Als iemand haar het hof wil maken moeten ze eerst met deze baardbaas babbelen over hun intenties.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij waakt nog over haar als een echte moslimbroeder?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als iemand haar het hof wil maken moeten ze eerst met deze baardbaas babbelen over hun intenties.
[..]
Als iemand haar het hof wil maken moeten ze eerst met deze baardbaas babbelen over hun intenties.
Cali is je dochter?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
@Californiumquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Hosti is mijn homie enzoquote:
Ik wilde hier op reageren maar dat is wellicht gemeen.quote:
Nee doe maarquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde hier op reageren maar dat is wellicht gemeen.
Ja echt heel dom om vrienden te hebbenquote:
Ik kan toch niet op tegen jullie Brabantse/Limburgse kliekje, alleen @Citizen.Erased lijkt nog enigszins normaal contact te kunnen hebben met Nederlandersquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
3x raden wat we van jou vinden?
Ik weet het antwoord nog niet, maar ik ben het er helemaal mee eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
3x raden wat we van jou vinden?
Jij bent het alleen eens met vrouwen om in hun broekje te komenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord nog niet, maar ik ben het er helemaal mee eens.
Nee, tettenpics zijn voldoende.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent het alleen eens met vrouwen om in hun broekje te komen
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op tegen jullie Brabantse/Limburgse kliekje, alleen @:Citizen.Erased lijkt nog enigszins normaal contact te kunnen hebben met Nederlanders
Voel me niet aangesproken. Of Denk jij dat Nijmegen in Brabant ligt?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kan toch niet op tegen jullie Brabantse/Limburgse kliekje, alleen @:Citizen.Erased lijkt nog enigszins normaal contact te kunnen hebben met Nederlanders
Zolang je je daar ophoudt ben je verloren je had nooit 010 moeten verlatenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik ben niet eens een Brabander.
010 verlaat je nooit gek, 010 zit in mijn hartquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Zolang je je daar ophoudt ben je verloren je had nooit 010 moeten verlaten
Prima!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
010 verlaat je nooit gek, 010 zit in mijn hart.
De communicatie verloopt moeizaam wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij had toch ook een dik accent?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De communicatie verloopt moeizaam wel.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De communicatie verloopt moeizaam wel.
Nee, dat ben jij.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij had toch ook een dik accent?
Nee man. Vloeiende Amsterdamse flow uit mijn keel joh.quote:
Ik noem het liever: “Ik ben authentiek”quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij had toch ook een dik accent?
Native.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee man. Vloeiende Amsterdamse flow uit mijn keel joh.
Def P is er jaloers van.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee man. Vloeiende Amsterdamse flow uit mijn keel joh.
Dat is Brabants. Dat is gewoon te verstaanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wa hedde gij aan dan??
Moet steeds denken aan de vriendin van Frank Lammers in die serie.
Een meisje met zo'n vader zou ik direct skippen.quote:
Excuse me?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste zijn Brabanders en Limburgs ook Nederlanders.
Is dat nieuw?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je ooit zon speculoos ijsje gehad? Die zijn zoooo lekker.
Nee daar hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je ooit zon speculoos ijsje gehad? Die zijn zoooo lekker.
Wat?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Air heeft dr eindelijk te pakken voor z'n kelder.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar de M&M variant is wel een aanrader?
https://www.ah.nl/producten/product/wi429638/m-en-m-s-pinda-ijsquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Had gister wel met witte chocola en die mogen ze ook wel in kilozakken verkopen.
Heb voor vanavond een zak gele m&ms zo'n mix met hazelnootquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Had gister wel met witte chocola en die mogen ze ook wel in kilozakken verkopen.
O die. Nee nog niet gehad.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi429638/m-en-m-s-pinda-ijs
Ze hebben zelfs 3 varianten
Die trek ik niet. Doe of hazelnoot of pinda.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb voor vanavond een zak gele m&ms zo'n mix met hazelnoot
In haar velletje, ... als ze niet gestroopt is. Sinds wanneer moet een user verantwoording afleggen als hij/zij even niet online is? Of geldt die regel alleen voor populaire users? Zo ja, waarom worden zij gediscrimineerd?quote:
Kariquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:22 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb op jullie aanraden vanavond twee afleveringen MTV 'Are you the one?' gezien. G**v**D****, what the F**K heb ik gezien? Echt, een hoop onzekere figuren met tattoos. En je kunt het 'seksuele flïrden' noemen; ik herkende vooral veel seksueel gefrustreerden.
Goed verhaalquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
In haar velletje, ... als ze niet gestroopt is. Sinds wanneer moet een user verantwoording afleggen als hij/zij even niet online is? Of geldt die regel alleen voor populaire users? Zo ja, waarom worden zij gediscrimineerd?
Nou, ik heb echt de hele tijd alleen mensen horen zeiken over wie met wie heeft gezoend (of op een andere manier intiem was). Het is van tweeën één: of je claimt elkaar, of je laat elkaar vrij. Kijk, dat je er een fivesome van maakt als je met drie mensen ontdekt dat twee mensen seks hebben, lekker doen. Maar accepteer dat dan. Je kunt niet verwachten dat iemand 100% trouw aan jou is en vervolgens zelf lekker met een andere chick gaan tongen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Kari
En op kai na (die krijgt hormoontjes dus die kan er minder aan doen) zie ik geen seksueel gefrustreerden hoor. Volgens mij hebben ze allemaal genoeg te batsen en doen ze dat nou eenmaal graag. Lekker doen toch
nee klopt maar ze zijn daar dan niet duidelijk in hequote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:02 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt de hele tijd alleen mensen horen zeiken over wie met wie heeft gezoend (of op een andere manier intiem was). Het is van tweeën één: of je claimt elkaar, of je laat elkaar vrij. Kijk, dat je er een fivesome van maakt als je met drie mensen ontdekt dat twee mensen seks hebben, lekker doen. Maar accepteer dat dan. Je kunt niet verwachten dat iemand 100% trouw aan jou is en vervolgens zelf lekker met een andere chick gaan tongen.
Nu ja, zij noemde zichzelf al een "hypocriete bitch", dus een trut is ze. Wat mij vooral verbaasd heeft, is dat zij al begon te zoenen met die andere meid toen haar "vrouwtje" (haar woorden), een paar uur weg was. Ik vind dat eerlijk gezegd ook een uiting van seksuele frustratie.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
[..]
nee klopt maar ze zijn daar dan niet duidelijk in he
Net als max. Die zegt eerst niks als Justin zegt 'ik wil de volle ervaring hier
En dan kust ie een ander en dan flipt ie zijn shit
Maar Nour is gewoon een hypocriete trut.
Maaris dat seksueel gefrustreerd of gewoon een trut?
hmm van een heleboel maar niet perse dat zou ik zeggenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:16 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nu ja, zij noemde zichzelf al een "hypocriete bitch", dus een trut is ze. Wat mij vooral verbaasd heeft, is dat zij al begon te zoenen met die andere meid toen haar "vrouwtje" (haar woorden), een paar uur weg was. Ik vind dat eerlijk gezegd ook een uiting van seksuele frustratie.
Ja, ze betalen mij als sinds ik 14 ben voor deze naamquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heeft jouw nickname te maken met je werkgever?
Bahquote:
Nee, doe eens foto.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bah
![]()
P.s waar is Samzz?
Kennen jullie Annet nog uit Big Brother?
Die is echt slecht oogedroogt, zeker als ze achter je aanzit.![]()
Morgen 7 uur 's avondsquote:
Wegwaaien?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 07:57 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen naar Amsterdam, lekker wegwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |