Windkracht 7 of zo. Dat kennen we hier niet
Doen alsof je jezelf aangemeld hebt toen je 14 jaren oud was.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, ze betalen mij als sinds ik 14 ben voor deze naam
Niet zo projecteren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:10 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Doen alsof je jezelf aangemeld hebt toen je 14 jaren oud was.![]()
Je account dateert sedert 2002. Eerlijk zeggen: je gaat tegen de 40 hè, ouwe dibbes?
Je mag eerlijk zijn hier. Je bent hier in een vertrouwde omgeving.
IJmuiden, daar wil je toch niet dood gevonden worden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je nog een stukje doorrijden naar de pier bij IJmuiden, dan weet je helemaal niet wat je overkomt
Ik ben hier vanaf 2013, Vincent.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ben hier vanaf 2013, Vincent.
In 2002 was ik 10 jaar oud. In die tijd hadden we één computer thuis, waar we beperkt gebruik van konden maken.
In die tijd moest je nog inbellen om gebruik te maken van internet. Internet was kapot duur.
Het waren andere tijden, bro.
quote:Wat is internet via de kabel?
In Nederland is het sinds 1995 mogelijk om gebruik te maken van het internet via een signaal dat over de kabel wordt verzonden.
nice, dat wordt modder happenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja van dat water uit de lucht. Dat is voorspeld voor morgen.
Volgens mij had mijn pa in 2002 al internet via de kabel. Toen was ik ook 10.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ben hier vanaf 2013, Vincent.
In 2002 was ik 10 jaar oud. In die tijd hadden we één computer thuis, waar we beperkt gebruik van konden maken.
In die tijd moest je nog inbellen om gebruik te maken van internet. Internet was kapot duur.
Het waren andere tijden, bro.
Ik in 2000 of 2001 al denk ik. Toen was ik eeh wat ouder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij had mijn pa in 2002 al internet via de kabel. Toen was ik ook 10.
Ja, en de eerste auto’s met benzinemotor dateren sedert begin 20e eeuw.quote:
Dan was je een voorloper op het gebied van internet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij had mijn pa in 2002 al internet via de kabel. Toen was ik ook 10.
Kijk eens waar het je gebracht heeft!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:49 schreef Debsterr het volgende:
Hoe moest ik anders de hele dag MSNen en op de TMF chat rondhangen.
Een computer was er al wel ietsiepietsie eerder dan kabelinternet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:56 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja, en de eerste auto’s met benzinemotor dateren sedert begin 20e eeuw.
Toch had lang niet iedereen een computer in huis. Niet iedereen kon zich een computer met goedwerkende internetverbinding permitteren.
TMF Chatquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:49 schreef Debsterr het volgende:
Hoe moest ik anders de hele dag MSNen en op de TMF chat rondhangen.
Nouquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk eens waar het je gebracht heeft!
Of jij liep achterquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:56 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja, en de eerste auto’s met benzinemotor dateren sedert begin 20e eeuw.
Toch had lang niet iedereen een computer in huis. Niet iedereen kon zich een computer met goedwerkende internetverbinding permitteren.
[..]
Dan was je een voorloper op het gebied van internet.
Haha. Ik mijn eerste via fok, tweede ook, derde via Tinder en nu weer aan het daten via Tinderquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:01 schreef Debsterr het volgende:
Wel mijn eerste vriendje via TMF chat leren kennen. 2e vriendje via Fok!. 3e via Tinder. Ik zie een trend
Oeeeeeehhhhh is ze leukquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Ik mijn eerste via fok, tweede ook, derde via Tinder en nu weer aan het daten via Tinder
Das toch niet ouderwets.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:06 schreef gcjoel het volgende:
Jeetje ik ben ouderwets,
eerste op school, tweede bij een concert, derde wel via Badoo
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:01 schreef Debsterr het volgende:
Wel mijn eerste vriendje via TMF chat leren kennen. 2e vriendje via Fok!. 3e via Tinder. Ik zie een trend
Eerste was m'n buurmeisje en daarna meiden van school. Via internet bestond dat nog niet eens....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:06 schreef gcjoel het volgende:
Jeetje ik ben ouderwets,
eerste op school, tweede bij een concert, derde wel via Badoo
Omdat je wanhopig bent en echt niet tegen alleen zijn kunt?quote:
Ik vond het vroeger wel vreemd als je dan bij iemand op visite was en je totaal geen affectie zag tussen die ouders. Ik dacht dat iedereen uit liefde bij elkaar was. Zo naïefquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je wanhopig bent en echt niet tegen alleen zijn kunt?
Ik zou ze de kost niet willen geven, de mensen die daarom een partner "nemen".
Ik ben pro in alleen zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je wanhopig bent en echt niet tegen alleen zijn kunt?
Ik zou ze de kost niet willen geven, de mensen die daarom een partner "nemen".
Nou was t vroeger natuurlijk NOG beschamender om als single te leven en achter te blijven, dan nu (nog steeds).quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger wel vreemd als je dan bij iemand op visite was en je totaal geen affectie zag tussen die ouders. Ik dacht dat iedereen uit liefde bij elkaar was. Zo naïef
Ik dus ookquote:
Alsof jij eind jaren ‘80 al een computer tot je beschikking had.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Een computer was er al wel ietsiepietsie eerder dan kabelinternet.
Zou best kunnen.quote:
Gast, ik zat er al op voordat we co-processors haddenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:17 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Alsof jij eind jaren ‘80 al een computer tot je beschikking had.![]()
Toen was jij nog een kleine snotneus.
Geen seks voor het huwelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neeniet zolang je ongetrouwd bent sowieso
Maandag maar even trouwen danquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neeniet zolang je ongetrouwd bent sowieso
Het lijkt erop dat jij een man van het eerste uur bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, ik zat er al op voordat we co-processors hadden
Gewoon hosselen via Lycos jongensquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:01 schreef Debsterr het volgende:
Welkom bij Opa vertelt...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat jij een man van het eerste uur bent.
Wasdadantoch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon hosselen via Lycos jongens
Ja, dat is ongezien iets kopen zonder garantie en daarna niet meer kunnen ruilen of retourneren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk.
Je mag niet scheiden.
Degene die dat ooit bedacht heeft moet wel een micropenis hebben gehad!
Ik ken alleen een beetje CU2 en CU2night.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chatroom. Lycos/Tripod ofzo. Zat ik dag en nacht op.
CU2 ken ik ook nog, CU2night heb ik eens een stalker opgezet met z'n telefoonnummerquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken alleen een beetje CU2 en CU2night.
TMF chat kende ik wel, maar toen was ik nog niet zo techy.
Oh, en ilse chat!
Vroeger deden we t gewoon met rooksignalen.
Ilsechatquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chatroom. Lycos/Tripod ofzo. Zat ik dag en nacht op.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CU2 ken ik ook nog, CU2night heb ik eens een stalker opgezet met z'n telefoonnummerOf nou ja, vrienden van me
CU2quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CU2 ken ik ook nog, CU2night heb ik eens een stalker opgezet met z'n telefoonnummerOf nou ja, vrienden van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
CU2Uren mee lopen kloten met html enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
CU2vul in danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
CU2En dan natuurlijk met html opmaak van veel glitters en gifjes waar je koppijn van krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Myspace moeten we ook niet vergeten.mag het weten
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Myspace heb ik geskipt. Had wel Hyves.
Zusje had MySpace, ik had Hyves.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Myspace heb ik geskipt. Had wel Hyves.
Nee of de ware bestaat natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
De hele lijst? Je wilt toch alleen maar weten wie mijn meest sexy persoon is
Je hebt tegenwoordig ook een sugardaddies site.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:33 schreef Allures het volgende:
Of superdudes en sugarbabes
Via daar kom ik hier
Dat is idd echt ZO vaak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:27 schreef Allures het volgende:
Ik heb vannacht allemaal jurkjes besteld en nu krijg ik reclame voor precies die jurkjes!
Ja die heb ik dus al geimpuls-kocht! Hoef je niet meer op te dringen!
[..]
CU2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, zullen we die dan maar allemaal ff invullen?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja dan kunnen we elkaar beter leren kennen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Nou, zullen we die dan maar allemaal ff invullen?
Meer dan 1quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:40 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee of de ware bestaat natuurlijk
Liefde
Welke? Van BonPrix?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:27 schreef Allures het volgende:
Ik heb vannacht allemaal jurkjes besteld en nu krijg ik reclame voor precies die jurkjes!
Ja die heb ik dus al geimpuls-kocht! Hoef je niet meer op te dringen!
Alleen bij Titanic.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:45 schreef rival het volgende:
085: Huil je tijdens films:
[ afbeelding ]
Ja. Zal zo even plaatjes doen dan. Ga net even iets doen en het zijn er een paarquote:
GAAT JACK DOOD?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Als Jack dood gaat? Want daar dan weer niet.
Ik ben bij 34 en heb nu al geen zin meer!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we elkaar beter leren kennen.
De tering zeg...........................quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het ff tussen spoilers gezet!
Gewoon uitprinten die lijst en hop meenemen naar een datequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben bij 34 en heb nu al geen zin meer!
Bij de speeddate event was er een vrouw die de Pickwick labels had meegenomen voor het geval ze niks meer wist te zeggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewoon uitprinten die lijst en hop meenemen naar een date
Dat gaat dan vast een hele leuke date worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewoon uitprinten die lijst en hop meenemen naar een date
dan ben je meteen exit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij de speeddate event was er een vrouw die de Pickwick labels had meegenomen voor het geval ze niks meer wist te zeggen
Ook wel eens gebruikt, maar dat was geen datequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij de speeddate event was er een vrouw die de Pickwick labels had meegenomen voor het geval ze niks meer wist te zeggen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
.......................... niiieeeeet!!!!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel creabea, had ze er nog een mooie collage van gemaakt op een spiekbriefje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee. Neuken?quote:
Nee. Het zijn van die zweefteef vraagjes die ook op van die kaarten staan. Levensvragen uit de libelle.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:03 schreef rival het volgende:
Ik ken ze niet, misschien zijn het wel hele leuke vragen
Gevonden!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Het zijn van die zweefteef vraagjes die ook op van die kaarten staan. Levensvragen uit de libelle.
Deze komen op mij over als echte "paiq" vragen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:11 schreef Allures het volgende:
Ik krijg die wel vaak via Tinder en zo. Jullie niet?
Nee dat zijn:quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
Deze komen op mij over als echte "paiq" vragen.
I have a girlfriend.quote:
zeg je nu indirect dat ik lelijkerds likequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
Deze komen op mij over als echte "paiq" vragen.
Bij 2 ben je meteen afquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee dat zijn:
-Hoe groot ben je?
-Rook je?
-Waar ga je op vakantie?
-Wil je kinderen?
Zo origineel daar. Mijn god.
Godzijdank nietquote:
Zou je daten met iemand met een handicap?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee dat zijn:
-Hoe groot ben je?
-Rook je?
-Waar ga je op vakantie?
-Wil je kinderen?
Zo origineel daar. Mijn god.
Gek he dat je hoofd zoiets bedenkt terwijl de woorden nooit zijn uitgesproken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:14 schreef Allures het volgende:
[..]
zeg je nu indirect dat ik lelijkerds like
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zou je daten met iemand met een handicap?
Ik werk niet, is dat iets waar jij mee kan leven?
Oh is dat TE lloret/oh oh cherso zegmaar?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godzijdank niet
Nu ja...tis Malta, alles is hier in de buurt
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zou je daten met iemand met een handicap?
Ik werk niet, is dat iets waar jij mee kan leven?
Voor lelijke mensen wel jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:20 schreef Allures het volgende:
Ik vind het wel echt jammer dat op paiq alleen euhm. Hoe verwoord ik het? Niet mijn type.
Ik vind het jammer dat op paiq alleen niet mijn type zit. Want het concept geen foto spreekt me wel echt aan, dat iemand eerst leert kennen
Nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:11 schreef Allures het volgende:
Ik krijg die wel vaak via Tinder en zo. Jullie niet?
In Canada?quote:
Weinig romantisch maar wel lekker duidelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
Ik krijg meer: Stats? Top or Bttm? Verpl of Ontv? Bare or Safe?
Ja, maar ik wil geen energie steken in dat soort dingen als daarna de foto echt iemand is waar ik fysiek niet op val. Het hoeft geen supermodel te zijn, zelfs niet eens altijd helemaal mijn type. Maar IETS van aantrekking moet er zijn, en dat is daar vaak nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:20 schreef Allures het volgende:
Ik vind het wel echt jammer dat op paiq alleen euhm. Hoe verwoord ik het? Niet mijn type.
Ik vind het jammer dat op paiq alleen niet mijn type zit. Want het concept geen foto spreekt me wel echt aan, dat iemand eerst leert kennen
Mja. Romance is dead.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Weinig romantisch maar wel lekker duidelijk
Ja misschien moet er een soort systeem achter van hoe vaak iemand dan toch aantrekkelijk word bevonden en zo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil geen energie steken in dat soort dingen als daarna de foto echt iemand is waar ik fysiek niet op val. Het hoeft geen supermodel te zijn, zelfs niet eens altijd helemaal mijn type. Maar IETS van aantrekking moet er zijn, en dat is daar vaak nietDan vind ik t hele gesprek vooraf verloen moeite.
Komt er zo'n half kalende boekhouder van 40+ naar voren!
O wacht
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen piemel gezien met een strikje die naar rozen ruikt?
Mja, ik snap t ergens wel. Want mensen schrijven dan al snel iemand af obv puur die ene foto, terwijl ze er na een gesprek achter zouden komen dat iemand super leuk is, lief, en erg grappig en dus daardoor ook meteen "knapper" wordt (of iig aantrekkelijker, vind ik).quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja misschien moet er een soort systeem achter van hoe vaak iemand dan toch aantrekkelijk word bevonden en zo.
Dat kunnen nerds vast bouwen
Ik heb 1 datingsite waar ik geen foto heb en daar krijg ik toch heel leuke reacties. Ik vind dat echt veel fijner, dan gaat het tenminste om mijn tekst en die hebben ze dan ook echt gelezen ipv 'wow jetsers, like. Huh ben je getrouwd?'
Nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Seks is ook maar overrated. Liefde is +100.
Je zag er niet getrouwd uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja misschien moet er een soort systeem achter van hoe vaak iemand dan toch aantrekkelijk word bevonden en zo.
Ik heb 1 datingsite waar ik geen foto heb en daar krijg ik toch heel leuke reacties. Ik vind dat echt veel fijner, dan gaat het tenminste om mijn tekst en die hebben ze dan ook echt gelezen ipv 'wow jetsers, like. Huh ben je getrouwd?'
ja preciesquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik snap t ergens wel. Want mensen schrijven dan al snel iemand af obv puur die ene foto, terwijl ze er na een gesprek achter zouden komen dat iemand super leuk is, lief, en erg grappig en dus daardoor ook meteen "knapper" wordt (of iig aantrekkelijker, vind ik).
Maar bij PAIQ heb ik echt vaak dat ik na de foto meteen denk: EN DOOR!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zag er niet getrouwd uit.
Moeten we dan naar Inner Circle?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:30 schreef Allures het volgende:
[..]
ja precies
Het probleem is natuurlijk dat het euhm minder knappe mensen erg uitnodigd omdat ze denken zo meer kans te hebben dus dan krijg je een oververtegenwoordiging minder mooie mensen en dan gaan de mooie weg en dan euhm heb je paiq
En dan zit je net lekker in een gesprek. Komt die foto en zit je je af te vragen hoe je dit netjes af gaat breken...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik snap t ergens wel. Want mensen schrijven dan al snel iemand af obv puur die ene foto, terwijl ze er na een gesprek achter zouden komen dat iemand super leuk is, lief, en erg grappig en dus daardoor ook meteen "knapper" wordt (of iig aantrekkelijker, vind ik).
Maar bij PAIQ heb ik echt vaak dat ik na de foto meteen denk: EN DOOR!
Ja maar incels.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eh geen idee? Plaatje openen in nieuw tabblad?
Neuh mijn bouwdagen zijn voorbij. Maar wel strak plan van je verder hoor, ik hoor wel hoe het afloopt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja die mag je er ook uit filteren
Ben je al aan her bouwen?
Ik kan dat nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Neuh mijn bouwdagen zijn voorbij. Maar wel strak plan van je verder hoor, ik hoor wel hoe het afloopt.
Gewoon keihard verwijderen toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
En dan zit je net lekker in een gesprek. Komt die foto en zit je je af te vragen hoe je dit netjes af gaat breken...
Zo'n elite datingsite voor hoger opgeleiden, waar je eerst alleen via een uitnodiging van iemand anders op konquote:
"O, je hoofd valt eigenlijk best mee!"quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:41 schreef Allures het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe ze nu reageren op mijn foto. Ze verwachten duidelijk toch de teleurstelling. Zo van ze heeft waarschijnlijk geen foto omdat ze lelijk is
Niet dat ik lekker ben hoor. Maar ook geen 2 of zo. Hoop ik.
Niemand zegt in ieder geval opeens dat ze even boodschappen moeten doen om daarna nooit meer terug te komen
Nee, een smoesje verzinnen wel dan?quote:
Op foto ingedrukt houden. En dan afbeeldingslocatie kopieren. Zie:quote:
Ze lieten mij toe, dus zal wel meevallen hoe elite dat is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n elite datingsite voor hoger opgeleiden, waar je eerst alleen via een uitnodiging van iemand anders op kon![]()
Limburgse elite beste elite.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze lieten mij toe, dus zal wel meevallen hoe elite dat is.
Of ik mis een tussenstap of ik heb dat niet (mobiel)quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Op foto ingedrukt houden. En dan afbeeldingslocatie kopieren. Zie:
Gewoon random van eerste beste jurkje gedaan
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:51 schreef Harmankardon het volgende:
Als ik met mensen meekijk op tinder dan zitten daar ogenschijnlijk genoeg knappe vrijgezellen op. Maar als je tot de lelijke onsuccesvolle 40% van de populatie behoort dan zul je het daar wel zwaar hebben ja.
Ach, op ieder potje past een d.... alleen zijn is niet meer zo beschamend anno 2019!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:51 schreef Elvi het volgende:
Ik ben die lelijkerd die altijd wordt weggeklikt op Paiq
Mja, dat zal ik dan wel zijn.....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:51 schreef Harmankardon het volgende:
Als ik met mensen meekijk op tinder dan zitten daar ogenschijnlijk genoeg knappe vrijgezellen op. Maar als je tot de lelijke onsuccesvolle 40% van de populatie behoort dan zul je het daar wel zwaar hebben ja.
Open in nieuw tabblad en dan de adresbalk kopiëren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Of ik mis een tussenstap of ik heb dat niet (mobiel)
Als ik op de foto in dus heb ik 4 opties: open in nieuw tablet, zoeken op Google, afbeelding downloaden of delen
"Ik kan niet naar die grafkop van je kijken" klinkt een stuk netter iddquote:
De dooddoener "Sorry, niet mijn type. Veel succes verder!"quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Ik kan niet naar die grafkop van je kijken" klinkt een stuk netter idd
Dat deed ik eerder en toen kreeg je die link die het niet deedquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Open in nieuw tabblad en dan de adresbalk kopiëren.
Homo's praten toch niet, die sturen alleen dickpics toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dat zal ik dan wel zijn.....
Mijn 214 matches zijn nl best wel stil
En onder delen vind je niet afbeeldingslink kopiëren oid? Ik deed dit ook op mobiel, Android. In Firefox.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Of ik mis een tussenstap of ik heb dat niet (mobiel)
Als ik op de foto in dus heb ik 4 opties: open in nieuw tablet, zoeken op Google, afbeelding downloaden of delen
Kwam het meestal wel op neer ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De dooddoener "Sorry, niet mijn type. Veel succes verder!"
Ze zeggen altijd dat je eerlijk moet zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De dooddoener "Sorry, niet mijn type. Veel succes verder!"
Ja, maar niet op Tinder!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Homo's praten toch niet, die sturen alleen dickpics toch?
Mja. Eerlijk, subtiel, aardig. Het is niet altijd even verenigbaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat je eerlijk moet zijn.
Hoe groot is jouw kleding kast, kamer, huis?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:01 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is die eerste? de hele outfit?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:01 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik keek even op de site maar deze wordt omschreven als kort/mini, denk niet dat ik dat moet willenquote:
Ik heb nog 2 saaie werkjurken weg gelaten om de post klein te houdenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw kleding kast, kamer, huis?
Zo ingewikkeld allemaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Eerlijk, subtiel, aardig. Het is niet altijd even verenigbaar
jawel man. Lekker kort met je sexy giraffenbenenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik keek even op de site maar deze wordt omschreven als kort/mini, denk niet dat ik dat moet willen
Teveel coked up 16 jarigen met jagerbombsquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
Oh is dat TE lloret/oh oh cherso zegmaar?
Ja maar had hem meer bedacht als ook geschikt voor werk, dus dat is geen optie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:04 schreef Allures het volgende:
[..]
jawel man. Lekker kort met je sexy giraffenbenen
Lange benen is sexy toch! Als ik jouw figuur had liep ik de hele dag praktisch in mijn ondergoed
Waar is het goed vertoeven?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Teveel coked up 16 jarigen met jagerbombs
Die zwarte sluit ook hoogquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik helemaal trots dat er ook een keer iets tussen zat dat gewoon hoog sluit en zo
Ik ga niet in het midden gek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In bed tussen Barb en de finse schone natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |